Mobler Anmeldelser 256

TrustScore 3 ud af 5

3,2

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

RIGTIG DÅRLIG SERVICE. Jeg købte 06/06/2024 U-designbord. Jeg har efter 1 og 10 måneder fået udfordringer med benene på bordet. Vi kontaktede butikken, hvor de kom en en alternativ løsning, som ikke v... Se mere

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Bestilte en omgang møbler ved Vig Møbelhus i december 2025. Venter efter 4,5 måned stadig på 2 skamler som er betalt, men levering er blevet rykket gentagende gange. Venlig betjening i butikken, men k... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Har fået SÅ god service i Mobler/Frederiksund. Kan kun anbefales. Meget venlig sælger og, som sagt, fin fin service. Meget tilfreds.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Jeg har i dag hente 2 vitrineskab og alle i Slagelse afdelingen var super søde og hjælp med og læsse vores bil - da det var udstillingen og skabene var samlet- Alt i alt en dejlige oplevelse ☀️

Virksomhedsoplysninger

  1. Møbelforretning

Skrevet af virksomheden

Møblér er en landsdækkende kæde af lokale møbelhandlere. Som fagmænd prioriterer vi stor viden om møbler, materialer og boligindretning.


Kontaktoplysninger

3,2

Middel

TrustScore 3 ud af 5

256 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitationer registreret

Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har besvaret 40 % af deres negative anmeldelser

Det tager typisk over 1 måned at svare

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Kompetent service og hurtig levering

Jeg har handlet hos Gades Møbler i Aalborg gennem mange år. Kun mødt venlig og kompetent behandling.
Sidst købt min 3. Tempur-madras. Kan anbefales på det varmeste - både madras - og i øvrigt Michaels imødekommenhed. God service og levering (lynhurtig).
Kan kun anbefales.
Fw

17. marts 2023
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Hej Frederik,

Tak for de 5 stjerner du har sendt mod butikken i Aalborg. Vi og butikken sætter pris på de rosende ord - især fordi vi sætter en stor ære i at give vores kunder en personlig oplevelse.

Med venlig hilsen
Tine, Møbler

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

5 stjerner til mobler.dk i København, helt klart…

Mobler.dk i København skal helt klart have 5 fortjente stjerner fra mig. Jeg er bare så tilfreds med mit nye opbevaringsmøbel og lige så med den behandling jeg har fået fra sælgers side.

Det være sig helt fra første færd, fra undersøgelsen af mit valg af møblet (og det skal siges, jeg har været rigtig grundig med at undersøge valgmuligheder indenfor forhandlere).

Jeg har fået den bedste vejledning i butikken, er blevet mødt af en tålmodig ekspedient lige fra starten, og hele vejen igennem kan jeg kun sige, jeg har mødt forståelse og god behandling.

Mit opbevaringsmøbel blev leveret til meget rimelig tid og jeg føler mig som den stolte ejer af et virkelig kvalitets møbel. De bedste anbefalinger herfra.

14. februar 2023
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Elisabeth

Tak for de meget fine antal stjerner de har givet butikken i København. Vi sætter stor pris på, at du har taget tid til at dele din oplevelse med os - Også dejligt at du har bemærket vores mærkesager; god kundeservice og faglig rådgivning.

Med venlig hilsen,
Tine, Møblér

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Dårlig service

Det stykke tid siden. Men vi købte Sofabord, sofa og seng. Det endte med vi fik en sofa leveret der var i 4 forskellig farver og slet ikke den sofa vi havde valgt. en Sofabord der var til udstilling som de har sendt. Vi fik aldrig en undskyldning og skulle derimod vente yderligere flere uger på ny levering. Andre steder tilbyder i det mindste en gavekort eller giver rabat da fejlen var stor. Så skuffede og Skal aldrig handle der igen

25. juni 2022
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Metra,

Tak for din henvendelse. Vil du sende en mail til produkt@in2house.dk med hvilken butik du har handlet i samt hvornår du har handlet?

Med venlig hilsen
Tine, Møbler

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Møbler i Odder kan!

Vi har nu i to omgange købt møbler i Møbler i Odder. Vi har fået venlig og kompetent vejledning i en butik med et bredt udvalg. Møblerne har været præcis, som vi har ønsket dem, og transporten til Aarhus Ø har været fuldstændig som aftalt.

24. januar 2023
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Toni,

Tak for de fine stjerner, du har sendt mod butikken i Odder. Det er altid dejligt at høre om gode oplevelser i en af vores butikker.

Jeg håber i nyder jeres møbler.

Med venlig hilsen
Tine, Møbler

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Bestilte og betalte for en TV bænk som…

Bestilte og betalte for en TV bænk som der ville være meget lang leveringstid på og 7 dage efter fortrød jeg købet og tog ned for at få pengene tilbage og der blev et kæmpe skænderi ud af det. For det første nævnte de overfor mig at de havde brugt lang tid på mig på en sofa jeg havde kig på , men som jeg alligevel ikke vil have. For det andet, så vil de ikke give pengene tilbage , selvom leverandøren ikke var gået i gang med møblet endnu. Så kunne få en gavekort, men at de vil beholde 40% af TV bænkens pris . Pga at sådan er deres regler åbenbart. Ringer så til møbler i Viborg og snakker med dem , da jeg er så ked af det og frustreret og bliver over fuset i Randers butikken , mens jeg står med mine børn derinde.
Den søde mand i Viborg er helt forvirret og kan ikke se hvorfor jeg ikke blot kunne få mine penge retur, og prøver at sætte noget hjælp i gang.
Det viser sig at der er individuel måde at de køre deres butikker på fra by til by. Han ringer tilbage og jeg kan så få mine penge retur , bortset fra 20% som de beholder stadig!
Jeg er målløs over så dårlig en behandling.
Vil aldrig sætte mine ben der igen. !!

Pas på bestillingsvarer, når først i har betalt så fanger bordet.

9. februar 2022
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Hej Dinnie,

Tak for din anmeldelse, vi sætter pris på anmeldelser som kan hjælpe os med at blive bedre også selvom hændelsen, som i dit tilfælde, er over et år gammel.

Konkurrence og forbrugerstyrelsen beskriver på deres hjemmeside forbrug.dk, reglerne for returret ved handel i fysiske butikker på flg. vis:

Et køb er en bindende aftale, og du kan som udgangspunkt ikke fortryde dit køb. Selvom mange butikker tilbyder en retur- eller bytteret, er det ikke en ret, du har efter lovgivningen, hvis det ikke er aftalt ved købet. Sælgeren bestemmer altså selv, om han eller hun vil tilbyde en fortrydelsesret, og hvilke regler der skal gælde for fortrydelsesretten.

I Møblér er en lang række af vores møbler ikke standard-varer og produceres efter den enkelte kundes ønsker, altså er der tale om bestillingsvarer. Hvis en kunde ønsker at annullerer en bestillingsvare inden møblet er produceret og afsendt fra producenten, vil det typisk være muligt at annullere ordren uden omkostninger for butikken eller kunden. Men, hvis en kunde ønsker at annullere en ordre på en bestillingsvare hvor produktionen er igangsat og møblet måske endda også afsendt fra producenten, vil butikken typisk være nødsaget til at sætte møblet yderligere ned for at få det solgt til anden side. Og det vil være en vurderingssag hvor meget det forventes at en bestillingsvare skal nedsættes for at blive solgt til anden side, herunder hvor specielle ønskerne har været fra den kunde der har bestilt møblet. Hvilket forklarer den ”forvirring” du bliver mødt med, da du kontakter indehaveren af Møblér butikkerne i Viborg og Randers.

I din konkrete sag har jeg været i kontakt med butikken og, selvom det er 13 måneder siden, husker de stadig episoden da du henvendte dig i butikken, ligesom de også husker at have forklaret dig at dit TV-møbel var produceret og afsendt fra producenten, hvorfor de returnerede 80% af det fulde købsbeløb til dig. De genkender dog ikke, at skulle have overfuset dig, hvilket ligger meget langt fra den måde de behandler alle i butikken.

Som jeg forstår det, så er sagen afsluttet for mere end et år siden og du har fået 20% af dit købsbeløb retur. Vi opfatter derfor sagen som afsluttet.

Med venlig hilsen
Iglin Tanggaard
Kædechef Møblér

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Sofa lever ikke op til prisen !

Butikken hvor vi har købt sofaen reagerede hurtigt på vores anmeldelse og fortalte os at de kunne gøre noget ved de knirkende lyde.
To medarbejdere kom hjem til os og smurte sofaen der hvor den trængte til det, og som lovet så er de knirkende lyde nu væk.
Vi fik også at vide at vi kunne henvende os igen, hvis lyderne skulle komme igen.

Rigtig god service må man sige 👏

--------------------------

Servicen i butikken var god mem kvaliteten på sofaen som vi har købt svarer slet ikke til prisen. Den var på tilbud til 11.000 sat ned fra 16.000.
Så forventer man at den vil holde sig stabil i mere end 3 år.
Først så kan vi se at hjørnet er helt ujævn, efter reklamation så får vi et nyt hjørne. Det er god service. Men nu 3 år efter brug så knirker alle fjederne, selv dem på chaiselongen, hvor man sidder sjældent. Det er kun hjørnen og yderst i den ene side at de ikke gør.
Grunden til at vi har købt en dyr sofa er for at undgå sådan noget. Det er virkeligt skuffende og frustrerende at skulle leve med den lyd.
Vi havde før en sofa fra Ilva til 6000 kr som selv efter 7 år ikke har lavet disse lyde.

2. december 2022
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Hej Selma,

Tak for din henvendelse. Butikken har været i dialog med leverandøren ift. den sofa, du har købt.
Butikken kontakter dig omkring en løsning for dig.

Med venlig hilsen
Tine, Møbler

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Jeg er yderst godt tilfreds

Jeg er yderst godt tilfreds, jeg fik en rigtig god service.

Hilsen

Karin Bak.

1. august 2022
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Hej karin

Mange tak for de fine stjerner, du har sendt vores vej. Det sætter vi pris på.

Du må have en god dag.

Med venlig hilsen
Tine, Møblér

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Sofa’en holdte ikke en gang 3 år

Vi troede vi købte kvalitet, men efter et par års brug kan vi se sandheden.

Normalt køber jeg en billig sofa, for så kan jeg skifte den ud hvis den får pletter eller lign. Min seneste sofa endte med at holde i over 12 år og den blevet brugt meget og kostede kun et par tusind.
Men med årene er jeg blevet mere miljøbevidst og besluttede i 2019 at købe en sofa fra en rigtig møbelhandler, med tanke på den skulle holde i 10 år ligesom min billige Bilka sofa have gjort. Nu skulle det være kvalitet og den skulle passes godt på!
Vi benytter os af Møblér Ishøj og vi får rabat fordi vi køber andre ting: sofabord, puf, plejemidler og en særlig imprægning af sofaens stof.
Jeg er super glad for muligheden for at få lavet sofaen som jeg ønsker den og i det stof jeg bedst kan lide. Service var fin og da vi får tingene leveret er vi meget glade.
Efter 3 år begynder stoffet på sofaen at “fnulre” meget, og syningen midt på sædestykket af chaiselongen begynder at sprede sig. Jeg tænker jeg husker at jeg tilbage i butikken valgte en stof type der ikke burde “fnulre” særlig meget og jeg specifikt kiggede efter de tal, men jeg må vel have set forkert!? Pyt, det er ikke slemt.
Syningen bliver vi dog meget bekymret for, da det er grimt og vi frygter den åbner sig helt over tid. Derfor prøver vi at holde øje med om den får særligt slid i en periode på 6-8 måneder.
Da vi er helt sikre på den kun udsættes for normalt brug, og det ikke kan være vores egen skyld, kontakter vi Møblér med billeder og spørger hvad vores muligheder er. Svaret er: “Da sofaen har overskredet reklamationsretten, har leverandøren afvist den. Et eksternt firma som vi før har brugt til at udbedre skader, vurderer at man ikke vil kunne sy denne skade, da stoffet vil skride.
Derfor vil mit bedste bud være, at i kan købe en ny chaiselong del, den vil i dag efter rabat koste kr. 4.800.- dog vil det ikke kunne undgås, at der vil være farveforeskel, men dette vil være mit bedste forslag til en løsning.”
Vi tænker det på ingen måde er en løsning at få en ny chaiselong med samme stof og syning, da det helt samme vil ske igen efter 2 år. Og vi spørger derfor om man ikke kan få syningen et andet sted? Men nej, svaret er: “ I forhold til delingen af stoffet på chaiselong delen, er det netop for at styrke stabiliteten i chaiselongen, at man deler stoffet, således at det ikke folder uhensigtsmæssigt meget efter kort tids brug.”
Vi står nu tilbage med en løsning om at udskifte chaiselongen hvert 2-3 år til lige knap 5000 kr. - og om at være det stik modsatte af bæredygtige.
Og med tanker som: Så er syning bevidst placeret lige der hvor man sætter rumpen, for at styrke stoffet? Så alternativet VED de er værre? Møblér nævner også at det er sjældent oplever den skade vi ser, hvilket jo faktisk betyder de oplever begge problemer (syning går op OG stoffet folder uhensigtsmæssigt)? Så hvorfor sælger de stadig produktet?

Alt dette for at sige at kvaliteten er lav og mulighederne efter reklamationsretten er udløbet, er ikke eksisterende.
Skal du have en god sofa, prøv Bilka eller Ikea!

25. juli 2022
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Henriette
Tak for din henvendelse. Vi beklager din oplevelse med din sofa. Vi har talt med butikken og kan forstå, at de har strakt sig langt for at løse det, selvom det er over reklamationsretten. Og at de er kommet med en løsning på din henvendelse ved at kunne købe chaiselong modulet til indkøbspris + moms. Det er vigtigt at komme med det samme, når man oplever problemer med sit møbel og ikke vente flere måneder med at reklamere. Vi kan desværre ikke gøre mere, da det er udenfor reklamationsperioden.

Med venlig hilsen
Tine, Møbler

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Fik en fantastisk service i butikken... MEN

Fik en fantastisk service i butikken, men efterfølgende har det kun været skuffende.
-de folk der kom for at monterer min nye seng svinede med pap og plastik i min indkørsel.
-de beslag som skulle holde sengene sammen var ikke med. Så sengen kunne ikke bruges alligevel.
-der kom så en og satte noget midlertidigt på dagen efter.
-der går næsten 4 uger inden de rigtige beslag kommer.
Og det værste er næsten at jeg alligevel skulle betale de 700 kr. For levering og montering.
IKKE TILFREDS

20. juni 2022
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Hej Kirstine

Tak for din henvendelse. Jeg vil gerne følge op på dette. Kan du sende os en mail med hvilken butik det drejer sig om til produkt@in2house.dk?

Med venlig hilsen
Tine, Møblér

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fantastisk service

Jeg bestilte 2 stole fra natuzzi editions med en anden farve skind end tilbuddet lød på hos Jarvig Møbler i Nykøbing Falster. Der er svært at forestille sig helt, hvordan det endelige resultat bliver, når man skal bestemme sig ud fra en skindprøve på 10x10 cm , og må indrømme at vi ikke var helt vilde med farven, men vidste at når det var specielfremstillede møbler måtte vi leve med det, men efter at have siddet i begge stole en uge viste det sig at polstringen i den ene stol var så blød at at den trak helt skævt hvorimod den anden var hård som da vi købte den.
Vi tog et billede af begge stole og henvendte os hos Jarvig Møbler som godt kunne se den var hel gal, og tilbød os at sende den tilbage så vi kunne få en ny. Vi indrømmede at vi ikke var så vilde med farven og om vi kunne finde en løsning på det, og uden at blinke fik vi tilbudt at de ville tage stolene retur og vi kunne få alle vores penge tilbage.
Vi købte to andre stole som vi også havde set på nettet dog billigere end deres pris og straks prismatchede de, så vi fik dem til samme pris.
Fantastisk god service

11. juni 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

når man får a hvide,der går en…

når man får a hvide,der går en uge,grundet,den er på fjernlager og så til der går over en måned og blir udskudt 1 uge mere,det ik helt ok

20. maj 2022
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Kim
Tak for din henvendelse. Jeg kan forstå på butikken, at du desværre har fået en information på hjemmesiden, som ikke stemmer overens med den reelle leveringstid af din ordre. Det beklager vi meget.
Leveringstiden er 4 uger i arbejdsdage sammen med påsken og store bededag, som også har påvirket leveringen.
Vi beklager, at du er blevet misinformeret – vi vil undersøge, hvor det er gået galt og få det rettet, så det ikke sker igen.

Jeg kan forstå, at du vil modtage din sovesofa i dag, så jeg håber den lever op til dine forventninger.

Med venlig hilsen
Tine, Møblér

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Konstruktionsfejl i sko-skabene

Super flotte møbler og lette at samle, MEN der er en KONSTRUKTIONSFEJL i sko-skabene. Det er meningen at man skal kunne ændre størrelsen på rummet til skoene, MEN hvis man gør det, så kan skuffen ikke længere åbnes helt, da rumdeleren så går ud over den skinne som skuffen skal glide i.
Jeg kan derfor ikke bestemme selv hvordan mine sko skal opbevares i skufferne, som sådan set var hele pointen, men jeg lever med det, for skabene passer perfekt i gangen.

17. maj 2022
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Heidi

Tak for din henvendelse. Jeg har været i dialog med vores leverandør, som meget gerne vil se hvad der går galt, da de ikke har oplevet dette før.
Så hvis du kan tage et billede eller en video og sende til produkt@in2house.dk, så vil jeg og vores leverandør, efter bedste evne, forsøge at hjælpe dig med dit skoskab.

Med venlig hilsen
Tine, Møblér

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Personalet tager sig tid …

Fantastisk hjælpsomhed vejledende personale med god tålmodighed selv om jeg har spurgt mange gange…. Gode til at hjælpe med og informere om kvalitet, farvevalg og lign.
Jeg har handlet i Møbler Skanderborg

3. maj 2022
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Hej Eva

Tusind tak for de fine ord, du har sendt mod butikken i Skanderborg. Vi stræber altid mod at give vores kunder en god vejledende oplevelse i butikken. Det kan jeg læse, at du har oplevet i Skanderborg.

Jeg håber, du er blevet glad for dit køb i butikken.

Med venlig hilsen
Tine, Møblér

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Stort udvalg

Stort udvalg, rolig og behagelig stemning. God information om de aktuelle købsemner og også god situationsfornemmelse omkring pauser til forbrugeren i informationerne.
Vi kommer helt sikkert tilbage 😊

28. april 2022
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Hej Marianne

Vi er meget glade for, at du har taget tid til give os en anmeldelse af din oplevelse i en af vores butikker.

Vores forbrugere skal altid en god og rolig oplevelse i butikkerne, og det kan jeg høre, at du har oplevet.

Vi glæder os til at se dig snart igen.

Med venlig hilsen
Tine, Møblér

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Bestilte et spejl som stod til at være…

Bestilte et spejl som stod til at være på lager.

På den baggrund, kunne man vælge om afhentning skulle foretages i Aars eller i Aalborg.

Men her burde jeg som kunde, tilsyneladende vide, at de respektive filialers lagerstatus, ikke taler sammen med mulighederne for at vælge hvilket varehus udlevering skal ske hos.

I hvert fald var det ikke på lager og vi måtte vente 2,5 uge på det.

Opfølgningen fra butikken i Aalborg, var dog fin. Men ordren blev netop placeret hos Møbler, da det jf. hjemmesiden var på lager.

Jeg havde egenligt ikke planlagt at lave en anmeldelse, men da Mobler selv opfordrer til det, så skal de få den.

4. april 2022
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Hej Jonas
Jeg beklager, at du havde opfattet, at varen var på lager i den pågældende butik. Vi har ikke et fælles IT-system, som kan informere om varer på lager i den valgte butik, selvom vi gerne ville kunne give vores kunder den oplevelse. Derfor skriver vi gns. leveringstid, ekskl. weekend.

Jeg håber fortsat, at du er tilfreds med dit spejl :)

Med venlig hilsen
Tine, Møblér

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fantastisk Sofa, Hurtig levering

Købte en Sofa i starten af måneden, og snakker med sælger i Kumo Holstebro, super god behandling og vi snakker om den her sofa vi skal have vi vil enlig have den rigtig hurtigt, men sælger siger. skal vi ikke lige have den imprægneret, og det takker vi da ja til og han siger den skal lige stå et døgn, men 2 dage efter bliver den leveret på vores adresse båret ind i stuen, vi er så glade for den det bare en lækker sofa

31. marts 2022
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Christoffer

Mange tak for de flotte stjerner, du har sendt af sted til butikken i Holstebro.

Hos Møblér går vi meget op i vores kunder, og at i skal have en god oplevelse i butikken. Det kan jeg læse, at i bestemt har oplevet i butikken.

I må nyde mange timer i jeres nye sofa.

Med venlig hilsen
Tine, Møblér

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere