RIGTIG DÅRLIG SERVICE. Jeg købte 06/06/2024 U-designbord. Jeg har efter 1 og 10 måneder fået udfordringer med benene på bordet. Vi kontaktede butikken, hvor de kom en en alternativ løsning, som ikke v... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Bestilte en omgang møbler ved Vig Møbelhus i december 2025. Venter efter 4,5 måned stadig på 2 skamler som er betalt, men levering er blevet rykket gentagende gange. Venlig betjening i butikken, men k... Se mere
Har fået SÅ god service i Mobler/Frederiksund. Kan kun anbefales. Meget venlig sælger og, som sagt, fin fin service. Meget tilfreds.
Jeg har i dag hente 2 vitrineskab og alle i Slagelse afdelingen var super søde og hjælp med og læsse vores bil - da det var udstillingen og skabene var samlet- Alt i alt en dejlige oplevelse ☀️
Virksomhedsoplysninger
Skrevet af virksomheden
Møblér er en landsdækkende kæde af lokale møbelhandlere. Som fagmænd prioriterer vi stor viden om møbler, materialer og boligindretning.
Kontaktoplysninger
Toftegårdsvej 16, 8370, Hadsten, Danmark
- 53362561
- info@mobler.dk
- www.mobler.dk
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Har besvaret 40 % af deres negative anmeldelser
Det tager typisk over 1 måned at svare
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Møblèr i Skanderborg.
Møblèr i Skanderborg.
Startede med at købe drømme sofaen fra Natuzzi i Møblèr i Skanderborg. Vi ventede i mange måneder på den kom hjem fra Italien. Da vi så endelig fik den, kunne vi hurtigt se der var noget i vejen med den. Recleineren var skæv og efter en del tovtrækkeri skulle der komme en fra læder kompagniet og tilse den. Eftersom han ku laver reparationer på læder kunne han jo ikke andet end konstatere at den var skæv. efter lang tid vil Møblèr så have sofaen ned til dem for at reparere på den. Det er jo helt gak at en sofa der ikke engang er et halvt år gammel skal repareres på. Men det blev det der skete, med det resultat, At den stadig var skæv og ikke fungerede som den skulle. Så efter et år giver de langt om længe op, og går med til at vi kan få en ny sofa. Vi vælger så en fra Hjort Knudsen som vi ser i deres udstilling. Da de kommer og skal sætte den op og tage den gamle med, er der et tydeligt snit i læderet på Chaiselongen.
Det er jo ikke til at forstå man kan være så uheldig. Man kan så ikke nøjes med at ombytte chaiselongen, der skal en helt ny sofa til. Vente Vente endnu en gang. Ny sofa igen igen fra Hjort Knudsen. Så er der en tværbind under recleineren der er knækket. Pyha man bliver træt.
I alt det her har der været så mange mail korrespondancer hvor tonen fra Møblèr i Skanderborg har været så flabet og ubehøvlet at jeg aldrig vil anbefale nogen at handle møbler i den butik.
Hold jer langt væk fra Møblèr i Skanderborg

Besvarelse fra Mobler
Aldrig mere Møblér Skanderborg
Det er nu anden gang jeg handler i Møbér i Skanderborg, og det er helt klart også den sidste.
Jeg tog specifikt op til butikken og bad om at se på reoler, hvor leveringstiden var relativt kort. Efter lidt søgen fandt vi frem til en reol som havde èn til to ugers leveringstid. Jeg tog direkte hjem og bestilte reolen på deres webshop hvorefter jeg fik en mail om, at leveringstiden ville være to uger. Da der herefter var gået 3 uger skrev jeg en mail til dem og bad om en status på leveringen. Det viste sig, at den allerede var ankommet og at de havde glemt at skrive til mig.
Da jeg havde hentet min nye reol og kom hjem og åbnede den, var der en tydelig skramme på toppen. Jeg sendte med det samme et billede til Møblèr af skaden, som meldte tilbage at de havde været i kontakt med leverandøren og at et nyt modul ville blive sendt til dem i løbet af yderligere to uger. Jeg forklarede dem, at jeg ikke havde mulighed for at vente yderligere to uger, da vi jo allerede var vel over den seneste leveringstid, og om der kunne være mulighed for en reduktion i prisen i stedet.
Efter en længere korrespondance blev jeg bedt om at kontakte dem telefonisk hvis jeg havde yderligere spørgsmål. Det skulle jeg imidlertid aldrig have gjort, da det var en højst ubehagelig samtale hvor det blandt andet blev anfægtet om skrammen nu også var på møblet da jeg modtog det, eller om jeg i virkeligheden selv havde påført møblet skrammen.
Som nævnt i titlen bliver det klart mit sidste besøg i Møblér Skanderborg.

Besvarelse fra Mobler
Tekstilspray ødelagde min sofa
Jeg købte en tekstilspray, som ødelagde min sofa. Den var anbefalet af sælger i Frederikssund Bo Bedst til min uld sofa. Jeg fik ikke tilbudt nyt betræk, men kun en mindre rabat på et helt nyt sofa hyndesæt. Herefter bad jeg om tilbud på nyt betræk, men hørte aldring igen fra sælgeren. Dette er mere end 2 måneder siden. Handler der aldrig igen. Har tidligere købt møbler til en hel spisestue, som der skulle en snedker til at rette op på. Dette sendte Bo Bedst. Men stadig kedelige oplevelser, når man tror tingene er i orden.

Besvarelse fra Mobler
Kunden i centrum hos Myhome i Slagelse
Jeg var forbi MyHome afdeling i Slagelse, hvor jeg skulle købe et garderrobeskab. Hold da fast, sikke en dejlig oplevelse.
Jeg blev mødt af super venlige og imødekommende medarbejder,og som var super behjælpelige. Jeg skal især nævne Katja. "Ej, hvor var det godt, at Katja kom til os for at hjælpe os med at finde et skab.
Både vores telefoniske samtale og vores samtale i butikken med Katja var virkelig serviceminded. Hun hjalp os fra start til slut.
Den oplevelse med Katja, gøre at det ikke er sidste gang jeg handler i myhome, især deres afdeling i Slagelse!
Kæmpe tilfreds og super glad kunde.

Besvarelse fra Mobler
Altid super god og venlig kundeservice.
Altid super god og venlig kundeservice.
Mange rigtig gode tilbud og hurtig levering.
Jeg har været kunde i butikken gennem mange år, købt en del møbler gennem årene
Altid samme gode service.

Besvarelse fra Mobler
Dårlig kvalitet af sofa
Vi købte i foråret 2020 en sofa hos møblér.
Vi betalte en formue for at “stof” beskyttelse, så en blev skulle være nemt at duppe en plet væk med danskvand.
Det har ALDRIG virket.
Sofaen er bygget op med et tynd træskelet, som nu flere steder er knækket. Stoffet fnuller efter nogle måneder, og er derudover hæftet så dårligt på at man kan beskæringen af stoffet.
Jeg håber ikke sofa der igen. Kvaliteten hænger ikke sammen med prisen.

Besvarelse fra Mobler
Møbler Silkeborg har en fantastisk service
Møbler Silkeborg har en service langt udover hvad man kan forvente.
Vi havde bestilt et Sofabord efter egne mål og ønsker. Desværre misforstod vi og sælger hinanden, da vi ønskede en særlig behandling af bordpladen, der ikke var i standardsortimentet. Da bordet kom levede det ikke op til vores forventning, men på trods af købelovens retningslinier får vi ombyttet bordet uden beregning også selvom vi har valgt andre ben og anden form på bordpladen. En fantastisk service og vi anbefaler gerne Møbler Silkeborg.

Besvarelse fra Mobler
vi har altid i gennem mange år fået en…
vi har altid i gennem mange år fået en fin og professionel service ved Møbler Odder

Besvarelse fra Mobler
Møbler horsens har for stand på var de…
Møbler horsens har for stand på var de snakker om og man får en super god søvis vi købt for mange penge stressless sofa og stole men stole leve ikke op til det de koste var nået lordt men de hjælper med og få byttet til nået andet som er super god ville sige at det bliver ikke sidste gang vi køber Møbler der over hvis bar alle Møbler butikker have så.gode folk som har forstand på det de sælger kan vamt anbefale dem

Besvarelse fra Mobler
ODDER MØBLÉR: SUPER KUNDESERVICE
Fantastisk kundeservice for at finde og skaffe ting hjem, god service og god kontakt. Tak for hjælpen. :-)

Besvarelse fra Mobler
Møbler Horsens, et godt sted at handle dine møbler
Møbl‘er Horsens. Vi har endnu engang handlet hos Møbler i Horsens. Man bliver mødt med åbenhed, super service og rådgivning.
Varerne bliver leveret til den aftalte tid. Havde en reklamation på en af sengene, det bliver håndteret omgående. Stor ros til Michael, men det øvrige personale er også i mødekommende.
Vi kommer helt sikkert igen.

Besvarelse fra Mobler
Møbler.dk i Skanderborg
Vi har handlet i Skanderborg, har fået en fantastisk service, møblerne blev leveret og samlet så fint.
Kan anbefale møbler.dk Skanderborg.

Besvarelse fra Mobler
God kundeservice og rart personale i…
God kundeservice og rart personale i moblér i nykøbing f. Vild med vores nye sofa. Den blev båret ind og sat op uden merpris👍👍

Besvarelse fra Mobler
Ualmindelig dårlig kundeservice.
Ualmindelig dårlig kundeservice.
Fik leveret forkerte pakker. Da jeg meddelte butikken i Frederikssund om deres fejl, var der ingen beklagelse men jeg fik til gengæld til opgave at tage billeder af papirerne på kasserne og sende på mail. Det var åbenbart ikke nok og jeg skulle derfor tage flere billeder og sende på mail.
Derpå fortrød jeg handlen og afleverede de forkerte pakker tilbage, stadig ingen beklagelse fra butikken.
Hvis kundeservicen havde været i top, ville de med det samme beklage deres fejl og sende de rigtige pakker og tage de forkerte med tilbage. Det havde været på sin plads.
Så jeg kan på ingen måde anbefale denne butik.

Besvarelse fra Mobler
Vær obs på ingen bytteret i butikken Møblér Silkeborg
Når en standard vare skal bestilles hjem fra en leverandør, gælder der ingen returret. Da leverandøren ikke tager varer tilbage. Men da de fleste varer hos Møblér Silkeborg skal bestilles hjem på grund af lagerforhold, kan der konkluderes, at næsten ingen af deres varer kan returneres. Vær obs på det.
På spørgsmålet, om de ikke ved et køb burde nævne den manglende returret for kunden, er svaret direkte nej. Det er kundens eget ansvar. Meget dårlig stil og service.

Besvarelse fra Mobler
Kunden i centrum hos Møbler Odder
Købte i 2023 en Stressless stol med el betjening.
Fjernbetjeningen gik i sort 6 måneder senere - jeg henvendte mig i butikken og straks gik de i gang med at finde løsningen på at få fjernebetjeningen til at virke igen.
Ikke noget "forhør" om hvad jeg kunne have ødelagt eller "trusler" om hvad det ville koste at få en servicemand på besøg - udelukkende interesse i hvordan de kunne løse opgaven, hvilket så viste kunne kunne lade sig gøre via mail
Fantastisk at opleve at være i centrum som kunde !!!

Besvarelse fra Mobler
Dårlig oplevelse i Aalborg
Købte et skab på
Møbler.dk. Blev kort efter kontaktet af Gades møbler i Aalborg som fortalte at der var noget længere levering end angivet på hjemmesiden, hvor der stod 3-12 dage. Ventede tålmodigt 4 uger.
Da skabet kom var der en skade på pakken og desværre hul i bagbeklædningen.
Ventede så igen tålmodigt 2 uger på at få tilsendt en ny bagbeklædning som vi selv hentede i butikken i Aalborg. Da vi åbnede pakken var det en forkert farve de havde sendt.
Blev nu lovet at en ny ville være fremme indenfor en uge. Ventede igen 2 uger, nu ikke ret tålmodigt, på en ny bagbeklædning. Havde denne gang ikke mulighed for at hente den selv i butikken, men fik den leveret med endnu en dags forsinkelse, da de alligevel havde en tur den dag. Endte med at vente 4 uger på skabet og derefter havde det stående i stuen 4 uger før vi kunne samle det færdigt.
Kontaktede butikken i Aalborg flere gange i forløbet. Blev flere gange lovet at det kun ville tage omkring en uge for en ny bagbeklædning at nå frem. Det tog alligevel begge gange 2 uger, hvilket er besynderligt med den leveringstid der står på hjemmesiden.
Opfordrede dem til at sende bagbeklædningen i den korrekte farve med hastelevering og direkte til vores adresse. Det var ifølge butikken helt umuligt. De sagde gentage gange at de desværre ikke havde nogen indflydelse da det var en ekstern leverandør. Da bagbeklædningen endelig kom frem til butikken, var det ikke engang muligt for dem at levere den hos os samme dag.
De virkede på ingen måde til at have forståelse for at det var dårlig service. Det mindste de kunne have gjort var at sende bagbeklædningen fra butikken til os med postillonen eller lignende. På den måde kunne de jo forkorte ventetiden og gøre en kunde mindre utilfreds.

Besvarelse fra Mobler
Professionel og hurtig service
Købte sofa hos Karup Møblér i Randers.
Serviceminded og professionel rådgivning, som rent faktisk 'hørte efter', altså hvad jeg havde brug for. Leveringstid ca 8-9 uger - men der gik kun 6 uger!
Og super hurtige og dygtige folk, der samlede og leverede sofaen.
Mine bedste anbefalinger!

Besvarelse fra Mobler
Kan ikke anbefale at handle hos Gades…
Kan ikke anbefale at handle hos Gades møbler i City Syd, Aalborg. Bliver lovet af sælgeren af en seng til 32500 kr., at de nok skulle samle den, tage emballagen samt den gamle boxmadres med retur. Det stod så ikke på sedlen, da deres fragtmænd kommer og de kunne derfor have nægtet det. Den ene stjerne går til Gades fragtmænd, da de var så søde alligevel at samle sengen, tage emballage og gamle madres med retur. Får derefter en så dårlig behandling, da jeg ringer til Gades. Derfor denne meget dårlige anmeldelse.

Besvarelse fra Mobler
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.







