RIGTIG DÅRLIG SERVICE. Jeg købte 06/06/2024 U-designbord. Jeg har efter 1 og 10 måneder fået udfordringer med benene på bordet. Vi kontaktede butikken, hvor de kom en en alternativ løsning, som ikke v... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Bestilte en omgang møbler ved Vig Møbelhus i december 2025. Venter efter 4,5 måned stadig på 2 skamler som er betalt, men levering er blevet rykket gentagende gange. Venlig betjening i butikken, men k... Se mere
Har fået SÅ god service i Mobler/Frederiksund. Kan kun anbefales. Meget venlig sælger og, som sagt, fin fin service. Meget tilfreds.
Jeg har i dag hente 2 vitrineskab og alle i Slagelse afdelingen var super søde og hjælp med og læsse vores bil - da det var udstillingen og skabene var samlet- Alt i alt en dejlige oplevelse ☀️
Virksomhedsoplysninger
Skrevet af virksomheden
Møblér er en landsdækkende kæde af lokale møbelhandlere. Som fagmænd prioriterer vi stor viden om møbler, materialer og boligindretning.
Kontaktoplysninger
Toftegårdsvej 16, 8370, Hadsten, Danmark
- 53362561
- info@mobler.dk
- www.mobler.dk
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Har besvaret 40 % af deres negative anmeldelser
Det tager typisk over 1 måned at svare
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Venlig og imødekommende personale Thisted.
Jeg bestilte borde, og tæppe. Men da det store spisebord ikke var i butikken blev det hentet af personalet i en anden butik syd på. Fik det hurtig hjem.
Så ingen problemer der. Desværre kom der ridser i mit gulv, og var ked af at ulejlige dem, men der var ingen sure miner, vi fandt ud af en pris og rabat når der skulle købes stole, købte så efter en del uger stolen til en god pris, og fik dem leveret i går, en uge efter jeg havde bestilt dem.
Søde personaler og god betjening👌🏼

Besvarelse fra Mobler
Skuffelse og frustation
Gades Møbler i Aalborg har været en enorm skuffelse og frustration. Vi har gjort brug af vores reklamationsret i forbindelse med, at vi købt en stol, som viste sig at være defekt.
Gades Møbler har nu over fire måneder lovet os, at stolen er repareret lige om lidt. Jeg har rykket firmaet utallige gange. Hver gang lover de bod og bedring og kommer med en ny leveringsdato. Men der sker intet. Firmaet har heller ikke leveret den træolie vi har betalt for.
Nu har vi krævet pengene tilbagebetalt. Jeg tvivler på at for nogen reaktion på mit krav.
Stjerne nummer to får de, fordi vi er mangeårige kunder, og vi har haft mange gode købsoplevelser hos dem. Denne gang har de dog fejlet totalt.
Man kan ikke stole på leveringstiden, der står på hjemmesiden
Man kan ikke stole på leveringstiden: Jeg bestilte en sofa - på hjemmesiden står der 2-4 ugers leveringstid. Det tog 10 uger! Det, synes jeg, er helt urimeligt. Fair, at der kan gå lidt længere tid - men ikke SÅ meget længere tid. Det blev ret problematisk, at vi skulle vente så længe. Jeg giver til gengæld en stjerne for den super søde kvinde, der ringede og endelig kunne give besked om leveringsdato, og som var meget fleksibel og hjælpsom omkring den endelige levering. Hun løftede hele oplevelsen, så den trods alt blev positiv til sidst. Men på grund af den utilregnelige leveringstid, tror jeg ikke, at jeg kommer til at handle samme sted igen.

Besvarelse fra Mobler
God vejledning mht valg af parasol og…
God vejledning mht valg af parasol og granitfod, samt superfin service - også mht udbringning ! 5 stjerner herfra!

Besvarelse fra Mobler
Ingen sikkerhed for kunder
Jeg købte en stor u-sofa, hvor open end delen vender forkert i forhold til hvad jeg bestilte.
Forhandleren påstår at han har sagt at man altid bygger sofaen når man kigger på den, og derfor vender den rigtig i forhold til bestillingen. Jeg er 100% sikker på at jeg sagde at open end delen skal være til venstre når man sidder i sofaen. Open end er endt med at være til venstre når man kigger på sofaen.
Forhandleren vil ikke tage sofaen retur. Og jeg må selv sælge den igen og æde et eventuelt tab.
Det skal siges at sælgeren prøver sit bedste ved at sælge ud af udstillingen for derved at får plads til sofaen, og jeg er blevet tilbudt at købe en ny til medarbejderpris. Men det er stadigvæk mig der hænger på den sofa grundet en misforståelse ved købet

Besvarelse fra Mobler
Det var en meget ubehøvlet ekspedient…
Gades møbler. Det var en meget ubehøvlet kvindelig ekspedient der modtog os. Da hun havde fået den ældre dame der ikke kunne rykke stolen ned at ligge til at sætte sig i stolen. Kørte salgstalen. Da jeg forsøgte at fortælle kunden at hun ikke ville kunne få stolen ned at ligge. Fik jeg af vide at nu skulle jeg blande mig udenom. Imens hun snakkede med kunden. Jeg blev afbrudt lige så snart jeg forsøgte at sige noget. Men jeg vil også kun sige en ting Gades møbler aldrig om jeg vil handle ved dem. Der er ingen der skal bede mig om at gå til side imens hun snakker med kunden og slet ikke på så en nedlagende måde som hun gjorde. Hun var totalt ligeglad med de spørgsmål osv kunden havde. hun snakkede hen over hovedet på hende. Nix så hellere betale lidt mere. Føj en behandling hun gav.

Besvarelse fra Mobler
Fint produkt, men lang leveringstid
Jeg var lidt i tvivl om, at de skulle have 3 eller 4 stjerner. Jeg endte på 4 stjerner fordi vi er glade for den sofa, vi har købt. Kvalitet/pris lever op til vores forventninger. Leveringstiden har dog været uacceptabel. På deres hjemmeside stod der, at leveringen ville tage 4-6 uger. Det gjorde, at vi bestilte den så tidligt, som vi kunne - hvilket var i starten af december. I forbindelse med en flytning kunne vi nemlig ikke tage vores gamle sofa med os.
Det endte dog med at tage 10 uger! Hvilket betød, at vi ikke havde en sofa i lang tid i vores nye hjem. Man bliver overrasket over hvor ubelejligt det er at mangle sådan et møbel. Vi måtte også rykke flere gange efter opdatering om levering. Men ellers har resten været en positiv oplevelse.

Besvarelse fra Mobler
Anmeldelse af Møblér Horsens
Anmeldelse af Møblér Horsens – 5 stjerner og mere til! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Vi har været faste kunder hos Møblér Horsens i mange år, og det er der en god grund til! Hver gang vi træder ind i butikken, bliver vi mødt af et imødekommende og smilende personale, der altid står klar til at hjælpe. Deres service er helt i top – man føler sig set og hørt, og de tager sig virkelig tid til at give personlig rådgivning, så man ender med den helt rigtige løsning til ens hjem.
Udvalget er imponerende, og kvaliteten af møblerne er i særklasse. Uanset om vi har været på udkig efter en ny sofa, spisebord eller senge, har vi altid fået kompetent vejledning og fundet produkter, der lever op til vores forventninger.
Det, der gør Møblér Horsens helt særligt, er deres ordentlighed og professionalisme. De holder, hvad de lover, og man kan altid stole på, at service og levering fungerer perfekt. Det er en fornøjelse at handle et sted, hvor man mærker ægte engagement og passion for godt håndværk og kundetilfredshed.
Vi kan på det varmeste anbefale Møblér Horsens til alle, der ønsker en førsteklasses oplevelse – både når det gælder udvalg, service og pålidelighed. Fem stjerner er næsten ikke nok!
⭐⭐⭐⭐⭐+

Besvarelse fra Mobler
Square reol købt i Møbler Odder
Jeg købte for ca. 2 1/2 år siden et reolsystem 'Square' fra KIDI til vores kontor. Det er et flot sæt malet i to grå nuancer. Lynhurtigt måtte jeg erfare, at der kommer små skader i lakken, blot ved 'at kigge' på møblerne. Dette påpegede jeg overfor forhandleren. Ikke et problem, han syntes at kende synderligt meget til, men jeg fik noget reparationslak med hjem. Ikke så pænt med reparationemærkerne, men bedre end skrammer. Jeg er ret øm ved mine ting og passer ALTID ordentligt på dem. Nu efter godt to år er malingen så begyndt at krakelere. Reklamationsfristen er jo udløbet, men det kan stadig ikke være ok at steder ,hvor der udelukkende tørres støv af med en let fugtig klud, skal krakelere på den måde. Jeg forhørte mig i Møbler Odder (sælgeren) hvor ekspedienten hurtigt lod mig vide, at det kunne han ikke gøre noget ved. Der var ikke længere reklamationsfrist. Ok, ikke engang kontakte producenten, for at høre hvad de vil sige? Undskyld Møblér Odder. Det tror jeg godt kunne gøres lidt bedre.
Rigtig god service (Randers)
Rigtig god service. Havde købt et sofabord som havde nogle ridser i kanten af bordpladen, som blev ombytter uden problemer. Det nye bord blev leveret, båret ind og samlet uden ekstra omkostninger. Meget fornemt, og mange tak for en god købsoplevelse, særligt til Henning i butikken i Randers.

Besvarelse fra Mobler
Flot møbel hus.
Flot møbelhus
Rigtig god rådgivning,behagelig personale.
Mange gode tilbud,og præcis levering.
Et sted vi gerne kommer igen.

Besvarelse fra Mobler
Fantastisk service
Jeg havde bestilt et vitrineskab d. 30/12-24, som jeg allerede modtog d. 24/1-25. Leveringen blev tilpasset ift. hvornår jeg var hjemme. Ikke nok med det, så var de så søde at bære det hele ind for mig selvom jeg havde bestilt med levering til kantsten. Helt fantastisk service. 5 stjerner herfra.

Besvarelse fra Mobler
Siger tusind tak for hurtig hjælp med…
Siger tusind tak for hurtig hjælp med gavekort

Besvarelse fra Mobler
Jeg fortrød mit køb
Jeg fortrød mit køb, og det var intet problem at annullere ordren.

Besvarelse fra Mobler
Fandt et bord der var billiger
Fandt et bord der var billiger, fik straks differencen
tilbage.

Besvarelse fra Mobler
Møblér Ikast.
Møblér Ikast.
Super service i butikken i forbindelse med køb af ny seng og lige så da sengen blev leveret og monteret.
Kan varmt anbefales 👍

Besvarelse fra Mobler
God kundeservice!
God kundeservice!
Vi har købt en forholdsvis dyr sofa hos dem for et års tid.
Vi kan fornemme at sofaen godt kunne bruge nogle flere ben end den oprindelig er født med.
Så vi bestiller nogle hjem og forventer at skulle betale for dem, selvfølgelig.
Men det er på deres regning, yderst god kundeservice må man sige.
Vi er meget glade for sofaen, så det her er prikken over i'et.
Især tak til Rasmus fra Aalborg afdelingen, som har været hurtig til at svare retur på mail ved henvendelse.
Ikke sidste gang vi kommer i butikken.

Besvarelse fra Mobler
En pretty woman oplevelse
Min mor og jeg var inde i møbelafdelingen i Aalborg. Min mor kommer i fin sommerkjole, men jeg har lagt forretningstøjet ligge i skabet, og taget mit sportstøj på for dagen.
Problemet opstår så, da sælgeren næsten ikke gider min mor, opfører sig som om hun ikke er fin nok, og havde min far stadig levet havde I aldrig set en krone af deres formue. Det der med at give “Pretty Woman i Gucci butikken” oplevelsen til sine kunder er en DØDSSYND i servicefaget og i særdeleshed i Nordjylland, hvor alle er übervenlige, og janteloven lever på sit bedste. Roev service og roevtur i møblér. Ellers tak. Op dig.

Besvarelse fra Mobler
Møbler Vejle
Vi ledte efter et nyt sofabord, der var ikke rigtigt noget vi ville have. Anette Jørgensen Vejle hjalp os med at finde en bordplade, så vi kunne bruge det gamle understel. Vi fik bestilt bordpladen og vi er meget tilfreds. Så vi takker for den gode service.

Besvarelse fra Mobler
Fuld tilfredshed
Vi henvendte os i forhold til pris match på nogle vare og blev mødt positivt.
Hurtige svar på mail og telefon.
Vi er fuldt ud tilfredse og glade for at handle lokalt.

Besvarelse fra Mobler
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.







