Mobler Anmeldelser 256

TrustScore 3 ud af 5

3,2

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

RIGTIG DÅRLIG SERVICE. Jeg købte 06/06/2024 U-designbord. Jeg har efter 1 og 10 måneder fået udfordringer med benene på bordet. Vi kontaktede butikken, hvor de kom en en alternativ løsning, som ikke v... Se mere

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Bestilte en omgang møbler ved Vig Møbelhus i december 2025. Venter efter 4,5 måned stadig på 2 skamler som er betalt, men levering er blevet rykket gentagende gange. Venlig betjening i butikken, men k... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Har fået SÅ god service i Mobler/Frederiksund. Kan kun anbefales. Meget venlig sælger og, som sagt, fin fin service. Meget tilfreds.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Jeg har i dag hente 2 vitrineskab og alle i Slagelse afdelingen var super søde og hjælp med og læsse vores bil - da det var udstillingen og skabene var samlet- Alt i alt en dejlige oplevelse ☀️

Virksomhedsoplysninger

  1. Møbelforretning

Skrevet af virksomheden

Møblér er en landsdækkende kæde af lokale møbelhandlere. Som fagmænd prioriterer vi stor viden om møbler, materialer og boligindretning.


Kontaktoplysninger

3,2

Middel

TrustScore 3 ud af 5

256 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitationer registreret

Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har besvaret 40 % af deres negative anmeldelser

Det tager typisk over 1 måned at svare

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Venlig og imødekommende personale Thisted.

Jeg bestilte borde, og tæppe. Men da det store spisebord ikke var i butikken blev det hentet af personalet i en anden butik syd på. Fik det hurtig hjem.
Så ingen problemer der. Desværre kom der ridser i mit gulv, og var ked af at ulejlige dem, men der var ingen sure miner, vi fandt ud af en pris og rabat når der skulle købes stole, købte så efter en del uger stolen til en god pris, og fik dem leveret i går, en uge efter jeg havde bestilt dem.
Søde personaler og god betjening👌🏼

1. juli 2025
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Tina.
Tak for at du har givet dig tid til at give Møblér i Thisted så fin en anmeldelse. Vi stræber efter at give vores kunder en god og personlig service - så dejligt at det er det du har oplevet.
Med venlig hilsen
Iglin Tanggaard
Kædechef i Møblér

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Skuffelse og frustation

Gades Møbler i Aalborg har været en enorm skuffelse og frustration. Vi har gjort brug af vores reklamationsret i forbindelse med, at vi købt en stol, som viste sig at være defekt.
Gades Møbler har nu over fire måneder lovet os, at stolen er repareret lige om lidt. Jeg har rykket firmaet utallige gange. Hver gang lover de bod og bedring og kommer med en ny leveringsdato. Men der sker intet. Firmaet har heller ikke leveret den træolie vi har betalt for.
Nu har vi krævet pengene tilbagebetalt. Jeg tvivler på at for nogen reaktion på mit krav.
Stjerne nummer to får de, fordi vi er mangeårige kunder, og vi har haft mange gode købsoplevelser hos dem. Denne gang har de dog fejlet totalt.

16. maj 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Man kan ikke stole på leveringstiden, der står på hjemmesiden

Man kan ikke stole på leveringstiden: Jeg bestilte en sofa - på hjemmesiden står der 2-4 ugers leveringstid. Det tog 10 uger! Det, synes jeg, er helt urimeligt. Fair, at der kan gå lidt længere tid - men ikke SÅ meget længere tid. Det blev ret problematisk, at vi skulle vente så længe. Jeg giver til gengæld en stjerne for den super søde kvinde, der ringede og endelig kunne give besked om leveringsdato, og som var meget fleksibel og hjælpsom omkring den endelige levering. Hun løftede hele oplevelsen, så den trods alt blev positiv til sidst. Men på grund af den utilregnelige leveringstid, tror jeg ikke, at jeg kommer til at handle samme sted igen.

2. maj 2025
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Tine.
Tak for at du har givet dig tid til at anmelde din oplevelse hos os, men naturligvis ærgerligt at din oplevelse ikke har været på det niveau som vi gerne vil give vores kunder.
Jeg kan virkeligt beklage at vores leveringstid på hjemmesiden ikke har været opdateret. Jeg er dog glad for at du fik en god oplevelse af den sælger der har hjulpet dig. Og vi håber du er glad for din sofa.
Med venlig hilsen
Iglin Tanggaard
Kædechef i Møblér

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

God vejledning mht valg af parasol og…

God vejledning mht valg af parasol og granitfod, samt superfin service - også mht udbringning ! 5 stjerner herfra!

4. april 2025
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Granum

Tak for de fine stjerner. Vi håber du får god nytte af din nye parasol de næste mange måneder.

Med venlig hilsen,
Tine, Møbler

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Ingen sikkerhed for kunder

Jeg købte en stor u-sofa, hvor open end delen vender forkert i forhold til hvad jeg bestilte.
Forhandleren påstår at han har sagt at man altid bygger sofaen når man kigger på den, og derfor vender den rigtig i forhold til bestillingen. Jeg er 100% sikker på at jeg sagde at open end delen skal være til venstre når man sidder i sofaen. Open end er endt med at være til venstre når man kigger på sofaen.

Forhandleren vil ikke tage sofaen retur. Og jeg må selv sælge den igen og æde et eventuelt tab.

Det skal siges at sælgeren prøver sit bedste ved at sælge ud af udstillingen for derved at får plads til sofaen, og jeg er blevet tilbudt at købe en ny til medarbejderpris. Men det er stadigvæk mig der hænger på den sofa grundet en misforståelse ved købet

18. marts 2025
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Nicklas,
Det er uheldigt at din sofa blev bestilt modsat af hvad du hvad du havde udtrykt. Det er korrekt, at man altid bestiller sofaen, når man kigger forfra på den. Vi er dog glade for at høre at butikken gør en indsats for at hjælpe dig, så du kan få den sofa, du ønsker dig.

Med venlig hilsen
Møblér

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Det var en meget ubehøvlet ekspedient…

Gades møbler. Det var en meget ubehøvlet kvindelig ekspedient der modtog os. Da hun havde fået den ældre dame der ikke kunne rykke stolen ned at ligge til at sætte sig i stolen. Kørte salgstalen. Da jeg forsøgte at fortælle kunden at hun ikke ville kunne få stolen ned at ligge. Fik jeg af vide at nu skulle jeg blande mig udenom. Imens hun snakkede med kunden. Jeg blev afbrudt lige så snart jeg forsøgte at sige noget. Men jeg vil også kun sige en ting Gades møbler aldrig om jeg vil handle ved dem. Der er ingen der skal bede mig om at gå til side imens hun snakker med kunden og slet ikke på så en nedlagende måde som hun gjorde. Hun var totalt ligeglad med de spørgsmål osv kunden havde. hun snakkede hen over hovedet på hende. Nix så hellere betale lidt mere. Føj en behandling hun gav.

12. marts 2025
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Vinie
Vores butikker gør sig hver dag umage med at give vores kunder den bedste vejledning og oplevelse i forbindelse med de besøger os.

Vi er derfor superærgerlige over, at du har haft en dårlig oplevelse i forbindelse med dit besøg.

Med venlig hilsen
Tine Ørts - Møblér

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Fint produkt, men lang leveringstid

Jeg var lidt i tvivl om, at de skulle have 3 eller 4 stjerner. Jeg endte på 4 stjerner fordi vi er glade for den sofa, vi har købt. Kvalitet/pris lever op til vores forventninger. Leveringstiden har dog været uacceptabel. På deres hjemmeside stod der, at leveringen ville tage 4-6 uger. Det gjorde, at vi bestilte den så tidligt, som vi kunne - hvilket var i starten af december. I forbindelse med en flytning kunne vi nemlig ikke tage vores gamle sofa med os.

Det endte dog med at tage 10 uger! Hvilket betød, at vi ikke havde en sofa i lang tid i vores nye hjem. Man bliver overrasket over hvor ubelejligt det er at mangle sådan et møbel. Vi måtte også rykke flere gange efter opdatering om levering. Men ellers har resten været en positiv oplevelse.

13. februar 2025
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Tim,

Tak for din anmeldelse. Det er uheldigt at leveringstiden ikke var tilfredsstillende - dog er vi glade for at høre at det ellers har været en positiv oplevelse.

Med venlig hilsen,
Tine, Møblér.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Anmeldelse af Møblér Horsens

Anmeldelse af Møblér Horsens – 5 stjerner og mere til! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Vi har været faste kunder hos Møblér Horsens i mange år, og det er der en god grund til! Hver gang vi træder ind i butikken, bliver vi mødt af et imødekommende og smilende personale, der altid står klar til at hjælpe. Deres service er helt i top – man føler sig set og hørt, og de tager sig virkelig tid til at give personlig rådgivning, så man ender med den helt rigtige løsning til ens hjem.

Udvalget er imponerende, og kvaliteten af møblerne er i særklasse. Uanset om vi har været på udkig efter en ny sofa, spisebord eller senge, har vi altid fået kompetent vejledning og fundet produkter, der lever op til vores forventninger.

Det, der gør Møblér Horsens helt særligt, er deres ordentlighed og professionalisme. De holder, hvad de lover, og man kan altid stole på, at service og levering fungerer perfekt. Det er en fornøjelse at handle et sted, hvor man mærker ægte engagement og passion for godt håndværk og kundetilfredshed.

Vi kan på det varmeste anbefale Møblér Horsens til alle, der ønsker en førsteklasses oplevelse – både når det gælder udvalg, service og pålidelighed. Fem stjerner er næsten ikke nok!

⭐⭐⭐⭐⭐+

1. marts 2025
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Jacob,

Tak for de meget fine stjerner, du har sendt mod butikken i Horsens. Det er altid skønt at høre om den gode kundeservice og engagement i butikkerne.

Med venlig hilsen
Tine, Møblér

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Square reol købt i Møbler Odder

Jeg købte for ca. 2 1/2 år siden et reolsystem 'Square' fra KIDI til vores kontor. Det er et flot sæt malet i to grå nuancer. Lynhurtigt måtte jeg erfare, at der kommer små skader i lakken, blot ved 'at kigge' på møblerne. Dette påpegede jeg overfor forhandleren. Ikke et problem, han syntes at kende synderligt meget til, men jeg fik noget reparationslak med hjem. Ikke så pænt med reparationemærkerne, men bedre end skrammer. Jeg er ret øm ved mine ting og passer ALTID ordentligt på dem. Nu efter godt to år er malingen så begyndt at krakelere. Reklamationsfristen er jo udløbet, men det kan stadig ikke være ok at steder ,hvor der udelukkende tørres støv af med en let fugtig klud, skal krakelere på den måde. Jeg forhørte mig i Møbler Odder (sælgeren) hvor ekspedienten hurtigt lod mig vide, at det kunne han ikke gøre noget ved. Der var ikke længere reklamationsfrist. Ok, ikke engang kontakte producenten, for at høre hvad de vil sige? Undskyld Møblér Odder. Det tror jeg godt kunne gøres lidt bedre.

21. februar 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Rigtig god service (Randers)

Rigtig god service. Havde købt et sofabord som havde nogle ridser i kanten af bordpladen, som blev ombytter uden problemer. Det nye bord blev leveret, båret ind og samlet uden ekstra omkostninger. Meget fornemt, og mange tak for en god købsoplevelse, særligt til Henning i butikken i Randers.

1. november 2024
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Andreas,

Tak for de fine stjerner, du har givet Møblér i Randers. Det er altid rart at høre om den gode kundeservice ude i butikkerne.
Vi håber du er glad for dit nye sofabord.

Med venlig hilsen,
Tine, Møbler

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Flot møbel hus.

Flot møbelhus
Rigtig god rådgivning,behagelig personale.
Mange gode tilbud,og præcis levering.
Et sted vi gerne kommer igen.

22. januar 2025
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Hanne,

Tak for de fine stjerner, du har givet Møblér. Det er altid rart at høre om den gode kundeservice ude i butikkerne.
Vi glæder os til at se dig igen.

Med venlig hilsen,
Tine, Møbler

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fantastisk service

Jeg havde bestilt et vitrineskab d. 30/12-24, som jeg allerede modtog d. 24/1-25. Leveringen blev tilpasset ift. hvornår jeg var hjemme. Ikke nok med det, så var de så søde at bære det hele ind for mig selvom jeg havde bestilt med levering til kantsten. Helt fantastisk service. 5 stjerner herfra.

24. januar 2025
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Anne-Mette,

Tak for de fine stjerner, du har givet Møblér. Det er altid rart at høre om den gode kundeservice ude i butikkerne.
Jeg håber du er tilfreds med dit nye vitrineskab:)

Med venlig hilsen,
Tine, Møbler

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Jeg fortrød mit køb

Jeg fortrød mit køb, og det var intet problem at annullere ordren.

4. januar 2025
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Mette,
Tak for de fine stjerner til Møblér.

Med venlig hilsen,
Tine, Møbler

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fandt et bord der var billiger

Fandt et bord der var billiger, fik straks differencen
tilbage.

27. december 2024
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Svend Aage,

Tak for de fine stjerner, du har givet Møblér. Det er altid rart at høre om den gode kundeservice.
Jeg håber du er glad for dit bord :)

Med venlig hilsen,
Tine, Møbler

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Møblér Ikast.

Møblér Ikast.
Super service i butikken i forbindelse med køb af ny seng og lige så da sengen blev leveret og monteret.
Kan varmt anbefales 👍

6. december 2024
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Claus,

Tak for de fine stjerner, du har givet Møblér i Ikast. Det er altid rart at høre om den gode kundeservice.
Jeg håber du er glad for din nye seng:)

Med venlig hilsen,
Tine, Møbler

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

God kundeservice!

God kundeservice!

Vi har købt en forholdsvis dyr sofa hos dem for et års tid.

Vi kan fornemme at sofaen godt kunne bruge nogle flere ben end den oprindelig er født med.

Så vi bestiller nogle hjem og forventer at skulle betale for dem, selvfølgelig.

Men det er på deres regning, yderst god kundeservice må man sige.

Vi er meget glade for sofaen, så det her er prikken over i'et.

Især tak til Rasmus fra Aalborg afdelingen, som har været hurtig til at svare retur på mail ved henvendelse.

Ikke sidste gang vi kommer i butikken.

10. september 2024
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære David,

Tak for de fine stjerner, du har sendt mod butikken i Aalborg. Det er altid rart at høre om den gode kundeservice i butikkerne.
Jeg håber i nyder sofaen til fulde :)

Med venlig hilsen,
Tine, Møbler

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

En pretty woman oplevelse

Min mor og jeg var inde i møbelafdelingen i Aalborg. Min mor kommer i fin sommerkjole, men jeg har lagt forretningstøjet ligge i skabet, og taget mit sportstøj på for dagen.
Problemet opstår så, da sælgeren næsten ikke gider min mor, opfører sig som om hun ikke er fin nok, og havde min far stadig levet havde I aldrig set en krone af deres formue. Det der med at give “Pretty Woman i Gucci butikken” oplevelsen til sine kunder er en DØDSSYND i servicefaget og i særdeleshed i Nordjylland, hvor alle er übervenlige, og janteloven lever på sit bedste. Roev service og roevtur i møblér. Ellers tak. Op dig.

7. september 2024
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Marie,
Vi beklager, at du har fået denne oplevelse i en af vores butikker.
Vi er ærgerlige over at høre, at det er din oplevelse og er sikker på at det ikke var butikkens intention at få jer til at føle jer uvelkomne.
Vi håber at i en dag kunne få lyst til at besøge en af vores butikker igen.
Med venlig hilsen,
Tine, Møbler

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Møbler Vejle

Vi ledte efter et nyt sofabord, der var ikke rigtigt noget vi ville have. Anette Jørgensen Vejle hjalp os med at finde en bordplade, så vi kunne bruge det gamle understel. Vi fik bestilt bordpladen og vi er meget tilfreds. Så vi takker for den gode service.

14. marts 2024
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Pia,
Tak for de 5 stjerner, du har givet butikken i Vejle. I Møblér sætter vi en ære i at give en god service og give god faglig rådgivning - og det er rart at høre at butikken har fundet en god løsning til jer.

Med venlig hilsen Tine, Møbler

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fuld tilfredshed

Vi henvendte os i forhold til pris match på nogle vare og blev mødt positivt.
Hurtige svar på mail og telefon.
Vi er fuldt ud tilfredse og glade for at handle lokalt.

29. juni 2024
Uopfordret anmeldelse
Mobler-logo

Besvarelse fra Mobler

Kære Pia,

Mange tak for de fine antal stjerner, du har givet os. I Møblér sætter vi en ære i at give en god service og give god faglig rådgivning - og det er rart at høre at vi har levet op til dette.

Med venlig hilsen,

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere