Leisuregrow Products LTD Anmeldelser 

400
•
TrustScore 4.5 ud af 5

4,7

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Recently needed to replace the flame tamers on our bbq , They were excellent to deal with no dramas at all . Replaced quickly and purchased a replacement bbq cover Excellent customer s... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Excellent customer service. Despite my BBQ being out of production and no longer supported, they managed to track down and send me official replacement parts that fit perfectly, as well as supply me w... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Ordered two sets of jute rope plug in garden lights. Arrived quickly and well packaged. Perfect to provide warm light to a gazebo. Only issue was one bulb wasn't working. Contacted support. Provided t... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I unfortunately damaged a cushion cover from my garden furniture. After making contact with Leisure Grow they quickly identified the correct cover and sent one to me. It was a perfect fit and much... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

  1. Møbelgrossist

Skrevet af virksomheden

LeisureGrow is a family-run business, supplying thousands of product lines to trade, retail, and distributors in the UK, Ireland and parts of Europe. Established in 1999, we are seen as the innovators of the latest industry trends, placing environmental care at the forefront, with quality design and functionality. Our brands: LG Outdoor, NOMA, NGL, Grillstream, Petface


Kontaktoplysninger

4,7

Fremragende

TrustScore 4.5 ud af 5

400 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen nylige anmeldelsesinvitationer

Denne virksomhed har ikke inviteret kunder til at skrive anmeldelser for nylig, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har besvaret 100 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 1 uge

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

4,7

Alle anmeldelser

(400)

158 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

More than a generic response …

I purchased an LG Outdoor Lounge Set in 2019, obviously expecting it to provide me with many years of service.
Each autumn the furniture was cleaned, dried, covered with a breathable cover and stored in my garage until April/May. This year I was disappointed to note that the rattan weave material began to perish and snap. Although extensive, it is predominantly on one chair and the coffee table. The sofa seems unaffected at this time. Admittedly, the furniture is out of warranty, however, I did not expect this level of deterioration to happen within this time frame.
After contacting LG Outdoor requesting possible reasons/advice regarding the sudden level of deterioration they have basically stated a generic response - ‘ It can be difficult to determine the exact cause of deterioration, exposure to environmental factors may affect its longevity.’
They did however offer to provide a quotation for replacement furniture!
Regrettably your customer support and commitment to customer loyalty have not met the standard I expect as a consumer.

Added following LG Outdoor response. Thank you for your response, however, once again it is the exact generic response I received previously.

15. oktober 2026
Uopfordret anmeldelse
Leisuregrow Products LTD-logo

Besvarelse fra Leisuregrow Products LTD

Thank you for taking the time to share your feedback.

We’re sorry to hear of your disappointment with the deterioration of your furniture.

Our LG Outdoor furniture is supplied with a three-year limited warranty, and as your set was purchased in 2019, it is now significantly outside this warranty period.

We appreciate that you had hoped to enjoy your furniture for many years, and we understand your concerns regarding the condition of the weave.

Unfortunately, the longevity of outdoor furniture can vary depending on a range of factors, including environmental conditions and the circumstances in which it is used and stored, making it difficult to determine the exact cause of deterioration.

While we appreciate this is not the outcome you had hoped for, we have offered to provide a quotation for replacement furniture should you wish to consider this option.

Kind regards,

The LeisureGrow Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great service

Absolutely first class. The remote on one of their products was not working and the day after I reported it a new one was in the post. Can’t ask for better than that

14. oktober 2026
Uopfordret anmeldelse
Leisuregrow Products LTD-logo

Besvarelse fra Leisuregrow Products LTD

Thank you so much for your fantastic 5-star review!

We’re delighted to hear that we were able to resolve the issue so quickly and that your replacement remote arrived promptly.

Your kind feedback means a lot to our team, and we really appreciate you taking the time to share your experience. 😊

Kind regards,

The LeisureGrow Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Problem solved

My experience of dealing with this company is nothing but positive. Without going into details I would like to say that the matter in hand was quickly and very professionally dealt with by David Rainey and my thanks go to him for his assistance.

7. oktober 2026
Uopfordret anmeldelse
Leisuregrow Products LTD-logo

Besvarelse fra Leisuregrow Products LTD

Thank you for your lovely 5-star review.

We’re delighted to hear that your matter was handled quickly and professionally.

We’ll be sure to pass your kind words on to David , who will be pleased to know his assistance was appreciated.

Thank you for taking the time to share your experience!

Kind regards,

The LeisureGrow Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

We're very helpful and quick to resolve…

We're very helpful and quick to resolve my problem, would definitely be their customer again.! 👍👍

5. oktober 2026
Uopfordret anmeldelse
Leisuregrow Products LTD-logo

Besvarelse fra Leisuregrow Products LTD

Thank you for your fantastic 5-star review!

We’re delighted to hear that our team was helpful and able to resolve your issue quickly.

Your kind feedback is greatly appreciated, and we look forward to helping you again in the future! 😊

Kind regards,

The LeisureGrow Team

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Rotten rattan

We bought the Andorra 2 seat garden set three years ago. We are very disappointed with this product. We found that there is only a short guarantee period. The rattan on both the table and chairs is disintegrating to such an extent that we no longer feel safe using them. We expected them to last at least 5 years, especially since we paid extra for the aluminium frame, paying £457.99 in total. We now have the prospect of buying new garden furniture and will certainly not be using this supplier again.

30. september 2026
Uopfordret anmeldelse
Leisuregrow Products LTD-logo

Besvarelse fra Leisuregrow Products LTD

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry to hear that you’ve been disappointed with the durability of your Andorra garden set and appreciate your concerns regarding its condition.

All our garden furniture sets come with a 3-year limited warranty, which covers qualifying issues in accordance with the warranty terms.

We understand that you expected your furniture to last longer, and we’re sorry that your experience has not met those expectations.

Thank you for sharing your feedback, which we will take on board as we continue to review the quality and durability of our products.

Kind regards,

The LeisureGrow Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Recently needed to replace the flame…

Recently needed to replace the flame tamers on our bbq ,

They were excellent to deal with no dramas at all .

Replaced quickly and purchased a replacement bbq cover

Excellent customer services very helpful team .

Would not hesitate to use again and thoroughly recommend leasure grow

Karl and Tracey C

25. september 2026
Uopfordret anmeldelse
Leisuregrow Products LTD-logo

Besvarelse fra Leisuregrow Products LTD

Thank you, Karl and Tracey, for your fantastic 5-star review!

We’re delighted to hear that you found our team helpful and that the replacement flame tamers were sorted quickly and without any hassle.

Your recommendation means a lot to us, and we really appreciate you choosing LeisureGrow.

We hope you continue to enjoy many great BBQs! 😊

Kind regards,

The LeisureGrow Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great product with even better customer…

Great product with even better customer service from James, sorted out a small issue I had very quickly.

30. september 2026
Uopfordret anmeldelse
Leisuregrow Products LTD-logo

Besvarelse fra Leisuregrow Products LTD

Thank you for your fantastic 5-star review!

We’re delighted to hear that you’re happy with your product and that James was able to resolve your issue so quickly.

We really appreciate you taking the time to share your experience and hope you continue to enjoy your purchase!

Kind regards,

The LeisureGrow Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Excellent customer service

Excellent customer service. Despite my BBQ being out of production and no longer supported, they managed to track down and send me official replacement parts that fit perfectly, as well as supply me with links and part numbers for many other parts should I need more replacements in the future. Truly went above and beyond. Now my old BBQ looks like new and couldn’t be happier!

25. september 2026
Uopfordret anmeldelse
Leisuregrow Products LTD-logo

Besvarelse fra Leisuregrow Products LTD

Thank you so much for your fantastic 5-star review!

We’re delighted we were able to track down the official replacement parts for your BBQ and get everything fitting perfectly.

It’s especially great to hear that your old BBQ is looking like new again!

We really appreciate your kind words about our customer service and are so pleased we could go above and beyond to help.

Thank you again for taking the time to share your experience — it means a lot to the team.

Kind regards,

The LeisureGrow Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Excellent service all round

Excellent service all round. Very Very quick and very good advice and help

22. september 2026
Uopfordret anmeldelse
Leisuregrow Products LTD-logo

Besvarelse fra Leisuregrow Products LTD

Thank you so much for your fantastic 5-star review!

We’re delighted to hear that you received excellent service and that our team was able to provide quick and helpful advice.

Your kind feedback means a lot to us and will be shared with the team.

Thank you again for taking the time to leave your review! 😊

Kind regards,

The LeisureGrow Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Excellent service

Contacted Leisure grow when my table top shattered. They responded immediately and kindly sent out a replacement free of charge. Excellent service.

17. september 2026
Uopfordret anmeldelse
Leisuregrow Products LTD-logo

Besvarelse fra Leisuregrow Products LTD

Thank you so much for your fantastic 5-star review!

We’re really pleased to hear that we were able to respond quickly and arrange a replacement table top for you.

It’s great to know you were happy with the service you received.

Thank you for taking the time to share your experience with us — we really appreciate it! 😊

Kind regards,

The LeisureGrow Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Excellent service

The fast response and professional communications from customer service agent James Paton was second to none, with a positive outcome

21. september 2026
Uopfordret anmeldelse
Leisuregrow Products LTD-logo

Besvarelse fra Leisuregrow Products LTD

Thank you so much for your fantastic 5-star review!

We’re delighted to hear that you were pleased with the fast response and professional service you received.

It’s great to know we were able to achieve a positive outcome for you.

We really appreciate you taking the time to share your experience and your kind words about James. ⭐

Kind regards,

The LeisureGrow Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Super helpful and professional

I unfortunately damaged a cushion cover from my garden furniture. After making contact with Leisure Grow they quickly identified the correct cover and sent one to me.
It was a perfect fit and much better than my damaged one.
Everyone I delt with was totally professional and willing to help.
Definitely recommended. Great to deal with and helpful.

17. september 2026
Uopfordret anmeldelse
Leisuregrow Products LTD-logo

Besvarelse fra Leisuregrow Products LTD

Thank you very much for your fantastic 5-star review!

We’re delighted to hear that we were able to identify the correct cushion cover and get a suitable replacement sent out to you quickly.

It’s great to know that it was a perfect fit and that you were pleased with the service you received from our team.

We really appreciate your kind words and recommendation, and we’ll be sure to pass your feedback on to the team.

Thank you again for choosing LeisureGrow!

Kind regards,

The LeisureGrow Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Bought a Florence garden corner sofa at…

Bought a Florence garden corner sofa at the begining of summer for my parents but with little use the seat cushions became flat. Spoke to Trudie via Emal regarding this and after a few photos and a few more Emails these cushions have been replaced. Thanks Again Trudie.

17. september 2026
Uopfordret anmeldelse
Leisuregrow Products LTD-logo

Besvarelse fra Leisuregrow Products LTD

Thank you so much for your fantastic 5-star review!

We’re really pleased to hear that Trudie was able to assist and get the replacement cushions arranged for your parents.

We’re glad we could get this resolved for you and hope they can now enjoy their Florence corner sofa to the fullest.

We’ll be sure to pass your kind feedback on to Trudie. 😊

Kind regards,

The LeisureGrow Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Excellent Customer Service

Excellent Customer Service. Prompt reply to query and dispatched replacement parts with no quibble.

10. september 2026
Uopfordret anmeldelse
Leisuregrow Products LTD-logo

Besvarelse fra Leisuregrow Products LTD

Thank you for your fantastic 5-star review!

We’re really pleased to hear you received a prompt response and that we were able to arrange the replacement parts for you without any hassle.

We really appreciate you taking the time to share your experience and your kind feedback. ⭐⭐⭐⭐⭐

Kind regards,

The LeisureGrow Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Grillstream SmashGrill 4 Burner Plancha Grill

This is a review of the "Grillstream SmashGrill 4 Burner Plancha Grill".

This is a fantastic looking grill and for a few months you will have fantastic grilling.

However the 10 year limited warranty is misleading. Basically anything that isn't subject to any actual use, is covered. The grill plate it's self has only a three year warranty.

There's a genuine reason why the grill plate only has a three year warranty, and that's because that's probably as much as you'll get from it so please ensure you are clear you are buying a product that will only last 3 years. If the company believed in the grill plate it took would give everything a 10 year warranty.

The issue is after about 3 years the entire grill plate will be covered in thousands of tiny rust spots. The reason is because the steel used is too cheap and isn't suitable manufacturers for this use. To hide the cheap, poor quality steel preperation they coat it all in a nonstick ceramic coating to give you the impression it's good quality and to hide the deeper issues. After about 3 years, as the steel isnt of good enough quality it will start to corrod and eat through the ceramic coating.

I've tried to discuss a warranty claim but as I can't find the original paperwork the company gets away with failing to take responsibility for their cheap manufacturing techniques.

Update: You can clearly see from the passive aggressive tone of the reply below just how this company treats customers when they have issues. Good luck making any claim!!!!

9. september 2026
Uopfordret anmeldelse
Leisuregrow Products LTD-logo

Besvarelse fra Leisuregrow Products LTD

Thank you for taking the time to leave your review.

We are sorry to hear that you have been disappointed with your SmashGrill.

We would, however, like to clarify the circumstances surrounding your contact with our Customer Service team.

Your initial contact was a request to purchase a replacement flatplate. Rather than immediately advising you to purchase a replacement, our team provided cleaning and maintenance advice which may have helped address the issue and avoid the need to purchase a new plate.

You subsequently contacted us to make a warranty request. Our team have asked you to provide proof of purchase so that we can confirm the original purchase date and establish whether the product is still within the applicable warranty period. At no point have we refused to assist with your warranty request.

The 10-year limited warranty is clearly detailed within the instruction manual supplied with the BBQ.

The manual explains that the warranty covers manufacturing faults and defects, while also setting out specific warranty periods for individual components.

For the SmashGrill 4 Burner, the flatplate has a 3-year limited warranty against corroding through.

It is also important to note that the manual specifically states that the flatplate requires regular cleaning and care to maximise its longevity. It advises cleaning the flatplate after each use and highlights that the non-stick surface is not entirely scratch-resistant. The manual also explains that corrosion can be affected by factors including dirt, grease, inappropriate cleaners and a lack of routine cleaning and maintenance.

We therefore do not believe it is accurate to suggest that the 10-year warranty is misleading or that we have simply refused to take responsibility.

We are more than happy to assess a genuine warranty claim, but we first need proof of purchase to confirm the purchase date and applicable warranty coverage.

We remain happy to assist once this information has been provided.

Kind Regards

The LeisureGrow Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Spooktacular NOMA lights and excellent customer service

We recently bought several sets of NOMA Colour Changeable Remote Controlled String Lights, including both the 100 and 200-light versions, for our autumn and Halloween displays, and we absolutely love them.

The range of colours and effects is fantastic. The vintage gold gives a beautiful warm autumnal glow, while changing to a single colour such as red completely transforms the same display and gives it a much spookier feel. There are also lots of preset effects to play with — if we were having a Halloween party, the strobe setting would make for an awesome Halloween disco!

We’ve woven ours into ivy garlands with autumn foliage and decorations, and the dark green cable hides really well amongst the greenery. One useful tip if doing something similar is not to bury the control panel too deeply, as we found the remote works best when it isn’t surrounded by too much foliage.

The timer function is really handy too. Ours now come on automatically each evening — and have become my reminder that when the lights come on, it’s probably time to stop working!

We did need to contact Leisuregrow customer service about part of our order, and they were brilliant. They responded quickly, were extremely helpful and arranged replacements without any fuss. It was really reassuring to see such good after-sales service.

We’re delighted with the lights and the service we received. They’re incredibly versatile, and we’re looking forward to watching our displays become progressively spookier as autumn turns into Halloween!

5. september 2026
Uopfordret anmeldelse
Leisuregrow Products LTD-logo

Besvarelse fra Leisuregrow Products LTD

Thank you so much for your fantastic 5-star review! 🎃✨

It’s wonderful to hear how much you’re enjoying your NOMA Colour Changeable String Lights and how creatively you’ve been using them for your autumn and Halloween displays.

We love the sound of the vintage gold against the autumn foliage, and the fact that you can switch to red and completely transform the atmosphere is exactly what makes these lights so much fun! The Halloween disco setting sounds like it could be quite an experience too. 👻

Thank you as well for sharing the useful tip about keeping the control panel accessible — we’re sure that will be helpful to other customers creating their own displays.

Most importantly, we’re really pleased to hear that our Customer Service team were able to help quickly and make the replacement process as straightforward as possible. We always want to make sure our customers receive the same level of care after their purchase as they do before it.

Thanks again for choosing NOMA and for taking the time to leave such a detailed review. We hope your displays get progressively spookier as Halloween approaches! 🎃💡

Best Wishes,

The LeisureGrow Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner
Leisuregrow Products LTD-logo

Besvarelse fra Leisuregrow Products LTD

Thank you so much for your fantastic 5-star review!

We’re delighted to hear that you’ve chosen to trade with us for the third time and that you’ve continued to have such a positive experience.

It’s wonderful to know you’ve been pleased with our customer service, fast delivery and the overall service you’ve received.

We really appreciate your continued support and look forward to welcoming you back again in the future! 😊

Kind regards,

The LeisureGrow Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I had to get in touch with customer…

I had to get in touch with customer service and had great support from Trudie who kept in touch throughout. ⭐️

2. september 2026
Uopfordret anmeldelse
Leisuregrow Products LTD-logo

Besvarelse fra Leisuregrow Products LTD

Thank you so much for your lovely 5-star review! ⭐️

We’re delighted to hear that Trudie was able to provide such great support and kept you updated throughout. We’ll be sure to pass your kind feedback on to her.

Thank you again for taking the time to share your experience with us! 😊

Kind regards,

The LeisureGrow Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Purchased patio furniture ( which we…

Purchased patio furniture ( which we are really pleased with) however at the time there was no touch up paint for future scuffs. Leisuregrow promised to send when in stock and true to their word it has been delivered today x2. Very good service and quality product. Would definitely recommend.

28. august 2026
Uopfordret anmeldelse
Leisuregrow Products LTD-logo

Besvarelse fra Leisuregrow Products LTD

Thank you so much for your lovely review! 😊

We’re delighted to hear you’re really pleased with your patio furniture, and that we were able to get the touch-up paint sent out to you once it came back into stock.

We really appreciate your patience and kind words about our service. We hope you continue to enjoy your furniture for many years to come!

Thanks again for choosing LeisureGrow. 🌿

Kind regards,

The LeisureGrow Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Ordered an outdoor Lg dining set

Ordered an outdoor Lg dining set. Fabulous quality and speedy delivery. One seat pad was missing but contacted customer support straight away and one was sent out immediately. Fabulous customer service. Would recommend!

24. august 2026
Uopfordret anmeldelse
Leisuregrow Products LTD-logo

Besvarelse fra Leisuregrow Products LTD

Thank you so much for your fantastic 5-star review! ⭐⭐⭐⭐⭐

We’re delighted to hear that you’re pleased with the quality of your new outdoor dining set and that it arrived quickly.

We’re also glad our customer service team could get the missing seat pad sent out promptly and put things right for you.

We really appreciate your kind words and recommendation. We hope you enjoy many lovely days outdoors with your new furniture! 🌞

Kind regards,

The LeisureGrow Team

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere