Meget skuffende oplevelse. Maden smagte som billig kantinemad og betjening var meget uprofessionel. Forpagteren kan ikke tale ordentligt dansk og hun er flabet. Dem der sad ved siden af os, fik et fl... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Jeg synes at der var meget hyggeligt de var søde og maden hvar meget gode de havde gode humør og vi fik hygged med dem drikken var kold og maden var fantastisk de var meget søde ligesom at vi kom på b... Se mere
Meget skuffende oplevelse. Drikkevarerne var lunkne, og sodavand stod i store flasker bag baren uden køl. Hygiejnen virkede heller ikke i orden – en medarbejder bar flere glas ud, hvoraf et sad fa... Se mere
En rigtig god oplevelse. Maden og betjeningen var bare helt i top. Joyce var smilende og positiv. Der kommer vi absolut gerne igen. Mange hilsner MC T16.
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Har ikke besvaret negative anmeldelser
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Jeg synes at der var meget hyggeligt de…
Jeg synes at der var meget hyggeligt de var søde og maden hvar meget gode de havde gode humør og vi fik hygged med dem drikken var kold og maden var fantastisk de var meget søde ligesom at vi kom på besøg hos en ven. De tog meget godt imod os de kom ind flere gange for at se om vi havde det godt og det har vi i vert vald. Det mættede os så meget at vi kunne ikke spise dessert. Vi vil anbefale dig en wienerschnitzel. Vi vil komme igen
Meget skuffende oplevelse
Meget skuffende oplevelse. Drikkevarerne var lunkne, og sodavand stod i store flasker bag baren uden køl. Hygiejnen virkede heller ikke i orden – en medarbejder bar flere glas ud, hvoraf et sad fastklemt i armhulen. Det giver bestemt ikke lyst til at drikke af glasset bagefter. Vi ventede længe på nye drikkevarer og måtte flere gange bede om bestik og servietter efter maden var serveret.
Maden trak det yderligere ned. Der manglede en børnemenu, burgerkødet var råt indeni, og vi fik at vide, at kokken først skulle ud og købe nyt kød. Kartoflerne var delvist frosne, og der var brunligt “salt” med sand i maden. Derudover stod ketchup og remoulade i fælles skåle bestik. Alt i alt en meget dårlig oplevelse, som vi ikke kan anbefale.
Vi havde en rigtig god oplevelse sidste, også i pinsen. Virkelig en skam, det hele er forringet så meget.
Meget skuffende oplevelse
Meget skuffende oplevelse. Maden smagte som billig kantinemad og betjening var meget uprofessionel. Forpagteren kan ikke tale ordentligt dansk og hun er flabet. Dem der sad ved siden af os, fik et flabet svar da de forsøgte at spørge til hvor længe de skulle vente. Vi betalte flere hundrede kroner for en omgang meget ringe aftensmad.
Det bliver sidste gang vi kommer på Gjøl Kro
Aftensmad
Vi var 6 personer, der besøgte Gjøl Kro og bestilte bøf med bløde løg. Desværre fik 2 af os serveret noget, der mindede mere om farsbrød end en rigtig bøf, mens den tredje ved bordet faktisk fik en ordentlig bøf.
Vi gjorde opmærksom på problemet, men i stedet for en professionel håndtering kom der hele 4 forskellige tjenere hen til bordet, før vi til sidst fik kommentaren: “Hvad skal jeg gøre ved det?” Vi svarede blot, at vi gerne ville have serveret en rigtig bøf.
Der gik derefter omkring en halv time, før vi fik ny mad serveret, hvilket betød, at resten af selskabet for længst var færdige med at spise. Det gav en rigtig dårlig oplevelse af både service og koordinering.
Da vi skulle betale, spurgte jeg pænt, om der kunne gives en form for rabat eller kompensation for den uheldige oplevelse. Det blev mødt med latter, og jeg fik efterfølgende spørgsmålet, om jeg da ikke syntes, det var godt nok.
Alt i alt en meget skuffende oplevelse med beklagelig service og personale, der virkede både uprofessionelle og inkompetente i håndteringen af en helt rimelig klage.
Kunne dog høre blandt andre denne aften at de ikke var vildt begejstret for maden.
Vi blev modtaget med et dejligt smil og…
Vi blev modtaget med et dejligt smil og vel serviceret, vi kommer igen
En rigtig god oplevelse
En rigtig god oplevelse. Maden og betjeningen var bare helt i top. Joyce var smilende og positiv. Der kommer vi absolut gerne igen.
Mange hilsner MC T16.
God mad og hyggelig sted kommer nok igen
De bedste stegte ål jeg nogen sinde har…
De bedste stegte ål jeg nogen sinde har smagt . Ad libitum og der kom bare ål rigtig sød og frisk personale
Fantastisk mad og god betjening
Vi har haft en skøn aften på kroen - maden var fantastisk og betjeningen var venlig og imødekommende. Selvom de ikke har vegansk på menukortet, ville de gerne lave en vegansk ret (vi havde bestilt på forhånd). Som veganer i Nordjylland er jeg vant til at blive serveret lidt af hvert🫠🙃 så jeg forventede ikke det store. Men jeg fik en virkelig lækker ret, meget smagfuld og alt var lavet fra bunden. Alle i selskabet roste iøvrigt maden. Vi kommer helt sikkert igen.
Virkelig godt!
Overraskende lækkert mad “med et twist”🤩 Og super nærværende betjening. Kan varmt anbefales og helt sikkert ikke sidste gang for os!
Virkelig lækker mad!
Virkelig, fantastisk lækker mad. Retterne var rigeligt store og råvarerne af meget god kvalitet. Det eneste minus var rengøringen. Der var lidt uhumsk
Bestilte bord til 4 til stegte ål
Bestilte bord til 4 til stegte ål. Måtte udsætte en dag helt uden problemer. Super betjening og ålene var de bedste vi har fået. Fik extra kartofler uden problemer. 2 fik dessert som også smagte godt. Hyggeligt sted god frisk betjening og maden i top. Kommer helt sikkert igen👍
Fantastisk flotte omgivelser ved gjøl…
Fantastisk flotte omgivelser ved gjøl kro, super søde værter og ud over det sædvanlige god service, maden var af høj kvalitet og flot anrettet, kan virkelig varmt anbefales.
Kan varmt anbefales.
Super mad og betjening. Hyggeligt lokale. Et selskab på 43 der roste stedet meget.
Alt for lang ventetid
Vente tid, i cirka 1 time for 10 personer.
(Vi havde bestilt bord i forvejen, så de vidste at vi kom)
Smagte godt, men vi var 4 er fik bøf, (der var ca 2 svampe og 6 små tomat på) - hvor kartofler kom i en skål.
Tror der var 10 små kartofler - tjener kiggede undrende da jeg spurgte om flere, vi fik fler - Dog i en anden variant - her ventede vi nok 10 min .
Schnitzel var så tør (den fik vi gratis) og smør sauce, smagte det ikke af - der var heller ikke noget ved siden af. 🤷
Tjeneren var virkelig sød, og rigtigt go til hendes job.
Vi kommer ikke igen ..
Elendig service
Elendig service
Maden var ok dog ikke mere
Men ventetiden på maden er helt sindsyg, flabet svar fra begge "tjenere" eller hvad de nu er når man påpeger dette
Stegt flæsk
Er lige kommet hjem fra Gjøl Kro hvor vi fik stegt flæsk.
Smagte godt, hyggeligt lokale og rigtig dejlig betjening.
Dejligt område med en kanon udsigt👍
Rigtig sød værtinde, et besøg værd!
Rigtig sød værtinde. Maden virkelig go og indbydende anrettet.
Hyggelige lokaler, skøn terrasse. Fantastisk udsigt.
Intet at sætte en finger på.
Virkelig lækker deal-menu
Virkelig lækker deal-menu, og super sød betjening. Kun de bedste anbefalinger.
Søndag aften
Søndag aften? Selvfølgelig Stegt flæsk ad libitum på Gjøl Kro. Det var bare så lækkert og veltillavet. Sødt værtspar der får dig til at føle dig så velkommen. Vi kommer bestemt igen, måske til Stegte ål, som I også havde på menukortet.
Mvh Lene
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.








