Dsquared2 Anmeldelser 

418
•
TrustScore 3.5 ud af 5

3,3

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Nichts schiefgelaufen, habe sehr viel D2 gekauft aber was die jetzt alles anbieten , langweilig und farblos genauso Plein habe ich immer gerne gekauft aber jetzt nicht mehr nur noch nichtssagendes an... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Don’t order online. Delivery still not arrived, tracking info shows shipping company did not receive the parcel. Been in touch with “customer service” who just say they are looking into it… I’ve r... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Amazing customer service. I had issues with my delivery as my parcel got lost. However, everyone from the support team followed-up daily with me, updating me with latest updates and found a solution... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Es ist mir ein Anliegen, hier meine schönen Momente in dem Vienna-Store zu teilen. Seit vielen Jahren genieße ich dort Kunde zu sein. Für mich zählt immer der erste Eindruck. Wie werde ich b... Se mere

Virksomhedsoplysninger

  1. Tøjbutik

Skrevet af virksomheden

Dsquared2 Online Store. Spring-Summer collection for men and women. Worldwide delivery.


Kontaktoplysninger

3,3

Middel

TrustScore 3.5 ud af 5

418 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen nylige anmeldelsesinvitationer

Denne virksomhed har ikke inviteret kunder til at skrive anmeldelser for nylig, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har besvaret 12 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 24 timer

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

3,3

Alle anmeldelser

(418)

72 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Zielige oplichters

Het is werkelijk ongelofelijk hoe de reactie van Dsquared is op de vorige review. Als bedrijf verschuilen zij zich achter garantievoorwaarden normale bedrijven heel anders mee omgaan. Het is werkelijk zeer knap van hun EXPERTISE afdeling om vanaf een foto te kunnen zien dat er parfum, haarlak of ander schurend middel is gebruikt. Mijn dochter heeft bij MyJewelry een ketting gekocht die zij al meer dan een jaar heeft voor nog geen 1/5 van de prijs en die ketting blijft super mooi. En na 11 maanden ging het slotje kapot en werd er gewoon een andere ketting meegegeven. Dat is pas hoe je als bedrijf met je klanten omgaat. Ik hoop dat mensen lering trekken uit dit verhaal want jullie omgang met klanten is ronduit brutaal en op het onbeschaafde af. Jullie zouden je kapot moet schamen.

17. oktober 2025
Uopfordret anmeldelse
Dsquared2-logo

Besvarelse fra Dsquared2

Dear customer,

Thank you for sharing your thoughts.
We accept your opinion.
However, we have been in the fashion market for many years and have always done our utmost for our customers.

We will continue to do so, playing company policies and common sense to the best of our ability, even if this means having to say no sometimes.

Thank you again.
Kind regards,
DSQUARED2 Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Quick and clear answer from Arianna…

Quick and clear answer from Arianna Baruffaldi.
Clear instructions

16. oktober 2025
Uopfordret anmeldelse
Dsquared2-logo

Besvarelse fra Dsquared2

Dear Ribai,

thank you so much for your review!
We stay always available for any future needs!

Kind regards
DSQUARED2 Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Esperienza pessima

Esperienza pessima , ho acquistato un costume della dsquared2 in un negozio , dopo 4 bagni una scritta gialla stampata sul retro si è cancellata ( il costume è integro non graffiato e le altre scritte sono intatte quindi non è stato lavato male) contatto il servizio clienti il quale non mi risolve il problema dicendo che intervengono solo per acquisti sul sito ufficiale , il negoziante non ne vuole sapere e quindi ritengo che una firma del genere dovrebbe scusarsi e sostituire l’articolo invece di mandare a comprare il pepe , anche perché un costume di 200 euro no dovrebbe portare le scritte stampate male

30. juli 2025
Uopfordret anmeldelse
Dsquared2-logo

Besvarelse fra Dsquared2

Gentile cliente,

grazie per averci scritto e ci dispiace molto per quanto accaduto.
Tuttavia, come da policy del marchio, l’assistenza diretta dal parte del nostro Customer Service online può intervenire solo per acquisti effettuati sul sito ufficiale.
Ti consigliamo di tornare presso il punto vendita dove hai effettuato l’acquisto e richiedere eventuale verifica del prodotto. Solo il negozio, laddove possibile, può aprire una segnalazione ufficiale al distributore.

Ci teniamo comunque a segnalare la tua esperienza al reparto qualità, così che possa essere presa in considerazione.
Ti ringraziamo per la segnalazione e ci scusiamo per il disagio.
Cordiali saluti
DSQUARED2 Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Angela Teixeira from support help me in…

Angela Teixeira from support help me in everything i asked her, great support

9. oktober 2025
Uopfordret anmeldelse
Dsquared2-logo

Besvarelse fra Dsquared2

Dear Matteo,

thank you so much for your review! On behalf of Angela and the entire team, we remain at your disposal for any further assistance you may require.

Best regards
DSQURED2 Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Jeans fantastici

Jeans fantastici, valgono il prezzo! comprerò ancora sicuramente altri jeans per la prossima stagione, grazie ai ragazzi dello store di Milano, esperienza top! alla prossima!

4. oktober 2025
Uopfordret anmeldelse
Dsquared2-logo

Besvarelse fra Dsquared2

Ciao Lorenzo,

grazie mille per la tua recensione, ci fa davvero piacere sapere che il prodotto, così come il nostro team, abbia soddisfatto le tue aspettative!

Torna presto a trovarci!
Un caro saluto
DSQUARED2 Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Assistenza clienti imbarazzante

Ho acquistato un capo dal loro sito ufficiale, che ho reso secondo le procedure previste.

Non ho ricevuto nessuna informazione sul mio reso, nonostante il pacco risultasse consegnato sul sito del loro corriere (DHL) e sul loro gestore dei resi.

Dopo diversi solleciti, il servizio clienti continua a ripetermi che ci sono dei ritardi nell'elaborazione del reso, ma a 18 giorni dalla consegna, non ho ancora ricevuto la conferma e rimborso.

Esperienza pessima che non ti aspetti da un brand che vende jeans a 500€. Sicuramente, non acquisterò mai più loro capi.

10. september 2025
Uopfordret anmeldelse
Dsquared2-logo

Besvarelse fra Dsquared2

Buongiorno Matteo,

grazie per averci scritto.

Ti confermo che il nostro servizio clienti ti ha comunicato correttamente le motivazioni del ritardo nel processo di reso verificatosi di recente. Purtroppo, questo disguido di sistema ha impattato anche molti altri ordini di clienti fidelizzati e non, creando così comprensibile malcontento. Ci dispiace davvero molto per quanto accaduto ma ti assicuriamo che stiamo facendo il massimo per completare tutte le procedure di reso nel più breve tempo possibile.
Gentilmente ti chiedo il numero di ordine e la mail così da verificare personalmente lo stato del tuo reso.

Spero tu possa riacquistare nuovamente da noi con la rassicurazione che fortunatamente, eventi inaspettati di questo tipo capitano veramente di rado.

Grazie ancora per la comprensione.
Cordiali saluti
DSQUARED2 Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Vergogna

Made in Italy e poi compri 200 euro di T-Shirt ed è fatta in romania.

30. september 2025
Uopfordret anmeldelse
Dsquared2-logo

Besvarelse fra Dsquared2

Gentile Cliente,

grazie per aver condiviso la sua opinione.

Ci dispiace che la sua esperienza di acquisto non abbia soddisfatto le aspettative: per noi la trasparenza è molto importante e le nostre collezioni sono interamente progettate e disegnate in Italia. Tuttavia, una parte della produzione viene affidata a laboratori certificati in Europa, come la Romania, per garantire standard di qualità elevati e sostenibilità nei processi.
Comprendiamo la sua osservazione e ci impegneremo a comunicare in maniera sempre più chiara questi aspetti.
Se desidera, siamo a disposizione per qualsiasi ulteriore chiarimento attraverso il form di contatto online del nostro servizio clienti.

Cordiali saluti
DSQUARED2 Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

The worst online shopping experience

Have spent thousands on Dsquared2 over the years and have always bought from shops just recently I bought a belt direct from this company £255 at size 105 expecting it to be 105 centimetres when it arrived it was 117 1/2 centimetres bizarrely far to big so I sent it back nearly 1 month later and counting and countless excuses via email they have the belt and my money still with the same old sorry excuse emails and no exact date for when I will get my money back absolutely ridiculous customer service from a company with a high price fashion products I won’t be buying this brand again.

27. september 2025
Uopfordret anmeldelse
Dsquared2-logo

Besvarelse fra Dsquared2

Dear Carl,

thank you for your review, We are very sorry for what happened and will give you all the needed support to solve the issue.
Could you please give us more information (order number or email) so that we can check which product is involved and ensure that your return is processed correctly?

Thank you for your cooperation.
Kind regards
DSQUARED2 Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I recently bought the skate moss boots…

I recently bought the skate moss boots they didn't fit so I returned them. I haven't got my money back and it's been more than 5 days. Do not buy something unless you know it fits.

24. september 2025
Uopfordret anmeldelse
Dsquared2-logo

Besvarelse fra Dsquared2

Dear Cole,

thank you for writing, we apologize for this incovenience and will support you immediately to solve the issue.

Could you please share order number or email, so that we can check the status of the return and process it promptly?

Thank you for your understanding.
Kind regards
DSQUARED2 Team

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Demande de remboursement…

Bonjour ,je ai demandé un remboursement je suis tomber sur une dame très gentille mais le service après vente est très très long a vérifié vos informations 1mois pour un remboursement c est assez long mais sa a été fait et je les remercie tout de même. Cordialement

1. september 2025
Uopfordret anmeldelse
Dsquared2-logo

Besvarelse fra Dsquared2

Dear customer,

thank you for your review.

We apologize for the long wait times, but we had some technical issues to resolve on the warehouse side, so the delay was entirely due to circumstances related to this recent period.
We are very sorry and thank you for your trust.

Best regards
DSQUARED2 Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Absolutely disappointed with the…

Absolutely disappointed with the service. I purchased a cap in July which I returned as soon as and I am still waiting for my refund. When I email for updates regarding my refund I receive a genetic response. I would avoid dealing with this retailer as it is not worth the hassle. You should not have to wait over 2 months for a refund.

19. september 2025
Uopfordret anmeldelse
Dsquared2-logo

Besvarelse fra Dsquared2

Dear Muhammad,
thank you for your comment.

We apologize for this disappointing inconvenience, we are facing delays due to system updates at our warehouses. Anyway we are doing our best to process all returns as soon as possible.

Please provide us with your order number or email reference and we will check immediately th status of your refund.

We apologize again.

Thank you for your understanding.
Best regards,
DSQUARED2 Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Extremely disappointed with the customer service and refund process

I returned my order on 11 August, and over a month later, I’m still chasing my refund. Every response I’ve received has been a generic apology stating they’re “working with the relevant department.” There has been no real resolution or sense of urgency. I have had to raise a dispute with my payment provider to get my money back. This level of service is unacceptable—I strongly recommend avoiding this retailer altogether!

19. september 2025
Uopfordret anmeldelse
Dsquared2-logo

Besvarelse fra Dsquared2

Dear Chloe,

thank you for writing us.

We are really sorry for the inconvenience, but unfortunately, we have experienced delays due to system updates and some internal configuration in our warehouses. This caused the backlog, but I assure we are doing great effort to process all returns as soon as possible.

Could you please provide us with your order number or email reference so that we can check this immediately and provide you with prompt assistance?

We apologize again for any inconvenience caused.

Thank you for your understanding.
Best regards,
DSQUARED2 Team

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

There are always problems with orders

There are always problems with orders: items are delivered in the wrong size, ordered items aren't available, or items that were delivered are defective. None of this should happen with a premium brand. But the support, when something doesn't work as expected, is very customer-oriented, helpful, and responds very quickly. Thumbs up for the support.

6. september 2025
Uopfordret anmeldelse
Dsquared2-logo

Besvarelse fra Dsquared2

Dear Customer,
thank you for your review.

We are very sorry about the problem with the products. We will definitely try to improve some aspects related to quality and shipping.
However, I can assure you that these are very isolated cases.

Our support team is always at your disposal.
Thank you so much
Best regards
DSQUARED2 team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ich warte seit über 5 Wochen auf die…

Ich warte seit über 5 Wochen auf die Erstattung meiner retour. Ich werde hier nie wieder etwas bestellen.

15. september 2025
Uopfordret anmeldelse
Dsquared2-logo

Besvarelse fra Dsquared2

Hallo Janis,

wir hatten leider Verzögerungen aufgrund von Systemaktualisierungen.
Können Sie uns bitte die Bestellnummer oder die E-Mail-Referenz mitteilen, damit wir dies umgehend überprüfen und Ihnen sofortige Unterstützung zukommen lassen können?

Wir entschuldigen uns für die Unannehmlichkeiten.

Vielen Dank für das Verständnis
LG
DSQUARED2 Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Las reviews positivas aquí son falsas

Las reviews positivas aquí son falsas. Son compradas y generadas de forma automática igual que sus mails de servicio al cliente, la empresa está en bajada total así que es una cosa la cual me esperaba.

Su servicio de envío no cumple los tiempos, siempre te llegará una semana más tarde. Lo mejor es que harán lo que sea por no devolverte el dinero, por minima que sea la cantidad.

EDITO: dicen que te pongas en contacto con ellos pero llevamos 24 días de contacto y no hay resolución ni cercana a clara.

24. juli 2025
Uopfordret anmeldelse
Dsquared2-logo

Besvarelse fra Dsquared2

Dear Lola,

Thank you for writing to us.
We can assure you that the reviews are not fake, and the positive ones are simply the result of a lot of hard work and commitment from our entire D2 team.
As in any company, there can be also downtimes, mistakes, delays, and misunderstandings. What we try to do is take the good from negative reviews like this one in order to improve and understand how to implement what is not yet at its best.

If you would like to give us your order reference, we will check internally what exaclty happened.
During this period, there have been delays with outgoing and incoming shipments, and returns have been delayed a bit in the checking and recharging process more than usual, but nothing that cannot be resolved with a little patience.

Thank you for your understanding.
Kind regards
DSQUARED2 Team

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere