Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Husk at man kan få sine penge retur via banken, hvis man a) ikke har fået sin vare b) har fortrudt sit køb indenfor fristen c) ikke har fået sin penge retur fra Amazon .de og andre firmaer! K... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Varen svarer ikke til det beskrevne, og er af dårlig kvalitet. Da jeg vil kontakte kundeservice er det umuligt at komme igennem, da man bliver sendt videre til forskellige formularer. Det er ikke lyk... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Jeg handler ofte hos Amazon Tyskland som Prime-kunde, da de har et stort udvalg af eksempelvis kameraudstyr - og ofte til konkurrencedygtige priser. Senest har jeg bestilt mikrofonudstyr (mærke... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Kundeservice er ikke eksisterende. Det er en bot, der prøver at få dig til at trykke ind på alle mulige forskellige sider for at få hjælp. Men du kan ikke få fat i en rigtig person, som kan hjælpe... Se mere

Virksomhedsoplysninger

  1. Online markedsplads

Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder

Entdecken, shoppen und einkaufen bei Amazon.de: Günstige Preise bei Elektronik & Foto, DVD, Musik, Bücher, Games, Spielzeug, Sportartikel, Drogerie & mehr bei Amazon.de


Kontaktoplysninger

1,6

Dårlig

TrustScore 1.5 ud af 5

25 t anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitationer registreret

Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

De anvender det værst mulige leveringsfirma.

De anvender det værst mulige leveringsfirma. Standard er levering en uge efter at de en hel dag skriver at den kommer mellem 17-21.00, De ender med slet ikke at levere eller først lever efter en uge og typisk lige inden eller efter kl. 22.00.
Hvis du kan købe andet sted så vælg det

14. maj 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Kodetyranni har stoppet brug af min Kindle

Siden jeg skiftede mobilnr har jeg ikke kunnet købe nogetsomhelst hos Amazon til min kindle bog.
Jeg har prøvet i flere måneder, men når jeg vil ind på min konto for at ændre mobilnummeret, så bliver der sendt en kode til mit gamle mobilnummer!!!
Tåbelig og irriterende. Jeg kan heller ikke oprette en anden konto, da jeg allerede har en. Kontakt er selvfølgelig umulig.
Hvordan kan amazon drive forretning på den måde.

3. maj 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Forsinket levering

Forsinket levering. Levering skulle være i dag, 24/4 mellem 7:00 og 21:00.
Kl 21:20 får jeg at vide, at leveringen er ændret til d. 28/4.
Altså 4 dage senere end lovet.
Hvis den stadig ikke er ankommet 1/5 kan jeg kontakte dem.

Jeg skal bruge varene til et projekt d. 26/4

Jeg havde ikke handler hos dem, hvis jeg havde vidste det.

Det gider jeg ikke til en anden gang.

24. april 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Stjæler penge uden du opdager det.

Købte nogle ting for et par måneder siden uden problemer og lav pris og har ikke tænkt mere på siden før nu. Jeg gik ind for at lede efter noget jeg manglede da jeg så de har sendt mig enkelte varer som jeg ikke får besked på. Så sætter de en voldsom høj fragt så de kan tjene på det ved at lade som om det bare er til fragt. LAD NU VÆR med at købe fra amazon. De VIL snyde dig. Jeg kunne godt give dig en lang forklaring på hvordan de gør det, men jeg lover dig du vil komme til at klikke på noget så dine penge bliver stjålet fra din bank hvis du ikke holder øje. Du kan ikke slippe fra det, siden er designet til det.

24. april 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

En af de mest amatør agtige oplevelser…

En af de mest amatør agtige oplevelser på en online forhandler af den størrelse. Selv kineserne har da om ikke andet kundeservice. Hverken deres opringings service eller live chat virker. De reserverer beløbet men beder så om at revidere betalingen. Og forsøger dertil at reserere beløbet 2x? Men de sender ikke da betalingen ikke er godkendt selv om de reserverer pengene. Og eftersom man ikke kan tage kontakt til dem nægter banken også at ophæve reservationen så man kan sidde uden sine varer og må vente på at få sine penge udbetalt ved at banken venter på tidsfristen for at trække dem...... velvidende de jo ikke trækker dem når de beder en om at ændre sin betaling 🤣 virkelig ikke besværet værd altså. Bestil fra andre steder så kan man om ikke andet kontakte deres support 🙃

16. april 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Jeg har handlet meget hos amazon.de…

Jeg har handlet meget hos amazon.de igennem årene. Deres kundeservice er i top, er der problemer så bliver det løst. Tidligere oplevede jeg også priserne altid var gode, det oplever jeg ikke på samme måde mere. Bruger fortsat amazon meget til at orientere mig da udvalget er gigantisk og prøver så at finde det på danske hjemmesider.

15. april 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Godt sted at bestille bøger

Godt sted at bestille bøger. Aldrig problemer med den del. Havde fået flere stjerner hvis de ikke var begyndt at bruge Airmee at levere. Jeg må bo sidst på en rute, de kommer altid tæt på sengetid. Ingen mulighed for at vælge et andet transport selskab eller et andet leveringstidspunkt! Glemte en detalje der også tæller ned. Amazon har fået en mani med at lave delleverancer. Hvilket betyder at Airmee så kommer omkring sengetid 2 dage efter hinanden i stedet for kun at lave en levering.

6. februar 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ingen valg af transportør

Jeg handler jævnligt på Amazon.de fordi der kan jeg få de varer, jeg ikke kan få i Danmark. Man kan desværre ikk fravælge PostNord! Gang på gang ødelægger de min! ejendom og amazon vil ikke ændre praksis.
Jeg bad for et par uger siden om at amazon slettede min kdp konto, jeg har prøvet det nu og det var ikke for mig. Jeg have brug for hjælp til at komme igennem amazon's labyrint og medarbejderen skred midt i det hele. Så uforskammet. Det påtalte jeg så i direkte vendinger (som her) i en feed-back. Derefter blev ikke alene min kdp konto (som kun er et vedhæng til ens konto) slettet men også retail kontoen. Det er... en måde at gøre det på.
Anmeldelse rettet: 4/4-26

4. april 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Dårlig leverandør

Havde bestilt nogle varer på Amazon.de. Desværre kan man ikke vælge fragtfirma.
Der blev forsøgt levering meget sent 22-23 tiden af 3 aftener, desværre hvor jeg ikke var hjemme. Ved hvert forsøg sendes en sms med et link til ombooking. Her kan man alene vælge at de må stille pakken ved døren (hvilket betyder at risikoen for overlevering overgår til modtager). Dette er desværre ikke en mulighed da jeg bor i lejlighed. Der var ikke andre muligheder for eksempelvis pakkeshop via deres ombookingsystem.

Det er ikke modtager som skal påtage sig ansvaret som følge af et fragtfirma der ikke tilbyder de mest gængse services (f.eks. pakkeshop, et brugbart ombookingsystem, eller et nummer man kan ringe til). Nu kan pakken så ryge retur ned gennem Europa til diverse spanske og tyske lagre. Derefter skal jeg spilde en masse tid med diverse kundeservices i Amazon og sidst men ikke mindst ender det nok med at jeg skal betale returfragten og ikke får tilbudt den rabat jeg købte varerne til oprindeligt. Jøsses for et cirkus, men heldigvis er fragten “Co2-neutral” som Airmee skriver på deres hjemmeside…#Greenwashing

6. april 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Dyr service jeg ikke modtog

Vildt nok at Amazon ikke selv har sat en Trustpilot-side op! Det viser virkelig hvad de mener om kundeservice...

Jeg betalte 14,95 Euro for PrioritetEkspress levering dagen efter! Nu er pakken så 5 dage forsinket og den engelsktalende kundeservicemedarbejder kunne fortælle at jeg nok ikke fik mine penge tilbage. Jeg skulle i hvert fald ikke sætte forventningerne for højt, fortalte han.
Deres kundeservice fortæller at leveringstiden oplyst på hjemmesiden og i bekræftelsesmailen er den "forventede" leveringsdato. Så selv med ekstra betaling for levering "dagen efter" er der ingen garanti. Deres hjemmeside skriver dog noget andet...

3. april 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Bestilt en vare tilbage i start feb

Bestilt en vare tilbage i start feb. Skulle have modtaget den mellem 21-26 feb. Varen er ikke kommet frem og når jeg kontakter dem bliver jeg sat i kontakt med en spansktalende sælger på mail som siger at de har returneret varen til sælger så de kan ikke hjælpe. Penge og vare mistet! Hold jer væk!

16. februar 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Lokket af tilbud til merkøb. Tilbudet blev annulleret after 3 mdr.

Vi fandt et godt tilbud på en værkstedskuffert til vores søn
Amazon lokkede med at hvis vi købte for ca. 200 kr. mere kunne vi få fragten gratis

Efter tre mdr. fik vi besked om, at de har opgivet at sende Kufferten
De ville ikke gå med til at sende en blandt deres tonsvis af varer magen til
Føler os noget bondefanget af Amazon er på kanten af forbrugeraftaleloven

Der var i øvrigt også små problemer med mange af de andre ting, som vi bestilte

7. marts 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Jeg bestilte blækpatroner til min…

Jeg bestilte blækpatroner til min printer hos Amazon.de om søndagen den 2. marts 2024.
Jeg fik den traditionelle bekræftelse på mit køb lynhurtigt. Allerede om onsdagen fik jeg besked fra Bring at jeg kunne hente min pakke i pakkeshoppen. Det er dejlig hurtig ekspedition fra både Amazon.de og Bring. Stor ros herfra.

5. marts 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

God oplevelse


Jeg har handlet ved amazon i mange år, og jeg kan kun anbefale forretningen.

Når jeg handler ved amazon, køber jeg kun af dem. Dvs. at jeg køber ikke af andre sælgere, der sælger gennem platformen.

Jeg køber kattemad hos amazon. I 2022 - 2023 var der tit udsolgt hos amazon, og priserne var meget høje hos de andre sælgere på platformen - i nogle tilfælde dobbelt så høje. Men hver gang varerne kom på lager hos amazon igen, var prisen den samme, som den hele tiden havde været. De udnyttede ikke manglen på varer til at hæve priserne.

Få gange har jeg returneret tøj pga. at størrelsen ikke passede mig. Det har ikke været noget problem.

De har reklameret med SEPA betaling og det prøvede jeg. Det var en fejl fra min side. Det gav mig et stort gebyr hos min bank, så det bruger jeg ikke. Jeg betaler kun med visa.

13. januar 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Bruger tit amazon

Bruger tit amazon, aldrig problemer og kundeservice der i top! Bring valgte at levere min pakke til forkert addresse, de har ikke kunne få den tilbage så den er mistet, men de vil ikke erstatte eller yde hjælp. Skriver til kunde service på amazon, efter en forklaring over mail, refundere de beløbet fra den bærbar jeg købte og tager selv sagen op med bring. utroligt et udlandsk firma, yder bedre kunde service end et dansk!

8. marts 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Dårlig service og ingen styr på lageret

Har bestilt sko og de blev leveret i forkert størrelse og det er svært at komme i kontakt med dem. Når det så endelig lykkedes kan de kun lave en retur ordre og så må man selv ordre igen. Problemet er bare at de også 2. Gang sendte forkert, så nu sender vi retur. Tidsspilde og lige nu har jeg så 1600 kr ude 😤

19. februar 2025
Uopfordret anmeldelse

Er dette din virksomhed?

Tilegn dig din profil på Trustpilot og få gratis adgang til vores værktøjer, så du kan komme i kontakt med dine kunder.

Få en gratis konto

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere