Husk at man kan få sine penge retur via banken, hvis man a) ikke har fået sin vare b) har fortrudt sit køb indenfor fristen c) ikke har fået sin penge retur fra Amazon .de og andre firmaer! K... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Varen svarer ikke til det beskrevne, og er af dårlig kvalitet. Da jeg vil kontakte kundeservice er det umuligt at komme igennem, da man bliver sendt videre til forskellige formularer. Det er ikke lyk... Se mere
Jeg handler ofte hos Amazon Tyskland som Prime-kunde, da de har et stort udvalg af eksempelvis kameraudstyr - og ofte til konkurrencedygtige priser. Senest har jeg bestilt mikrofonudstyr (mærke... Se mere
Kundeservice er ikke eksisterende. Det er en bot, der prøver at få dig til at trykke ind på alle mulige forskellige sider for at få hjælp. Men du kan ikke få fat i en rigtig person, som kan hjælpe... Se mere
Virksomhedsoplysninger
Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder
Entdecken, shoppen und einkaufen bei Amazon.de: Günstige Preise bei Elektronik & Foto, DVD, Musik, Bücher, Games, Spielzeug, Sportartikel, Drogerie & mehr bei Amazon.de
Kontaktoplysninger
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Prøvet det for første gang.
Prøvet det for første gang.
God pris og enorm hurtig levering til døren, det var fedt!!
Fantastisk service hele vejen
Nu har jeg bestilt varer en del gange fra den tyske afdeling af Amazon, og jeg har kun haft positive oplevelser. Så de dårlige erfaringer andre kunder har haft, kan jeg overhovedet ikke forholde mig til.
Jeg var ellers noget nervøs ved min første ordre, netop fordi jeg næsten kun kunne finde dårlige anmeldelser på trustpilot. Det viste sig at være grundløs bekymring.
Jeg kan helt klart anbefale at shoppe på tyske Amazon.
Der er hurtig og sikker forsendelse - Og man får et link hvor man kan følge pakken hele vejen.
Go for it
Fik ikke varer jeg bestilte
Fik ikke varer jeg bestilte, fusk fusk fusk
F din far Amazon de
Bestilte T65 Baguettemel (5.kg.)hos…
Bestilte T65 Baguettemel (5.kg.)hos Dorfner Mühle til forsendelse med Hermes.
Intet er kommet frem intet kan oplyses, der er tale om en reel scam.
Overvejer politianmeldelse af hensyn til fremtidig handelshygiejne mere end til købsbeløbet.
Handler ikke længere hos et scam setup som Amazon.
Bestilte onsdag aften
Bestilte onsdag aften, modtog min vare fredag morgen - godt gået
Jeg anbefaler stærk Amazon.de
Jeg anbefaler stærk Amazon.de. Deres leveringstid holdte og der var intet problem. Priserne er dog lidt dyre på ting som man også kan få her i Danmark. Men generalt er det mega fedt at kunne købe ting fra blandt anden USA uden at få told på.
Modtog ingen varer
Modtog ingen varer. Og ingen penge retur trods lovet refusion.
Der må være en TYV !
De har åbenbart en TYV iblandt - jeg modtog en boks med - SHOK - Nej UDEN det Apple Watch 10
det var stjålet inden det blev sendt 4300 kr SPILDT
så nu ? svært for for er jo et trosspørgsmål !
spændt på om sagen bliver løst !!!
DÅRLIG SERVICE Amazon
Til Amazon
Vi havde en aftale senest torsdag, hvorfor hører jeg ikke fra jer?????
Vil have mine penge retur nu.Fredag
SVAR Amazon
Du må endelig lade os vide, hvis du ønsker vi annullere din ordre fra vores side af.
Hilsenj Krestina
Svar til Kristina
Må indrømme jeg er træt af jeres service, hele tiden nye der lover det en og det andet og ingen der følger op på det.
Jeg beder om i annullerer ordren i den mail du fik , hvad er det du ikke forstår????
JEG KAN IKKE ANULLERER DEN, DET ER KUN JER
Flemming Sørensen
I har holdt mig hend nu i yderlig 10 dage. Masser af mail fra jer med løfter.
Ingen der fulgte op på min sag og hjalp mig. 3 uger uden mine vare.
I viste godt at det ikke var på lager efter første henvendelse til jer,
i trækker det i håb om jeres Kineser leverandør sender nyt til jeres lager.
Og det er så frækt at i de 3 uger har der stået at varen var på lager og 3 dages levering.
Har benyttet platformen i noget der…
Har benyttet platformen i noget der ligner 15 år og har vel rundt regnet over 100 bestillinger, som altid har levet op til mine forventninger. Jeg kan ikke genkende noget af det omtalte i de negative anmeldeser her!!
Perfekt til bøger
Jeg forstår slet ikke alle de dårlige reviews her på Trustpilot. Jeg har bestilt bøger hos Amazon.de op til flere gange, og udvalg, pris og levering slår danske konkurrenter med længder.
Jeg lukkede min konto sidste år, men får nu pakker tilsendt.
Selvom jeg lukkede min konto sidste år, så finder Amazon på at sende mig en pakke den 1/2-25. Jeg har selvfølgeligt nægtet at modtage den, da jeg ikke har bestilt noget. Men nu har deres speditør (Airmee) forsøgt at aflevere den for tredje dag i træk. Deres chauffører kan ikke ordentlig engelsk, tysk eller noget andet sprog, så det er utroligt svært at få dem til at forstå, at jeg ikke vil modtage en pakke, som jeg ikke har bestilt. Og her kommer vi så til Amazon's elendige kundeservice. Det er umuligt at tilgå en lukket konto. Derfor kan man ikke skrive til Amazon om problemet. Jeg fandt så et telefon nummer (80 25 43 83), hvor det oplyses, at telefonerne er lukket og at de er åbne mandag til fredag fra kl. 6:00-24:00. I dag er det mandag og klokken er 18:49, så telefonerne burde være åbne. Men det er de IKKE. Så nummeret er udelukkende et dummy number, hvor man ikke kan få fat på en medarbejder. Det må de så selvom. Hvis pakken kommer igen, bliver den smidt ud og jeg laver en evt. indsigelse over min bank, da jeg ikke har autoriseret nogen betaling til Amazon, hvis pengene bliver trukket. Nok er nok.
Først var varen afsendt men blev…
Først var varen afsendt men blev beskadiget under levering, så startede man på en ny levering men intet sker, jo det passer ikke for pengene er trukket!!!! fup og svindel!!!
Jeg bestilte en espressomaskine og så gik tiden
Jeg bestilte en espressomaskine, men Airmee gav efter 1 uge beskeden, at de ikke leverede pakker i mit nærområde (Jeg bor på sjælland). Da jeg skulle have refunderet pengene hos Amazon, blev jeg først videresendt til en dansk kundeservice, men efter halvanden uges skriverier hvor Amazon ønskede forskellig information, skulle sagen overføres til den tyske afdeling (grundet beløbets størrelse). Her skulle jeg igen igennem denne afdelings procedure og besvare samme spørgsmål. Jeg har i dag modtaget pengene, men hvor er det ærgerligt, at Amazon ikke er bedre til selv at betale penge tilbage og dele information mellem egne afdelinger, når en vare ikke kan leveres.
Super godt.
Har bestilt rigtig mange ting igennem den tyske amazon og har aldrig haft problemer. Det er for det meste næsten hurtigere fremme, end hvis jeg bestiller noget fra Danmark .
Kun gode oplevelser :)
Absolut utroværdig
Absolut utroværdig.
Jeg bestilte nogle batterier og fik en ordrebekræftelse og forsendelsens sporing nummer, alle med min adresse, postno,DK.
Jeg fik ingen varer,så prøvede at spore via DHL. Ret overraskende var mine varer leveret i Italien og ikke i Danmark ?
Jeg har nu prøvet alt med deres kundeservice, de kræver en Dansk politirapport og udskrift af sluttransportøren (PostNorden ?), som nb ikke har modtaget forsendelsen. En politirapport som er ret umuligt at fremskaffe specielt på en hændelse foregået i Tyskland og Italien, selv foreholdt at DHL sporing siger leveret i Italien samt at både ordrebekræftelse+forsendelses info siger Danmark, lader Amazon kold.
Man påstår varen er leveret til den adresse jeg har opgivet, men dokumenterer ikke det, ingen billede af fragtbrev eller lignende.
Absolut ingen hjælp og min eneste mulighed for at få 1600 € retur er at gøre indsigelse i banken.
Heldigvis har jeg gemt alle mails og billeder så forholdet er nu ikke svært at bevise over for banken.
Virkelig "god service" eller ?
De skriver de ikke trækker før varen…
De skriver de ikke trækker før varen sendes, men da det er fra flere gjorde de det alligevel og da de har udsat varen flere gange har jeg annulleret den og fik en mail om at de ikke har trukket beløbet hvilket ikke passer.
Har nu forsøgt at finde en måde at kontakte dem på, hvilket er umuligt, man kan kun chatte over deres app, som ikke er tilgængelig i mit lad tilsyneladende, det er ikke iorden, man skal NEMT kunne reklamere og ikke kun finde de svar de selv lægger frem som ikke kan bruges, jeg vil have mine penge igen!
Modtaget aldrig pakke - ingen kundeservice
Ingen pakke ingen kundeservice
Annuller din ordre men trækker pengene
Oprettede mig med alle oplysninger, e-mail bekræftelse mv og lagde en ordre. Fem minutter efter blev den annulleret - men pengene trukket på mim konto. Helt håbløst uprofessionelt.
Kæmpe problemer med amazon
Kæmpe problemer med amazon. Kan ikke ændre hverken min adgangskode eller telefon nr uden at logge ind. Problemet er, at de sender en sikkerhedskode til mit gamle nummer, så jeg kan ikke se koden og dermed ikke logge ind. Jeg har nu givet op! Kan ikke se et nr man kan ringe på og synes det er enorm dårlig service. Jeg kan heller ikke komme ind på den tyske eller engelske. Det er samme issue. Øv
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.








