Husk at man kan få sine penge retur via banken, hvis man a) ikke har fået sin vare b) har fortrudt sit køb indenfor fristen c) ikke har fået sin penge retur fra Amazon .de og andre firmaer! K... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Varen svarer ikke til det beskrevne, og er af dårlig kvalitet. Da jeg vil kontakte kundeservice er det umuligt at komme igennem, da man bliver sendt videre til forskellige formularer. Det er ikke lyk... Se mere
Jeg handler ofte hos Amazon Tyskland som Prime-kunde, da de har et stort udvalg af eksempelvis kameraudstyr - og ofte til konkurrencedygtige priser. Senest har jeg bestilt mikrofonudstyr (mærke... Se mere
Kundeservice er ikke eksisterende. Det er en bot, der prøver at få dig til at trykke ind på alle mulige forskellige sider for at få hjælp. Men du kan ikke få fat i en rigtig person, som kan hjælpe... Se mere
Virksomhedsoplysninger
Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder
Entdecken, shoppen und einkaufen bei Amazon.de: Günstige Preise bei Elektronik & Foto, DVD, Musik, Bücher, Games, Spielzeug, Sportartikel, Drogerie & mehr bei Amazon.de
Kontaktoplysninger
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Umulig at klage over et defekt produkt…
Umulig at klage over et defekt produkt med en gyldig garanti, man taler med en robot, og den sender ikke problemet vider, eftersom seller ikke vil give response på ens nød. De ved nok det er umuligt at få sin klage igemmen. Har ellers været en god kunde hos amazon.de , men det er da slut nu, alt for risky. Det er som at købe ny ting, uden garanti.
Hurtige til at refundere
Har handlet hos Amazon.de og Amazon.fr en del gange, og der har aldrig været et problem som de ikke kunne løse. Jeg har haft en god slat gange, hvor et produkt er gået i stykker eller at der har været noget med det. De har været super hurtigere til at gøre noget ved problemet eller give mig pengene retur. Det er helt fra de billige produkter til de dyre produkter, hvor jeg så har fået pengene retur. De er gode til at tage en seriøs, og rent faktisk gøre noget ved problemet. Man skal faktisk bare være en ordenligt menneske og ikke snakke grimt til dem, og så er de så søde.
Forfærdelig service og forretning
Til at starte med har jeg bestilt en vare som Amazon mente ikke kom igennem. 4 minutter efter får jeg en ordre bekræftelse, og Amazons mærkelige system siger at ordren er annulleret og jeg kan være hel rolig. Jeg bestiller så endnu en da det skulle være en gave; som der er mail opdatering på osv. Jeg endte så med at stå med to ens, totalt uforstående overfor behandlingen af proceduren. Herefter har jeg altså modtaget en ordre jeg ikke kan returnere, da det ene er kommet fra Tyskland og det andet er kommet fra Sverige. Oven i det en forfærdelig kommunikation med kundeservice. Kan på højeste plan ikke anbefale nogle at købe fra Amazon.de. Mærkelig måde de behandler deres kunder på og kører forretning. Havde givet 0 stjerner hvis muligt.
Defekt vare!!! DÅRLIG SERVICE!!!
⭐ 1 stjerne – “Modtog defekt del – måtte selv bore nyt gevind før MTB-løb”
Jeg bestilte en Finn RSX Mount fra Amazon, og da den ankom, var en af hoveddelene bøjet og ubrugelig. I stedet for at få hurtig hjælp eller erstatning, endte jeg med at skulle løse det selv – dagen før et vigtigt MTB-ræs.
Jeg måtte bogstaveligt talt bore et nyt gevind selv for at få det hele til at fungere. Det er helt grotesk – jeg købte ikke en halvfabrikata, jeg købte et færdigt produkt.
Nu skal jeg tage hele mit setup fra hinanden igen, sende det retur og vente op til 2 uger på en ny. Det betyder, at jeg ikke kan cykle, og jeg har måttet melde afbud til løbet, jeg havde trænet til i lang tid.
Amazon lovede gratis fragt, hvis jeg bestilte igen – men nu svarer de slet ikke. Jeg har intet hørt, hverken på mail eller i chat.
Det her er ikke bare dårlig service – det er respektløst over for kunden. Jeg brugte penge, tid, værktøj og nerver – og står nu med et aflyst løb og en cykel, der ikke kan bruges i ugevis.
1 stjerne – jeg stoler ikke på Amazon længere. Det her har kostet mig for meget.
Fup og svindel!!
Fup og svindel!!! har ikke modtaget mine varer som jeg har betalt for 1200kr lige ud af vinduet, rent tyveri.
Har aldrig fået min vare
Har aldrig fået min vare. Har prøvet at kontakte dem, dog uden held. Har ellers være godt tilfreds med deres side, men når man bedømmer en sælger negativt, får man besked på man skal kontakte leverandøren mennnnnn det er ikke muligt. De frasiger sig alt ansvar desværre
Hurtig levering
Modtog varene efter 3 hverdage, så er rigtig godt tilfreds.
Absolut ingen kundeservice, automat-genererede mails fra "kundeservice"
Jeg bestilte min vare hos Amazon.de med levering til et udleveringssted, som jeg specifikt valgte. Imidlertid meddelte deres fragtfirma Airmee hjemmelevering. Jeg kontaktede Airmee for at få ændret til levering på udleveringsstedet. Airmee ville ikke ændre levering og henviste til at kontakte Amazon. Jeg kontaktede Amazon, som ikke ville ændre levering, og som henviste til Airmee for at få ændret levering. Så Amazon afviste at hjælpe og henviste til Airmee, som også afviste af hjælpe osv.. og sådan blev jeg fanget i absolut ingen hjælp nogle steder - til trods for at jeg havde bestilt med levering til udleveringssted. Da jeg kunne læse rigtig dårlige anmeldelser af Airmee, herunder at varer blev returneret, og da jeg samtidig blev afvist i Amazons såkaldte "kundeservice", så valgte jeg at være hjemme i det timeinterval på FEM timer, som Airmee fastsatte for hjemmelevering, da jeg ellers var bange for at miste min vare. FEM timer. Det er virkelig svært at finde ud af, hvordan man kontakter Amazon. Mit indtryk er, at Amazon ikke vil have henvendelser, og når Amazon får henvendelser, så afviser de henvendelserne med en AI-genereret automatmail. Der er ingen hjælp at hente hos Amazon.de. Jeg fraråder at købe noget som helst hos Amazon.de.
Levering til forkert adresse.
Min bestilling blev leveret til den forkerte adresse - tiltrods for at jeg indtastede ny adresse, blev min pakke sendt til min tidligere adresse ?
Jeg kontaktede kundeservice med det samme de sendte en bestillingsbekræftelse, men de kunne ikke gøre noget, og trækkede pengene.
Misvisende levering og stadig ingen ansvar
Misvisende levering og ingen ansvar – jeg står uden min vare og uden hjælp
Jeg købte en luftmadras og tilbehør den 25. juni, fordi Amazon lovede levering den 28. juni – og leveringsdatoen var altafgørende, da vi skulle bruge den til camping.
Jeg sad hjemme hele aftenen og ventede. Jeg fik bekræftelse på, at pakken ville ankomme mellem kl. 17 og 22 på dagen d. 28 - men intet skete. Jeg forsøgte at kontakte Airm (jeres leverandør), som ignorerede mine beskeder, og da jeg forsøgte at ændre leveringsdatoen i deres system, blev den bare skubbet endnu længere frem.
Jeg skrev flere gange til Airmee kundeservice, men modtog kun automatiske svar. Nu er pakken sat til levering onsdag, hvilket er helt ubrugeligt – vi er rejst.
Amazon bør tage ansvar for jeres samarbejdspartnere. I har brudt aftalen, og jeg står nu med en unødvendig udgift, fordi jeg må ud og købe tilsvarende produkt dyrere og i sidste øjeblik.
Jeg vil fraråde andre at stole på de angivne leveringsdatoer, især hvis man har en deadline. Det her har været både frustrerende og dyrt – og jeg føler mig efterladt og overladt til ingenting.
Meget godt tilfreds
Meget godt tilfreds. Hvis man selv laver sit forarbejde ordentligt, feks med at læse efter hvor varen kommer fra mm. så har jeg kun haft positive oplevelser. Skulle der være noget der driller, har min oplevelse været en meget venlig og imødekommende kundeservice.
Jeg handler helst “dansk” - men af og til er der bare nogle ting som ikke er til at få fat i, i Danmark og så syntes jeg at det er en super løsning.
Vare kom aldrig!
Amazon skrev at en ud af tre varer var afsendt, og at de sidste to var forsinket.
To dage senere skrev de så at de sidste to ville ankomme (samme dag som første vare).
Dagen efter var den første nu forsinket op til 8 dage.
På den dag den første pakke skulle være ankommet, fik jeg de to andre varer. Så langt så godt.
Jeg henvendte mig til Amazon's kundeservice, da det undrede mig at den manglende vare stod som afsendt på deres hjemmeside, men at fragtmanden ikke kendte noget til det. Jeg fik aldrig svar på det, og Amazon satte ti euro ind på min konto i kompensation...
To dage senere skrev de at jeg havde sendt varen retur og jeg ville få mine penge overført.
Hvordan kan jeg returnere en vare jeg ALDRIG har modtaget.
Herefter lukkede jeg min konto hos dem!
Ordrenr.:
303-2568898-0532362
Snyder med at love gratis fragt, som alligevel kom oveni
Har egentlig været godt tilfreds de gange, vi har bestilt her. Ordrene bliver ofte sendt drypvis, så man kan miste overblikket over, om alting nu også kommer, men det plejer det.
I dag blev jeg dog lidt sur. Sad længe og forsøgte at opnå gratis fragt og fik lagt 3 ting mere i kurv, end planlagt. Prisen blev opgivet og gratis fragt opnået, men lige i betalingsøjeblik røg der 15 euro oven i alligevel. Det er ikke ok. Blev nødt til at godkende, for kurven var tom og orkede ikke søge efter alle tingene forfra.
Godt og hurtigt. En lille smule bøvl med forsendelsen.
Jeg har kun handlet der få gange. Jeg er fuldt ud tilfreds. Hurtig levering fra Tyskland.
Eneste lidt irriterende ting var, at leveringsformen først blev oplyst efter at forsendelsen var på vej. Jeg havde sat pakken til levering til firma, som har åbent i dagtimerne. Men da jeg blev adviseret kunne pakken kun leveres om aftenen (hvor firmaet er lukket). Jeg brugte en halv times tid til at få omdirigeret pakken til min privatadresse. De var flinke, hjælpsomme og gode hos kundeservice hos Amazon.de og talte dansk og med kort ventetid på at komme igennem.
Forsendelsen var uden skrammer på pakken.
På baggrund af min købsoplevelse vil jeg anbefale dem og handle med dem igen.
Amazon bør give mere præcis oplysninger ved bestillingen om leveringen, dvs. om det er aftenlevering eller om det er i dagtimerne.
Jeg har handlet hos dem 6 gange
Jeg har handlet hos dem 6 gange, de første 5 forløb tilfredstillende men den sidste ikke. Pakken blev beskadiget under forsendelsen i Tyskland og jeg fik at vide at ordren ikke kunne leveres og at jeg ville få mine penge retur efter op til 2 uger. På trods af at varerne var på lager.
I sådan et tilfælde burde man enten få pengene retur hurtigt eller bedre: de burde bare sende en ny pakke. De har jo selv bevis på at pakken er beskadiget hos deres transportfirma. Hvorfor skal jeg vente på at de har fået varerne retur?
Fuskere
Sælger vare fra 3 part som sender forkert vare og returlabel som ikke kan bruges i Danmark. Oprettede en konto og pludselig er der endnu en konto på mit tlf nr som så ikke vil godkendes igen. Brugt flere timer pr mail og tlf for at få oplyst hvor jeg skal sende retur. Må se om jeg får mine penge tilbage. Handler aldrig hos dem igen 🤮
De er åbentbar fuldstændige ligeglade…
De er åbentbar fuldstændige ligeglade med dårlige anmeldelser siden de ikke vender retur på klager
Fik besked om at mine varer var til…
Fik besked om at mine varer var til levering i går, den blev så afmeldt omkring kl. 22.00 og nu står der den 24. december/
Airmee er et håbløst firma
Airmee er et håbløst firma. I de sidste 18 mdr. har de blevet ved med at sende deres chauffør ud til den forkerte adresse- dette til trods for at min adresse tydeligt står på mine pakker.
Så går der endnu en dag eller mere- fatter ikke hvorfor Amazon stadigvæk bruger dem...
god oplevelse
Jeg bestilte min vare d. 19/5 og fik det leveret d. 21/5.
Deres hjemmeside er lidt svær at finde ud af, men er ellers meget positiv.
Jeg skulle så heller ikke kontakte kundeservice da der ingen problemer var.
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.








