Husk at man kan få sine penge retur via banken, hvis man a) ikke har fået sin vare b) har fortrudt sit køb indenfor fristen c) ikke har fået sin penge retur fra Amazon .de og andre firmaer! K... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Varen svarer ikke til det beskrevne, og er af dårlig kvalitet. Da jeg vil kontakte kundeservice er det umuligt at komme igennem, da man bliver sendt videre til forskellige formularer. Det er ikke lyk... Se mere
Jeg handler ofte hos Amazon Tyskland som Prime-kunde, da de har et stort udvalg af eksempelvis kameraudstyr - og ofte til konkurrencedygtige priser. Senest har jeg bestilt mikrofonudstyr (mærke... Se mere
Kundeservice er ikke eksisterende. Det er en bot, der prøver at få dig til at trykke ind på alle mulige forskellige sider for at få hjælp. Men du kan ikke få fat i en rigtig person, som kan hjælpe... Se mere
Virksomhedsoplysninger
Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder
Entdecken, shoppen und einkaufen bei Amazon.de: Günstige Preise bei Elektronik & Foto, DVD, Musik, Bücher, Games, Spielzeug, Sportartikel, Drogerie & mehr bei Amazon.de
Kontaktoplysninger
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Jeg har endnu ikke modtaget min ordre…
Jeg har endnu ikke modtaget min ordre og bliver ved med at få besked om at det er fragtfirmaet der ikke har min korrekte adresse. Men jeg kan se at adressen passer. Og fragtfirmaet fortæller at de ikke har modtaget orden fra Amazon.de. De har dog allerede trukket penge for den manglende vare. Jeg vil på ingen måde anbefale at bestille varer på Amazon.de
Akryl hylder som ikke var akryl men ridsede plastik
Vi handlede for første gang på Amazon.dk. Pakken kom hurtigt, så det var ikke et problem. Men vi havde bestilt 3 flotte akrylhylder til kr. 450,00 som viste sig at være ikke helt gennemsigtigt billigt plastik. Oven i dette så var de blevet enormt ridset af noget værktøj som lå og raslede rundt på hylderne som ikke var pakket ind men bare lå i en papkasse med et tyndt papir imellem sig. Vi ville netop undgå Temu, men vi har kraftig mistanke om at Amazon har købt dem gennem Temu, da der lå kinsesiske reklamer i pakken og det var noget grimt skidt som ingen gider se på. Vi aner ikke engang hvordan man returnere møget. Der er ingen returseddel i pakken eller noget. Hold jer langt væk og køb i Danmark.
Elendig levering via airmee
Elendig levering via airmee, dukker ikke op, ringer men lægger på og skriver lidt efter at de ikke kunne levere, ingen mulighed for pakkeshop, er ok tilfreds med Amazon.de men med levering via airmee er det slut nu , gider ikke have leveret af dem
Har mange gode ting man ikke kan finde…
Har mange gode ting man ikke kan finde i Danmark, dog noget gammel layout/hjemmeside
Elendig returnering
Elendig returnering. Har forgæves afleveret pakke på diverse pakkeshops. De kan ikke scanne tilsendte stregkode.
Umuligt at gennemskue, hvordan man så kan returnere pakke. Kundeservice er der ingen af.
Kan absolut ikke anbefale Amazon.de
Pakken er gået tabt ??
Efter 3 uger får jeg at vide: Din pakke er formodentlig gået tabt.
Amazon har åbenbart et problem med logistiken.
De påstår de har tilbagebetalt penge…
De påstår de har tilbagebetalt penge for en vare som er sendt retur, men pengene kommer aldrig. De lyver og fortæller alle noget forskelligt. Jeg går nu videre med sagen og de kommer til at bøde for dette.
Hurtigt levering
Jeg forstår ikke alle de dårlige anmeldelser. Jeg købte varer og de kom få dage efter. Jeg er meget tilfreds og har sparet mange penge ved dette køb.
Vil ALDRIG købe fra en webshop der…
Vil ALDRIG købe fra en webshop der bruger Postnord!!!
Putter varerne i kurven til én pris og…
Putter varerne i kurven til én pris og opkræves et højere beløb. Vil annullere inden for 15 min. og får at vide, at det er for sent.
Virkelig ekstrem dårlig kundeservise og dårlig oplevelse som kunde
Virkelig ekstrem dårlig kundeservice.
Fik leveret forkert vare og skrev til amazon via en chat funktion, da de ikke har nogen mailadresse nan kan skrive til. Efter at have skrevet med utallige medarbejdere som alle stillede de sammen spørgsmål og skrev et øjeblik og forlod chatten, Så kom der en ny medarbejder på chatten som spurgte om det samme. Ingen forholdt sig til problemet. Nu har de slettet min ordre på hjemmesiden (har heldigvis screenshot) og skrevet jeg ikke har bestilt noget de sidste 3 måneder, hvilket er meget mærkeligt, da jeg dd har modtaget forkert vare fra dem 😕. Forstår til fulde den dårlige rating de får - nul anbefaling herfra !!!!!!!
Hej købte radio
Hej. Købte radio, sendtes ret hurtigt, æske lidt tynd men radio intakt, pris ændret i kassen pga momsforskel Tyskland - Danmark. Fjernbetjening duede ikke helt, fik hurtigt telefonisk tilbud om gratis returnering, som fungerede fint, fik en email med returlabel, penge blev rimelig hurtigt refunderet. Sød og velfungerende dame i telefonisk kundeservice, på dansk. Tak for en udmærket oplevelse. Kunne dog ikke få ny fjernbetjening, så derfor 4 stjerner.
Gør det ikke
Gør det ikke! De sælger fra andre uden at tage ansvar for det. 9 uger senere, 14 mails, beskyldninger om at pakken er leveret og mit ansvar og nu mit beløb endelig refunderet. Fik først 20% og blev bedt om at spørge rundt efter min pakke, for til sidst at få resten.
Har altid leveret hurtigt og…
Har altid leveret hurtigt og produkterne passet med beskrivelserne
Talte med Louise fra kundeservice
Talte med Louise fra kundeservice. Hun lyttede og fandt frem til flere fejl med ordre og mail og betalingersaftaler. Hun fixede det hele og kunne se alt. Det var langt over hvad jeg havde forventet, troede jeg skulle fremsende dokumentation og skulle til at bøvle mig igennem, men hun var sød, venlig og forståelig og dybt professionel.
Hurtigt svar og super kundeservice
Håbløse forsendelser
Jeg har forsøgt at få pakken leveret til en pakkeshop. Det er mig umuligt at finde et sted, når man bestiller en pakke, hvor man anfører dette.
Til gengæld bliver pakken sendt til ens adresse. Man ved ikke hvilken dag. En tirsdag morgen, den 29. juli, får jeg en sms, at den vil komme mellem kl. 17-22.
Kl. 16:39 får jeg besked om, at nu er de på vej. Jeg tror, at de så vil være der inden for 30 min, så jeg står parat til at tage imod. De kommer først kl. 19:05, og de ringer ikke på døren, men stiller den udenfor med en straksbesked herom. Jeg fik på intet tidspunkt mulighed for at vælge levering til pakkeshop.
Næste pakke oplyser Amazon, at jeg vil modtage senest den 1. august. Først den 4. august får en besked, at den vil blive leveret den 5. august. Jeg kunne i denne sms ændre leveringsadresse til en foreslået pakkeshop. Det gjorde jeg.
Den 5. august, kl. 15 fik jeg en sms om, at de ikke kunne finde adressen. (Jeg ved ikke om det var min, eller pakkeshoppens adresse.) Den 6. august kl. 11 fik jeg en besked om, at jeg kunne hente pakken flere kilometer væk i en Føtex.
Der var ikke noget galt med varerne, men jeg synes, leveringen er uprofessionel og meget, meget anstrengende, frustrerende og tidskrævende. Det er simpelthen ikke ok, og giver samlet en oplevelse til een stjerne.
Hvorfor skal det være så besværligt på Amazons hjemmeside at bestille varen leveret til en pakkeshop? Det bør kunne vælges i forbindelse med bestillingen. Det er forrykt først at få en sms samme dag kl. 9:11 om, at pakken leveres om eftermiddagen/aften til ens hjemadresse.
De folk der brokker sig
De folk der brokker sig, forstår jeg ikke.
Jeg har bestilt en kindle fra Amazon.de og den kom efter to dage. Det jeg gør er altid at sørge for at købe fra Amazon selv, og ikke en tredjeparts sælger. Derudover bestiller jeg til pakkeshop, så er jeg sikker på at det er PostNord der leverer min pakke og at den ikke kommer med en eller anden mærkelig ombudsmand der ændrer tider og først kommer kl 23 om aftenen. Det er rimlig simpelt, hvis folk lige vil bruge to sekunder i stedet for at brokke sig.
Der gik ikke engang 2 døgn, så havde jeg min helt nye kindle. Mega god oplevelse. Tak Amazon ❤️
Har bestilt vare og de leverer mellem…
Har bestilt vare og de leverer mellem medio august og medio sep.
Det er jo latterligt - det er min sidste handel på Amazon
/Lars
Ok slettede en vare - som åbenbart skulle hjem fra Kina - så faldt leveringstiden - så retter til 3 stjerner - der burde bare stå at nu vælger du en vare der har x i leveringstid - men det fungerede godt at fjerne en vare også var resten af sted....
Prisen for varer, er dyrere ved checkout
En ting er prisen på varen når den ligger i kurven, men når man når til betaling er prisen ligepludselig højere.
Bestilte 7 varer af samme slags til 60kr altså 420 kr i kurven, og fragten er gratis, da varen er Amazon branded, og sendes fra Amazon. Ved checkout er prisen ligepludselig steget til 490 kr.
Det har intet med valuta at gøre, da jeg har prøvet at regne på det. Det var dog Amazons latterlige chatbots svar.
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.








