Husk at man kan få sine penge retur via banken, hvis man a) ikke har fået sin vare b) har fortrudt sit køb indenfor fristen c) ikke har fået sin penge retur fra Amazon .de og andre firmaer! K... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Varen svarer ikke til det beskrevne, og er af dårlig kvalitet. Da jeg vil kontakte kundeservice er det umuligt at komme igennem, da man bliver sendt videre til forskellige formularer. Det er ikke lyk... Se mere
Jeg handler ofte hos Amazon Tyskland som Prime-kunde, da de har et stort udvalg af eksempelvis kameraudstyr - og ofte til konkurrencedygtige priser. Senest har jeg bestilt mikrofonudstyr (mærke... Se mere
Kundeservice er ikke eksisterende. Det er en bot, der prøver at få dig til at trykke ind på alle mulige forskellige sider for at få hjælp. Men du kan ikke få fat i en rigtig person, som kan hjælpe... Se mere
Virksomhedsoplysninger
Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder
Entdecken, shoppen und einkaufen bei Amazon.de: Günstige Preise bei Elektronik & Foto, DVD, Musik, Bücher, Games, Spielzeug, Sportartikel, Drogerie & mehr bei Amazon.de
Kontaktoplysninger
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Gør det meget svært at afmelde…
Gør det meget svært at afmelde medlemskab
Fremragende oplevelse igen
Fremragende oplevelse igen. Har købt et produkt igen og det var hos os 3 dage efter. Platformen fungerer virkelig godt.
Hurtig levering!
Bestilte 3 separate pakker:
Den første pakke kom 1,5 døgn efter, og de 2 resterende pakker kom 2 dage efter jeg bestilte ordren. Alt i fineste orden.
Jeg bestilte en vare
Jeg bestilte en vare, der aldrig blev leveret. Det er ikke muligt at få kontakt med firmaet og jeg har ikke fået tilbagebetalt beløbet. Jeg vil kalde det tyveri.
Ordrenr: 305-0969949-9138702
Hurtig og stabil levering
Jeg bestiller ofte varer fra Amazon.de til DK. Varerne bliver normalt leveret allerede inden for 1-3 dages tid. Jeg har næsten kun oplevet, at varer enten bliver leveret til tiden eller kommer før tid. Få gange har jeg villet returnere varer og det er også gået gnidningsfrit.
Billige bøger
Jeg elsker Amazon deres produkter er billige, jeg har dog kun købt bøger der, men har så også købt mange gange, over 50 bøger der, hver gang er det med hurtig levering, billige priser, og altid i god stand, kommer til at købe der igen og igen og igen - ved ikke lige hvorfor alle andre åbenbart ikke er fan med 20.000 dårlige anmeldelser🤷🏼♀️
Jeg bestilte en vare hos amazon.de som…
Jeg bestilte en vare hos amazon.de som var på lager, men de har åbenbart svært ved at sende en pakke... Et godt råd til jer alle derude.... køb ikke noget hos dem
De har mistet min pakke og det er ikke…
De har mistet min pakke og det er ikke til at få fat i en medarbejder i kundeservice. De har bedt mig ringe til dem, men jeg får bare fat i en telefonsvare der siger at de har lukket.
Svindel foretagende.
Svindel foretagende.
Det er ikke til at få fat i en medarbejder når man vil have erstattet et produkt.
De siger bare: Produktet kan ikke returneres da det er et mediciask produkt.
Den er jeg da helt med på men burde vi ikke få penge tilbage når hostesaften er lækket ud i here embalagen. Nej det ønsker Amazon ikke at tage stilling til. Vi handler det aldrig igen
Slut med at handle på Amazon
Som 20000 andre utilfredse anmeldere: Det er sidste gang jeg handler der og lukker min konto. Så længe det går godt er alt fint. Men reklamation og returnering af varer er så kompliceret og ubekvemt at jeg aldrig mere vil opleve igen. Det er enorm besværlig og tidskrævende.
De gange jeg har bestilt fra amazon har…
De gange jeg har bestilt fra amazon har det været helt problemfrit. De har et stort udvalg, hvor der er varer som jeg ikke kan finde i Danmark. Derfor synes jeg at de fortjener 5 stjerner og kan også godt anbefale dem.
Ufattelig dårlig returnering
Jeg købte en ledningsfri støvsuger for 3 måneder siden som allerede er gået i stykker.
Jeg kontakter kundeservice og jeg kan returnere støvsugeren og får mine penge tilbage.
Jeg indleverede støvsugeren den 7. oktober og afhentede af Bring den 8. oktober.
Jeg har i dag talt med kundeservice og de har stadig ikke modtaget støvsugeren selvom både Bring og derefter DHL skriver at den er afleveret.
Kundeservice fortæller at de ikke kan følge pakken til lageret og det både Bring og DHL skriver ikke er korrekt.
Returneringen tager 21 dage fra Danmark til Tyskland og derefter op til 14 dage med at udstede en refusion og derefter op til 7 dage før man får sine penge tilbage.
Det er sgu da under al kritik.
Sjovt nok så går der normalt kun 1 uges tid når man har købt en vare til at man modtager den.
Amazon.de vil bare ikke have at folk sender deres ubrugelig ting retur for så skal de jo af med pengene igen.
Support og garanti er ikke…
Support og garanti er ikke eksisterende. Amazon henviser blot til producenten ifbm. problemer med hardware inden for garantien. Men når producenten ikke svarer er det svært.
Gnidningsfri oplevelse
Har ikke oplevet store negative oplevelser, endnu. En enkelt pakke var 2 uger forsinket, men undervejs var kundesupport meget hjælpsomme ift. mine muligheder med ift. sælgeren. :)
de var aldrig forbi min dør!
Jeg har brugt amazon.de før og det har virket fint. denne gang sat jeg i vinduet og ventede på buddet sku komme, han kom aldrig! men ringede op til mig uden at sige noget, og skrev derefter at han havde været forbi. Dybt frustrerende da jeg havde lovet at pakken ville være der når mine piger på 5 år vågnede!
Svindel med LED pærer til biler
Endelig kan man, på nogle bilmodeller, eftermontere LED pærer (ECE godkendte pærer).
Amazon sælger bl.a. Osram H7 Speed til en på papiret favorabel pris.
Problemet er at du som kunde kan risikere at modtage en returvare.
Det er der som sådan heller ikke noget galt i, men hvis Amazon ikke tjekker returvaren ordentligt, går det galt.
- og det gør det lige for tiden omkring disse ret dyre LED pærer.
Jeg har modtaget ét sæt hvor de lovpligtige labels mangler og et andet sæt hvor både labels manglede og selve pærerne var erstattet med de aller billigste kineserpærer som ikke engang var E-mærket.
Amazon påstår at de er obs! på problemet, men de er bagud med løsningen, da vi er mange der har oplevet dette i de seneste dage.
Muligheden for at der er tale om et kopi produkt af Osram er også tilstede, da Amazon ikke er meget bedre end Temu og AliExpress på dette punkt.
Super godt kundeservice!
Min pakke fra Amazon blev væk igennem PostNord. Takket være den rigtig god dansk kundeservice som sendt et ny pakke af sted. Som altid hurtig levering.
Jeg benytter mig også i fremtiden af amazon!
Købte bøger
Købte bøger. Gode priser og hurtig og problemfri levering med Bring.
God service
Pakken blev leveret hurtigt. Gratis fragt. Varerne var som på billedet. Alt i alt en god oplevelse.
Elendig kundeservice – hold jer væk!
Elendig kundeservice - hold jer væk fra den hjemmeside! Jeg forsøgte at annullere en vare straks efter bestilling, indenfor 24 timer, men det kunne jeg ikke af en uforklarlig teknisk årsag selv gøre under bestillingen. Flere medarbejdere lovede at hjælpe, men intet blev gjort. Kundeservice lover meget, men holder intet – de forvirrer, snyder og spilder din tid. Når chatten stopper, så det eneste kundeservice er interesseret i er, at vi give dem stjerner. Det virker som et system sat op til at narre kunder.
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.








