Husk at man kan få sine penge retur via banken, hvis man a) ikke har fået sin vare b) har fortrudt sit køb indenfor fristen c) ikke har fået sin penge retur fra Amazon .de og andre firmaer! K... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Varen svarer ikke til det beskrevne, og er af dårlig kvalitet. Da jeg vil kontakte kundeservice er det umuligt at komme igennem, da man bliver sendt videre til forskellige formularer. Det er ikke lyk... Se mere
Jeg handler ofte hos Amazon Tyskland som Prime-kunde, da de har et stort udvalg af eksempelvis kameraudstyr - og ofte til konkurrencedygtige priser. Senest har jeg bestilt mikrofonudstyr (mærke... Se mere
Kundeservice er ikke eksisterende. Det er en bot, der prøver at få dig til at trykke ind på alle mulige forskellige sider for at få hjælp. Men du kan ikke få fat i en rigtig person, som kan hjælpe... Se mere
Virksomhedsoplysninger
Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder
Entdecken, shoppen und einkaufen bei Amazon.de: Günstige Preise bei Elektronik & Foto, DVD, Musik, Bücher, Games, Spielzeug, Sportartikel, Drogerie & mehr bei Amazon.de
Kontaktoplysninger
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
De lever ikke op til deres ansvar vedr
De lever ikke op til deres ansvar vedr. når en produkt er defekt hos dem, det er næste umuligt at finde ud af hvordan man sende et produkt retur til dem ind for garantiperiode eller hvor langtids garanti der er på en produkt. Kontakt til kunde service er en by i Rusland hos dem. Så min anbefaling er, købe en anden sted ende hos dem, ind til de lære at stå ved deres ansvar, og kan servicerern deres kunder.
ok produkter
ok produkter. Darling levering med Airmee. De kommer altid forsinket
Verdens dårligste “kundeservice”
Bestilte et fjernsyn d. 29. November på Black Friday. Der stod levering d. 6. December, hvilket var fint, da det var en julegave.
Ugen efter har jeg ikke hørt fra Amazon, og skriver derfor til dem. De svarer, at min pakke vil blive prioriteret. Jeg skriver ca. 5-6 gange yderligere, da jeg aldrig hører mere. Hver gang skriver de, at der er problemer på lageret, som er ude af deres hænder. De skriver ikke på noget tidspunkt, hvornår jeg kan regne med at få leveret fjernsynet. De skriver heller ikke, at det ikke vil blive leveret, og jeg venter derfor yderligere.
Nu sidder jeg så d. 3. Januar længe efter juleaften, og Amazon kan så oplyse, at de ikke kan levere fjernsynet alligevel. Det vil sige, at jeg nu har ventet i over en måned, på noget som aldrig kommer, og som skulle have været en julegave.
Priser på fjernsyn er ikke den samme som Black Friday, men Amazon tilbyder ingen form for kompensation hverken for ventetid eller deres elendige “service”.
Jeg kommer aldrig nogensinde til at handle her igen, det er med længder den værste kundeoplevelse, jeg nogensinde har haft.
Købte MP3 afspiller fra Luaran
Købte MP3 afspiller fra Luaran. På leveringsdagen 15 dage efter blev orden annuleret med begrundelsen “out of stock”
Hvordan kan Amazon have sådan ikke fusker virksomhed på deres platform.
Køb ingen dyre ting
Køb ingen dyre ting som, pc, tv osv., Med billige ting er de gode til at hjælpe. Men dyre ting der ingen hjælp at hente hvis der er problemer.
Alt er godt
Jeg har over et par uger lagt 5-6 ordre som er ankommet ret hurtigt og alt har været i orden. Jeg har også haft sendt en pakke retur også dette forløb fint og jeg fik pengene retur meget hurtigt. Jeg har en profil på Amazon.de og det fungerer fint.
Hvor er min pakke ??
Hvor er min pakke ??
Bestilte en pakke den 2.dec. med forventet levering den 7.dec. ingen pakke modtaget?
Ny meddelelse: Forventet levering d. 16.dec.
16.dec ingen pakke modtaget?
Ny meddelelse: Forventet levering i morgen, som jeg sætter min forhåbning til. Men,
Jeg prøver at spore pakken gennem Post Nord, men de har ingen kendskab til ordren!!!
Amazon skriver at de kun har de samme sporingsoplysninger som vi kan få oplyst på deres side. Hvordan ved de så at pakken bliver leveret i morgen ud fra den sidste sporingsoplysning er fra 4.dec hvor den forlod Amazon Lower Saxony DE
Har de en krystalkugle eller et standardsvar klar på tasten?
Ser jeg nogensinde min pakke for pengene er trukket på konto!! Jeg tror på julemanden Ho Ho Ho
Produktanmeldelser/købsoplevelser
I beder om, at jeg anmelder mine køb, men vælger så ikke at offentliggøre mine anmeldelser - der var intet krænkende alle groft sprogbrug i nogle af dem - den seneste gav jeg 5 stjerner, men får at vide det ikke opfylder jeres retningslinjer. Fremover så lad være med at spilde min tid omkring anmeldelser!
Alt fungerede fra bestilling til at…
Alt fungerede fra bestilling til at pakken blev afleveret ! Helt tjekket :-)
Boykot Amazon og Airmee
Jeg har købt varer hos en anden firma som lige pludselig skulle sendes af Amazon.de som jeg har valgt at boykotte. Jeg får aldrig mine varer da Amazons fragtfirma Airmee kunne ikke finde ud af levere varer til min adresse. Min ordre blev efterfølgende sendt tilbage til Amazon uden at de reelt prøvede at levere den til mig. Så nu er både cme-pro og Amazon på min boykot liste.
Ingen troværdig kundeservjce
Rigtig dårlig retur system nogle gange og man får ikke refunderet hele købs beløbet på trods af ubrugt vare returneret 2 dage efter modtagelse. Ret surt oplevelse med det store besvær ved retur og Dårlig kommunikations system hvor man venter i flere dage på response hver gang.
Ordrenr 304-3461743-6993952
Giver gode black friday rabatter
Giver gode black friday rabatter, pakken forsvinder & så kan de ikke sende en ny = jeg ender med ikke at få bestilt andetsted til samme pris.
Amazon's 3. parts sælgere kan skilte forkert, men Amazon er ligeglad, det er bare sådan det er - bryder lovgivningen
Amazon tager ikke ansvar og overholder ikke helt almindelig lovgivning, de laver deres egen lovgivning, utroligt at sådan en stor virksomhed i EU kan få lov at drive forretning sådan.
Amazon's 3. parts sælgere kan skilte med forkert info om at der er gratis levering og Amazon er fuldstændig ligeglade, det er bare sådan det er, selvom der helt tydeligt skiltes med gratis fragt for pågældende vare og dette efter jeg var logget ind, der står helt tydeligt at der er gratis fragt om med mit navn og by nedenunder, men når man ligger i kurven kommer der pludselig urimelig høj fragt oveni prisen.
I et andet tilfælde har jeg bestilt 24 stk. produkter til en pris, men sælger har kun leveret 1 stk. af produktet. Der er slet ingen tvivl om at sælger har solgt 24 stk, det står flere steder i annoncen, der står opgivet en kg. pris på produktet ift. at man køber 24 stk. og til angivne pris og der står i de uddybende detaljer for varen, at man får 2040 gram, hvilket præcis svarer til 24 stk. af produktet. Har så lavet en anmeldelse af produktet og har nu fået mail om at min anmeldelse på Amazon.de ikke kan offentliggøres, fordi den ikke overholder retningslinjerne. Så virkeligheden overholder ikke retningslinjerne siger Amazon, men Amazon og deres 3. parts sælger skal åbentbart ikke overholde lovgivningen?
Manglende information
Manglende information
Jeg købte 2 sæbedispenser og blev noget overrasket over at pakken jeg modtog kun indeholdt 1 sæbedispenser.
Jeg informerede Amazon om problemet på mail. Dog uden svar.
Til min overraskelse fik jeg en pakke fra Amazon næste dag uden information at de var sendt hver for sig.
Indformation ville have hjulpet på utrygheden
Køb alt
MEGA GOD KØB ALT HVAD I SER
De giver der en dag 500kr hvis du køber for 50 mega god tusind tak
HOLD JER VÆK
Bestillr to varer til god pris incl fragt. Når der leveres, er prisen 80% højere, da de afsendes fra andre. Det stod der ikke da jeg bestilte. Deres kundesupport sagde bla bla bla. :(
HOLD JER VÆK
Nægtes adgang til anmeldelse efter klage over produkt!
Købte en loftlampe med bevægelsessensor, der er så ustabil, at lampen nu kasseres. Efter klage over produktet, nægtes man adgang til at skrive en anmeldelse hos Amazon!
:) Perfekt
:) Alt som det skal være med hurtig og tydelig kommunikation. Billige varer og lynhurtig levering fra Tyskland (ca. 1 døgn )
Rigtige fine vare
Rigtige fine vare, nemt at bestille samt hurtig levering. Kan varmt anbefales….
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.








