Husk at man kan få sine penge retur via banken, hvis man a) ikke har fået sin vare b) har fortrudt sit køb indenfor fristen c) ikke har fået sin penge retur fra Amazon .de og andre firmaer! K... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Varen svarer ikke til det beskrevne, og er af dårlig kvalitet. Da jeg vil kontakte kundeservice er det umuligt at komme igennem, da man bliver sendt videre til forskellige formularer. Det er ikke lyk... Se mere
Jeg handler ofte hos Amazon Tyskland som Prime-kunde, da de har et stort udvalg af eksempelvis kameraudstyr - og ofte til konkurrencedygtige priser. Senest har jeg bestilt mikrofonudstyr (mærke... Se mere
Kundeservice er ikke eksisterende. Det er en bot, der prøver at få dig til at trykke ind på alle mulige forskellige sider for at få hjælp. Men du kan ikke få fat i en rigtig person, som kan hjælpe... Se mere
Virksomhedsoplysninger
Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder
Entdecken, shoppen und einkaufen bei Amazon.de: Günstige Preise bei Elektronik & Foto, DVD, Musik, Bücher, Games, Spielzeug, Sportartikel, Drogerie & mehr bei Amazon.de
Kontaktoplysninger
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Modtager brugt vare
Jeg bestiller og betaler for en ny vare, men modtaget en brugt vare i en kasse der er tapet sammen
Der duer, det funger bare 👍🏻😊
Bestilte den 13/3-2026 og vi har nu den 16/3-2026
3 dage er der gået, jeg har allerede modtaget mín pakke.
Så jeg er hel uforstående over alle de negative kommentarer som er her. Jeg har som i overhovedet intet at sætte finger på eller klage over, oven i har vi lige haft en weekend 👍🏻😊
Ingen service ingen kontakt
Ingen service ingen kontakt. Det er kun en masse vrøvl på deres sige. De skriver at varen kommer d.12. Og nu regner de med den kommer d.17. Så skal man sidde og vente i 5 dage for man kan ikke få et svar på om den kan kom før eller efter. Det er bare total lukket for support
Jeg har nu været i kontakt med jeres…
Jeg har nu været i kontakt med jeres kundeservice fem gange, og det er fuldstændig uacceptabelt, at jeg hver gang ender med præcis den samme ikke-løsning.
I forstår problemet og beklager – men den afdeling, der faktisk skal håndtere sagen, leverer åbenlyst ikke deres arbejde.
At jeg kun henvises til én enkelt mailadresse, uden telefonnummer, uden alternativ kontakt og uden nogen reel mulighed for opfølgning, er simpelthen utilstedeligt.
Det her niveau af support er langt under, hvad man kan tillade sig at tilbyde sine kunder.
vil jeg købe et skrivebord før i tiden…
vil jeg købe et skrivebord før i tiden kom der en text på hved køb at det kan jeg ikke købe nu kommer det først til sist og amaskod vil ikke have at man bruger ai internet browser
Find et andet sted at handle
Holder ikke hvad de lover.
Jeg købte en julegave og fik en forkert vare, jeg snakker med kundeservice som siger jeg skal bestille på ny og sende forkert vare retur, så vil jeg få refunderet. jeg har endnu ikke fået mine penge tilbage og jeg returnerede pakken 3 dage efter modtagelse på trods af jeg fik en måned til at returnere. de skal blot føre penge tilbage til den konto der betalte, men de vil nu se billed ID. det er da fuldstændig vanvittigt at bede om personfølsomme data, når de blot skal føre et beløb tilbage. jeg har betalt dobbelt for et produkt, dobbel forsendelse. du kan vitterligt ikke stole på at de sender den rigtige vare der bliver bestilt, du kan ikke stole på at få din lovede refundering. Amazon kan man ikke stole på. Punktum - de burde forbydes handel - det er noget svineri!
Jeg har bestilt 3 bøger og 105 avatar…
Jeg har bestilt 3 bøger og 105 avatar klistermærker og Press on nails for 4 uger siden og ingen af tingene er kommet så jeg er blivet scam for over 499kr
Jeg var i tvivl ol jeg turde og købe…
Jeg var i tvivl ol jeg turde og købe herfra grundet alle de dårlige anmeldelser de har..
Man kender amazon fra US.
Og de sælger virkelig mange ting samt billige ting herinde.
På DE versionen.
Da COM hjemmesiden ikke understøtter os fra eu.
Men jeg var længe været i tvivl, men da de solgte præcis det jeg ledte efter og mega billigt og langt bedrer end andrer steder, blev jeg nød til at prøve da jeg manglede det.
Jeg har flere gange sprunget fra, men jeg købte og der gik kun 2 dage så modtog jeg pakken foran min dør.
Og jeg købte en aften kl 18. ingen gang 48t senere modtog jeg pakken.
Det var præcis som beskrevet og på billederne.
Kan ikke sige noget negativt,
Leveringen var hurtiger en over 70% af danske webshops kan levere.
Og varen er perfekt.
Samt mega billig.
100% en anbefaling,
Hjemmesiden var nem, samt deres tracking og procesen.
Forstår ikke de så MANGE dårlige anmeldelser?
Ingen mulighed for at betale og modtagere rykkere
Jeg kan ikke få lov at betale min månedlige faktura, da der både mangler landekode, SWIFT kode og korrekt IBAN nummer i deres betalingsoplysninger. Nu har jeg så fået en rykker og yderligere gebyr på min ordre. Jeg har kontaktet kundeservice som siger, at jeg ikke kan få bankoplysningerne på skrift, fordi jeg kun har mit telefonnummer tilknyttet til min profil. Jeg kan godt tilføje min mail - den vil dog først blive aktiveret efter næste køb...... Når jeg prøver at ringe til det nummer, der er oplyst, melder den fejl.
Glemte at annullere prime
Glemte at annullere prime. Amazon refundede hele beløbet
Selve bestillingen gik okay
Selve bestillingen gik okay, med et enkelt problem med UPS. Men de videresælger din email, så jeg gik fra 5 spam mail om dagen til over 50, og sjovt nok var de alle på tysk så jeg ved at det er dem det kommer fra.
Har ikke fået min vare + ringe kundeservice!!!!!
Bestilte en vare som julegave den 12. december. I skrivende stund (12. februar) har jeg endnu ikke modtaget varen trods gentagne henvendelser.
Har fået vage svar som at varen ikke er tilgængelig på et varelager, der kan levere til Danmark mv. og at jeg skulle annullere ordren og genbestille. Hvilket jo ville være smart, fordi varen er blevet dyrere i mellemtiden!
Jeg har mange gange nægtet at annullere min ordre, da jeg sådan set bare vil have varen. Den er stadig til salg (til Danmark!) på deres hjemmeside!
Nu er min ordre alligevel blevet annulleret fra Amazons side.
Det er simpelthen den dårligste behandling af en kunde, jeg har været ude for.
Den ene stjerne er fordi det ikke er muligt at give 0 og fordi Amazon trods alt har været høflige i deres svar til mig.
Rod i fakturabetaling - elendig kundeservice
Jeg købte et produkt og valgte at betale på faktura. Den er selvfølgelig efterfølgende betalt, men Amazon kan ikke finde min betaling på trods af fremsendt dokumentation. De beder mig herefter selv kontakte den samarbejdspartner der står for deres fakturaer, for at finde ud af hvad der er gået galt. Jeg har nu brugt over 2 timer på at finde hoved og hale i det, til et køb på sølle 200 kr., og Amazon holder fast i at jeg stadig ikke har betalt fakturaen. Det er simpelthen under al kritik!
Jwg synes qt Amazon.de
Jwg synes qt Amazon.de, er fantastisk. Ved ikke hvorfor de har så dårlig score.
Pas på betaler IKKE penge retur for forsvundne pakker
Håbløst sted at handle. En forsvundet pakke betaler de ikke pengene retur for at svarer heller ikke på sagen, ALDRIG IGEN!
Dårlig oplevelse
Dårlig oplevelse.
Jeg bestilte et par dyre high-end Audioquest kabler til mit Hi-Fi og valgte dem som Amazon selv havde på lager og solgte.
Da jeg modtager pakken , er den yder indpakning intakt , men selve produkt æsken er helt revnet og har tydeligt æret åbnet. Der er aftryk af sorte fingre inde i den hvide æske og det ene ud af 2 kabler er taget ud af indpakningen.
Da jeg henvender mig til Amazon, får jeg at vide at jeg bare skal sende det tilbage og købe varen igen. De vil ikke sende mig en ny vare , da prisen er steget i mellemtiden.
Først sender de mig halvdelen af varen. Bagefter skal jeg have besvær med at returnere og vente på refundering, før jeg så kan købe varen igen til en forhøjet pris.
Man skulle tro man havde handlet med et shady Kina selskab og ikke en stor kendt virksomhed som Amazon.
Handler hos Amazon.de hele tiden +50…
Handler hos Amazon.de hele tiden +50 pakker over de sidste 5 år. Kommer hurtigt selv om det er fra den tyske store.
Kan klart anbefales!
Super udvalg, hurtig levering og nem returnering ved defekte varer. Mit foretrukne handlested efter at danske butikker er begyndt at sælge kinesiske varer med danske flag på.
INTET MODTAGET.
INTET MODTAGET.
Og jeg klagede derefter til Amazon.de.
Jeg fik følgende svar fra dem som her kopieres i uddrag: "Jeg kan fra min side tilbyde dig følgende:
1. Fuld refundering for pakkens indhold.
Angiv her venligst om du ønsker refundering til betalingsmåde (3-7 dages transaktionstid) som du brugte betalingen eller refundering som tilgodehavende på din Amazon konto (tilgængeligt efter 2-3 timer)."
Jeg svarede, at jeg gerne ville have refunderet mine penge tilbage på mit kort "(3-7 dages transaktionstid)" MEN EFTER 10 DAGE HAR JEG STADIG INTET MODTAGET... Efter at have læst 1 stjerners anmeldelser her er jeg i tvivl om dette monopoliserede selskabs validitet.
ordre #302-6549570-9734769
jeg tror det har været brugt før
fik mine ting fremsendt , det var et supershell pro x
undrede jeg mig at det ikke var forseglet , men bare med gennemsigtig tape , desuden fandt jeg en seddel der var håndskrevet på tysk med nogle numre , og da produktet stammer fra kina undrer jeg mig over at de tager fuld pris for et produkt der sikkert har været brugt og muligvis repareret , jeg betalte over 1000 euro så det var ikke i den billige ende , det gør mig mistænksom om jeg skal tage chancen igen en anden gang og handle med amazon
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.








