Husk at man kan få sine penge retur via banken, hvis man a) ikke har fået sin vare b) har fortrudt sit køb indenfor fristen c) ikke har fået sin penge retur fra Amazon .de og andre firmaer! K... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Varen svarer ikke til det beskrevne, og er af dårlig kvalitet. Da jeg vil kontakte kundeservice er det umuligt at komme igennem, da man bliver sendt videre til forskellige formularer. Det er ikke lyk... Se mere
Jeg handler ofte hos Amazon Tyskland som Prime-kunde, da de har et stort udvalg af eksempelvis kameraudstyr - og ofte til konkurrencedygtige priser. Senest har jeg bestilt mikrofonudstyr (mærke... Se mere
Kundeservice er ikke eksisterende. Det er en bot, der prøver at få dig til at trykke ind på alle mulige forskellige sider for at få hjælp. Men du kan ikke få fat i en rigtig person, som kan hjælpe... Se mere
Virksomhedsoplysninger
Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder
Entdecken, shoppen und einkaufen bei Amazon.de: Günstige Preise bei Elektronik & Foto, DVD, Musik, Bücher, Games, Spielzeug, Sportartikel, Drogerie & mehr bei Amazon.de
Kontaktoplysninger
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Bare lad være
Bare lad være. De følger ikke dansk lovgivning og er skide ligeglade med om det du modtager virker eller ej. Næsten umuligt at lave en returnering af en defekt vare.
Jeg har altid modtaget de ting
Jeg har altid modtaget de ting, jeg har bestilt, men når noget skal retur er det godt nok bøvlet 🥺😔
Modtaget hvad bestilt og hurtigt leveret
Jeg har to gange for nyligt handlet ved Amazon. Var ret nervøs og skeptisk ud fra anmeldelserne, men må sige, at jeg har fået det, jeg har bestilt, endda allerede to dage senere, leveret til døren uden nogen problemer.
Fine priser og kvalitet.
Jeg kan slet ikke genkende den oplevelse andre har haft med Amazon.de
Alt fungerede fra bestilling til at pakken blev afleveret!
Ordrenr. 305-3365007-7626738
hurtig og præcis levering og Produktet…
hurtig og præcis levering og Produktet virker efter hensigten og lave priser
Fine priser og kvalitet
Fine priser og kvalitet. Airmee trækker lidt ned men priserne opvejer det. Jeg kan ikke rigtigt se hvorfor folk åbenbart er utilfredse, jeg er ganske tilfreds og handler flere gange om året via amazon.de.
Jeg kan slet ikke genkende den…
Jeg kan slet ikke genkende den oplevelse andre har haft med Amazon.de.
Levering fungerer perfekt i Danmark med PostNord, har aldrig haft problemer og har bestilt mange forskellige varer - hver gang er mine varer ankommet hurtigt - indenfor den lovede dato og endda nogle gange hurtigere end fra en dansk webshop. Hjemmesiden fungerer også perfekt og dejligt at man kan se anmeldelser af de enkelte varer inden man køber.
Slet ingen hjælp at hente og det er…
Slet ingen hjælp at hente og det er nærmest umuligt at finde deres "hjælpe"chat - godt det samme! Man må undre sig over de overhovedet er der!.
Man kan kun returnere varerne med dhl, men for at få retur label skal man have en printer!!
Giver kun 1 stjerne fordi man ikke skal give mindst 1
Helt umuligt at få nogen hjælp eller…
Helt umuligt at få nogen hjælp eller service fra Amazon.
Desværre ikke end-to-end service fra Amazon.de mere
Amazon.de har i mit området bundet alle leverancer til en udbringningstjeneste, der slet ikke virker. Der er ingen mulighed for pick-up, tjenesten har ikke adgang til opgangen og det virker simpelt hen ikke. Tider og datoer for levering passer slet ikke. Man modtager sms'er på forskellige sprog om status. Når buddet når frem og man lukker dem ind i opgangen, så lægger de værdiforsendelserne lige inden for døren og smutter igen uden at levere til en person. Buddene ringer også tit for at spørge om vej eller for at høre, om en fra husstanden vil komme ned på vejen og hente pakkerne, fordi de ikke kan finde en parkeringsplads. Kan de ikke aflevere, så returneres pakkerne til sælger efter første forsøg (da der ikke er pick-up muligheder).
INGEN andre budtjenester har de her problemer. Amazon.de giver ikke kunden nogen mulighed for at vælge andre end dem her til Danmark. Det er helt horribelt. Jeg vil da hellere vente i længere tid på levering og betale lidt mere og så få en budtjeneste, der virker!!!!
Både amazon og airmee er amatører
Købte en brændeovn til teltet efter…
Købte en brændeovn til teltet efter Kunden har jeg brugt en tre gange gik bakning i stykker omkring lågen som selvfølgelig ikke er tilfredsstillende Det eneste man får at vide af Amazon ikke at give opslaget da det ikke lever op til deres Vilkår Hvad er der nødt til at skrive hvis Produktet ikke lever op til dem men forventer
0 stjerner
Jeg har bestilt 5 hårfarver, da de herhjemme er svære at få fat på. Beskeden var, at de ville komme senest 11 maj.
Dags dato har jeg stadig ikke fået dem, og jeg kan ikke længere tracke min pakke. Når jeg vil i kontakt med firmaet, siger de fejl.
Jeg er i tvivl om jeg overhovedet får mine hårfarver eller om jeg har spildt 1000kr. Jeg er ked af at jeg ikke læste anmeldelserne herinde først.
Order # 306-0096318-7409162
Meget dårlig leveringsorganisation👎
Det er en skam at Airmee i alvorlig grad miskrediterer Amazon.de omdømme. Det er mærkeligt at Amazon.de efter så meget negativ feedback fra kunder ikke har ændret deres leveringsmetode.
Forfærdetligt oplevelse at bruge
Siden er super langsom. Jeg confirmed ikke min ordre og alligevel gik den igennem. Den gik endda til en addresse jeg allerede havde slettet, men deres system er så langsom at de ikke engang har registreret det. Jeg prøvede at ændre min adresse på min konto og så loadede det for evigt, trods jeg har super fint internet. Dertil kunne jeg ikke engang finde muligheden for at ændre adressen på ordren eller finde en mail eller telefon jeg kunne kontakte dem på. Forfærdetligt oplevelse.
Denne ene stjerne er KUN fordi Amazon i…
Denne ene stjerne er KUN fordi Amazon i nogle tilfælde KUN tilbyder levering med Airmee. Det er det værste firma til at levere pakker.
Alt andet hos Amazon har fungeret fint
Fantastisk hurtig levering
Bestilte en lækker radio torsdag eftermiddag. Den blev leveret her i Danmark i dag lørdag formiddag.
Fantastisk hurtig levering og løbende information om hvor langt pakken var nået
Har altid modtaget mine varer og…
Har altid modtaget mine varer og relativt hurtige.
Købte for nyligt en Hydrogen flaske, som virker perfekt og god kvalitet.
(Dog er forsendelsen for/ret dyr)
PS. Det er min opfattelse at, Amazon kun er mellemled og videreformidler producenterne. Tjek venligst hvem der er sælger og kontakt evt. dem
Nul service på defekt vare
Købte 4 batterier til Makita, de blev leveret, men 1 var defekt, men der kom 1 nyt uden beregning, og uden at jeg blev kontaktet angående denne løsning, men fair nok.
Jeg bestiller 4 mere, det samme sker, 1 er defekt, jeg gør opmærksom på det, men hører intet, og at komme i kontakt med Amazon virker som en umulighed. Jeg har skilt batteriet ad, det er irret og flere batterier er helt opløst.
Batteriet kan sendes retur, men det er ikke til at finde ud af, da det er farlig gods, og der er ikke en transportør navn på, så det har jeg måttet opgive, og de sender ikke en returlabel, så konklusionen er, mit sidste køb her, der er trods alt andre lignende platforme som fungerer.
Goddag,
Goddag,
jeg har bestilt en polermaskine hos jer via Amazon.
Ordrenummer: 303-7979369-0333908
Desværre har jeg kun modtaget en lille æske med blå mikrofiberklude. Det egentlige polermaskinesæt var ikke inkluderet i pakken.
Jeg har allerede flere gange forsøgt at kontakte Amazons kundeservice, men der fik jeg oplyst, at polermaskinesættet angiveligt skulle have været i pakken.
Fragtfirmaet har dog uploadet et billede af den leverede pakke, og på billedet ses det tydeligt, at pakken er alt for lille til at kunne indeholde et komplet polermaskinesæt.
Jeg beder jer derfor venligst om at undersøge sagen og finde en hurtig løsning.
På forhånd tak.
Med venlig hilsen
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.








