ADDIS Home Anmeldelser 

316
•
TrustScore 4 ud af 5

3,9

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I have 2 'rust resistant mild steel' clothes props made by Addis and within 6 days they were rusting! The clothes props are advertised as being rust resistant, but when I contacted Addis customer ser... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Easy ordering process, delivery within couple of days. Addis had the type + size bins I wanted - 2 x 25L rolltop bins in cream, one for waste, one for recycling and finding them much more convenient... Se mere

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Swift and easy ordering service with good communication. The plastic 2litre jugs are ok, however they are unstable to handle when used to make porridge or a hot sauce. I don’t know if it’s just the he... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I bought 2 large draining racks(cream),these are excellent quality,and can't be bought easily in shops or other online outlets. They are a solid plastic material,(not the flimsy alternatives) an... Se mere

Virksomhedsoplysninger

  1. Butik med udstyr til hjemmet
  2. også i
  3. Butik
  4. Køkkenbordpladebutik

Skrevet af virksomheden

At Addis we believe that housework should be less a chore and more 'matter-of-fact'. We want to make life easier which leaves time for the things that matter.


Kontaktoplysninger

3,9

God

TrustScore 4 ud af 5

316 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen nylige anmeldelsesinvitationer

Denne virksomhed har ikke inviteret kunder til at skrive anmeldelser for nylig, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har besvaret 36 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 1 uge

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

3,9

Alle anmeldelser

(316)

32 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Easy to use website

Easy to use website. The goods came on time at a reasonable price so i would use the company again for spares as opposed to other sites

16. februar 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Excellent Customer Service

Bought two clothes airers some time ago, one unfortunately developed a bit of a problem. I contacted customer services (Laura) who couldn't have been more pleasant in manner and helpful. She kept in contact throughout right up to and including the offer of a without quibble replacement which was delivered within 24 hours.

In times when it’s all too often the case to complain, it's a pleasure to compliment on a fantastic customer service - thanks to Laura and all concerned at Addis.

20. februar 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Dire quality goods

Dire quality goods, dishmop still with tags on immediately broke before any use, decided to test 2 year guarantee, not worth a carrot

31. januar 2025
Uopfordret anmeldelse
ADDIS Home-logo

Besvarelse fra ADDIS Home

Hi,

Thank you for taking the time to share your feedback. I'm sorry to hear that on this occasion you have had a negative experience with one of our products.

If this has only just been purchased then please do return to the store for a refund/replacement, however if it is beyond this period then please email photos and receipt to info@addis.co.uk so that we can look into this and better assist.

Kind Regards,
Addis

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Outstanding Customer Service!

Outstanding Customer Service!
I would like to expressmy sincere thanks for the excellent customer service received from Addis housewares limited.
My email to was promptly replied and the problem was quickly and competently resolved.
Isbelle who delt with my query was friendly and helpful and took time to answer all my questions in dertail. Thank you Addis very much.

21. januar 2025
Uopfordret anmeldelse
ADDIS Home-logo

Besvarelse fra ADDIS Home

Hi Mike,

Thanks for your positive feedback! We are so happy to hear the experience you have had with our team!

Kind regards,
Addis

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Do not waste your time or money on an Addis mop

I bought an Addis mop and regret it. It just shed cotton bits all over the floor and I had to hoover everywhere again and again as the tiny bits where horrendous to pick up. Complained to Addis and they were not in the least helpful. Even though I gave them proof of purchase and photography evidence. If I could I would give then no stars. Tough luck by buying an Addis product you wasted hours of time redoing the work and going back and forth to the shop. Addis don't care. DO NOT BUY THEIR PRODUCTS

5. januar 2025
Uopfordret anmeldelse
ADDIS Home-logo

Besvarelse fra ADDIS Home

Dear Clare,

Thank you for sharing your experience when contacting our team. I'm sorry to hear of the issue that you have experienced with our cotton mop.

From checking our emails, I can see that you were recommended to return to the retailer it was purchased from as you were within a month of your purchase date. This was to allow them to provide you with either a refund or a replacement.

Apologies for any inconvenience this may cause.

Kind Regards,
Addis

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Poor quality product…

I purchased an Addis spray mop which despite following all instructions started leaking after only 6 months. I purchased a second assuming I had just been unlucky with the first one and exactly the same thing happened. I contacted Addis customer service which wasn’t easy initially but when I did speak with them they requested a photo of the inside of the bottle lid which I provided. I then contacted them the following day as I obviously need a mop and was told it could take 5 days to respond as they only have two customer service advisors. I then checked the reviews of the mop ( should have done this before buying) and they are not good, very similar issues, poor quality and poor customer service. I’ve just ordered a different brand of spray mop as to have two with the exact same problem is more than coincidence!

In response to the reply from Addis, I understand that proof of purchase is required and with the first mop I returned it to the retailer who exchanged it and whilst I cannot find the second receipt, one would hope that the issue with the mop leaking was a one off but clearly that isn’t the case. I have now bought a different brand of mop and the purpose of my review was to alert potential customers to this fault that clearly wasn’t a one off so that if they do still purchase the Addis brand they make sure they keep the receipt.

29. november 2024
Uopfordret anmeldelse
ADDIS Home-logo

Besvarelse fra ADDIS Home

Dear Tracy,

Thank you for sharing your experience with our Spray Mop. I understand your frustration after encountering issues with two separate mops.

We take all customer feedback seriously and appreciate you taking the time to reach out. While up to 5 working days is our standard for a response via email, we do tend to respond much faster. I can see that your email was responded to the day after your initial email. We are committed to addressing all concerns thoroughly and may need to allow extra time to look into certain queries.

As stated on the packaging of our items, the guarantee requires proof of purchase to be validated, at which point we will always honour the guarantee. Like most retailers and manufacturers, without proof of purchase we are unable to validate your guarantee. As you did not have your receipt for the mop, we were not able to validate the guarantee and unfortunately could not assist you further.

Kind Regards,
Addis

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Excellent customer service 5*

We purchased an airer from a local Dunelm store, it had a missing foot. A quick email and a replacement foot was in the post and promptly arrived. Excellent service and thank you.

14. november 2024
Uopfordret anmeldelse
ADDIS Home-logo

Besvarelse fra ADDIS Home

Hi Keith,

Thank you for taking the time to leave us this feedback. We appreciate your positive comments and are glad that you have had a good experience.

Kind Regards,
Addis

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

We purchased a Winged Addis Heated…

We purchased a Winged Addis Heated Clothes dryer from Lidl in October 2024. Sadly it was really fragile and flimsy and sadly the little screws attaching to one of the wings loosened and broke. The Airer was so poorly built. We certainly wouldn't recommend the airer

11. oktober 2024
Uopfordret anmeldelse
ADDIS Home-logo

Besvarelse fra ADDIS Home

Hi Ed,

I'm sorry to hear of the issue that you have experienced with this heated airer. This is certainly not how we expect our products to perform.

Please could you send us an email to info@addis.co.uk with photos of the issue so that we can look into this.

Kind Regards,
Addis

Updated 05/12/24: Thank you for contacting us so that we could resolve this issue for you. We're glad we could come to a satisfactory resolution and hope that this has gone some way to restoring your faith in Addis.

Kind Regards,
Addis

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Addis shirt master ironing board

This review is about the product. The purchase was from Argos.
This is the perfect size for ironing King size duvet covers. The length and width are the largest ironing surface I could find. 125x41cms.
The shape makes ironing shirts much quicker.
It's light, stable and easy to open
I use a steam generator sited on a work surface.
I think it's great, as ironing boards go!

8. oktober 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

slow despatch

I ordered directly from ADDIS for good value and customer service. However, it was over a week before my order arrived.

10. september 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Simple, inexpensive and effective

I ordered this drip tray to protect the worktop in a new kitchen. It is both simpler and more inexpensive than a lot of other products on the market. It is much easier to clean, and it works well. I find Addis products reliable and straightforward.

6. september 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Costs less to spend a bit more

I needed extra washing baskets, so I bought two cheap unbranded ones off a well known site. These did not last long before splitting.
At this point I learnt my lesson and bought two Addis wash baskets.
They did cost twice the price of the broken ones but are far better made (so cheaper in the long run).
Very pleased with the Addis baskets, thicker and more sturdy plastic with good handles and no sharp edges.

5. september 2024
Uopfordret anmeldelse

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere