We-Vibe Anmeldelser 

304
•
TrustScore 3.5 ud af 5

3,3

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

I updated my experience after being able to return stuff. So it took a little while but finally I was able to return unopened stuff. Giving a 4 stars because I still think that the return pro... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

**second update took 2 weeks but it finally showed up. Great deal. Happy with my purchase Ordered over a week ago. Haven't gotten passed shipping label. Tried to reach customer service twice a... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I am extremely frustrated with We-Vibe's customer support. I originally contacted them because my Chorus vibrator has major fit issues and completely fails to stay in place. To resolve this, support... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I’ve bought a few items from WeVibe, and so far I’ve loved every product!! The Bluetooth component is amazing for long-distance relationships and helps us feel closer together even when far away. It’s... Se mere

Virksomhedsoplysninger

  1. Elektronikfirma

Skrevet af virksomheden

We-Vibe operates for one simple reason: To deliver enhanced pleasure with innovative vibrators and sexual stimulation accessories. Experience our products.


Kontaktoplysninger

3,3

Middel

TrustScore 3.5 ud af 5

304 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Bed kunder om at skrive en anmeldelse

Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ

Hos Trustpilot er indhold fra rigtige mennesker i fokus. Denne virksomhed kan dog også anvende vores AI-svarværktøj, som hjælper dem med at skrive svar.

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

3,3

Alle anmeldelser

(304)

137 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Очень долго отправляли

Очень долго отправляли, я ещё не получил посылку

8. marts 2026
We-Vibe-logo

Besvarelse fra We-Vibe

Мы очень сожалеем, что вы не получили свой заказ.
Согласно данным отслеживания, он был доставлен в ноябре, однако вы не связались с нами в то время, чтобы сообщить о том, что не получили заказ.
Сейчас мы связались с вами напрямую по этому поводу.
С уважением
Служба поддержки клиентов We Vibe

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

The product is great but…

The product is great but it has a horrendously bad time staying connected through Bluetooth. To the point where you have to forget the device and re-pair every 20-30s.

7. marts 2026
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Too expensive for what it is



I’ve always been a big We-Vibe fan and in the past I felt the price was worth it. Unfortunately, that wasn’t the case this time.

The product is simply too expensive for what it is. There are many more affordable products on the market that perform just as well or even better.

I also find it frustrating that there is no trial or return period. I understand the hygiene reasons behind that policy, but it still makes it difficult to justify spending so much on a product you can’t try first.

Because of this experience, I won’t be buying expensive toys like this anymore. The latest one I purchased was really disappointing.

14. februar 2026
We-Vibe-logo

Besvarelse fra We-Vibe

Hi,

We are very sorry that you are unhappy with your item.

We can not offer a trial period as once an item has been opened or used we would not be able to restock it.

We do however offer a pleasure guarantee where a customer can choose an alternative item from our site.

We have contacted you directly with further details.

Kind Regards
We-Vibe Customer Care Team

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

The delivery time was fine

The delivery time was fine. I charged the vibrator for 90 minutes as the manual says, but when I turned it on, it didn't work properly. It only started vibrating after 10 minutes 😅 Despite that issue, it's a good product and I've already recommended it to a friend.

20. februar 2026
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Not happy with product

Not happy with product

8. marts 2026
We-Vibe-logo

Besvarelse fra We-Vibe

Hi,

We are sorry to hear that you were not happy with your product.
We can not see that you have contacted us about this.
Your item is included within our Pleasure Guarantee promotion and we have contacted you directly to get this resolved for you.

Kind Regards
We-Vibe Customer Care

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Product is not working properly and not…

Product is not working properly and not stopping properly even though we disconnected from our phone it didnt stop working

21. februar 2026
We-Vibe-logo

Besvarelse fra We-Vibe

Hi,

We are very sorry to hear that your item is not working properly.
We can not see that you have been in touch with us about this, we have now contacted you directly to get this resolved for you. All of our items have a 2 year warranty.

Kind Regards
We-Vibe Customer Care

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Me and my wife like we vibe but broken promises

Me and my wife have several toys from We Vibe The App is Useless for long distance play as well as frustrating being that you have to Put each Toy in Connection mode everytime you want to connect the toy you can't just turn it on and the app automatically re connect to toy you have to hold the button for it to program/connection mode everytime app is opened wich is very frustrating for a Bluetooth connection should be like traditional Bluetooth connections its saved in device and one phone or app sees signal it re connects my wifes toys have 100 percent stronger vibration than The toys for me the app is plagued with connection issues it functions for 15 or so minutes then constantly disconnects and re connects to toys and sessions have to be ended toys have to be turned on and off multiple times to get the app to reconnect which ruins the experience for couples. My NU Sensual branded penile ring is 120 percent more powerful on vibrations then my We-vibe Bond the men's toys are extremely weak to the point there only useful for my wife to feel because I don't feel them at all. App needs to be fixed or stop advertising the app on the products because the physical remotes work 90 percent better at all time. The app also sucks when it comes to using our own toys without remote play

1. marts 2025
Uopfordret anmeldelse
We-Vibe-logo

Besvarelse fra We-Vibe

Hello,

We are so sorry to hear you are having trouble with our app.

Once the toy is set up, it will retain the last selected vibration pattern before insertion, and this setting will remain active without interruption. The antenna, positioned at the top of the arm, ensures a stable connection. However, if the antenna is obstructed, the connection may drop. Even in this case, the buttons on the toy will continue to function normally.

We would love to help you with this further and find a resolution for you.

Please contact us directly about this matter through our contact form here: https://www.we-vibe.com/uk/warranty

Alternatively, please respond to our request to receive your order information through this review. From there we would be able to contact you directly.

Once again, we are very sorry for any inconvenience caused by this.

Kind regards,

We-Vibe Customer Care Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

App not working,Nova 2 too intense

I bought Nova 2 to use for long distance play,though App doesn't work to connect us unfortunately. Tried a few times,no luck at all.
The Nova 2 itself it too hard and too intense for my liking. Can not use it on my own either.

29. januar 2026
We-Vibe-logo

Besvarelse fra We-Vibe

Hi there,

We are so sorry to hear the item isn't right for you and that you have had trouble using the app.

We have contacted you directly to get this resolved for you.

Kind regards,

We-Vibe Customer Care

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Issues with Delivery company

I know it isn't We Vibe's fault but EVRI had the parcel for a long time before delivering it to a parcel shop even though I made it clear if it doesn't arrive by a certain date, I won't be able to pick it up...

25. januar 2026
We-Vibe-logo

Besvarelse fra We-Vibe

Hi,

We are sorry to hear that there was a delay with your delivery.

We will contact you directly to let you know what we can do to help.

Kind Regards
We Vibe Customer Care

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Premium price, but not without merit.

Costly - but good. I bought a touch x. It’s a fairly small and discreet external vibrator, but it does pack an adequate punch and is a nice addition for a couple to use if the woman requires external stimulation to climax. It would do well for solo play too, but the fact that I’m able to use it easily during sessions with my husband is great. It’s fully waterproof, charges easily and comes in a nice little bag. It feels premium, which it should, since it is a premium brand.

6. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

CS was slow but turned out to be good.



UPDATE 1/29/26 Received reply from WeVibe and they are sending another remote. They were a little late in getting the reply in but it was a satisfactory reply. But they should include an Owner's Manual when shipping the item so that the customer knows how to use it. At this point I retract the comments about CS.

21. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
We-Vibe-logo

Besvarelse fra We-Vibe

Hello,

We are sorry for any confusion with the manual and the remote.

The black remote is the remote for this item, as seen on the website.

You may have been looking at the Moxie instructions online and not the Moxie+. The Moxie, which is the older model, came with a white remote.

You can see the full Moxie+ manual on our website here: https://www.we-vibe.com/media/catalog/we-vibe/OUM_Moxie_Lay6.pdf

We can see one of our colleagues has been assisting you with this issue directly and is currently resolving the issue for you.

We are again terribly sorry for any confusion caused on this occasion and hope we have been able to resolve this for you.

Kind regards,

We-Vibe Customer Care

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Really not worth the price

Really not worth the price, connecting to the device either through the controller or app is unreliable which makes it basically useless. Doesn't apply pressure hard enough where I need it. Great in theory, in practice very disappointing.

26. januar 2025
We-Vibe-logo

Besvarelse fra We-Vibe

Hello,

We are sorry to hear you are not completely satisfied with your purchase.

We-Vibe customers can shop for sex toys risk-free thanks to our 100 Day Pleasure Guarantee.

If a sex toy you’ve bought from our official We-Vibe online shop doesn’t enhance your sexual happiness, then we’ll give you a voucher to use on an alternative product.

Simply head to our warranty page, fill out the form and select ‘100 Day Pleasure Guarantee' in the subcategory field. You can find the warranty form here: https://www.we-vibe.com/uk/warranty

Kind regards,

We-Vibe Customer Care

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Toy control by partner never works

Paired with distant partner. Can chat but request for control of toy is never received.

3. januar 2026
We-Vibe-logo

Besvarelse fra We-Vibe

Hi,

We are sorry that you are having this issue.
We will contact you directly to get this resolved for you.
Kind Regards
We-Vibe Customer Care

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Product has not shipped for a week

Product has not shipped for a week and customer support has not responded to emails inquiring about the issue. AI Chatbot doesn't work either and can't find my order.

9. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
We-Vibe-logo

Besvarelse fra We-Vibe

Hello,

We are terribly sorry for the delay in shipment of your order. This was due to stock availability. We are sorry you were not informed.

We have now located your inquiry and have contacted you directly with your tracking information which is due to be delivered tomorrow.

We are very sorry for any inconvenience this delay may have caused.

Kind regards,

We-Vibe Customer Care

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Everything went smoothly

Everything went smoothly. I'm very happy with my product. The box was discreet, and shipping was fairly fast.

I got the We-Vibe Touch X. It isn't completely silent, but it is fairly quiet. My roommates have no idea that I'm using it in my room.

17. august 2025

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere