Nog nooit zo’n slechte service meegemaakt. Koop geen MG bij van Mossel Amsterdam! We worden nu al 8 maanden aan het lijntje gehouden. Reparatie wordt niet uitgevoerd wegens ontbreken onderdelen. To... Se mere

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Heel goed geholpen door Van Mossel Amsterdam met de aankoop van onze MG. Toen het even duurde voordat de papieren in orde waren (de auto kwam uit Luxemburg) kwam er een attentie ter waarde van een din... Se mere
Verkoper heeft goed meegedacht in onze keuze en een mooi aanbod gedaan. Door een misverstand kon de auto niet op de afgesproken dag worden afgeleverd. Dit is met excuses en een leuk presentje goed gem... Se mere
Occasion BMW Z4 gekocht bij Van Mossel Amsterdam. Verkoopgesprek was prima. Een week later bij aflevering zou de auto gepoets, afgetankt en voorzien worden van nieuwe APK omdat APK was verlopen... Se mere
Virksomhedsoplysninger
Om Van Mossel MG - Amsterdam
Skrevet af virksomheden
Meer lezen: https://www.vanmossel.com/over-ons/
Kontaktoplysninger
Pieter Braaijweg 2, 1114 AJ, Amsterdam, Nederland, Holland
- 088 087 0180

Profiteer nu van topdeals!
Bed kunder om at skrive en anmeldelse
Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ
Hos Trustpilot er indhold fra rigtige mennesker i fokus. Denne virksomhed kan dog også anvende vores AI-svarværktøj, som hjælper dem med at skrive svar.
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Mijn ervaring met Van Mossel MG slechte communicatie
Mijn ervaring met Van Mossel MG Amsterdam is helaas zeer teleurstellend.
Bij de levering van mijn nieuwe auto liep het proces al vertraging op vanwege transportschade. Dat kan gebeuren, maar wat ik vooral kwalijk vind is de gebrekkige communicatie gedurende het hele traject.
Mijn contactpersoon, Lars Delden, reageert vaak niet op telefoontjes, voicemailberichten, e-mails en WhatsApp-berichten. Terugbellen gebeurt regelmatig niet, ook niet nadat collega’s hebben aangegeven dat mijn verzoek zou worden doorgegeven. Hierdoor moet ik steeds zelf achter informatie aan.
Uiteindelijk heb ik de auto opgehaald terwijl de transportschade nog niet was hersteld. Mij werd verteld dat er op korte termijn een afspraak gemaakt zou worden om de beschadigde onderdelen te vervangen. Inmiddels is het ongeveer een maand geleden dat ik de auto heb opgehaald en er is nog steeds geen afspraak ingepland.
Ondanks meerdere telefoontjes, e-mails en berichten heb ik nog altijd geen duidelijkheid gekregen over wanneer de schade wordt hersteld. Dat vind ik onacceptabel, zeker bij de aankoop van een nieuwe auto.
De auto zelf bevalt goed, maar de communicatie en klantenservice van Van Mossel MG Amsterdam schieten naar mijn mening ernstig tekort. Op basis van mijn ervaring zou ik anderen aanraden hier alleen een auto te kopen als zij het niet erg vinden om zelf voortdurend achter informatie aan te moeten gaan.
BMW Z4 2020
Occasion BMW Z4 gekocht bij Van Mossel Amsterdam. Verkoopgesprek was prima. Een week later bij aflevering zou de auto gepoets, afgetankt en voorzien worden van nieuwe APK omdat APK was verlopen.
Bij afname stond de auto keurig onder een zwart doek met een gouden strik erop. Na een bak koffie en het regelen van het papierwerk (waarbij mijn inruil auto werd overgeschreven) werd geconstateerd dat de APK van de aangekochte BMW niet afgemeld was. Aangezien zaterdags geen APK afgemeld kan worden en mijn eigen auto overgeschreven was, konden wij met beide auto's niet meer naar huis rijden. Daarnaast was de auto ook niet afgetankt dat wel afgesproken was.
Ipv met mijn nieuwe auto, met een leenauto naar huis gereden. Wij konden om de bizarre situatie uiteidelijk wel lachen als een boer met kiespijn. De aangeschafte auto werd uiteindelijk uit coulance een week later thuis bezorgd aangezien wij op 2 uur rijden enkele reis wonen en wij er niet nog een dag aan wouden spenderen.
Gezien de reviews geen onderhoudsbeurt laten uitvoeren bij Van Mossel maar in eigen beheer gedaan. De auto bevalt ontzettend goed en ik ben erg blij met de auto maar daar heeft de geleverde service niet aan bijgedragen.
Verkoper heeft goed meegedacht in onze keuze
Verkoper heeft goed meegedacht in onze keuze en een mooi aanbod gedaan. Door een misverstand kon de auto niet op de afgesproken dag worden afgeleverd. Dit is met excuses en een leuk presentje goed gemaakt.
Heel goed geholpen door Van Mossel…
Heel goed geholpen door Van Mossel Amsterdam met de aankoop van onze MG. Toen het even duurde voordat de papieren in orde waren (de auto kwam uit Luxemburg) kwam er een attentie ter waarde van een dinerbon. Dat is sympathiek! Heel blij met deze fantastische auto.
Voor een hoog genoeg bedrag een citroen…
Voor een hoog genoeg bedrag een citroen C1 gekocht. Maar de afterservice is gewoon slecht. Lekkend open dak niet gerepareerd. Veel te hoge offerte voor het vervangen van de koppelingsplaten. En ze houden zich niet aan afspraken. Afrader.
Goed opletten als je een occasion koopt…
Goed opletten als je een occasion koopt en een leveringspakket plus erbij neemt dat ook bijv o.a. je ruitenwissers het doen. Bij mij waren de punten afgevinkt en deed mijn achterruitenwisser het niet. Voor het bedrag wat je betaald mag je er wel vanuit gaan dat dit wel nagekeken is. Hierdoor twijfel ik erg of alles wel nagelopen is.
Tyrap missen bij de diagnose
Ik heb mijn auto op 10-03-2026 aangemeld voor reparatie van een kapot raammechanisme, waarbij ik duidelijk heb aangegeven dat het om een schade- en verzekeringskwestie ging. Er werd aangegeven dat ze eerst een diagnose zouden doen.
Bij het brengen van de auto nogmaals gemeld dat het om schade via de verzekering ging. De volgende dag kon ik de auto ophalen en kreeg ik een rekening van ongeveer €93 voor een “diagnose”. Volgens hen was er niets aan de hand omdat het raam gewoon werkte. Later bleek dat ze alleen het knopje hebben getest en niet eens de deur hebben opengemaakt, waar duidelijk te zien was dat het raam met een tyrap vastzat.
Ter plekke is alsnog een schade-intake gedaan en ik moest foto’s mailen, wat ik op 18-03-2026 heb gedaan, met een herinnering op 25-03-2026. Op beide mails heb ik nooit reactie gekregen.
Al met al €93 gekregen (niet betaald) voor een diagnose waarbij nauwelijks is gekeken en vervolgens geen enkele terugkoppeling meer ontvangen. Zeer teleurstellende ervaring.
Proffesioneel geholpen service gericht
Proffesioneel geholpen service gericht. Heel blij met mij nieuwe auto!
Bij de vestiging in Amsterdam
Bij de vestiging in Amsterdam, aan de Pieter Braaijweg, zitten 2 medewerkers aan de ontvangstbalie. Het is een lange lage balie, zonder zitmogelijkheid voor de klanten. Als klant ben ik in het midden van de balie gaan staan met links en rechts een medewerker. De linker medewerker was aan het telefoneren en de rechter medewerker was aan het werk achter een PC. Op een gegeven moment staat de rechter medewerker op van haar balie en loopt, zonder mij aan te kijken, naar een naastgelegen kantoor. De wand van het betreffende kantoor is van glas, waardoor ik haar interactie met andere medewerkers kan volgen. Een monteur ‘slaat’ haar met een formulier op haar hoofd, ze lachen er allebei om. Vervolgens staat ze met haar hand over een doos te wrijven. Na 5 minuten wachten loop ik naar de glazen deur om te vragen wanneer ik geholpen wordt. Nog voordat ik de deur kan openen vraagt de medewerker die aan het bellen was wat ik ga doen. Daarop zeg ik hem dat zijn collega ‘gewoon’ wegliep, zonder iets tegen me te zeggen. Daarop zegt hij dat het niet de bedoeling is dat ik het kantoor inloop en dat zijn collega wel een goede reden zal hebben om in het kantoor te blijven. Hij verontschuldigd zich en maakt zijn telefoon gesprek af. Nadat hij klaar is met bellen, gaat hij met mallen aan het werk. Daarop word ik boos en verwijt hem dat ook hij me laat staan. We krijgen een woordenwisseling, die hij als niet prettig ervaart. Ik vraag hem hoe hij het zou vinden als hij voor een balie staat, terwijl er verder geen klagen zijn, en de betreffende medewerkers zouden hem negeren en laten staan. Hij gaf aan er anders in te staan dan ik. Daarop leg ik aan hem uit dat het anders overkomt als iemand zegt: “excuses ik moet heel even iets doen, maar kom over 5 minuten bij u, neemt u maar even plaats”. Daar kon hij zich in vinden. Vervolgens blijkt er iets niet goed gegaan zijn met de reparatie van mijn auto en moet er nog iets gebeuren. Terug bij de ontvangstbalie is de linker medewerker weer aan het bellen en werkt de rechter medewerker weer in haar PC. Ik begrijp dat iemand mij niet te woord kan staan als er getelefoneerd wordt, maar de medewerker die aan de computer werkt, kan wel even bevestigen dat ze me ziet staan en melden dat ze zo bij me komt. Omdat ik weer geen respons krijg en een gescheurde meniscus heb, trek ik een stoel vanaf de koffie hoek naar de betreffende balie en ga zitten totdat iemand me helpt of in ieder geval bevestigd dat ik gezien ben. Dit was voor mij een enorme irritatie, die eigenlijk heel eenvoudig voorkomen had kunnen worden. Waarom worden medewerkers hier niet in getraind of waarom wordt het werk niet anders ingedeeld? Het is nu een stuk drukker en er staan een aantal klanten in de rij. De rij wordt nu achter elkaar afgehandeld, dus mijn ervaring zal niet door iedereen herkend worden. In ons bedrijf is het een vuistregel dat een klant in de eerste 3 seconden aangekeken wordt en iets van ons hoort. 3 seconden is wel heel erg snel, maar dat je na 5 minuten wachten nog steeds genegeerd wordt lijkt me niet de juiste benadering van een klant. R-971-KL
Wat een enorme teleurstelling is mijn…
Wat een enorme teleurstelling is mijn aankoop van een splinternieuwe MG3 Hybrid+ Luxury bij Van Mossel Automotive Groep geworden.
De auto zou twee weken na aankoop geleverd worden. Uiteindelijk werd dit dertien weken. Dat zegt eigenlijk al genoeg over de planning en communicatie.
De aflevering was vervolgens ronduit matig. De afgesproken type-aanduiding op de achterkant zou worden verwijderd (meermaals aangegeven), maar dat was simpelweg niet gebeurd. Ik kon direct weer terug naar de werkplaats om dit alsnog te laten regelen. Bij thuiskomst ontdekte ik tot mijn verbazing dat er diverse krassen waren ontstaan. Wéér een afspraak moeten maken om dit te herstellen.
Alsof dat nog niet genoeg was, begon de auto na enkele weken technische mankementen te vertonen die voor mij een onveilig gevoel gaven. De auto is hiervoor terug geweest, maar het probleem werd niet opgelost. Pas nadat ik het zelf opnieuw ervaarde, moest de auto weer terug voor een update. Onacceptabel bij een splinternieuwe auto in deze prijsklasse.
Wat dit alles extra schrijnend maakt, is het totale gebrek aan communicatie. Zelfs bij een serieuze klacht blijft het stil. Je moet overal zelf achteraan. Bellen, appen, mailen niets werkt. Het enige wat werkt is weer langsgaan in de showroom. Directeur Hans Schurer had bij elk contact een nieuwe reden waarom er niet werd gecommuniceerd: ziekte, een vertrokken landelijk directeur, hackers… maar verantwoordelijkheid nemen ho maar.
Half december heb ik besloten dat ik deze auto niet meer wilde rijden. Ik heb de auto inclusief sleutels ingeleverd. In plaats van verantwoordelijkheid te nemen, kreeg ik te horen dat ik hen “geen kans gaf” het probleem op te lossen. Die kans hebben ze ruimschoots gehad. Uiteindelijk kreeg ik slechts de handelsprijs terug in plaats van een redelijk voorstel, wat mij veel geld heeft gekost; €4.000,—! En betalen? Dat gebeurde pas half januari, na veel aandringen van mijn kant.
Dit hele traject heeft mij enorm veel frustratie, tijd en geld gekost. Voor mij staat vast: hier nooit meer.
Van Mossel, schaam je. Investeer in communicatie, klantgerichtheid en kwaliteit.
Het zou jullie sieren om alsnog met een financiële tegemoetkoming te komen, want dit slaat alles!
NOOIT MEER EEN AUTO BIJ VAN MOSSEL.
Geen reactie
Mijn MG maakte zomaar ineens een noodstop.
Achter mijn klapte daardoor bijna vijf auto's op elkaar.
Van de schrik bekomen heb ik de vestiging in Amsterdam om hulp gevraagd.
Reactie? Geen!
Manon is een topper
Manon is een topper, denkt mee. Oog voor detail.
Hoop dat ze nog lang blijft. Ze mag ons weer een auto verkopen
Oplichters
Ben sinds 10 september in het bezit van een mg marvel en wacht nog steeds op de onderdelen die besteld zouden worden .Na meerder telefoontjes denk wel 30 telkens weer een smoes.Vaak niet bereikbaar word ook niet terug gebeld echt een schande hoe ze hier met mensen omgaan.Mensen koop hier geen auto.Wacht ook al 4 maanden op de subsidie die ik terug gestort zou krijgen ..Kortom het zijn gewoon oplichters…
Wat een slechte service!
Wat een slechte service! In 2023 een nieuwe Marvel ( ruim euro 50.000,-)gekocht. Vanaf het eerste jaar al problemen met de portiergrepen( werken niet goed).
7 maanden!!!moeten wachten op oproep om deze te vervangen. 2 december jl was het dan zo ver. Na een hele dag bij de garage bij van Mossel in Amsterdam te hebben gestaan, werd mij de sleutel overhandigd dat het euvel NIET verholpen is. Sterker nog: de passagierdeur doet het helemaal niet meer!!! GEWOON HEEL GEVAARLIJK ( bij calamiteiten kan je er niet uit of worden bevrijd) MET DEZE AUTO TE RIJDEN. IK HEB DAT OOK GEWEIGERD.
De auto staat nu al 3 weken bij de garage en er is niemand aanspreekbaar mbt oplossing of termijn reparatie. Ook de manager dhr Hans Schurer beloofd van alles maar belt niet terug.
Werkelijk een schande!
Werkt er dan niemand bij dit bedrijf die doet wat hij/ zij zegt en beloofd?!
Nu onze rechtsbijstandverzekering er op gezet.
Advies: KOOP GEEN AUTO BIJ VAN MOSSEL PIETER BRAAIJWEG IN AMSTERDAM. JE WORDT VAN KASTJE NAAR MUUR GESTUURD EN NIEMAND NEEMT VERANTWOORDELIJKHEID.
wordt volgende week vervolgd…
Ben van leeuwen.
06 nummer is bij het bedrijf/receptie bekent.
Betreft MG Marvel: S-368-PZ
Fijne sfeer door Lars
Goede ontvangen door Lars, fijne sfeer en een hele mooie showroom!
Geholpen door Lars
Geholpen door Lars. Leuke gozer, hij hiep ons echt perfect. We hebben nu de auto waar we al jaren van droomde en Lars heeft ons ook nog is gematst. Ik raad jullie zeker aan bij mijn kennisen!!!
Everything is bad I won't even give 1…
Everything is bad I won't even give 1 star
P.S:sooooooo bad 👎
Nog nooit zo’n slechte service…
Nog nooit zo’n slechte service meegemaakt. Koop geen MG bij van Mossel Amsterdam! We worden nu al 8 maanden aan het lijntje gehouden. Reparatie wordt niet uitgevoerd wegens ontbreken onderdelen. Totaal geen communicatie. Wordt beloofd terug te bellen , gebeurt niet. Niet te bereiken. Elke keer een andere smoes. We rijden een luxe elektrische auto. Krijgen een basic benzine auto als leenauto.
Inmiddels willen we naar een ander merk, naar een andere garage maar wie koopt er een auto waarvan de deuren niet open kunnen ?
Bellen nooit terug, laten je maanden wachten
Mijn volgende auto wordt in ieder geval geen MG meer. De auto is perfect, heel goed merk. Maar de service bij Van Mossel MG Amsterdam is zo slecht dat ik daar met mijn volgende auto niet meer wil komen. Dat er een keer iets fout kan gaan, kan gebeuren. In 2024 en dit jaar heb ik iets moeten bestellen. Als je Van Mossel belt voor een update krijg je steevast het antwoord: "Ik ga het navragen, u wordt teruggebeld", waarna er nooit meer wordt gebeld. Dit is niet 1x maar vele keren gebeurd, zelfs als je dan aangeeft dat Van Mossel er een handje van heeft niet terug te bellen.
Dat dingen wat langer duren of evt fout gaat, geen probleem. Maar bel je klanten eens terug als je dat beloofd!
Zelfs woensdag de vestigingsmanager gesproken, die zou ook nog contact met mij opnemen. Een halve week later: nog geen bericht en een telefoon die niet opgenomen wordt.
Opnieuw zit ik zonder informatie over de bestelling van een nieuw scherm in de auto (of een andere oplossing).
Update 6/2: Na 2,5 maand kon ik mijn auto eindelijk brengen. Komen ze er na een hele dag de auto kwijt te zijn achter dat het VERKEERDE onderdeel is besteld. We gaan nu naar 3 maanden.
Update 3/3: Zo'n 3,5 maand verder. Nu kan ik mijn auto eindelijk brengen. Hij zou met een dag klaar zijn. Vanaf de middag neemt iemand de telefoon op bij de locatie, geen update, niets. Nu weer een extra dag de auto kwijt, maar de arrogantie van het niet informeren van klanten is echt het toppunt. Waardeloze service.
Wees gewaarschuwd als je een MG wil kopen (doe het niet).
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.







