+ God nettbank, rimelig* forsikring. 24t service. - Ikke noe etablerbank, låne for rike, dumme råd. Gebyrer på alt. Ble lurt inn i 5 års leie; tapt på å ikke få lån som grunder. Ulike trygder + hono... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Valge SR bank for å få regnskap og bank i eit system i håp om å få automatisk løsning og lave kostnader. Eg har endt opp med regnskapskostnader på over 100.000 pr år i små selskaper. Når en ber om... Se mere
Dette er blitt den verste banken du kan bruke. Det er ikke noe som fungere. Få ut penger kan du glemme. Renter på innskudd er til å le av. De fleste som du henvender deg til, de bare motar lønn. Får d... Se mere
ingen kjennskap til hvitvaskingsloven, spør irrelevante spørsmål som bryter personvern som innsyn i hva som er kjøpt på ferie og hva som er spilt på lovlig casino i utland. Stenger konto om du ikke h... Se mere
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Tungvint og lite brukervennlig system
Jeg opplever SR-Bank Regnskap som svært tungvint og lite intuitivt.
Jeg har tidligere brukt både Fiken og Tripletex uten problemer, men her er hele prosessen forvirrende. Allerede ved oppstart møtte jeg tekniske hindringer – jeg fulgte instruksjonene fra hjelpesiden, men kom ikke inn i systemet. Jeg satt fast i en testprofil med beskjeden «Kontakt support» og måtte kontakte kundeservice to ganger før jeg i det hele tatt fikk tilgang.
Selv etter å ha kommet inn, er det svært krevende å bruke systemet. Føring av bilag og faktura føles komplisert, kodene er vanskelige å forstå, og jeg har måttet bruke mye tid på å rette opp feil og korrigere bilag. Det gjør at jeg som ønsker å føre regnskap selv, sitter igjen med en frustrerende og tidkrevende opplevelse.
Til tross for et positivt tilbud med seks måneder gratis, hjelper det lite når oppstarten er så teknisk tungvint og selve plattformen ikke er brukervennlig. Dette er ikke et system jeg kan anbefale for småbedriftseiere som vil gjøre regnskapet selv. Jeg ser meg derfor nødt til å bytte til et mer intuitivt alternativ.
Regnskap
Valge SR bank for å få regnskap og bank i eit system i håp om å få automatisk løsning og lave kostnader.
Eg har endt opp med regnskapskostnader på over 100.000 pr år i små selskaper.
Når en ber om spesifisering av ekstrakostnader blir dette lovet men kravet sendes allikevel til innkreving.
Hold dere langt unna SR regnskap.
Lang responstid og generelt svak service
Har vært kunde i SR-bank i flere tiår. Dessverre blir servicen dårligere og dårligere. Kundeservice bedrift bruker dagesvis på å besvare enkle spørsmål. Dessuten er det utrolig at en bank som skal være for alle, lar seg bruke til å profilere foreningen fris’s logo, og dermed gå god for pride-agendaens ekstreme synspunkter på bl.a kjønn, surrogati, opphevelse av sekskjøpsloven og polygami osv.
Kanskje ikke så rart servicen blir dårligere og responstiden lengre når banken bruker tid på slik fjollete politisk korrekt posering?
Finnes ikke en mer inkompetent bank enn…
Finnes ikke en mer inkompetent bank enn hele sparebank 1 konsernet. Kundeservice har ikke en anelse om hvordan ting fungerer eller hva som skjer, ulike mennesker sier ulike ting... Bare masse rot.
Morsomste? Banken bruker 3 virkedager på å utføre en manuell betaling for en kunde.. Totalt latterlig bank.
Dette er blitt den verste banken du kan…
Dette er blitt den verste banken du kan bruke. Det er ikke noe som fungere. Få ut penger kan du glemme. Renter på innskudd er til å le av. De fleste som du henvender deg til, de bare motar lønn. Får du noe penger for salg, da skal de ha dokumentasjon på hvor i f… pengene kommer fra. Eks solgt bil eller mc osv. tømmer du sparebøsse til barn så er det gebyrer å spørsmål om hvor penger kommer fra. Sr-bank drit å dra.
Det verste kundeservice
Det verste kundeservice på telefon og ved personlig oppmøte. Diskriminerende behandling hvis en vil ha lån eller fremme en sak.Ingen svar fra konsern leder på klager.Forsikring behandling gjennom banken er like slitsomt som selve bank betjening.Alt tar uvanlig lang tid.Problemer med nett for få nødpenger.Folk bor på gata og gå sultne fordi etter 1 t.kommer en ikke fram til nett og klarer ikke å få nødpenger. I skranken blir skriftlig fullmakt med kopi av ID avvist fordi fullmakt til andre kan gis gjennom BankID. Men hvordan kan gjøres dette når alt er frastjålet?!
Jeg vil gi dem absolutt 0 stjerner…
Jeg vil gi dem absolutt 0 stjerner mobil app er dårlig /god når den fungerer men den henger seg stadig opp..jegcsøkte om kredittkort på 5000 det ble avslag ..jeg har ikke noe lån ikke noen bet anmerkning (jeg hadde offentlig gjeldsordning fir et år siden)men alt er betalt jeg har absolutt ingen gjeld ..jeg har overhodet ikke bruk for de 5 tusen men ville teste og se om det gikk an ..de fleste plasser hvor man kan sjekke kreditt scoren gir meg 27 den var på 1 ..der finnes absolutt ingen som helst grunn til at jeg ikke skulle klare å håndte et sånt kort ..det er dum idioti ..de kan ikke være vel bevart ..tror de virkelig at en som har hatt så mye gjelds problemer som meg vil komme opp i noe sånt igjen ??tror de jeg er helt idiot ..jeg avskyr SR.bank og banker generelt et nødvendige onde dessverre ..jeg avskyr dem av hele mitt hjerte fordi de dømmer meg fir tidligere feil ..det nytter ikke å skifte fordi det er lite forskjeller på de forsjellige banker ..
Arrogante bankrådgivere
Arrogante bankrådgivere. Blir flere ganger snakket i munnen på. De finner flere problemer istedenfor å finne løsninger.
God nettside og mobilapp, men synd at de som sitter bak skjermen er uinteressert i å hjelpe kunder på en god måte.
Fikk en god refinansieringavtale med en annen bank, og ønsket og tilby Sr-Bank mulighet for å komme med en lignende avtale da jeg har vært kunde der i 15 år og bruker de til alt. Denne avtalen ville da senket kostnaden med 1500 kr pr måned. Det ville de ikke i det hele tatt da de mente at jeg ikke har nok penger til det, til tross for at jeg sitter igjen med kr 10 000 etter alle utgifter. Hadde trodd at de var spesielt interessert i å beholde sine unge kunder.
Kommer nå til å bytte bank, og avslutte mitt kundeforhold hos SR-Bank etter flere skuffende opplevelser med kunderådgivere deres.
Har vært kunde i 40 år
Har vært kunde i nesten 40 år, når renten gikk opp oppdaget jeg at renten på det lille lånet jeg hadde var vesentlig høyere enn andre banker. Kontaktet banken og ba om lavere rente, fikk til svar at de ikke kunne gjøre noe. Spurte andre banker, fikk 1-1,5 % lavere rente, byttet bank straks. DA kom de og tilbydde meg lavere rente, men var for sent, og du får jo følelsen av at de prøver å lure deg, når de plutselig hadde mer å gå på. Velg en annen bank
Leser at de har snitt på lederlønninger på rundt 4 mill. Og kjemperesultat, nei dette er ikke banken for «mannen i gata».
Søknand ett år uten svar.
For et år siden, 7.desember 2022, søkte eg om boliglån hos SR-Bank. Fikk automatisk respons på mail like etterpå at eg ville høre fra de innen 1-2 dager. Da jeg fortsatt ikke hadde hørt noe etter ca 14 dager, purret jeg via filialen i Bergen sentrum. Kort tid etter ble jeg kontaktet av saksbehandler. Jeg fikk positive signaler og eg sendte inn etterspurt dokumentasjon. Så gikk ukene/månedene igjen. Jeg purret ytterligere et par ganger til saksbehandler. Alle gangene var han like positiv til at lånet ville bli innvilget. Jeg purret også et par ganger til kundeservice pr telefon, og en gang via filialen i Åsane. Der ga eg beskjed om at eg ikke ønsket videre oppfølging fra saksbehandler. Eg kan ikke forholde meg til folk som konsekvent bryter avtalene sine. I tillegg liker eg ikke, og forsøker så godt jeg kan å unngå å bli masete, bl.a av frykt for at det kan forkludre prosessen. Husker ikke nøyaktig men purrigen til de i Åsane var anslagsvis 3-4 måneder etter søknaden ble sendt inn. På toppen av det hele oppfordrer Åsane meg til å starte prosessen på nytt? Leiligheten jeg søker lån til er i ferd med å bli solgt, og dere ber meg oppriktig om å potensielt vente i 3-4 måneder til?
Jeg la også inn en klage via klageløsningen SR-Bank har på nett. Den har jeg heller ikke fått svar på. I et siste forsøk på å nå frem og få et svar, leiter eg opp konsernledelsen i SR-Bank og Konsernssjef Personmarked på hjemmesiden. Men vedkommende står, bedagelig nok, ikke oppført med kontaktinformasjon.
Det var også mildt sagt frustrerende å gi positive signaler til selger av boligen jeg ønsket å kjøpe. For så å måtte stikke fingen i jorden og erkjenne at alle lovnadene fra SR-Bank var tomme ord, og la leiligheten gå videre til noen andre.
Med unntak av hyggelig og imøtekommende betjening fra kundeservice på telefon, og ved filialene i Bergen og Åsane, kan eg på ingen måte anbefale andre å kaste vekk tiden sin på SR Bank. God service hjelper lite når varen ikke blir levert.
Det er temmelig åpenbart at noen kunder for SR-Bank er mindre verdt enn andre.
REGNSKAP - Forretnigspartner - Sør Rogaland
REGNSKAP - Sr Bank - Forretningspartner - Sør Rogaland
Jeg har vært kunde i veldig mange år. Men etter stadige omorganiseringer, oppkjøp og omstruktureringer har de nok glemt ut hva kundeservice er. Muligens de har blitt for store og har fått voksesmerter? Jeg har nå byttet til et mindre lokalt regnskapskontor som har fokus på kundeservice og personlig oppfølging.
De overholdt ikke fastprisavtale og har overfakturert. Høyt timeforbruk. Det ble rett og slett for kostbart for meg å være kunde her. Skuffet over behandling etter å ha vært en lojal kunde i mange år.
Styr unna dette firmaet!
ingen kjennskap til hvitvaskingsloven
ingen kjennskap til hvitvaskingsloven, spør irrelevante spørsmål som bryter personvern som innsyn i hva som er kjøpt på ferie og hva som er spilt på lovlig casino i utland. Stenger konto om du ikke har en 7-4 jobb.
Ubrukelig banksjef som er frekk i kjeften og ikke greier å svare på spørsmål. heller ta den lette utvei å stenge konto en å spør saklige spørsmål vedr. transaksjoner på konto.
Fikk vanvittig god hjelp fredags kveld…
Fikk vanvittig god hjelp fredags kveld med billån!
asked about SEPA and they didnt know…
asked about SEPA and they didnt know and so rude. omg . should not be possible. those people in chat are ruining the bank. wish i knew there names so i could report to the bank ive been memeber 41 years.
and she ruining the bank from 5 star to 1 star.
Name was Helene. hope u will fix
Forferdelig service for privatkunder
Forferdelig service for privatkunder. De oppdaterer ikke prisene på tjenester du har hos dem, med mindre du følger dette opp selv (har betalt titusenvis i ekstragebyrer fordi jeg, selv om jeg nærmer meg 40, fortsatt var satt opp med samme prisliste som jeg fikk som tenåring). De forholder seg heller ikke nøytrale om du, som privatkunde, feks. havner i en konfliktsituasjon med en av deres større kunder.
rådgiver på chat
rådgiver på chat bare avsluttet samtalen da han ikke visste svaret på henvendelsen.
Sur og arrogant kunde rådgiver,ingen…
Sur og arrogant kunde rådgiver,ingen hjelp å få
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.








