SpareBank 1 tar pengene dine – uten tillatelse eller varsel!
SpareBank 1 SR-Bank har gjort flere uautoriserte og ulovlige inngrep på min konto, inkludert tilbakeføring av midler uten mitt samtykke, og har satt meg i gjeld uten tillatelse eller kommunikasjon om dette. Disse handlingene bryter både finansavtaleloven og personvernregler, og har ført til økonomisk belastning og stress. Kundeservice nekter å hjelpe på noen som helst måte og svarer ikke på spørsmål om inngrepene. Vær oppmerksom på at banken kan gripe inn i dine midler uten rettslig grunnlag. STYR UNNA.Denne banken er helt forferdelig!!!








