dyrt og dårlig reiseforsikring
dyrt og dårlig reiseforsikring
fraråder!
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
dyrt og dårlig reiseforsikring
fraråder!
Handelsbanken er en fantastisk bank. Nettbanken er enkel og ryddig. Jeg har fått masse god hjelp av finansrådgiver Jørgen Eikebø ved Handelsbanken Bjørvika. Liker også den nye appen! Anbefales hvis du vil ha ordentlig hjelp og rådgivning fremfor å snakke med en chatbot/ringe.
Oppretter depositumsbank med helt normale vilkår iht rener og sligt, 2-3 mnd etter endere de rentene til nesten ingenting, bsu er blitt lavere enn en normal sparekonto. Jeg har hatt sparebank 1-nn i alle år, de siste 6 mnd har jeg fått mer brev om renteendringer og krav om å ha brukskonto i banken siden jeg har depositumskonto og lignende. Jeg ville sturt unna eller å fått til å låse rentene dersom du har konto i denne banken. Mine ligger laaangt under norm nå i handelsbanken.
they closed my bank account for some non rational reason. customer service is also so rude and unhelpful. not recomended at all.
Handelsbanken blocked my access to my own funds after I transferred money to help a friend studying in the Netherlands. Despite providing full documentation (tuition invoice, admission letter, official funding requirements), they refused to lift the restrictions and left me without money while abroad.
They even demanded private bank statements from my friend in the Netherlands — documents I cannot and should not provide, as this breaches privacy. Instead of doing a simple bank-to-bank verification within the EEA, they punished their own customer. This caused serious financial and health consequences us.
I have filed a complaint with Finansklagenemnda and involved a lawyer. Customers should be aware of how unfairly this bank can act.
Elendig bank, styr unna! Makan til kverulante personer og sure folk skal man lete lenge etter!
Har hatt denne banken i 18 år, alltid vært en god kunde og aldri hatt noe utestående der!
Spør om bittelitt mere lån en det vi har og det er ikke snakk om. Går til en annen bank å får lån på dagen!
Bare opplevd knot de siste åra med at rådgiveren vi hadde plutselig forsvant da han hadde for mange kunder, ingen forvarsel ingenting! Finn en annen dame som aldri er tilgjengelig og nå sykemeldt! Folk kan bli syke det forstår vi men da må man få beskjed om hvem andre man skal forholde seg til å ikke snakke med forskjellige personer hver gang!
Nei STYYYR UNNA!
Handelsbanken er ikke slik den var før, ville valgt alle andre banker en denne om jeg var deg.
Glemte å slette pant når lånet ble flyttet.
Etter en lang tid med en lettere inkompetent rådgiver bestemte jeg og min kone oss for å trekke pluggen på banken. Lite viste jeg fem år senere at de faktisk ikke klarer å gjøre jobben sin og slette panten de hadde tatt ut. Var en ok bank når jeg var 14 og hadde en brukskonto. Tør påstå at absolutt alle andre finansielle instrumenter jeg har hatt et kundeforhold med banken med har vært skuffende.
Styr unna!
Sperrer både konto og kort! Elendig kundeservice og ingen dialog. Ikke velg denne banken.
Som Teknamedlem forventet jeg at avtalen med Handelsbanken skulle gi gode vilkår, men renten vi ble tilbudt var betydelig høyere enn det jeg enkelt kunne få andre steder uten noen form for medlemskap. Da jeg forsøkte å forhandle ble jeg henvist til Akademikerne som ifølge banken må ta diskusjonen.
Det gir lite mening at jeg som enkeltperson skal klare å få vesentlig bedre vilkår (i andre banker) enn det en samlet gruppe med høy betalingsevne og store lån klarer å fremforhandle. Jeg valgte derfor et annet tilbud og sparer nå flere tusen kroner i året.
Jeg anbefaler å styre unna denne avtalen og undersøke alternativer selv. Det kan lønne seg betydelig.
Sperrer kortene dine etter stengetid så du er uten penger, ingen hjelp får du heler ikke og elendig kundeservice...Masse tull med banken hele tiden. Anbefaller ikke denne banken! Da de har øddelagt mye får meg...Hadde jeg bare vist dette så hadde jeg aldri hadd denne banken! Aldri opplevd værre enn dette...
Elendig brukerstøtte. Lang svartid og korte intetsigende svar ved henvendelse. Sa opp min sparekonto da de satt ned renten uten at Norges bank hadde satt ned styringsrenta. Overførte pengene til brukskonto, men det tar tydeligvis tid før pengene kommer inn der. Det betyr rentetap for meg da jeg ikke får satt de inn på ny sparekonto. Skuffende at Akademikerne inngikk avtale med denne banken.
Denne plattformen har den verste sikkerheten, spesielt hvis du bruker Handelsbanken Norge. Hele tokenet mitt ble borte uten spor.
Uansett, det er historie nå, takket være anmeldelsesoverskriften for å redde meg
Jeg gikk over fra Danske Bank til Handelsbanken siden Akademikerne byttet bankforbindelse. Kollektiv avtale skulle vel borge for gode betingelser og vilkår? Nei, styr unna. Det har ikke vært annet enn plunder og heft fra dag en. Starter med at den lokale banken ikke har utstyr til å skanne pass for verifisering/identifisering for å opprette kundeforhold (selv om timen var avtalt). Fortsetter med masse problemer rundt å opprette ny bank ID - blir henvist til kundechat av min lokale kontakt. Der får jeg så hatten passer at dette kan ikke de noe med. Fortsetter med doble faktureringer grunnet feil i HB sine systemer. Helt normale betingelser på lån, men enda verre på sparekonto - lavere rente enn 50 andre banker, og ikke månedlig kapitalisering. Tilbudet om lounge key er en vits når en faktureres i ettertid pålydende kr 600 for to personer på Schiphol for scones, kaffe og møkkete lounge. For den summen kunne vi ha spist et greit måltid. Latterlig! Sa opp min sparekonto, krysset av for overføring av midler til min brukskonto - har ennå ikke sett pengene selv om det har gått to dager. Sånn fortsetter det, men stopper her. Alt i alt en for meg ubrukelig bank med ett unntak, og det er at jeg slipper å ha debetkort. Det skal de ha! At Akademikerne kunne gå for HB, og at HB har de såkalte mest fornøyde kundene stiller jeg med undrende til. Var jo vant til nettbank og mobilbank fra Danske Bank, og det som møter en er et veldig dårligere grensesnitt, med masse trykking og menyer. Mobilbanken avregner heller ikke innbetalte beløp og setter ny saldo - da må en logge ut og logge inn igjen. Need I go on? Styr unna er mitt råd.
Vi ville flytte huslånet vårt (banken vi hadde det i skulle legges ned) til denne banken, ettersom den så ut til å ha mest gunstig rente for oss.
Jeg ble stilt masse spørsmål om min samboers del av lånet ettersom jeg nå har blitt student, og det endte med at de ikke ville la oss flytte lånet til de. Virker som det var pga at jeg hadde blitt student, selv om jeg ikke skulle ha min del av lånet hos de.
Vi har hatt lånet i den andre banken i over 2 år nå, og har aldri hatt noe problem med å betale ned, i tillegg til å kunne ha penger å vise til på kontoen vår. Samboeren min har også en godt betalt jobb.
Syntes det var en uappetittlig oppførsel etter å ha stilt såpass mange personlige spørsmål over mail.
Kan ikke anbefales.
Dårlig on-boardingsprosess og mager kundeoppfølging. Som Tekna (/Akademikerne)-medlem ble jeg tvangsbyttet til Handelsbanken fra DanskeBank. Kunderådgiver kjente nesten ikke til Handelsbanken (innleid konsulent uten god nok opplæring). Jeg måtte selv informere kunderådgiveren om hva Handelsbanken kan tilby, hvor jeg måtte informere om oppsett av kontoer, bankkort, kredittkort og noe av det DanskeBank var frempå med å tilby. Boliglånet har så langt tatt 8 måneder å få flyttet over og enda er det tekniske utfordringer med nettside og kunderådgiver som hindrer overføringen. Vurderer å avbryte prosessen med HB for andre gang, og håper Tekna og Akademikerne vurderer en annen tilbyder for banktjenester.
Knotete bank med mye gjemte kostnader.
Har nylig byttet bank grunnet ny avtale i regi Akademikerne. Fra november så setter Handelsbanken begrensninger på antall LoungeKey besøk, altså vil koste 300kr per besøk etterhvert.
Annet enn dette så koster det 10kr for å betale til annen bank om man ikke trykker og knoter mye. Tidligere bankforhold var det ikke lignende kostnad for
"Alle transaksjoner fra sparekontoer (gjelder ikke overføring mellom egne kontoer)"
Ble medlem gjennom Tekna-avtalen, og Handelsbanken krever lønnsinngang for å få kredittkort med ramme på 20.000, noe jeg har hos Danske Bank sammens med oppsparte midler, gjennom den gamle Tekna-avtalen. Handelsbanken tar ikke vare på kunder som er bedriftseiere.
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.