Platinumlist Tickets Anmeldelser 

625
•
TrustScore 4.5 ud af 5

4,3

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Maryam Fahmy was incredibly helpful in addressing my concerns. She was exceptionally quick and efficient, and she stayed with me throughout the conversation until my request was fully resolved. She tr... Se mere

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

First I was angry because in the last moment before payment some extra services were added to the bill without asking me. Also it took some time before the customer service responded to me, but once t... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I had purchase a ticket as a gift and accidentally I put my name instead of the attendee. It was an expensive ticket and I started to panic, however, upon contacting the customer support on what app a... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

المكان كترتيب ممتاز والتصاميم جذابة للصغار والفعاليات معقولة لكن اتمنى ان تخصص تذاكر منفصلة بفئات لحفلات طارق العربي أو رشا رزق حيث أنني رغبت بالحضور ولكن فتح المسرح للعموم والانتظار مع أطفال في الز... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

  1. Billetformidler
  2. også i
  3. Eventteknologitjeneste

Skrevet af virksomheden

Platinumlist.net is an online event guide and innovative ticketing solutions provider that has been operating in the Gulf region for over a decade. We’ve grown to be the largest provider in the UAE, as well as servicing events in Saudi Arabia, Oman, Bahrain, Qatar and Kuwait. We provide ticketing solutions for Entertainment events, large and small, Business events, Sport events, Tourism attractions, Box Office solutions for venue ticketing, including stadiums, theatres, and cinema as well as Marketing solutions for events.


Kontaktoplysninger

4,3

Fremragende

TrustScore 4.5 ud af 5

625 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen nylige anmeldelsesinvitationer

Denne virksomhed har ikke inviteret kunder til at skrive anmeldelser for nylig, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har besvaret 100 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 2 uger

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

4,3

Alle anmeldelser

(625)

276 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

disappointing experience…

I had a very disappointing experience with Platinumlist.
I purchased tickets for a Soho Garden event in Dubai (Charlotte de Witte, April 11, 2026). The event was later officially rescheduled to December 4, 2026, and it was clearly communicated that refunds would be available via Platinumlist.
Based on this, I requested a refund. However, despite multiple follow-ups and being told that the refund would be processed within 7–14 days, I have still not received any payment.
I have contacted their support several times and even sent multiple reminders, but the issue remains unresolved. This lack of follow-through on a confirmed refund is extremely frustrating and unprofessional.
As a customer, I expected a reliable and transparent service, especially when a refund has been clearly promised. Unfortunately, this has not been the case.
I would strongly advise others to be cautious when purchasing tickets through this platform.

5. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
Platinumlist Tickets-logo

Besvarelse fra Platinumlist Tickets

Hello there,

We understand how frustrating and disappointing this must be, especially after multiple follow-ups and waiting for a confirmed refund.

We sincerely apologize for the inconvenience caused. After checking with the relevant team, we can confirm that the refund has already been processed on our end, and the RRN/ARN has been shared with you to help you track the transaction with your bank. If the amount is still not reflected, we kindly ask you to check with your bank using the RRN, and if you need any further support, please don’t hesitate to reach out—we’ll be more than happy to assist you.

Thank you for your patience and understanding.

Regards,

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Very disappointed with my experience…

Very disappointed with my experience with Platinumlist.

My refund request was submitted on 17 March, and now almost two months have passed with no proper resolution. The ceremony was canceled by the organizer, yet I still have not received my full refund.

What makes this even more frustrating is that I paid an extra 60 QAR per ticket for the refund option at the time of purchase, but a deduction was still applied. I also contacted support several times, and the communication has been unclear and unhelpful with always providinga wrong ARN for refund process.

This does not feel fair or transparent. Customers should not be charged extra for refund protection and then face delays, deductions, and poor support when an event is canceled.

17. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
Platinumlist Tickets-logo

Besvarelse fra Platinumlist Tickets

Hello Marina,

We understand your frustration regarding the refund delay and the deducted amount, especially following the event cancellation.
After reviewing your case, we can confirm that the refund was successfully processed, and the ARN/reference number was shared to help trace the transaction with your bank. Our team has also continued assisting you through email and chat to provide updates and clarification.
Regarding the deducted amount, kindly note that certain service and payment processing fees are non-refundable, in line with the Terms & Conditions accepted during checkout, including the Refund Protection policy.
We sincerely apologize for the inconvenience caused, and please feel free to reach out with any updates from your bank so we can continue assisting you.

Regards,

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Quick and Easy Booking

Easy booking process with accurate seating map and booking conditions. It would be better if they showed pictures of the actual seat map so we can gauge how the view would be from different seats, and also I don't like the fact that I need to download the app to be able to use my tickets.

2. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
Platinumlist Tickets-logo

Besvarelse fra Platinumlist Tickets

Hello there,

We appreciate you sharing your feedback, and we understand your concern regarding the seat view visibility and the need to use the app to access your tickets.

We’re glad to hear that you found the booking process smooth. Regarding ticket access, please note that the method of receiving tickets is clearly mentioned before booking, and using dynamic tickets via the app helps provide enhanced security and prevents misuse. As for the seating view, we completely understand your point, and we will take your feedback into consideration to improve the experience.

Thank you for your understanding.

Regards,

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

No body help thank you for nothing

No body help thank you for nothing

30. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Platinumlist Tickets-logo

Besvarelse fra Platinumlist Tickets

Hello Marwa 😊

Thank you for contacting Platinumlist!

Kindly share the issue you’re facing, and we’ll be more than happy to assist you anytime. Our team is available 24/7 and always aims to provide the best service for our valued customers.

We look forward to your response!

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I has a good experience and assistence…

I has a good experience and assistence with Habiba. I get explained everything what I wanted and get answers to all my questions. 👍👍

28. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Platinumlist Tickets-logo

Besvarelse fra Platinumlist Tickets

Thank you for your valuable feedback! We are always delighted to assist you in any way we can.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Big Thanks for Habiba

technical support are helpful especially Habiba
Thanks for staying with me until the problem is solved
Good experience
fast and professional

23. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Platinumlist Tickets-logo

Besvarelse fra Platinumlist Tickets

Thank you so much for sharing your valuable feedback with us! We truly appreciate it. We sincerely hope that you had a wonderful time at the event.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

swift

clear and concise.. user friendly...

20. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Platinumlist Tickets-logo

Besvarelse fra Platinumlist Tickets

Thank you for your valuable feedback! We are always delighted to assist you in any way we can.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Stood in a long queue out madame…

Stood in a long queue out madame thosauds in London so googled the website......looked like the site for booked tickets....received a watts app message either a code and a link that was not working...asked the staff and they tried to help but said I didn't book through them...had to buy new tickets and eventually received an email from you later that night after you took my money...absolute disgrace

16. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Platinumlist Tickets-logo

Besvarelse fra Platinumlist Tickets

Hello there,

We understand how frustrating and disappointing this experience must have been, especially after waiting in line and facing issues with your booking on-site.

We sincerely apologize for the inconvenience caused. We also want to let you know that we attempted to reach you multiple times but did not receive a response. Kindly ask you to reach out to us as soon as possible, and we will do our best to assist you and resolve this matter.

Thank you for your patience and understanding.

Regards,

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

1 star cause 0 isn't possible

One of the most disappointing customer experiences I've ever had.

I had purchased tickets for an event that was ultimately canceled by the organizer. What should have been a simple and professional refund turned into weeks of follow-ups, endless email exchanges, and unnecessary frustration.

Instead of automatically refunding the full amount paid, a portion of my money was withheld as a "Money-Back Guarantee" fee.

Most concerning is the lack of transparency. This deduction was neither clearly stated in the purchase confirmation nor explained on the invoice. It only appeared after I disputed the incomplete refund.

Customers should never have to fight to get their money back after an event is canceled.

An online ticketing platform should operate with clarity, fairness, and accountability. Unfortunately, this experience was the complete opposite: evasive responses, opaque fees, and appalling treatment of a paying customer.

I strongly recommend that anyone considering using this platform document each step of the payment process, keep all receipts, and carefully review each transaction before making a purchase. Or even better, use another one.

Trust, once lost, is difficult to regain.

16. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Platinumlist Tickets-logo

Besvarelse fra Platinumlist Tickets

Hello Sydney

Thank you for reaching out.

We understand your concern regarding the Refund Guarantee fee and how it was presented during the booking process, and we truly empathize with how this may have caused confusion and frustration.

Please note that the Refund Guarantee option is shown during checkout to provide additional flexibility. However, we completely understand your feedback regarding its clarity, and we will ensure that your comments are shared with the relevant team to help improve transparency for our customers. While we do follow our stated refund policies, your feedback is highly valued.

We sincerely apologize for the inconvenience caused and thank you for your understanding.

Regards,

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Refund fees when they cancel a concert !!!

Booked a ticket for a concert in Doha for April and because of the ongoing war, this was cancelled. Platinumlist offered a refund, which I chose. After waiting for 3 weeks, the refund came and Platinumlist deducted a 63 riyal fee. Be very careful when booking with them.
When complaining about this, they just referred to their Terms and Conditions. Never again

13. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Platinumlist Tickets-logo

Besvarelse fra Platinumlist Tickets

Hello Guido,

We understand your frustration and disappointment following the event cancellation and the refunded amount received.

After reviewing your case, we can confirm that the refund was successfully processed to your original payment method. Regarding the deducted amount, kindly note that certain service and payment processing fees are non-refundable, as outlined in the Terms & Conditions agreed to during checkout.

We sincerely apologize for any frustration caused and truly appreciate your feedback and understanding.

Regards,

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

High speed issues solved with the…

High speed issues solved with the professional team, Habiba was very kind and helpful.

16. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Platinumlist Tickets-logo

Besvarelse fra Platinumlist Tickets

Thank you for your valuable feedback! We are always delighted to assist you in any way we can.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Scums

Scums. Month since I received an email confirming refund but received nothing. Followed up via their WhatsApp service but again no result. It’s a high time the police should deal with this company.

13. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Platinumlist Tickets-logo

Besvarelse fra Platinumlist Tickets

Hello, Sergey



We sincerely apologize for the inconvenience and frustration caused by the delay in processing your refund.



We would like to assure you that your case is being taken seriously. For your reference, we have already provided the RRN so you can also check the refund status directly with your bank. This will help trace the transaction more efficiently on their side.



We appreciate your patience, and we are here to support you anytime.

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere