Noracora Anmeldelser 

6.988
•
TrustScore 2.5 ud af 5

2,6

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

I couldn’t find a page that listed the contents of my cart. Thr “my cart” page had lots more merit, but not my choices. I finally found it as I continued to check out, but then I could see that I ord... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Schade, tolle Bilder, die zugesandten Produkte leider nicht. Die Bestelllung dauerte lange und kam in zwei Paketen. Der Kleiderstoff ist nicht fliesend, wie auf den Bildern, sondern steht ab und ist v... Se mere

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Ich kann den negativen Bewertungen nicht so zustimmen. Auch habe schon mehrmals bei noracora Damenkleidung bestellt. Sollte mir etwas nicht zusagen ( bei diesen Preisen sagt einem der Verstand, dass d... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Extremely disappointing experience. Everything from the poor quality of the clothes to the long intractable shipping made for a horrible experience. The worst part was not being able to return the cra... Se mere

Virksomhedsoplysninger

  1. Tøjbutik

Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder

We work with emerging designers and brands worldwide, and together present collections of creative, trendy, high craftsmanship fashion on Noracora.com. Order issues, please contact our Customer service with your order number and tracking numbers, we will try our best to solve the issues. service@noracora.com


Kontaktoplysninger

2,6

Under middel

TrustScore 2.5 ud af 5

7 t anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen nylige anmeldelsesinvitationer

Denne virksomhed har ikke inviteret kunder til at skrive anmeldelser for nylig, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har ikke besvaret negative anmeldelser

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

2,6

Alle anmeldelser

(6.988)

53 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Good experience

I’m 62 and the wonderful choice you have hep me to create a new personality. I’m very happy 🥰. Thank you. Hope my english is ok because I’m French Canadian.

Jasmine ♥️

24. september 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

They installed Malware on my computer…

They installed Malware by way of POP UP ads that couldn't be removed on my computer without me doing a complete rework on privacy and security from Chrome. These people are a problem. I am letting the BBB know.

23. juni 2024
Uopfordret anmeldelse
Noracora-logo

Besvarelse fra Noracora

Dear Customer,

We’re very sorry to hear about your experience, and we take concerns like this very seriously. Please know that we would never intentionally distribute malware or engage in harmful practices. Pop-up ads can sometimes originate from other sources, and it’s important to ensure that your browser and security settings are up to date.

We encourage you to check your system's security settings and scan for any potential threats to make sure everything is secure. If you believe this issue originated from our site, we’d like to investigate it further to ensure the safety of our platform.

We truly apologize for any inconvenience this has caused and appreciate you bringing it to our attention.

If you need any assistance, please feel free to contact us by email at service@noracora.com. We will reply to you within 24 hours.

Best regard,
Ashley
NORACORA

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

I could not find return policy

I could not find return policy. Otherwise a simple and easy process to purchase items

25. september 2024
Uopfordret anmeldelse
Noracora-logo

Besvarelse fra Noracora

Dear customer,

Thank you for bringing the issue regarding your recent order to our attention. We apologize for any difficulty you had finding our return policy.

We strive to make our purchasing process as simple and straightforward as possible. You can find our return policy at https://www.noracora.com/information/return-policy or at the bottom of our official website.

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We appreciate your honesty about your experience and we will definitely take your comments into consideration to improve our products and service.

If you need additional assistance, please feel free to contact us by email at service@noracora.com. We will reply to you within 24 hours.

Best Regards,
Tracy
NORACORA

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Aucun remboursement après le renvoi…

Aucun remboursement après le renvoi d'une robe qui devait être de la taille 58 au lieu d'un 38😄😄😄.
Aucun moyen de communiquer avec les services commerciaux. La robe coûtait quand même 60 euros !!!

9. august 2024
Uopfordret anmeldelse
Noracora-logo

Besvarelse fra Noracora

Cher client,

Merci de nous avoir contactés. Nous nous excusons sincèrement pour la gêne occasionnée concernant votre récente commande.

Après avoir examiné votre commande, nous tenons à préciser que la robe que vous avez reçue correspondait à la taille que vous avez commandée, soit une taille small (38-40). Nous comprenons qu'il puisse y avoir eu une certaine confusion, mais d'après les détails de votre commande, il s'agissait de la bonne taille demandée au moment du paiement.

De plus, nous n'avons pas encore reçu de colis de retour de votre part, c'est pourquoi le remboursement n'a pas été traité. Conformément à nos instructions de retour, vous devrez nous envoyer un numéro de suivi ou un reçu du colis retourné après le retour. Dans le cas contraire, nous ne pourrons pas faire correspondre votre demande de retour dans notre système et ne pourrons pas émettre de remboursement.

Veuillez vous assurer que le retour a été envoyé à la bonne adresse et si vous disposez d'informations de suivi du colis de retour, pourriez-vous l'envoyer à notre centre de service client afin que nous puissions enquêter davantage ? Nous vous avons également envoyé un e-mail aujourd'hui concernant votre problème. Nous attendons votre réponse avec impatience.

En ce qui concerne la communication, nous tenons à vous assurer que nous disposons de plusieurs moyens pour nous joindre. Vous pouvez nous contacter par e-mail, comme vous l'avez déjà fait, et nous avons répondu à vos précédents e-mails. Nous disposons désormais d'un service de messagerie électronique et de chat en direct 24 heures sur 24, 7 jours sur 7. Vous pouvez trouver le bouton de chat dans le coin inférieur droit de notre site Web. Nous nous efforçons toujours de fournir un service rapide et efficace à nos clients.

Nous sommes là pour vous aider et nous assurer que tout se règle sans problème. Nous nous excusons à nouveau pour toute confusion ou déception que vous avez pu ressentir. Nous apprécions vos commentaires et apprécions votre compréhension.

Si vous avez besoin d'aide, n'hésitez pas à nous contacter par e-mail à service@fr.noracora.com. Nous vous répondrons dans les 24 heures.

Cordialement,
Ashley
FR.NORACORA

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I have ordered three times from Nora…

I have ordered three times from Nora Cora in 2023 and 2024. I have been more than pleased with the women's long sleeved tops I ordered. Fabric, designs and sizing are wonderful. So far I have not been disappointed. As with any mail order, you must read carefully before you order.

21. september 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

My request filing a refund made it as…

My request filing a refund made it as far as sending a picture. Then I got the revolving door, asking for PO numbers and such and telling me that the number was incorrect over and over until I got tired of fooling with it. I am nor longer a customer. This company works only as long as you are satisfied with your order.

15. august 2024
Uopfordret anmeldelse
Noracora-logo

Besvarelse fra Noracora

Dear customer,

Thank you for bringing the issue regarding your recent order to our attention. We sincerely apologize for any confusion or inconvenience caused by the return issue.

Please be assured that we take your concerns seriously and are committed to resolving this matter. While you may have lost confidence in our process, we want to make things right. We can assure you that we are a legitimate company and our business is completely legal and compliant.

We are committed to providing our customers with a hassle-free returns process.

Upon checking, we found that you have successfully submitted a return application. We have also provided you with return instructions via email. Please check.

About the return and refund policy, please refer to: https://noracora.com/information/return-policy

You can contact us directly within 30 days of receipt to obtain a return label.

Well noted that swimwear,bags&accessories, lingeries, and final sale can not be returned. Once the package arrives at our return warehouse, we will process a refund for you.

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We appreciate your honesty about your experience and we will definitely take your comments into consideration to improve our products and service.

If you need additional assistance, please feel free to contact us by email at service@noracora.com. We will reply to you within 24 hours.

Best Regards,
Timmy
NORACORA

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

15marzo hice pedido vía WhatsApp

15marzo hice pedido vía WhatsApp.
No me digas tú a mi que no constó porque tengo la conversación.
Lo de resolver y empresa fiable no va con ustedes! Desde julio estoy esperando devolución vía buzzum como dijisteis vosotros, no yo! Y aquí sigo esperando. Ah si es verdad dijisteis que os ibais de vacaciones y que yo sepa enviar un bizzum se realiza en 2 min. No obstante decidí esperar y comenté que por favor al volver fuerais vosotros quien dierais el aviso. Y nada aquí sigo esperando. No contestan a los mensajes y se hacen los locos. Así que eso es la profesionalidad de esta “empresa”. Tú a mi no me digas que no consta mi pedido porque ese comentario esa muy trillado para gente que quiere desprenderse de un problema y segundo yo no pierdo el tiempo en hacer estás cosas pero me habéis obligado ya que no consigo respuestas.

15. juli 2024
Uopfordret anmeldelse
Noracora-logo

Besvarelse fra Noracora

Estimado cliente,

Gracias por informarnos sobre el problema relacionado con su pedido reciente. Le pedimos disculpas sinceras por cualquier confusión o inconveniente ocasionado.

Tenga la seguridad de que tomamos sus inquietudes en serio y estamos comprometidos a resolver este asunto. Si bien es posible que haya perdido la confianza en nuestro proceso, queremos corregir las cosas. Podemos asegurarle que somos una empresa legítima y que nuestro negocio es completamente legal y cumple con las normas.

Lamentamos no poder encontrar ningún pedido a su nombre. Confirme si realizó una compra con nosotros.

Si ya pagó el pedido con éxito anteriormente, ¿podría proporcionarnos el recibo de pago para que lo verifiquemos? ¿Podría proporcionarnos su número de pedido o correo electrónico para que podamos verificarlo?

Gracias por tomarse el tiempo para compartir sus comentarios con nosotros. Apreciamos su honestidad sobre su experiencia y definitivamente tomaremos en cuenta sus comentarios para mejorar nuestros productos y servicios.

Si necesita ayuda adicional, no dude en comunicarse con nosotros por correo electrónico a service@noracora.com. Le responderemos dentro de las 24 horas.

Atentamente,
Timmy
NORACORA

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

+I have not received notification as to…

+I have not received notification as to status of my order.77

15. september 2024
Uopfordret anmeldelse
Noracora-logo

Besvarelse fra Noracora

Dear Customer,

Thank you for bringing the issue regarding your recent order to our attention. We sincerely apologize for any confusion or inconvenience caused by order status.

We always send confirmation and shipping information to customer's email when an order is paid or a package is sent out. Please check if you have left the correct email address. And we sincerely suggest you add our service email service@noracora.com to your white list to avoid any blockage.

Regarding this issue, our representative have sent an email to you with more details, please check your inbox and spambox later, and reply to us by email. Your patience and understanding is highly appreciated.

If you need assistance, please feel free to contact us by chat o r by email at service@noracora.com. We will reply to you within 24 hours.

Thank you again for your feedback on this issue. We always strive to provide prompt and efficient service to our customers.

Best regard,
Louisa
NORACORA

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

There was a plethora to choose from…

There was a plethora to choose from along with sizes small and large. Description of the fabric and laundering of the garment was also helpful. I was able to identify things that could go with what I already owned and select new garments that would revive them. The categories on the main page were also helpful to tell me what could be seasonal. When I was having trouble with PayPal Noracora gave me another way to pay.

13. september 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

You are buying up items from china,eg

You are buying up items from china,eg; shein and temu then bumping up the price,anyone see's this please check on shein and temu.

2. september 2024
Uopfordret anmeldelse
Noracora-logo

Besvarelse fra Noracora

Dear Customer,

Thank you for reaching out to us with your concerns.

We appreciate your vigilance and would like to clarify the situation for you.

Our company is headquartered in Hong Kong and our main fulfillment center is located in Asia. The majority of our products are shipped from Asia.

We strive to provide our customers with high-quality clothing at fair prices. Our prices may differ from those of other retailers as we take into account factors such as the quality of the materials and craftsmanship that goes into making our clothes.

Again, thank you for reaching out to us on Trustpilot. If you need any assistance, please feel free to contact us by email at service@noracora.com. We will reply to you within 24 hours.

Best regard,
Ashley
NORACORA

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I ordered a long-sleeved white sweater…

I ordered a long-sleeved white sweater and a white dressy shirt fro NoraCora. Both were well made and attractive. However they did not run true to size so I wanted to return them for a smaller size. I went to their website and followed their instructions but received a robo return answer that said my order # did not match my email address. I tried again Several times and got the same message. I went to the link to an answer line provided on there Website and was connected to a company that was supposed to help buyers with returns. Instead of helping me I was charged a $47 dollar fee! Nowhere on their website did it tell users they would be charged ANY fee! Do not order from this company! I wrote them a letter using the 48 48th address on their website. The letter was returned with a Post office stamp saying the letter was undeliverable! I will now request a complaint form from the Better Business Bureau. Save yourself some money and buy your clothes elsewhere!

12. august 2024
Uopfordret anmeldelse
Noracora-logo

Besvarelse fra Noracora

Dear Customer,

Thank you for bringing the issue regarding your recent order to our attention. We sincerely apologize for any confusion or inconvenience caused by contacting us and the returns process.

Currently we don't have phone service. We have email and 24-7 Live Chat service now. Please note that our live chat service is free and we have never charged this fee to any customer. Please make sure that you have opened the correct live chat entrance. The chat button is located in the lower right corner of our website. In addition, we can normally receive emails from other customers, please also confirm whether you have contacted our correct email (service@noracora.com). We are always committed to providing timely and efficient service to our customers.

Regarding the size issue, we shipped the size according to your order. Please note that our size chart is not universal. There is a size chart under the product details of each item. If the measurement of your received item is not the same as the corresponding size chart, then could you measure it with a measuring tool and send the photos to our customer service center? We'd like to offer you a satisfied solution after checking.

Regarding the issue that the order number does not match the email address, we recommend that you double-check the information you entered to ensure that there are no additional spaces or special characters in your email address or order number. Additionally, we suggest clearing your browser's cache before attempting to log in again.

Regarding returns, sorry we currently don't support exchange, only for return and refund. Upon checking, you sent us an email on August 18th and we responded to your email on the same day. We have sent you another email today regarding your return, please check it as soon as possible. Looking forward to your reply.

If you continue to have issues with the returns process, please contact us directly via live chat so that we can assist you in resolving the issue as quickly as possible.

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We appreciate your honesty about your experience and we will definitely take your comments into consideration to improve our products and service.

If you need any assistance, please feel free to contact us by email at service@noracora.com. We will reply to you within 24 hours.

Best regard,
Ashley
NORACORA

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

T-shirt pro Trump!! Déguelasse!!!

La qualité est très moyenne j'ai acheté un veston. Le tissus est trop mou. La livraison est très longue. Le PIRE, je viens de voir que vous vendez des t-shirt pro Trump!!! Je n'acheterai CERTAINEMENT plus AUCUN vêtement sur votre site. De plus, je vais le déconseiller à touts mes amies. Vous ne devriez pas vous mêler de politique.

22. juli 2024
Uopfordret anmeldelse
Noracora-logo

Besvarelse fra Noracora

Cher client,

Merci de nous avoir contactés. Nous nous excusons sincèrement pour la gêne occasionnée lors de votre récent achat.

Nous souhaitons confirmer plus de détails sur le problème que vous avez mentionné. Pourriez-vous nous fournir votre numéro de commande ? Nous vous avons déjà envoyé un message privé, veuillez vérifier et nous attendons votre réponse avec impatience.

Notre date de livraison estimée est basée sur plusieurs facteurs, notamment l'adresse de destination et le temps que nous assemblons et préparons vos articles pour l'expédition. Pour plus de détails, vous pouvez consulter notre politique d'expédition ici : https://noracora.com/information/shipping-delivery. Nous nous engageons à améliorer nos services d'expédition pour offrir des délais de livraison plus rapides à nos clients.

Nous sommes désolés d'apprendre que le produit que vous avez reçu n'a pas répondu à vos attentes. Nous avons prêté attention aux problèmes de qualité et continuons à travailler à l'amélioration. Vos commentaires sont très appréciés et nous les transmettrons à notre service compétent.

En ce qui concerne le T-shirt Trump que vous avez mentionné, après vérification, nous n'avons pas ce T-shirt sur notre site Web. Si vous le voyez sur notre site Web, vous pouvez contacter notre centre de service client et nous envoyer le lien pour vérification. Nous tenons à vous assurer que notre site Web ne prend aucune position politique et que notre objectif est de fournir une gamme de produits qui répondent à différentes préférences, mais nous respectons également les opinions de nos clients et prendrons en compte vos commentaires.

Encore une fois, merci de nous avoir contactés sur Trustpilot. Nous nous excusons pour toute confusion ou déception que vous avez pu ressentir. Nous apprécions vos commentaires et apprécions votre compréhension.

Si vous avez besoin d'aide, n'hésitez pas à nous contacter par e-mail à service@fr.noracora.com. Nous vous répondrons dans les 24 heures.

Cordialement,
Ashley
FR.NORACORA

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Cette entreprise est une arnaque

Cette entreprise est une arnaque
"satisfait ou pas remboursé"
malgré leur politique qui semble correct dans leur texte.
Impossible d'avoir une adresse de retour d'article.
IL propose une réduction sur les articles à retourner. J'attends le remboursement de la différence (prix net et remise) ça ne semble pas facile

2. august 2024
Uopfordret anmeldelse
Noracora-logo

Besvarelse fra Noracora

Cher client,

Merci d'avoir attiré notre attention sur le problème concernant votre récente commande. Nous nous excusons sincèrement pour tout inconvénient causé par le processus de retour.

Nous tenons à vous assurer que nous ne sommes pas une arnaque, nous sommes une entreprise légitime. Nous nous engageons à fournir à nos clients un processus de retour sans tracas.
Tous les achats (à l'exception des maillots de bain, soutiens-gorge, sous-vêtements, culottes, sacs, articles en vente finale et accessoires) peuvent être retournés pour un remboursement à 100 % dans les 30 jours suivant la réception du dernier colis de votre commande. Vous pouvez consulter notre politique de retour sur https://fr.noracora.com/information/return-policy.

Parfois, nous proposons une remise partielle pour aider les clients à conserver le produit et éviter de payer les frais de retour, mais les clients peuvent refuser notre offre et continuer à retourner le produit pour un remboursement.

Nous souhaitons confirmer plus de détails sur le problème que vous avez mentionné. Pourriez-vous nous fournir votre numéro de commande ? Nous vous avons déjà envoyé un message privé, veuillez vérifier et nous attendons votre réponse avec impatience.

Merci d'avoir pris le temps de nous faire part de vos commentaires. Nous apprécions votre honnêteté concernant votre expérience et nous prendrons certainement en considération vos commentaires pour améliorer notre service.

Si vous avez besoin d'aide, n'hésitez pas à nous contacter par e-mail à service@fr.noracora.com. Nous vous répondrons dans les 24 heures.

Cordialement,
Ashley
FR.NORACORA

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere