Samme svindler firma som Termination Experts lad være og betale nogen af de 2 firmaer det er SCAM og det rene fup og svindel føj da!!!
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Har benyttet bymetis til at opsige prime video, dette skete dog aldrig og måtte stedet selv afmelde via primes hjemmeside - 3 uger senere modtager jeg en faktura på kr. 300? Skriver retur at der må væ... Se mere
Virksomheden har svaret
Svindel og bedrag...Nu ser jeg flere. Svindel og bedrag...Nu ser jeg flere der tilsyneladende takker bymetis for at have opsagt deres klasselotteri...klasselotteriet har ingen binding..... Se mere
Jeg så en film ‘Killer Paradox’, fordi jeg godt kan lide hovedpersonens måde at spille på. Ellers kunne jeg godt lide serier med familier ( børn er fantastisk skuespillere i de asiatiske serier). Doku... Se mere
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Har ikke besvaret negative anmeldelser
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Andre kiggede også på
Snyd og bedrag fra Metis
Snyd og bedrag fra Metis
Jeg har som andre oplevet at få en regning tilsendt fra Metis. Metis står som det første valg, når man skal opsige Mofibo og helt klart virker det som om det er Mofibo man opsiger sit abonnement ved. Det er det så åbenbart ikke. Hvordan det kan lade sig gøre er mig uforståeligt.

Besvarelse fra Mypersonalinsights
Jeg får regning fra bymetris men har…
Jeg får regning fra bymetris men har ikke bestilt dem til at opsige noget abonnement og de er ikke i stand til at bevise jeg har bestilt det. Har skrevet til dem hver gang jeg får en rykker. Virker som om det er standart breve jeg får retur hver gang. Man kan ikke ringe til dem fup og svindel

Besvarelse fra Mypersonalinsights
FUSK
FUSK!
Jeg var inde på deres side i forbindelse med opsigelse. Jeg bliver nu opkrævet 300,- for en service jeg aldrig har fået, der står udtrykkeligt at man kan gøre det gratis, ved blot at kopierer brevet og selv sende det til modtager, hvilket er det jeg har gjort, men bliver stadig opkrævet og deres svar på mail, besvare ikke mine spørgsmål, men virker blot computergenereret! Hold jer væk fra siden, også selvom der står gratis

Besvarelse fra Mypersonalinsights
Svindel Jeg skulle opsige abonnement hos HBO
Jeg skulle opsige abonnement hos HBO, og jeg ved egentlig ikke, hvordan det skete, men lige pludselig blander dette mystiske firma sig, og påstår nu at jeg skal betale dem, for at have hjulpet mig med at opsige aftalen med HBO, og opkræver naturligvis 300 kr, for noget jeg plejer, at kunne klare helt selv.

Besvarelse fra Mypersonalinsights
PAS PÅ, fup plat og fidus
PAS PÅ.
Forbrugerombudsmanden
Recordere
Forbruger Europa.
Har over 300 klager liggende på dem.
BT
Alle advare mod dette foretagende der ikke overholder reglerne.
Så bliv væk.
Standart svarbrev.
Underligt at de ikke har nogen kommentarer til alle dem der advare mod dem. Eller?

Besvarelse fra Mypersonalinsights
Svindel
Svindel, jeg er også blevet opkrævet 300 kr plus 109 kr i rykkergebyr, har ikke modtaget de 6 rykkere de påstår.
Jeg har opsagt mit abonnement hos Mofibo direkte hos Mofibo og de kræver ingen beløb for udmeldelsen.
Hvis jeg får flere henvendelser bliver de politi anmeldt

Besvarelse fra Mypersonalinsights
Ufine forretnings metoder
Ufine forretnings metoder!
Vi anede ikke at vi blev fanget i deres fælde!
De er politi anmeldt, jo flere jo bedre
Svindel og bondefangeri af værste…
Svindel og bondefangeri af værste skuffe, hold jer lang væk!

Besvarelse fra Mypersonalinsights
Sikken gang ansvarforflygtigelse man…
Sikken gang ansvarforflygtigelse man tager ikke ansvar for noget somhelst er det god kundeservice!

Besvarelse fra Mypersonalinsights
Påstået gældspost og bedrag.
Påstået gældspost og bedrag.
Jeg har fået et trusselsbrev fra byMetis, uden nogensinde at have godkendt noget, som helst hos dem. Desuden har de ingen regninger sendt (i brevet påstår de at de har sendt 7).
De truer nu med fogedretten.
Jeg har talt med Falck og de har intet med dem at gøre. Så hvorfor skal jeg betale dem, for en opsigelse der er gratis?
Ift jeres svar; hvor er jeres beviser? Hvor er den påståede mail-korrespondance?

Besvarelse fra Mypersonalinsights
Jeg er en af de mange ufrivillige “…
Jeg er en af de mange ufrivillige “ kunder”
Métis reagerer ikke på skriftlige henvendelse og er ikke til at få fat i telefonisk. Deres adresse er i Holland man skal betale til en konto i Letland i danske kroner. Det virker underligt.

Besvarelse fra Mypersonalinsights
Grisk firma
Faktisk ingen stjerner.
Den 17/7 (senest) har jeg en regning på 300kr der skal betales for en ydelse jeg IKKE aner er nået frem.
Red Barnet har ikke fået brevet. Ingen kvittering på brevet, andet end det er sendt. Hvem ved? Hvis man vil være sikker på forsendelse, skal det være sendt som R-brev.
Jeres værdsatte kunder, hvor er de? Alle jeres “kunder” er kun engangs”kunder”. I tjener 300kr for at vi hopper i fælden. I betaler sikkert en masse penge på at komme først på Google.
I behøver ikke at svare mig her, da det kun er et standard svar vi får.
Jeg har skrevet flere mails. De/den vil blive besvaret inden 4 dage, hvad de absolut ikke bliver. Hvorfor skal jeg så betale 300kr???? 30€ skriver i højere oppe. Det er “kun” 223,80kr
Hvis jeg ikke betaler, hører jeg nok fra jer.!!!!!
For så truer i. For i har ikke styr på dem der faktisk har betalt. De skal sende dokumentation for betaling. Så meget styr……… hvad med brevet er det sendt.?????
Min tillid. I svare ikke på mine mails.
Hvorfor kan brevet IKKE spores, som R-brev????
De berørte firmaer får ikke engang brevet. I hvert fald ikke det firma, jeg har fået opsagt fra via telefon.
Ingen beviser for, at brevet er sendt og så endda fra Holland. Jeg har kun jeres mail på at brevet er sendt.
Pt. 10/7-24
Har lige fået 2. påmindelse på de 300kr.
Men jeg har en mail på frist d 17/7-24. De har helt styr på det. Og et reel firma. (HAHA)
Hvad med ikke at betale. Incassofirmaet får travlt. Med alle de utilfredse “kunder”

Besvarelse fra Mypersonalinsights
Jeg var i gang med af afmelde et abonnement
Jeg var i gang med af afmelde et abonnement i loop og havner ved en fejl på Metis’ hjemmeside. INGEN steder stod der, at det kostede 300kr. Det blev først oplyst i en bekræftelsesmail. Samtidig blev det oplyst, at det det ville kunne tage op til 30 dage inden det blev behandlet. Så mindre end 5 minutter efter sendte jeg besked om min mail skulle annulleres, da det var en fejl. Jeg har nu modtaget en regning med rykkergebyr, hvor det påstået, at jeg har fået flere rykkere i min mailboks. Jeg har ikke modtaget nogen rykkere OVERHOVEDET. Det er virkelig frækhed uden lige , at kræve penge for noget det ikke har lavet. Endvidere frækhed uden lige, når jeg skriver 2-3 min efter at det er en fejl. Det er jo ikke flere dage det handler om. Så jeg vil ikke betale for sådan en gang svindel 😤😡

Besvarelse fra Mypersonalinsights
Svindel
Det er det rene fup. De bedte mig betale en rykker på 300 kr. efter 7 ikke-eksisterende påmindelser for mit disney+ abonnement. Disney+ kræver ikke rykkere men lukker blot for dit abonnement, hvis betalingen ikke går igennem. Riv brevet i modtager fra dem i stykker.

Besvarelse fra Mypersonalinsights
Svindel!
Svindel!
Jeg har nu betalt, fordi jeg kunne læse herinde at de trækker folk i inkasso og sender store regninger… jeg har ikke modtaget nogen ydelse, gik gennem deres side ved en fejl, det var den første som kom frem på Google da jeg skrev; opsige Disney+.
Skrev det til dem med det samme da jeg opdagede det var forkert side, og opsagde selv Disney+ med det samme.. de skrev tilbage at jeg alligevel skulle betale for at de ydede en ydelse for mig, selvom de ikke havde eller har gjort dette.. nu har jeg bare betalt for min uopmærksomhed.. er så rasende og ked af det, at der findes så modbydelige mennesker.. snyder og bestjæler folk, ved højlys dag.

Besvarelse fra Mypersonalinsights
Snyd, bedrag og bondefangeri fra Metis
Snyd og bedrag fra Metis
Jeg har som andre oplevet at få en regning tilsendt fra Metis. Metis står som det første valg, når man skal opsige Mofibo og helt klart virker det som om det er Mofibo man opsiger sit abonnement ved. Det er det så åbenbart ikke. Hvordan det kan lade sig gøre er mig uforståeligt.

Besvarelse fra Mypersonalinsights
Det var fint nok men fortod ikke det…
Det var fint nok men fortod ikke det hele

Besvarelse fra Mypersonalinsights
Det var nemt at afmelde mit abonnement.
Det var nemt at afmelde mit abonnement.
SNYD OG BEDRAG
Vi har valgt at opsige vores Hallo Fresh abonnement hos Hallo Fresh og der har ingen problemer været i det.. Pludselig modtager vi et brev om at vi har en udestående faktura på et opsigelsesbrev på 300,- kr. og pga. af gentagende henvendelse, er der nu nogen inkassoomkostninger på, så nu skylder vi 409,- vi har været i kontakt med Hallo Fresh og de siger DET PASSER IKKE... de er klar over problemet og vi IKKE skal betale. Hallo Fresh har IKKE et opsigelses gebyr.
BETAL IKKE
HOLD NU OP ET LATTERLIGT RETURSVAR
Der er ingen i min hustand der har sat krys i noget som helst opsigelsesbrev til jer, og bedt om jeres hjælp, alt hvad i skriver er direkte løgn... i er et kæmpe svindelfirma... Hallo Fresh er meget kede af alle de kunder som henvender sig, som har fået et lignede fra brev og de siger BETALT IKKE og det kommer jeg aldrig til. Det brev og de her svar er nu overdraget til politiet

Besvarelse fra Mypersonalinsights
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.



