Samme svindler firma som Termination Experts lad være og betale nogen af de 2 firmaer det er SCAM og det rene fup og svindel føj da!!!
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Har benyttet bymetis til at opsige prime video, dette skete dog aldrig og måtte stedet selv afmelde via primes hjemmeside - 3 uger senere modtager jeg en faktura på kr. 300? Skriver retur at der må væ... Se mere
Virksomheden har svaret
Svindel og bedrag...Nu ser jeg flere. Svindel og bedrag...Nu ser jeg flere der tilsyneladende takker bymetis for at have opsagt deres klasselotteri...klasselotteriet har ingen binding..... Se mere
Jeg så en film ‘Killer Paradox’, fordi jeg godt kan lide hovedpersonens måde at spille på. Ellers kunne jeg godt lide serier med familier ( børn er fantastisk skuespillere i de asiatiske serier). Doku... Se mere
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Har ikke besvaret negative anmeldelser
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Andre kiggede også på
Bondefangeri!!
Jeg skulle opsige en månedlig betaling til Amnesty International, og ringede til hvad jeg troede var Amnesty. Idag har jeg så modtaget en rykker fra et firma der hedder Bymetis i min mail på 300 kr. for at de, efter sigende skulle have gjort dette for mig. Det fremgik aldrig at jeg ikke var i direkte kontakt med Amnesty. Og rykkeren er i øvrigt den første opkrævning jeg modtager fra dem! Dette er bondefangeri af værste skuffe!! Jeg kan i øvrigt se at der stadig bliver trukket penge fra min konto til Amnesty International. Så det virker som om Bymetis ikke engang leverer den service som de påstår de gør.

Besvarelse fra Mypersonalinsights
Jeg opsagde mit abo
Jeg opsagde mit abo. for et par måneder siden, og betalte restbeløbet nu skriver de at de har sendt rykkere og nu truer de med inkasso (et beløb på 419.kr) Har aldrig modtaget noget fra dem,da de aldrig sendte nogle koder til mig.Så har aldrig set en film fra dem.

Besvarelse fra Mypersonalinsights

Besvarelse fra Mypersonalinsights
Den ene stjerne er tvunget!
Den ene stjerne er tvunget!!
Hvordan kan i tillade jer at tage 300 kr for et opsigelsesbrev til red barnet jeg selv har gjort??!! Tilmed at sende trusler om inkasso!! Og en regning på 599 kr.
det er simpelthen den dårligste joke jeg længe har hørt.
Svindel og ikke en skid andet.

Besvarelse fra Mypersonalinsights
Nem afmelding
Jeg opsagde mit abonnement hos Viaplay…
Jeg opsagde mit abonnement hos Viaplay og fik pænt brev tilbage om at jeg stadig kunne se deres programmer til næste betalingsdato. Nu modtager jeg så fra jer rykker på rykker og allerede nu vil i have 600 kr. Absolut ikke iorden.

Besvarelse fra Mypersonalinsights
Jeg finder mig ikke i det her hvis man…
Jeg finder mig ikke i det her hvis man kunne give mindre end 1 stjerne have jeg gjort det i vil have jeg skal betale 300kr + 109kr for noget jeg selv HAe gjort

Besvarelse fra Mypersonalinsights
Opsigelse af abonnement
Jeg skulle opsige et abonnent på Disney+, jeg er 15 år og havde ingen idé om at det ikke var opsagt, for det troede jeg at jeg havde gjort. Pludselig får jeg en uge efter en mail fra “bymetis” hvor de vil have 300 kr. for at opsige mit abonnement, jeg kan ikke huske jeg har bedt dem om det, nu 5 måneder efter kræver de ikke 300 kr. men hele 709 kr. det skal siges jeg fik Disney+ support til at hjælpe mig med at opsige abonnementet efter jeg troede jeg havde opsagt det, ALDRIG få service fra “Bymetis” mange mennesker hopper i fælden uden de ved det😠😠

Besvarelse fra Mypersonalinsights
Bymetis får hermed 0 stjerner af mig
Bymetis får hermed 0 stjerner af mig. De påstår at have afmeldt Hello Fresh, men servicen blev ikke afmeldt, og jeg har stadig betalt for leveringen hos Hello Fresh. Jeg har forsøgt at kontakte Bymetis uden svar på min henvendelse, de sender kun rykker, de truer nu med inkasso. Hvorfor skal jeg betale for noget, som Hello Fresh siger er gratis og som tilmed ikke blev afmeldt? Derudover kan hello fresh ikke finde noget fra bymetis.
Jeg har desuden aldrig bedt Bymetis om at gøre dette, troede det var Hello Fresh jeg opsagde. Ydermere kan jeg heller ikke komme i kontakt med bymetis på kontakt oplysninger de oplyser, selvom jeg har forsøgt gange flere. Hvorfor svarer bymetis ikke på mail, og sender kun rykkebreve? Det er ren svindel.
Det er uacceptabelt at blive opkrævet for en service, som Hello Fresh siger er gratis, og som ikke er afmeldt. Alligevel sender Bymetis trusselsbreve med ulovlige gebyrer, som mange andre på Trustpilot også oplever. Jeg nægter at betale og vil gå videre med sagen. Dette er svindel, og hvis det ikke stopper, overdrager jeg det til politiet. Stop med at sende ulovlige rykker, hvis I bymetis ikke vil have endnu en negativ anmeldelse. Der er ingen forbedring hos bymetis og fraråder andre at bruge dem. Jeg har endda læst, at Bymetis har over 300 klagesager hos Forbruger Europa – ikke godt!
/Kamilla

Besvarelse fra Mypersonalinsights
Jeg har lige modtaget en e-mail fra…
Jeg har lige modtaget en e-mail fra jer, hvor i opkræver 300+ kr for en opsigelse hos UNICEF… er i bindegale. Kender jeg ikke og skrev direkte til UNICEF og ikke METIS… det er bare svindel det her. De har ikke andet at lave en at tage penge fra folk!

Besvarelse fra Mypersonalinsights
Jeg har opsagt Mofibo
Jeg har opsagt Mofibo, men er uvidende om/opdager ikke, at jeg er kommet ind på en svindel hjemmeside. Jeg ringer til Mofibo, som er søde og opsiger mig og siger de ikke kender til den hjemmeside jeg var inde på.
I dag modtager jeg en rykker med inkasso tillæg på Kr. 109,- ialt 409. Jeg har ikke modtaget faktura eller rykker som de skriver . Kan ikke komme i telefon kontakt med firmaet . Har sendt mail og er spændt på videre forløb 🤔 Kan se på trustpilot at mange er havnet i samme situation som mig, men det er ikke rart at nogen kan snyde så mange uden at blive stoppet.

Besvarelse fra Mypersonalinsights
Rykker 24RS947216
Har aldrig bedt by Metis opsige noget som helst og ligepludselig sidder jeg med en rykker på kr 300,- plus kr. 109,-.
Jeg betaler INTET som i INTET for har aldrig aktivt lavet aftaler med det firma.
byMetis
Vi har opsagt et abonnement på Berlingske Medie. Opsigelsen var gennemført. Det vil sige opsigelsen var gået i gennem hos Berlingske, men byMetis skriver til os at vi har fået en ydelse igennem dem, som vi ikke har betalt for. Hvilket vi står helt uforstående over for.
Berlingske Medie siger at de ikke har noget med firmaet at gøre og de har selv meldt firmaet til forbrugerombudsmanden.
Vi har betalt vores regning og håber på at vi ikke hører mere fra firmaet byMetis.
Firmaet ligger i Holland, men vi skal betale på en bankkonto der ligger i Litauen.

Besvarelse fra Mypersonalinsights
Jeg har opsigt mit Abonnement også får…
Jeg har opsigt mit Abonnement også får jeg en post igen hvor jeg skal betale 600kr

Besvarelse fra Mypersonalinsights
kan man give 0 stjerner er det hermed…
kan man give 0 stjerner er det hermed givet.
Jeg hoppede i med begge ven for at opsige en aftale med Nordlys … her oplyser de mig at de aldrig har hørt fra Metis .. yderligere fremsender Metis et brev til mig skrevet til Nordlys hvori Metis selv har “fundet på” en opsigelsesdato .. jeg vil på det kraftigste opfordre andre til at holde sig laaaang væk fra dette firma ….gå iøvrigt ind og læs skrivelsen fra forbrugerombudsmanden som har haft kontakt til Holland vedr. Metis forretningsmetoder.

Besvarelse fra Mypersonalinsights
SVINDEL, SNYD & BEDARG - FUPVIRKSOMHED
ByMétis.dk er SNYD OG BEDARG - se dig for.
Der ligger over 300 klagesager hos Forbruger Europa.
De påstår at afmelde Mofibo, men intet sker
SENDER FAKTURA på 300kr og fralægger sig ansvaret for afmelding.
TRUSSELBREV MED PÅLÆGNING AF ULOVLIGE GEBYRER hvis du ikke betaler.
Jeg LADER VÆRE MED AT BETALE og afventer at SVINDEL virksomheden bliver lukket !
ANMELD ByMétis og hjælp med at stoppe bedrag!
ByMétis fra Holland prøver at franarre private penge ved at stå som førstevalg ved søgning af opsigelse af bl.a. Mofibo, men du ender alligevel selv med at skulle afmelde.
Kan desværre ikke vælge 0 stjerner.
Svar på byMetis forklaring:
Man forventer jo straks opsigelse som I reklamerer med på jeres forside: "Opsig alle dine abonnementer i dag". samt punkt 3 Sikkerhed: Vi sørger for, at dit afmeldingsbrev bliver sendt korrekt og rettidigt.
I svarer tilbage på mail at annulering af abonnemnet kan tage 7 - 30 dage ??? Det er jo ikke holdbart - så får man jo lige pludselig både yderligere betaling af abonnement til Mofibo samt 300 kr. oveni til jer ???

Besvarelse fra Mypersonalinsights
0 STJERNER
0 STJERNER - FUP
Jeg søgte på opsigelse ved Mofibo. Desværre kommer denne fup side op som det første og ja “falder i”
Har nu modtaget regning som alle andre på 300. Mofibo har efter næsten 2 måneder ikke modtaget nogen opsigelse og har selv gjort det gratis med få klik.
Skrev til bymetis og er i kontakt med “Kim” robot som skriver det samme igen og igen.
Har gjordt dem KLART jeg ikke betaler for en service som ikke er udført. De fortsætter deres trusler om betaling og gebyrer.
Jeg betaler hvertfald ikke og jeg melder dem ligesom andre har gjort - det er bondefangeri i stor stil!!!!

Besvarelse fra Mypersonalinsights
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.



