Samme svindler firma som Termination Experts lad være og betale nogen af de 2 firmaer det er SCAM og det rene fup og svindel føj da!!!
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Har benyttet bymetis til at opsige prime video, dette skete dog aldrig og måtte stedet selv afmelde via primes hjemmeside - 3 uger senere modtager jeg en faktura på kr. 300? Skriver retur at der må væ... Se mere
Virksomheden har svaret
Svindel og bedrag...Nu ser jeg flere. Svindel og bedrag...Nu ser jeg flere der tilsyneladende takker bymetis for at have opsagt deres klasselotteri...klasselotteriet har ingen binding..... Se mere
Jeg så en film ‘Killer Paradox’, fordi jeg godt kan lide hovedpersonens måde at spille på. Ellers kunne jeg godt lide serier med familier ( børn er fantastisk skuespillere i de asiatiske serier). Doku... Se mere
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Har ikke besvaret negative anmeldelser
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Andre kiggede også på
Total fub
Total fub
Min søn opsagde sit abonnement, hvilket er betalt, men der bliver ved med at komme rykker og manglende betaling selv om vi har sendt kvittering hvor man kan se at det er betalt, nu har vi så igen igen fået rykker 😡😡
O STJERNER HERFRA!!
O STJERNER HERFRA!!
Fake og svindel. Ulovlig "handelsvirksomhed" -og ikke-eksisterende!! INGEN MULIGHEDER FOR AT KONTAKTE JER. Forbrugerombudsmanden og politiet er informeret om jeres ulovlige handelsmetoder!
Min kære søster bliver konstant stalket af jer og hun har INTET haft med jer at gøre. HUN HAR ALDRIG HØRT OM JER OG EJ HELLER MELDT SIG TIL HOS JER!!
NU STOPPER I MED JERES FAKE, STALKING OG TRUSLER!!
NÆSTE SKRIDT HERFRA ER;
vi går til MEDIERNE for at få det her STOPPET!!
Kan se flere og flere anmeldelser her på Trustpilot, som har været udsat for det samme og andre er desværre hoppet I fælden. I er også blevet politianmeldt DER, kan jeg se.
Hvorfor bliver i ved med at genere folk derude ved at presse penge ud af dem, true med inkasso og foged????
Det er er krænkelse af privatlivets fred!!!
Verdens største FUP nummer
Verdens største FUP firma. De havde åbenbart lavet et fup nummer på nettet så jeg troede det var Mofibo jeg opsagde - Hvilket jo er helt gratis. Pludselig kom der en regning på 300kr. fra dem. Nu en rykker med incasso gebyr i alt 409kr. Hold godt øje derude !
Bondefangeri Jeg har også prøvet at skrive til jer…
Jeg har også prøvet at skrive til jer men i svarer ikke. Det eneste jeg får fra jer er trusler og rykkere. Hvordan kommer man i kontakt med jer? Jeg har prøvet at skrive til support mailen. For jeg er blevet bondefanget og det ved i godt. I gør alt for at jeres opsigelsesside ligner en berlinskeside…..I lever af at snyde folk til at tro de er på en berlinskeside……så pi svindler folk
Bonde fangeri af værste skuffe
Bonde fangeri af værste skuffe
Skulle opsige mit mofib abonnement
Og pludselig havde jeg hyret dem til at gøre det det kræver de 300 kr for og oveni 109 kr I rykker gebyr til trods for jeg ikke har fået brev om indbetaling. Betalingen går til en bank i Litauen største fusker firma
Hvorfor er der ikke et dansk telefon…
Hvorfor er der ikke et dansk telefon nr?
Hvorfor fremgår det ikke, at brevet er fra Mofibo?
Hvorfor er det en udenlandsk bank? Vi skal betale 50 kr i gebyr.
Jeg syntes det er bondefangeri, af værste skuffe. Fik tilbudt 3 mdr gratis via Telia, havde da aldrig troet, at det skulle være så svært, at opsige abonnementet...
Forsøgte at opsige mine betalinger til…
Forsøgte at opsige mine betalinger til red barnet online, men var uden jeg uden at være klar over det endt på bymetis hjemmeside.
Først fik jeg en opkrævning på 300 for noget jeg ikke vidste hvad var, og senere rykker og trusler om inkasso de kræver nu 599 kr.
I øvrigt var min aftale hos redbarnet tilsyneladende ikke opsagt da jeg fik en opkrævning den kommende måned.

Besvarelse fra Mypersonalinsights
Fusk firma
Fusk firma . De opkræver et beløb selv om man selv opsiger sit abonnement inden de gør . Sikke noget og kræve betaling mod dette .

Besvarelse fra Mypersonalinsights
Mærkeligt at man ikke kan give 0…
Mærkeligt at man ikke kan give 0 stjerner. Jeg har som mange andre modtaget et krav på 300,- kr ( nu 599,- Kr ) for en ydelse jeg ikke har fået for opsigelse af abb. Jeg har selv opsagt mit abb. pr telefon. Ellers samme historie som mange andre. Der bliver ikke svaret på mail, men kun mails med "trusler" om inkasso mm. Håber nogle kan få stoppet dette "fupFirma" - 0

Besvarelse fra Mypersonalinsights
Useriøst scam virksomhed
Har benyttet bymetis til at opsige prime video, dette skete dog aldrig og måtte stedet selv afmelde via primes hjemmeside - 3 uger senere modtager jeg en faktura på kr. 300? Skriver retur at der må være tale om en fejl, desværre uden svar. De har nu gensendt fakturaen og oplyser at de næste gang påsætter gebyr på kr. 109,- Jeg har igen forsøgt at kontakte dem og venter i spænding på svar - useriøst og utroværdig virksomhed

Besvarelse fra Mypersonalinsights
Firmaet er et stort fusk
Firmaet er et stort fusk. Ulovlige gebyrer bliver pålagt en service som ikke er ydet.
Hvad er folks oplevelse med dette firma? Skal man undlade at betale?

Besvarelse fra Mypersonalinsights
Snyd og bedrag
Snyd og bedrag!
Der står de opsiger dig fra dit abonnement men de skriver ikke tydeligt at det koster 300kr. Aldrig benyt denne tjeneste!

Besvarelse fra Mypersonalinsights
Svindel
Ifølge Bymetis har de opsagt min aftale med Norlys. I det såkaldte brev oplyses det ikke om det er el, TV eller internet de vil opsige. Ligeledes vil de opsige aftalen fra den 22 marts 2024, på trods af at brevet er dateret 27 juni 2024. Faktura er med Hollands moms
Inkasso-trusler uden at have forbindelse med dem
Har fået en opkrævning fra dem på mail, om noget jeg har opsagt via dem mener de, men har ringet ind til det pågældende firma for at opsige, så forstår ikke at jeg har fået denne mail om trusler til inkasso, når jeg ikke har brugt dem eller deres hjemmeside og det er den første mail jeg har fået? Ved at jeg ikke har snakket med nogle af dem. Men hvis det fortsætter må jeg jo klage til forbrugerombudsmanden, for jeg har intet med det firma her at gøre og kan sagtens opsige mine abonnementer helt selv!
Må jo være svindel, for jeg har aldrig haft noget med ByMetis at gøre (det vil sige kontakt af nogen art), så er ærligt rystet over at vågne op til sådanne trusler til trods for at jeg ikke har afmeldt noget på nettet, men ringet telefonisk til det firma jeg ville afmelde selv for 2 måneder siden....
PS klasselotteriet hvor jeg telefonisk opsagde mit abonnement bekræftede mig således også i dag at jeg havde kontakten dem direkte og afmeldt, så har intet haft med denne fusker firma at gøre!
Jeg nægter at betalte en service jeg på intet tidspunkt har modtaget eller meldt mig til!
Så den første og eneste rykker på 599 kr får I bestemt ikke, for jeg har ikke kontaktet jer på noget tidspunkt!!!!

Besvarelse fra Mypersonalinsights

Besvarelse fra Mypersonalinsights
Jeg er udvidende om at jeg er på…
Jeg er udvidende om at jeg er på bymetis hjemmeside, da jeg opsiger mit Mofibo. Derefter kræver i 300 kr for en ydelse i slet ikke har gjort. Jeg har selv måtte opsige Mofibo måned efter da de ikke har modtaget noget fra jer.
Nu sender i rykker breve og truer med inkasso for en ydelse i ikke har lavet.
Har skrevet mail til jer som i ikke svarer mig på.
Pas på det firma og hold jer lang væk fra det

Besvarelse fra Mypersonalinsights
Jeg opsagde Mofibo og 3 uger efter fik…
Jeg opsagde Mofibo og 3 uger efter fik jeg en regning på 300kr fra bymetis.
Da jeg opsagde Mofibo stod der ingen steder skrevet at det koster 300kr???
Jeg har skrevet til bymetis at jeg er uenig i deres opkrævelse og nægter at betale for noget jeg ikke har bedt om,,, så fik jeg en rykker på 600kr og hvis jeg ikke betaler bliver inkasso indraget.
Jeg har nu kontaktet inkasso dk, forbrugersnævnet og min bank. De kender alle bymetis, og råder mig til at blive ved med at skrive tilbage til bymetis at jeg er uenig og nægter at betale.
Er der nogen herinde der er kommet ud af det med bymetis???
Er der nogen herinde som er kommet i inkasso pga. bymetis??
Hvad skal jeg stille op??
Hjælp søges🙏🙏🙏

Besvarelse fra Mypersonalinsights
Pas på!
Var ikke klar over, at jeg overhovedet var på byMétis’ hjemmeside. Var ikke klar over, at jeg købte noget. Ville bare opsige et abonnement online i stedet for at skulle ringe. De vildleder folk med ekstrem præcision!

Besvarelse fra Mypersonalinsights
SNYD OG BEDRAG!!!!
SNYD OG BEDRAG!!!!
NUL STJERNER!!!
Jeg har lige modtaget en rykker faktura fra Bymetis på 109kr sammen med fakturaen på 300 kr og jeg har aldrig skrevet under på noget!!!
Jeg skulle opsige redbarnet og troede at det var det jeg havde gjordt!!!!
De skriver nu at jeg har modtaget deres hjælp til at opsige det abonnement men det har aldrig været min hensigt!!!!
Jeg kan godt selv skrive en opsigelse, de har snydt mig til at tro at det var det jeg var igang med!!!
Det her slipper i ikke godt fra- jeg ringer til kontant i morgen og får dem og ombudsmanden på sagen!!!!

Besvarelse fra Mypersonalinsights
Jeg har aldrig haft noget med jer at…
Jeg har aldrig haft noget med jer at gøre, jeg har sagt mit abonnement op hos mofibo og fortæl mig en god grund til at jeg skulle betale jer for at gøre noget jeg selv kunne gøre.? Stop med at sende rykker for jeg kommer aldrig til at sende jer så meget som 5 øre.
Virkelig fusker firma og i skulle skamme jer.
Og i behøver ikke at sende mig et standard svar.

Besvarelse fra Mypersonalinsights
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.



