It's all about Christmas Anmeldelser 337

TrustScore 4 ud af 5

4,1

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Finger weg!!!! Ich bin sehr verwundert, darüber, woher die positiven Bewertungen stammen (wahrscheinlich gekauft). Ein Stern ist noch zu viel. Ich werde seit Wochen vom Kundenservice geghostet, weil... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Kerstversiering voor buiten besteld. Hertfiguur met ledlampen. Bij andere bedrijven: of minder mooie vorm of schrikbarend duur. Hier een redelijke prijs dus het erop gewaagd bij een voor mij onbekende... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Ich habe wunderschöne weihnachtliche Dekoration in diesem Shop bestellt. Der Versand wurde schnell abgewickelt. Leider war ein Teil während des Versands beschädigt worden. Der Kundenservice war jedoch... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

2 glazen kerstballen waren bij levering kapot aangekomen. Op mijn bericht was een erg snelle en behulpzame reactie. Er werd ook samen met mij meegedacht voor een oplossing. Verder vind ik hun kerstv... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

  1. Julebutik
  2. Internetbutik

Skrevet af virksomheden

Bij It's all about Christmas draait het om één ding: jou helpen jouw kerst bijzonder te maken. We zijn een klein team zijn met een hartstochtelijke liefde voor alles wat met kerst te maken heeft. Onze eigen stylisten en inkopers struinen de wereld af op zoek naar de nieuwste en mooiste kerstspullen, ons winkelteam zorgt elk jaar weer voor prachtige pop-up stores, en ons webwinkel team werkt elke dag aan een website boordevol kerstinspiratie. Niet voor niets zijn wij al sinds 1988 dé kerstspecialist.


Kontaktoplysninger

4,1

God

TrustScore 4 ud af 5

337 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitationer registreret

Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har besvaret 76 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 1 uge

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Top!

Prachtige kerstballen snel en veilig bezorgd

17. december 2025
Uopfordret anmeldelse
It's all about Christmas-logo

Besvarelse fra It's all about Christmas

Super bedankt voor je review! Het team werkt hard om iedereen een geweldige ervaring te geven, en we zijn blij dat dit bij jou is gelukt!

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Een superblije klant

Ik ben heel blij met de mooie kerstballen. Zo zorgvuldig verpakt en supersnel geleverd. Zo mooi heb ik ze nog nergens gezien. Bedankt!

17. december 2025
Uopfordret anmeldelse
It's all about Christmas-logo

Besvarelse fra It's all about Christmas

Heel erg bedankt voor je leuke review!

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Prima site snelle levering.

Prima site snelle levering.
Hele leuke artikelen: gewoon even kijkje nemen!!

10. december 2025
Uopfordret anmeldelse
It's all about Christmas-logo

Besvarelse fra It's all about Christmas

Heel erg bedankt voor je leuke review!

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Artikel gebroken

Snelle levering, leuk artikel, maar de kerstbal zat slechts verpakt in een dun papier zonder bubbel plastic en kwam kapot aan. Ik vraag om een nieuwe, maar kreeg geen verzendkosten vergoed, omdat ze uit ervaring zien dat een product in een klein doosje vaak kapot aankomt?! Dus die zou ik opnieuw verzendkosten moeten af rekenen, terwijl zij een product niet naar behoren hebben verpakt. Rare manier van webshop runnen met kwetsbare producten. Enige wat ik vroeg is mij een nieuw artikel op te sturen zondag dat ik daar iets voor hoef te betalen, maar dat lukt dus niet. Jammer, ik bestel niet meer bij deze shop.

18. december 2025
Uopfordret anmeldelse
It's all about Christmas-logo

Besvarelse fra It's all about Christmas

Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat je een minder goede ervaring hebt gehad met onze klantenservice. Dat is uiteraard niet wat we nastreven. We zullen dit intern opnemen om onze service te verbeteren.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Kapotte artikelen ls…

Na het versturen van meerdere mails ,krijg ik commentaar op mn mail terwijl ik duidelijk ben in mn mail dat ik graag een retour bon wil en mn geld terug na het leveren van kapotte artikelen .Hoe veel praktischer was het geweest antwooed te geven op de vraag naar een retour bon en mn geld terug in plaats van een mail waar in men denkt mij op mn plaats te moeten zetten?

15. december 2025
Uopfordret anmeldelse
It's all about Christmas-logo

Besvarelse fra It's all about Christmas

Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat je een minder goede ervaring hebt gehad met onze klantenservice. Dat is uiteraard niet wat we nastreven. We zullen dit intern opnemen om onze service te verbeteren.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Goeie ervaring.

Goeie ervaring.

17. december 2025
Uopfordret anmeldelse
It's all about Christmas-logo

Besvarelse fra It's all about Christmas

Heel erg bedankt voor je leuke review!

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

NOT HAPPY WITH CUSTOMER SERVICE

I ordered two items via de online store. These were shipped out pretty quickly and I received tracking codes from DPD. Then everything went wrong. Since I had had bad experiences with DPD with other deliveries, I requested a redirection of my packages to one of their pick-up points. Then the courier missed a delivery due to the pick-up point being closed. Next business day delivery only one of the packages got delivered to... my first given address and NOT the pick-up point. The other package was NOT delivered at all, not to my address nor to the pick-up point.
To make matters worse, the delivered item was faulty and would not light up. So I made the decision to return this item, even though I had to pay return costs.
When I mailed IAAC about this problem, they answered quite bluntly that the packages were correctly delivered according to the track & trace of DPD.
Ehrm, no, they were not.
Now they've asked me to fill in a DPD document regarding this delivery/non-delivery, but reading the small print, this is not my responsibility and is actually theirs.
I wonder if I will see any refund and or correct reply from their customer service.
Will not be ordering/buying from them again, not with this kind of (non)service.

17. december 2025
Uopfordret anmeldelse
It's all about Christmas-logo

Besvarelse fra It's all about Christmas

Thank you for your review. We're sorry to hear you had a less than stellar experience with our customer service. That's certainly not what we strive for. We'll address this internally to improve our service.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Onvriendelijk en geen geschenkverpakking

Originele mooie spullen. Wel aan de dure (exclusief noemen ze dat 🤣) kant, €14,99 voor 1 kerstboomhanger. Wat echter de deur toedoet is dat de dame aan de kassa (winkel in Wijnegem) niet vriendelijk is en de hanger snel in goedkoop wit papier draait. Geen geschenkverpakking mogelijk en dat in een kerstwinkel? Dat is absoluut niet wat ik van een kerstwinkel verwacht. Dan kan je net zo goed online in China bestellen!

11. december 2025
Uopfordret anmeldelse
It's all about Christmas-logo

Besvarelse fra It's all about Christmas

Wat jammer om te horen dat je niet vriendelijk bent behandeld, dit zullen we oppakken met ons team. Onze kerstboomhangers zijn van mooie kwaliteit en voelen echt bijzonder aan én uniek :). Daardoor zijn sommige ook wat exclusiever geprijsd, maar je krijgt er ook wat moois voor terug.

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Überteuerte Retourekosten

Habe 3 Artikel bestellt, mit der Lieferung hat alles gut geklappt.
Einen Artikel wollte ich allerdings retournieren, da er anders ausfiel als erwartet.
Allerdings betragen die Retourekosten mindestens 7,95€ (kleines Paket). Auf der Internetseite des Shops ist unter Retoure verzeichnet, dass die Kosten der Retoure zwar selbst zu tragen sind, diese aber deutlich geringer wären als die eigentlichen bereits gezahlten Versandkosten. Also meine Versandkosten lagen unter 7,95€, somit ist diese Information schlichtweg falsch.
Das ist irreführend und die Höhe der Retourekosten sind unverhältnismäßig.
Ich werde zukünftig keine Artikel mehr dort bestellen, die mich nicht schon im Laden überzeugt haben.

3. december 2025
Uopfordret anmeldelse
It's all about Christmas-logo

Besvarelse fra It's all about Christmas

Danke für deine Bewertung. Es tut uns leid zu hören, dass du eine weniger gute Erfahrung gemacht hast. Das ist natürlich nicht, was wir uns wünschen. Wir werden das intern besprechen, um unseren Service zu verbessern.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Leider wurde meine Bestellung nicht…

Leider wurde meine Bestellung nicht zugestellt. Nach Rückfragen im Kundenservice habe ich telefonisch keinen erreicht. Mehrmals probiert. Auf meine Email und Nachfrage, was mit meiner Sendung passiert ist - kam die Rückmeldung es wird neu verschickt. Dies ist nicht passiert. Mein Kundenkonto wurde - warum auch immer gesperrt.
Daher kann ich nur einen Stern geben.

10. december 2025
Uopfordret anmeldelse
It's all about Christmas-logo

Besvarelse fra It's all about Christmas

Es tut uns leid, dass Sie diese Erfahrung gemacht haben. Ihr zweites Paket wurde definitiv versandt und befindet sich noch im Transport. Wir gehen davon aus, dass es morgen zugestellt wird. Sollte dies nicht der Fall sein, informieren Sie uns bitte per E-Mail. Bitte kontaktieren Sie uns.

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Schlechter Kundenservice

Schlechter Kundenservice - Ware so lala.

Ich hatte Christbaumkugeln und Geschenkpapier bestellt.
Die Christbaumkugeln sind ganz okay verarbeitet. Das Geschenkpapier kam leider total zerknickt an. Als ich das dem Kundenservice mitteilte, hat man mit mir eine Diskussion begonnen, dass das Geschenkpapier noch verwendbar wäre - was es nicht ist.
Danach wurde ich einfach ignoriert?

Hier bestelle ich definitiv nichts mehr.
Kundenservice stelle ich mir definitiv anders vor.

6. december 2025
Uopfordret anmeldelse
It's all about Christmas-logo

Besvarelse fra It's all about Christmas

Danke für deine Bewertung. Es tut uns leid zu hören, dass du eine weniger gute Erfahrung mit unserem Kundenservice gemacht hast. Das ist natürlich nicht, was wir uns wünschen. Wir werden das intern besprechen, um unseren Service zu verbessern.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Schnelle Lieferung und tolle Produkte

Schnelle Lieferung und tolle Produkte.

Ich habe am Sonntag bestellt und heute (Dienstag) ist die Ware angekommen. Sie war sehr sorgfältig eingepackt und entsprach genau den Bildern. Die Produkte sehen sehr hochwertig aus und fühlen sich auch so an.

9. december 2025
Uopfordret anmeldelse
It's all about Christmas-logo

Besvarelse fra It's all about Christmas

Vielen Dank für deine Bewertung!

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Vreselijk slechte service

Vreselijk slechte service. Pakket ligt al dagen bij DPD en er gebeurt werkelijk helemaal niets. En bedrijf reageert gewoon niet op mails.

8. december 2025
Uopfordret anmeldelse
It's all about Christmas-logo

Besvarelse fra It's all about Christmas

Bedankt voor je review, helaas is het heel erg druk waardoor een reactie kan duren, zoals we ook informeren in de mail. Ook bij DPD is het topdrukte op dit moment, maar we zullen dit meenemen om onze service te verbeteren.

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Bestelling gedaan en betaald

Bestelling gedaan en betaald, ik krijg geen bevestigingsmail. Als ik mail of bericht via chat komt er momenteel geen reactie terug, een raadsel of ik mijn producten die ik heb besteld geleverd zullen worden.

8. december 2025
Uopfordret anmeldelse
It's all about Christmas-logo

Besvarelse fra It's all about Christmas

Wat vervelend dat je dit hebt gevoel hebt over de klantenservice. Het is op dit moment topdrukte, waardoor een reactie helaas iets langer op zich moet wachten. We zien echter dat alles is opgelost, mocht dat niet zo zijn, horen we dat graag via de mail.

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Zondagavond besteld

Zondagavond besteld, vrijdag toegekomen. Prachtige strik in bordeaux zoals op de site.
Ik bestel hier zeker opnieuw!

5. december 2025
Uopfordret anmeldelse
It's all about Christmas-logo

Besvarelse fra It's all about Christmas

Bedankt voor deze geweldige review! We zijn ontzettend blij om te horen dat je zo'n fijne ervaring hebt gehad. We hopen je snel weer te zien!

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Snelle levering en goede kwaliteit

Snelle levering en de kerstballen waren zeer goed en zorgvuldig verpakt. Ook over de kwaliteit ben ik tevreden. Wel jammer dat er geen fysieke winkels meer in Nederland zijn, maar online bestellen gaat gelukkig uitstekend. Zeker een aanrader!”

3. december 2025
Uopfordret anmeldelse
It's all about Christmas-logo

Besvarelse fra It's all about Christmas

Wat een fantastische review! Het doet ons goed om te weten dat we je verwachting hebben overtroffen. Tot de volgende keer!

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Mooie kerstballen

Bestelling snel ontvangen. Kerstballen waren zeer goed verpakt en de kleuren zijn net zoals op de foto. Prima prijs ook.

4. december 2025
Uopfordret anmeldelse
It's all about Christmas-logo

Besvarelse fra It's all about Christmas

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Bedankt voor je review en voor het vertrouwen in ons. We kijken ernaar uit om je weer te mogen helpen.

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Product zoals beschreven

Product zoals beschreven, bezorging via DPD is niet handig want weinig pakketpunten. Kapotte kerstbal, netjes geld terug

4. december 2025
Uopfordret anmeldelse
It's all about Christmas-logo

Besvarelse fra It's all about Christmas

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Bedankt voor je review en voor het vertrouwen in ons. We kijken ernaar uit om je weer te mogen helpen.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Verkeerd product ontvangen, geen contact mogelijk klantenservice

Een doos met kerstballen besteld voor bij ons op het kantoor, maar helaas is de verkeerde kleur geleverd. Ik heb direct aan de bel getrokken en een foto gemaakt en opgestuurd naar de klantenservice en gevraagd om een oplossing. Ik had enkele uren daarna nog geen reactie dus ik heb gebeld, ik kreeg vrij snel een telefoniste te pakken en ze zei dat ze mijn mail al had gezien en dat ze het gaan oppakken. Daarna kwam de stile. Vandaag al 4 dagen verder en ik krijg geen gehoor op mijn mails en telefonisch zijn ze niet meer te bereiken. Oftewel, zeer teleurstellende service.

4. december 2025
Uopfordret anmeldelse
It's all about Christmas-logo

Besvarelse fra It's all about Christmas

Bedankt voor je review, helaas is het heel erg druk waardoor een reactie kan duren, zoals we ook informeren in de mail. Indien je nog geen reactie hebt ontvangen, vragen we je om nogmaals een mail te sturen, zodat we het zo snel mogelijk kunnen oplossen.

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere