Karma Sushi 

Tak, fordi du bruger Trustpilot. Det er desværre ikke muligt at skrive anmeldelser på denne side længere, da virksomhedens website er lukket ned. Hvis du har nogen spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Vi havde den udsøgte fornøjelse af at spise en signatur menu på Karma sushi restaurant i Aalborg den 4/2 2026. Maden var virkelig veltillavet, og lækre råvarer. Dog ærgrede det os at der var iskoldt... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Har i aften fejret min datters 18 års fødselsdag på Karma Sushi i Viborg. Service 10/10 Maden 10/10 Finish og Visuelt indtryk 10/10 Betjeningen - super kemi og god balance mellem salg/anbefa... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Opdatering: 29/8 Vi har fremsendt vores mail til nedenstående mail adresse men stadig ingen respons 😳🥺 Vi har flere gange købt via Wolt men i fredags bestilte vi (igen) direkte fra Karmas’ eg... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Var det muligt havde Karma Sushi Århus fået 0 stjerner. Ærligt ikke et besøg værd. Hvor skal jeg starte…..? Over 1 times ventetid på mad UDEN at blive informeret om dette. Kvalitet og pris... Se mere

Virksomhedsoplysninger

  1. Restaurant

Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder

Karma Sushi er en restaurantkæde af 6 restauranter, der specialiserer sig i smagsoplevelser af højeste kvalitet. Karma Sushi er i dag beliggende i København, Århus, Aalborg og Frederikshavn.


Kontaktoplysninger

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Byens dejligste mad.

Nu har vi fået den dejligste mad og betjening som man kan købe for penge i Viborg . Vi var der på åbningsdagen og blev virkelig overrasket over hvor dejligt det smagte. I dag skulle vi teste om det bare var begynder held , det var det ikke . 😀👍👍👍

26. juni 2020
Uopfordret anmeldelse
Karma Sushi-logo

Besvarelse fra Karma Sushi

Hej Frode,
Tak for din anmeldelse og de søde ord! Vi er utroligt glade for hvor godt vores restaurant i Viborg er blevet taget imod og det er dejligt at høre, at I har være tilfredse med jeres besøg :-)

Mvh Katrine, Karma Sushi

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Elendig service, beskidt og lange ventetider.

Da vi ankommer til Karma Sushi i Frederikshavn bliver vi ikke engang budt velkommen, personalet har mere travlt med at samtale indbyrdes om deres private anliggender, (som vi gæster kunne deltage fornøjeligt i under hele besøget), end at servicere gæsterne.
Indretningen er mørk og flere steder i restauranten er der beskidt, et tykt lag af støv på bordene, samt pletter på de hvide gardiner, der hænger flere steder i restauranten.
Vi venter på vores forret i 35 minutter, derefter yderligere 50 minutter på hovedretten. Ventetiden gør sig gældende for hele restaurantens gæster.
Absolut ikke et sted, som vi vel anbefale til folk.

22. juni 2020
Uopfordret anmeldelse
Karma Sushi-logo

Besvarelse fra Karma Sushi

Hej Emma,
Vi er kede af at høre, at din seneste oplevelse hos os i Frederikshavn ikke levede op til forventningerne, og at der ikke blevet taget godt nok hånd om jer fra personalet side. Det er selvfølgelig dybt beklageligt, og noget som vi vil tage op med vores staff, så vi undgår situationer som denne i fremtiden. Beklager endnu en gang mange gange og håber, at I vil give os en chance til, så vi kan vise jer hvordan vi normalt udviser god service :-)

Mvh Katrine, Karma Sushi

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Fuldstændig forkert håndtering

Først og fremmest skal det siges at de sushi vi fik, smagte virkelig godt 😍
MEN... Når man bestiller en masse forskelligt for i alt 1400 kr, og regner med skal gå mæt fra restauranten, så er det på ingen måde iorden at man skal have serveret rå japansk bøf 2 gange, som skulle vær halvdelen af det mad som man skulle blive mæt af.
Jeg klager til fyren da jeg betaler og siger det for dårligt og jeg går der fra uden at være mæt.
Og til han trækker det kød fra vi har fået i regningen og siger 'det skal i selvfølgelig ikke betale for'... nej det skal vi ved gud ikke... Men vi skal betale fuld pris for alt det andet?

Fuldstændig forkert håndtering og en rigtig skidt første gangs oplevelse.

13. juni 2020
Uopfordret anmeldelse
Karma Sushi-logo

Besvarelse fra Karma Sushi

Hej Søren,
Tak for din anmeldelse og jeg er glad for at høre, at sushien sad lige i skabet. Det er dog meget beklageligt at bøffen ikke lykkedes begge gange, det er selvfølgelig ikke optimalt og jeg er ked af, at du ikke synes at kompensationen for dette var tilstrækkelig.

Vi håber dog at I vil give os en ny chance, så vi kan gøre det godt igen med en aften hvor alt spiller.

Mvh Katrine, Karma Sushi

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Super lækker mad og præsentation

Maden var super lækker og top kvalitet, dog skulle vi nogen gange lede efter tjeneren for at lave bestillinger mm.

1. juni 2020
Uopfordret anmeldelse
Karma Sushi-logo

Besvarelse fra Karma Sushi

Hej Stine,
Tak for din anmeldelse! Vi er glade for at høre at maden var i top, dog beklager vi at vores tjener ikke var i samme topform, det vil vi selvfølgelig gerne stramme op på :-)

Mvh Katrine

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fortræffelig service

Fortræffelig service. Meget lækker sushi - og så fik vi dessert oveni hatten gratis! Venlige og imødekommende tjener.

31. maj 2020
Uopfordret anmeldelse
Karma Sushi-logo

Besvarelse fra Karma Sushi

Hej Marianne,
Tak for din fine anmeldelse og de rosende ord! Det sætter vi stor pris på og vi glæder os til at byde dig velkommen igen :-)

Mvh Katrine

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

20% "Rabat"

for ca. 3 uger siden hentet vi en stor omgang sushi fra jeres restaurant i frederiksgade i Århus, det blev tæt på 700,-
Da vi gik derfra var vi mere eller mindre rystet! Vi havde set på facebook at i kørte 20% rabat og derfor tænkte vi at det ville vi gerne, samt at vi gerne vil støtte jer i de her corona tider. Da vi så henter maden bliver vi overrasket over prisen. Vi spørger om ikke der skulle være 20% rabat, men vi får af vide at så skulle vi have sagt en kodeord i telefonen. Jeg var selvfølgelig sikker på at det var en joke, men det var det ikke. Vi argumentere frem og tilbage i nogle minutter, men lige lidt hjalp det. Efterfølgende skrev jeg til jer på jeres infomail uden at få svar. igen i mandags skrev jeg til jer for at hører om ikke vi kunne finde en løsning på det for det virker helt absurt, men igen har jeg ikke fået noget svar tilbage.

30. maj 2020
Uopfordret anmeldelse
Karma Sushi-logo

Besvarelse fra Karma Sushi

Hej Kasper,
Beklager at du ikke føler, at du har fået svar omkring dette. Jeg har sendt dig en mail d. 25/05, som jeg håber har givet afklaring (den er muligvis havnet i dit spamfilter). Igen, beklager mange gange for ulejligheden, du skal være velkommen til at besvare min mail, hvis du har yderlige kommentarer/spørgsmål.

Mvh Katrine

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

God mad og betjening, men...

Dejlig mad og god betjening på Frederiksgade/Aarhus.
Ikke ret tjekket med en småsnasket iPad (især) efter genåbning post-Corona-nedlukning. Og når man kan byde på en vegansk sushimenu (hvilket vi er MEGA glade for - og det var super lækkert), så er det lidt synd at servere en ikke-vegansk appetizer før måltidet - også selvom den var pivgratis. Og så savnede jeg havremælk til min kaffe, som ellers også var lækker.

22. maj 2020
Uopfordret anmeldelse
Karma Sushi-logo

Besvarelse fra Karma Sushi

Hej Malene,
Tak for din anmeldelse samt dine konstruktive kommentarer. Først og fremmest har du fuldkommen ret i, at det ikke er hensigtsmæssigt med en småsnasket iPad. Det er ellers noget vi har været super opmærksomme på i disse tider bl.a ved jævnligt at afspritte og rengøre efter brug, så det er super ærgerligt, at den lige glippede ved jeres besøg - det beklager vi meget. Vi vil gerne tage forslaget med havremælk til eftertanke, da vi selvfølgelig gerne vil optimere og finde løsninger på hvordan vi kan imødekomme alle vores gæster :-)

Mvh Katrine

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Jeg er tosset

Jeg bestilte sushi via just Eat kl 17:20 for at være i god tid. Levering skulle være kl 18:15. Klokken 18:05 ringer en mand fra restauranten om det er ok maden først kommer kl 19:30? NEJ det er da ej. Vi holder fødselsdag, hvilket jeg har skrevet på bestillingen. Han informerer mig om, at hvis det ikke kan blive 19:30 så må han aflyse ordren. Jeg spørger ham så efter, hvorfor de så har accepteret ordren og hvorfor der skal gå 45 minutter før de ringer og siger det til mig? Jeg kunne jo lige som have brugt de 45 minutter til at finde noget andet. Han bliver ved med at sige han også er ked af det, hvortil jeg svarer det bliver jeg jo ikke mæt af.

Første gang jeg spiste hos karma var jeg virkelig imponeret. Now? Not so much. De er godt nok faldet af på den. Mente ellers de fortjente en chance efter den nytårs menu. Tror efterhånden at de bare var heldige første gang.

Det er kun karma der er så arrogante, at de afbestiller 10 min før levering

21. maj 2020
Uopfordret anmeldelse
Karma Sushi-logo

Besvarelse fra Karma Sushi

Hej Malene,
Jeg er ked af at høre, at jeres seneste oplevelse med Karma Sushi ikke levede op til forventningerne og at der var udfordringer med leveringen. Jeg vil selvfølgelig gerne undskylde for håndteringen af dette, men desværre kan der til tider opstå uforudsete problemer, når maden skal koordineres og det er selvfølgelig rigtigt ærgerligt at dette gik ud over jeres bestilling. Beklager endnu en gang den ulejlighed dette har måtte medføre for jeres fødselsdagsfejring og ønsker dig en rigtig god sommer.

Mvh Katrine

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

En god omgang sushi 🍣

Første gang jeg sådan rigtigt smagte sushi. Alt i alt en rigtig fin oplevelse. Den hjemmelavede læskedrik med krydderier smagte rigtig dejligt til maden.
Jeg var personligt meget glad for de fine beskrivelser, som fulgte med retterne, så man havde en idé om hvad man spiste 👍

Dertil skal det siges at den gode behandling nok munder ud i et lille besøg mere på et senere tidspunkt 😉

Tak for god mad til Restaurant Vestergade i Århus 🍣

19. maj 2020
Uopfordret anmeldelse
Karma Sushi-logo

Besvarelse fra Karma Sushi

Hej Matias,
Tak for din fine anmeldelse! Det sætter vi rigtig stor pris på og vi glæder os til dit næste besøg hos os! :-)
Mvh Katrine

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

ikke nok information!

Forleden dag foretog jeg en bestilling via Just Eat, hvor restauratøren blev Karma Sushi. Maden er som altid helt perfekt! Leveringen var inden for angivne tidspunkt (næsten). Men! Jeg savner en mere detaljeret beskrivelse af selve sushien. Jeg vidste f.eks. ikke, at der hører syltet ingefær og wasabi med, så valgte at tilkøbe - til ingen verdens nytte. Nu skal det tilkøbte bare smides ud. Øv! :)

5. maj 2020
Uopfordret anmeldelse
Karma Sushi-logo

Besvarelse fra Karma Sushi

Hej Nicklas,
Tak for din fine anmeldelse! Beklager at det med tilbehøret ikke fremgår tydeligere inde på Just-Eat's hjemmeside, da vi nemlig går meget op i vores tilbehør og altid serverer vores sushi med syltet ingefær, gulerod, soja og wasabi. Vi vil selvfølgelig tage dette til eftertanke, så det eventuelt kan blive tydeliggjort under bestillingssiden.

Mvh Katrine

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Super lækker mad

Super lækker mad! Klar lige til tiden og fantastisk service.

29. april 2020
Uopfordret anmeldelse
Karma Sushi-logo

Besvarelse fra Karma Sushi

Hej Annemette,
Tak for din rigtig fine anmeldelse! Det sætter vi stor pris på :-)

Mvh Katrine

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

God takeaway

Vi fik takeaway, som smagte virkelig lækkert og frisklavet, og som i øvrigt også var meget flot anrettet. Et godt udvalgt til en fair pris.

Og så er det et plus, at take away-indpakningen stort set er plastikfri, og med soya i glasflaske og soyaskål i porcelæn.

28. april 2020
Uopfordret anmeldelse
Karma Sushi-logo

Besvarelse fra Karma Sushi

Hej Ruben,
Tak for din rigtig fine anmeldelse og bemærkning omkring vores plastikfrie indpakning! :-)

Mvh Katrine

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Vi plejer at elske jeres sushi

Vi plejer at elske jeres sushi, men denne gang var det en negativ oplevelse... Der var ingen tilbehør med (ingefær, wasabi osv.).. og vi hev et hår ud af en af rullerne...:(

Vi skrev en mail (for 25 dage siden) for at gøre opmærksom på fejlene, for tilbehøret kan jo være en forglemmelse. Men vi har aldrig fået svar på vores mail.

I forhold til jeres høje pris på sushien, så SKAL servicen altså sidde lige i skabet for at retfærdiggøre det.. For der er mange billigere alternativer, så har stort set lige så god, opfindsom og lækre sushi, som I har!

25. april 2020
Uopfordret anmeldelse
Karma Sushi-logo

Besvarelse fra Karma Sushi

Hej RB,
Beklager meget at du ikke har fået svar fra os, hvilken mail har du sendt til? Du må meget gerne sende en kort mail til kw@kuyashii.dk så vil jeg meget gerne finde en løsning til dig.

Med venlig hilsen
Katrine, Karma Sushi

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

En stjerne for meget....

Vi bestilte en nytrårsmenu hos dem, og vi havde glædet os rigtig meget. Inden vi bestilte gjorde vi dem opmærksomme i bestillingen( skriftligt) på, at vi skal ikke have noget med tempura eller friturestegt pga. allergi. Vi får en boks med slatten sushi, hvor største delen var tempura/friturestegt, da det var nytår og takeaway opdagede vi det først derhjemme, tog billeder af det og skrev en mail til dem. Efter jeg takkede nej til deres salat med TEMPURA som erstatning ( er det en latterliggørelse ?) har de stærkt ignoreret min klage siden den dag.
De prøver at fremstå som forholdvis eksklusiv sushi-restaurant, mens de serverer sushi med tørt ris, fisk med smagen af jod, der tydeligvis har ligget i køleskabet i mange timer. Alt dette til minimum 500 kr.

23. marts 2020
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Kan anbefales

Stedet, betjeningen og maden var ikke mindre end fantastisk!
Mine to børn og jeg gik derfra med stor fornøjelse. Mange tak!

18. marts 2020
Uopfordret anmeldelse
Karma Sushi-logo

Besvarelse fra Karma Sushi

Hej Sibel,
Tusinde tak for din søde ord, vi er super glade for at I havde en dejlig oplevelse hos os og glæder os til at se jer igen :-)

Med venlig hilsen
Katrine, Marketing

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Rigtig god mad, MEN langsom betjening

Rigtig god mad, men desværre alt for meget ventetid ved bordet.. Man blev glemt af tjenerne flere gange og umuligt at få øjenkontakt med en.. Når det endelig lykkedes blev ens anmodning om noget glemt.. Vi fik også serveret fødselsdagskage men uden bestik at spise den med... Meget rodet oplevelse, som om de ikke havde styr på bordene eller ikke var nok tjenere på arbejde.. Så besøget tog 2½ time hvor størstedelen var ren ventetid på en tjener.

9. marts 2020
Uopfordret anmeldelse
Karma Sushi-logo

Besvarelse fra Karma Sushi

Hej Nathalie,
Tak for at gøre os opmærksomme på dette. Beklager at servicen ikke sad lige i skabet ved jeres sidste besøg, vi vil selvfølgelig sørge for at vores personale er bedre forberedt ved hvert besøg

Mvh Katrine

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Only half-decent thing was the food

Only half-decent thing was the food. can NOT recommend!

Vores bord var beskidt. Der kunne kradses indtørrede madrester af bordpladen. Man får en fedtet ipad med tydelige fedtaftryk fra tidligere gæsters fingre. De har tydeligvis IKKE været rengjort i LANG tid!
Vi fik drikkevarer uden at få nye glas og de glas der stod på bordet var både beskidte og klistret fast i bordet. Vi måtte selv bede om rene glas.

Der var 5 borde med gæster - det er under 50% kapacitet, men personalet virkede meget stressede. De glemte bestilling fra ét af bordene og serverede en bøf til et andet bord, som var så rå og i øvrigt forsinket, at kunderne ved bordet gik uden at spise ret meget. Mens vi var der overhørte vi en samtale med en take-away kunde, som ikke fik det han var blevet lovet.

Vi fik mad efter 40 minutters ventetid i en halvtom restaurant. Tjeneren præsenterede ikke maden og kunne ikke svare på hvilke saucer der blev serveret. Han sagde ordret: "Det må i ikke spørge mig om, det er køkkenet der har lavet det", hvorefter han gættede (forkert) på hvad saucerne kunne være. Han glemte at servere soya, samt wasabi og ingefær. Vi måtte bede om det ad to omgange.

Ingefær-fadet var tydeligt ikke frisk anrettet, da citronskiven var helt indtørret.

Hvad angår sushi var smagene okay, men det var igen tydeligt, at nogle af råvarerne ikke var friske. Den indbagte reje i nogle af stykkerne var totalt blød, så rejerne var tilberedt på forhånd. De tilhørende saucer var smagløse.
Jeg har smagt take-away sushi til 8 kr/stk, som smagsmæssigt var på niveau.

På toilettet tørrer man hænder i vaskeklude, hvilket er en fin detalje - HVIS der havde været nok klude.

Det er sidste gang vi spiser der! Maden er middelmådig, priserne er alt for høje i forhold til service, vores mandlige tjener var direkte inkompetent of den kvindelige kollega, som forsøgte at trække læsset kunne ikke helt overskue det, og hygiejnen er direkte klam.

8. marts 2020
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Dårlig betjening og overpriser

Vi havde et oplevelsesgavekort til “sushi for 2”, og vi sagde til tjeneren, at vi kun skulle have det, der var med i gavekortet. Da deres menukort imidlertid var forvirrende, endte vi med at komme til at bestille en dyr (og ikke særlig god) misosuppe også, uden at tjeneren informerede os om, at den ikke var en del af gavekortet. Sushien var lækker, men i vores mening til overpris i forhold til andre sushisteder i nærheden med All You Can Eat. Vi tager desværre ikke på Karma Sushi Frederiksgade (Aarhus) igen.

7. marts 2020
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Hun tog ikke min allergi seriøst.

Vi besøgte i går Karma Sushi i Aalborg.
Rigtig lækkert Sushi.
Dog havde vi en lidt træls oplevelse:
Jeg oplyste om min skaldyrsallergi - og det var ikke noget problem i ft sushi.
Vi fik også en lille kompensation pga et travlt køkken: problemet var bare at det var rejechips!!
Knap så smart, når jeg tydeligt havde gjort opmærksom på min allergi!
Havde jeg ikke selv spurgt, kunne jeg let have spist dem og være blevet syg!
-Det synes jeg ikke servitricen kunne være bekendt.
Og da jeg nævnte det kiggede hun bare forundret på mig!
Så jeres personale i Aalborg må simpelthen lære at tage sådanne ting alvorligt!

Derfor denne ikke så gode anmeldelse.

5. marts 2020
Uopfordret anmeldelse
Karma Sushi-logo

Besvarelse fra Karma Sushi

Hej Nina,
Jeg beklager at din seneste oplevelse hos os ikke levede op til forventningerne. Jeg tror dog desværre, at der er sket en misforståelse ift til de rejechips du nævner. Jeg kan informere dig om at vi, i dit tilfælde, heldigvis ikke serverer rejechips hos Karma Sushi, men at tjeneren har givet jer en portion af vores rissenbei (der ikke indeholder skalddyr men er lavet på ris og nori tang). Beklager hvis der har været forvirring omkring dette, eller hvis tjeneren ikke har givet tilstrækkelig information, men det har ikke været vores hensigt at servere noget, du ikke kan tåle.

Håber at du fortsat har lyst til at besøge os i Aalborg og jeg ønsker dig en rigtig god dag :-)

Med venlig hilsen,
Katrine, marketing

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere