Karma Sushi 

Tak, fordi du bruger Trustpilot. Det er desværre ikke muligt at skrive anmeldelser på denne side længere, da virksomhedens website er lukket ned. Hvis du har nogen spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Vi havde den udsøgte fornøjelse af at spise en signatur menu på Karma sushi restaurant i Aalborg den 4/2 2026. Maden var virkelig veltillavet, og lækre råvarer. Dog ærgrede det os at der var iskoldt... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Har i aften fejret min datters 18 års fødselsdag på Karma Sushi i Viborg. Service 10/10 Maden 10/10 Finish og Visuelt indtryk 10/10 Betjeningen - super kemi og god balance mellem salg/anbefa... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Opdatering: 29/8 Vi har fremsendt vores mail til nedenstående mail adresse men stadig ingen respons 😳🥺 Vi har flere gange købt via Wolt men i fredags bestilte vi (igen) direkte fra Karmas’ eg... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Var det muligt havde Karma Sushi Århus fået 0 stjerner. Ærligt ikke et besøg værd. Hvor skal jeg starte…..? Over 1 times ventetid på mad UDEN at blive informeret om dette. Kvalitet og pris... Se mere

Virksomhedsoplysninger

  1. Restaurant

Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder

Karma Sushi er en restaurantkæde af 6 restauranter, der specialiserer sig i smagsoplevelser af højeste kvalitet. Karma Sushi er i dag beliggende i København, Århus, Aalborg og Frederikshavn.


Kontaktoplysninger

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Nyhavn 19/9 Betjeningen sejlede.

Nyhavn 19/9: Betjeningen sejlede.
Vi ankom kl 17:45 og blev sat ned - og der sad vi så... og ventede. Vi havde straks gjort opmærksom på, at vi skulle i Skuespilhuset kl 20. Mega dejlig - og dyrt - sushi, men servicen og opmærksomheden gjorde, at aftenen blev en skuffelse. Fik hovedparten af maden kl 19:10 og til sidst måtte vi bede om at få maden pakket ned, da vi ikke kunne nå at spise det hele. Tjeneren i hvid skjorte var langsom og uopmærksom, og der var ingen hjælp ift bestillingen.

20. september 2020
Uopfordret anmeldelse
Karma Sushi-logo

Besvarelse fra Karma Sushi

Hej Bettina,
Vi er kede af at høre, at jeres aften hos os i Nyhavn var præget af ventetid og at det måtte påvirke jeres øvrige planer den pågældende aften. Vi tager selvfølgelig jeres kritik til os, og så håber vi på at I har lyst til at besøge os igen, så vi kan give jer den helt rigtige Karma oplevelse.

Mvh Katrine, Karma Sushi

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Lang ventetid og manglede opmærksom

Vores aften på Karma sushi d. 18/9 var desværre præget af lang ventetid og manglende opmærksomhed fra værten. Man kunne desværre alt for tydeligt mærke, at tjenerne havde alt for travlt. Maden, både forret og hovedret, smagte som altid fantastisk og vinen passede perfekt til.

20. september 2020
Uopfordret anmeldelse
Karma Sushi-logo

Besvarelse fra Karma Sushi

Hej Christoffer,
Tak for din feedback. Vi er kede af at høre, at jeres aften var præget af travlhed og ventetid, vi vil selvfølgelig gøre vores bedste for at vores gæster får den helt rigtige Karma oplevelse hver gang og derfor tager vi dette til os, og håber at I har lyst til at besøge os igen.

Mvh Katrine, Karma Sushi

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Virkelig lækker mad og god stemning

Virkelig lækker mad og god stemning. Dmitry(resturant chefen) sørgede for vi fik en virkelig lækker aften med alle vores ønsker opfyldt.

13. september 2020
Uopfordret anmeldelse
Karma Sushi-logo

Besvarelse fra Karma Sushi

Hej Mike,
Tak for din fine anmeldelse af os! Vi ser frem til at byde dig velkommen igen

Mvh Katrine, Karma Sushi

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

2 dårlige oplevelser

Jeg har desværre to meget dårlig oplevelser på Karma Sushi i Viborg.

Første gang jeg er inde på Karma Sushi, bliver jeg bedt om at skrive mit navn og telefonnr. bag på kvitteringen, så jeg kan være med i en konkurrence.
Da jeg kommer hjem samme aftenen, har restaurantchefen sendt mig og min veninde en venneanmodning på FB.
Det synes jeg er meget upassende!!

Næste oplevelse er hvor jeg så “tilfældigvis” har vundet konkurrence.
Min veninde og jeg tager ind på Karma Sushi for at indløse gevinsten, som er en menu.
Vi kigger derfor ikke på menukortet.
Da vi bliver spurgt om drikkevarer, svare vi at vi gerne vil drikke en flaske vin.
Vi bliver spurgt om vi ønsker en Risling eller en Chardonnay? Vi vælger en Chardonnay, uden at tjeneren viser os menukortet eller fortæller os at de har 3 forskellige flasker.
Da vi så skal betale har resturantchefen åbenbart besluttet, at vi skulke gave den dyreste flaske til 708kr.
Dårligere service har jeg aldrig oplevet!!
Sætter aldrig mine ben i Karma Sushi, i Viborg, igen!!!

12. september 2020
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Elendig service

Elendig service. Køber du et dårligt produkt med hjem skal ikke regne med at kunne kontakte dem angående det for de tager ofte ikke telefonen, det prioriterer de ikke altid, har jeg senere fået at vide. Du får heller ikke kompensation for det dårlige produkt, eller svar op om der udbedres noget for at forhindre problemet en anden gang. Så det bliver nok ved med at være med en vis risiko, hvis man vil handle der. Der er dog ikke nogen "risiko" for god service 😔

9. september 2020
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Dejlig mad og imødekommende og meget…

Dejlig mad og imødekommende og meget behjælpelige og professionelle tjenere.

Vi ses igen.

6. september 2020
Uopfordret anmeldelse
Karma Sushi-logo

Besvarelse fra Karma Sushi

Hej Lykke,
Tak for de søde ord! Vi glæder os til at byde dig velkommen igen :-)

Mvh Katrine, Karma Sushi

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Jeg synes maden var flottere anrettet…

Jeg synes maden var flottere anrettet end den smagte. Der gik lang tid i mellem retterne og sad længe og ventede. Jeg gik der fra og følte jeg havde betalt alt for mange penge ift. til det jeg havde fået for pengene.

31. august 2020
Uopfordret anmeldelse
Karma Sushi-logo

Besvarelse fra Karma Sushi

Hej Mathilde,
Det er vi naturligvis kede af at høre og vi tager gerne din feedback til os, så vi kan effektivisere vores service mere i fremtiden.

Rigtig god aften

Mvh Katrine, Karma Sushi

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Rigtigt god mad, hvis man vil vente i lang tid

Rigtigt god mad, dog en samlet øv oplevelse!
Virkelig lang tid om at komme med maden. Vi kom 19:45 til et bord, de ikke kunne finde. Først omkring 22:15 får vi vores endelig vores hovedret.

Vi blev hurtigt enig om det var godt vi ikke havde booket en tur i biffen inden.

29. august 2020
Uopfordret anmeldelse
Karma Sushi-logo

Besvarelse fra Karma Sushi

Hej Natascha,
Vi er kede af at høre, at I har måtte vente længe på jeres mad, det er selvfølgelig ikke optimalt og vi beklager mange gange for ventetiden. Vi vil selvfølgelig tage dette til os og så håber jeg at vi kan få lov at give jer en rigtig god oplevelse en anden gang.

Mvh Katrine, Karma Sushi

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

God mad, dårlig oplevelse

Først kunne vi ikke få vores bord fordi det var givet til nogen andre. Vi kunne vælge mellem at side udenfor i regnen eller i gangen. Vi valgte at vente til de fandt os et bord. Fra vi får bordet går der 2,5 time før vi får vores hovedret. Det eneste tjeneren sagde var 'der er en som holder ferie'. Det er dælme dårlig planlægning. Maden var god, men den samlet oplevelse dårlig.

29. august 2020
Uopfordret anmeldelse
Karma Sushi-logo

Besvarelse fra Karma Sushi

Hej Line,
Det er vi kede af at høre, det er selvfølgelig ikke den standard vi plejer at levere hos os og jeg beklager meget at vi ikke har koordineret bedre på den pågældende aften. Det vil selvfølgelig sørge for at rette op på, og så håber jeg virkelig at du har lyst til at besøge os igen, så vi kan give dig den rigtige Karma oplevelse hos os.

Rigtig god aften

Mvh Katrine, Karma Sushi

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Fisken stank forfærdelig ved levering !

Opdatering:
29/8
Vi har fremsendt vores mail til nedenstående mail adresse men stadig ingen respons 😳🥺

Vi har flere gange købt via Wolt men i fredags bestilte vi (igen) direkte fra Karmas’ egen hjemmeside for over 1000,- maden lugtede dårligt og vi måtte skrotte flere stykker - meget træls oplevelse.

Vi har forsøgt kontakt via mail flere gange men uden respons desværre.

24. august 2020
Uopfordret anmeldelse
Karma Sushi-logo

Besvarelse fra Karma Sushi

Hej CH,
Det er vi naturligvis kede af at høre! Vi bruger altid friske råvarer, derfor burde vores fisk meget gerne ikke have nogen form for dårlig lugt. Hvilken mail har du forsøgt at kontakte os på? Du skal være meget velkommen til at kontakte os på info@karmasushi.dk så vil jeg gerne undersøge sagen.

Mvh Katrine, Karma Sushi

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Best ever Sushi oplevelse i DK …

Har i aften fejret min datters 18 års fødselsdag på Karma Sushi i Viborg.
Service 10/10
Maden 10/10
Finish og Visuelt indtryk 10/10
Betjeningen - super kemi og god balance mellem salg/anbefaling 10/10
Helhedsindtryk 10/10
Om vi vil komme igen? 100% sikkert.
Surprice kage med fødselsdagslys blev serveret uopfordret og u/b

19. august 2020
Uopfordret anmeldelse
Karma Sushi-logo

Besvarelse fra Karma Sushi

Hej Stig,
Mange tak for din anmeldelse af os, det sætter vi rigtig stor pris på! Vi glæder os til at byde dig velkommen igen

Mvh Katrine, Karma Sushi

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Yea 15 års fødselsdags hygge på Karma i…

Yea 15 års fødselsdags hygge på Karma i Nyhavn d. 7 aug. Det var godt nok en skuffelse uden lige og havde egentlig det indtryk, at Karma spillede max.
Årsagen til skuffelsen, var ikke som sådan maden.
Vi ankom lidt før tid - der var to borde i forvejen inden for og måske et par udenfor. Vi ankommer til et manglende klima anlæg, det var så forfærdeligt varmt, ubehageligt varmt. Det har selvfølgelig ikke noge,t at gøre med madoplevelsen. Det gjorde dog, at vi var lige ved at gå igen. Vi ankommer selv til bordet, ( de peger os hen hvor det er) hvorefter vi fjerner et klamt dyr sidende på bordet, det var lettere ulækkert. Vi spørger ind til et flag, det glemmer de ( okay sådan er det) Vi venter ekstremt længe på, at blot få noget at drikke eller rettere få lov at bestille noget, i den varme. ( vi har selv været tjenere i vores yngre dage, og ligger lidt mærke til den manglende opmærksomhed). Da vores mad endelig ankommer ( 1.5 time efter ankomst) må vi spørge om det var alt, da vi mener, at vi mangler noget-De opdager at vi mangler noget. Vi får resten af sushuien hurtigt, men en af hovedretterne som er en japansk bøf ankommer når vi sushi spisende er halvvejs igennem vores måltid.
Vi måtte efterlyse den, deres svar var, at den kom fra et andet køkken og tager derfor længere tid. Lidt dårlig planlagt, at en i selskabet skal vente med at spise, til vi andre er halvvejs igennem. Selve maden smagte okay fint. Da vi er færdig får vi, nok som et plaster på såret og uden vi i øvrigt har brokket os over noget ( hvilket bekræfter os i, at de godt selv ved at servicen ikke har været helt skarp) en chokolade kage, med tilbehør - hår i. De var bestemt ikke pengene værd og jeg tror at de måske havde en super dårlig dag, øv.

11. august 2020
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

fremragende sushi, dyrt vandhanevand

Som altid fremragende sushi, men er det kun mig der bliver lidt træt, når det åbenbart er nødvendigt at skrive 70kr på regningen for vandhanevand med isterninger, når vi iøvrigt spiste og drak for kr 2400 for 2 personer. En bagatel, men man går bare lidt irriteret derfra og det fortjener maden ikke!

27. juli 2020
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

God sushi

God sushi, for lang ventetid. Imødekommende personale! Men forkert bestilling blev serveret første gang.

27. juli 2020
Uopfordret anmeldelse
Karma Sushi-logo

Besvarelse fra Karma Sushi

Hej Fatih,
Tak for din feed back og beklager, at der var rod i bestillingen. Vi håber dog, at du havde en god oplevelse hos os, og vi håber på at byde dig velkommen hos os igen i fremtiden :-)

Mvh Katrine, Karma Sushi

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Høj kvalitet og smag

Dette er efter min vurdering Århus' bedste sushi restaurant. Høj kvalitet og de har sat deres særpræg på de fleste af deres retter, hvorfor de skiller sig ud fra mange af de andre Sushi steder i byen vi har besøgt. Prisen er dog derefter, men vi syntes de det værd

24. juli 2020
Uopfordret anmeldelse
Karma Sushi-logo

Besvarelse fra Karma Sushi

Hej JG,
Tusinde tak for din anmeldelse, det sætter vi stor pris på. Vi glæder os til at byde dig velkommen igen :-)

Mvh Katrine, Karma Sushi

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Lækker lækker sushi

Det lækreste sushi vi til dato har fået, flot restaurant samt god og venlig service.

20. juli 2020
Uopfordret anmeldelse
Karma Sushi-logo

Besvarelse fra Karma Sushi

Hej Karina,
Mange tak for din fine anmeldelse af os, det sætter vi stor pris på!

Mvh Katrine, Karma Sushi

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Bedste sushi

Bedste sushi. Havde store forventninger til mit besøg hos karma sushi. Havde ikke være i restauranten siden coronakrisen. Blev dog lidt skuffet da betjeningen ikke var så engageret som det plejer, karmavandet manglede bl.a. mynte, drinksene manglede det sidste touch, drinkskortet var fedtet og klistret og vi skulle selv være opsøgende hvis vi ønskede mere at drikke. Måske er det bare små ting, men det er de små ting der giver den fuldendte oplevelse. Giver dog alligevel ⭐️⭐️⭐️⭐️ da sushien var perfekt.

16. juli 2020
Uopfordret anmeldelse
Karma Sushi-logo

Besvarelse fra Karma Sushi

Hej Christina,
Tak for din anmeldelse og feedback. Du har fuldkommen ret i at det er de små ting, der gør forskellen på en restaurantoplevelse, og vi vil selvfølgelig tage dette til os, så vi kan give jer en 5-stjernet oplevelse næste gang.

Mvh Katrine, Karma Sushi

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Karma Sushi Aalborg får toppoint!

Altid den lækreste sushi! Og så er det bare en fornøjelse at hente det hos Karma Sushi i Aalborg (altid sødt personale og så er restauranten så flot!)

15. juli 2020
Uopfordret anmeldelse
Karma Sushi-logo

Besvarelse fra Karma Sushi

Hej Marie,
Mange tak for de rosende ord! Det sætter vi stor pris på :-)

Mvh Katrine, Karma Sushi

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Lækker sushi - dårlig betjening

Lækker sushi - men resten af oplevelsen halter. Vi besøgte Karma Sushi på Trianglen for et års tid siden, der ventede vi 1,5 time på maden. Nu var det på tide at give restauranten et chance til. Det første vi bemærker er at der er møg beskidt, efter noget tid får vi henslængt anvist vores bord af tjeneren, som bestemt ikke havde travlt med at servicere os, og sådan fortsatte det resten af aftenen.. sushien er god, men det kan man også få andre steder i byen, og for os er det hele oplevelsen der tæller.
I fik en chance til, men jeg tør desværre også godt love at var den sidste..

6. juli 2020
Uopfordret anmeldelse
Karma Sushi-logo

Besvarelse fra Karma Sushi

Hej Petrine,
Tak for din feed back. Jeg er ked af at høre, at betjeningen ved jeres besøg ikke sad lige i skabet, og det er selvfølgelig noget vi vil tage op med vores personale, da vi taget kritik som dette alvorligt. Vi håber dog at I alligevel vil give os en chance i fremtiden, så vi kan gøre det godt igen.

Mvh Katrine, Karma Sushi

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

God sushi, men...

Alt i alt rigtig god mad. Dog kunne der godt bruges nogle tjenere, som var mere nærværende og spurgte til maden. Der blev også glemt noget af vores bestilling, men den fik vi heldigvis. Desserten var ikke noget at råbe hurra for. Men lækker sushi!

2. juli 2020
Uopfordret anmeldelse
Karma Sushi-logo

Besvarelse fra Karma Sushi

Hej Julie,
Tak for din feed back og vi vil gøre vores bedste, for at vores tjenere altid er med til at give en god oplevelse, så vi vil selvfølgelig tage din kritik til os. Vi håber på at se jer i en af vores restauranter igen!

Mvh Katrine, Karma Sushi

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere