Vi havde den udsøgte fornøjelse af at spise en signatur menu på Karma sushi restaurant i Aalborg den 4/2 2026. Maden var virkelig veltillavet, og lækre råvarer. Dog ærgrede det os at der var iskoldt... Se mere
Karma Sushi
Tak, fordi du bruger Trustpilot. Det er desværre ikke muligt at skrive anmeldelser på denne side længere, da virksomhedens website er lukket ned. Hvis du har nogen spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Har i aften fejret min datters 18 års fødselsdag på Karma Sushi i Viborg. Service 10/10 Maden 10/10 Finish og Visuelt indtryk 10/10 Betjeningen - super kemi og god balance mellem salg/anbefa... Se mere
Virksomheden har svaret
Opdatering: 29/8 Vi har fremsendt vores mail til nedenstående mail adresse men stadig ingen respons 😳🥺 Vi har flere gange købt via Wolt men i fredags bestilte vi (igen) direkte fra Karmas’ eg... Se mere
Virksomheden har svaret
Var det muligt havde Karma Sushi Århus fået 0 stjerner. Ærligt ikke et besøg værd. Hvor skal jeg starte…..? Over 1 times ventetid på mad UDEN at blive informeret om dette. Kvalitet og pris... Se mere
Virksomhedsoplysninger
Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder
Karma Sushi er en restaurantkæde af 6 restauranter, der specialiserer sig i smagsoplevelser af højeste kvalitet. Karma Sushi er i dag beliggende i København, Århus, Aalborg og Frederikshavn.
Kontaktoplysninger
Trianglen 4, 2100, København Ø, Danmark
- info@karmasushi.dk
- karmasushi.dk
Nyhavn 19/9 Betjeningen sejlede.
Nyhavn 19/9: Betjeningen sejlede.
Vi ankom kl 17:45 og blev sat ned - og der sad vi så... og ventede. Vi havde straks gjort opmærksom på, at vi skulle i Skuespilhuset kl 20. Mega dejlig - og dyrt - sushi, men servicen og opmærksomheden gjorde, at aftenen blev en skuffelse. Fik hovedparten af maden kl 19:10 og til sidst måtte vi bede om at få maden pakket ned, da vi ikke kunne nå at spise det hele. Tjeneren i hvid skjorte var langsom og uopmærksom, og der var ingen hjælp ift bestillingen.

Besvarelse fra Karma Sushi
Lang ventetid og manglede opmærksom
Vores aften på Karma sushi d. 18/9 var desværre præget af lang ventetid og manglende opmærksomhed fra værten. Man kunne desværre alt for tydeligt mærke, at tjenerne havde alt for travlt. Maden, både forret og hovedret, smagte som altid fantastisk og vinen passede perfekt til.

Besvarelse fra Karma Sushi
Virkelig lækker mad og god stemning
Virkelig lækker mad og god stemning. Dmitry(resturant chefen) sørgede for vi fik en virkelig lækker aften med alle vores ønsker opfyldt.

Besvarelse fra Karma Sushi
2 dårlige oplevelser
Jeg har desværre to meget dårlig oplevelser på Karma Sushi i Viborg.
Første gang jeg er inde på Karma Sushi, bliver jeg bedt om at skrive mit navn og telefonnr. bag på kvitteringen, så jeg kan være med i en konkurrence.
Da jeg kommer hjem samme aftenen, har restaurantchefen sendt mig og min veninde en venneanmodning på FB.
Det synes jeg er meget upassende!!
Næste oplevelse er hvor jeg så “tilfældigvis” har vundet konkurrence.
Min veninde og jeg tager ind på Karma Sushi for at indløse gevinsten, som er en menu.
Vi kigger derfor ikke på menukortet.
Da vi bliver spurgt om drikkevarer, svare vi at vi gerne vil drikke en flaske vin.
Vi bliver spurgt om vi ønsker en Risling eller en Chardonnay? Vi vælger en Chardonnay, uden at tjeneren viser os menukortet eller fortæller os at de har 3 forskellige flasker.
Da vi så skal betale har resturantchefen åbenbart besluttet, at vi skulke gave den dyreste flaske til 708kr.
Dårligere service har jeg aldrig oplevet!!
Sætter aldrig mine ben i Karma Sushi, i Viborg, igen!!!
Elendig service
Elendig service. Køber du et dårligt produkt med hjem skal ikke regne med at kunne kontakte dem angående det for de tager ofte ikke telefonen, det prioriterer de ikke altid, har jeg senere fået at vide. Du får heller ikke kompensation for det dårlige produkt, eller svar op om der udbedres noget for at forhindre problemet en anden gang. Så det bliver nok ved med at være med en vis risiko, hvis man vil handle der. Der er dog ikke nogen "risiko" for god service 😔
Dejlig mad og imødekommende og meget…
Dejlig mad og imødekommende og meget behjælpelige og professionelle tjenere.
Vi ses igen.

Besvarelse fra Karma Sushi
Jeg synes maden var flottere anrettet…
Jeg synes maden var flottere anrettet end den smagte. Der gik lang tid i mellem retterne og sad længe og ventede. Jeg gik der fra og følte jeg havde betalt alt for mange penge ift. til det jeg havde fået for pengene.

Besvarelse fra Karma Sushi
Rigtigt god mad, hvis man vil vente i lang tid
Rigtigt god mad, dog en samlet øv oplevelse!
Virkelig lang tid om at komme med maden. Vi kom 19:45 til et bord, de ikke kunne finde. Først omkring 22:15 får vi vores endelig vores hovedret.
Vi blev hurtigt enig om det var godt vi ikke havde booket en tur i biffen inden.

Besvarelse fra Karma Sushi
God mad, dårlig oplevelse
Først kunne vi ikke få vores bord fordi det var givet til nogen andre. Vi kunne vælge mellem at side udenfor i regnen eller i gangen. Vi valgte at vente til de fandt os et bord. Fra vi får bordet går der 2,5 time før vi får vores hovedret. Det eneste tjeneren sagde var 'der er en som holder ferie'. Det er dælme dårlig planlægning. Maden var god, men den samlet oplevelse dårlig.

Besvarelse fra Karma Sushi
Fisken stank forfærdelig ved levering !
Opdatering:
29/8
Vi har fremsendt vores mail til nedenstående mail adresse men stadig ingen respons 😳🥺
Vi har flere gange købt via Wolt men i fredags bestilte vi (igen) direkte fra Karmas’ egen hjemmeside for over 1000,- maden lugtede dårligt og vi måtte skrotte flere stykker - meget træls oplevelse.
Vi har forsøgt kontakt via mail flere gange men uden respons desværre.

Besvarelse fra Karma Sushi
Best ever Sushi oplevelse i DK …
Har i aften fejret min datters 18 års fødselsdag på Karma Sushi i Viborg.
Service 10/10
Maden 10/10
Finish og Visuelt indtryk 10/10
Betjeningen - super kemi og god balance mellem salg/anbefaling 10/10
Helhedsindtryk 10/10
Om vi vil komme igen? 100% sikkert.
Surprice kage med fødselsdagslys blev serveret uopfordret og u/b

Besvarelse fra Karma Sushi
Yea 15 års fødselsdags hygge på Karma i…
Yea 15 års fødselsdags hygge på Karma i Nyhavn d. 7 aug. Det var godt nok en skuffelse uden lige og havde egentlig det indtryk, at Karma spillede max.
Årsagen til skuffelsen, var ikke som sådan maden.
Vi ankom lidt før tid - der var to borde i forvejen inden for og måske et par udenfor. Vi ankommer til et manglende klima anlæg, det var så forfærdeligt varmt, ubehageligt varmt. Det har selvfølgelig ikke noge,t at gøre med madoplevelsen. Det gjorde dog, at vi var lige ved at gå igen. Vi ankommer selv til bordet, ( de peger os hen hvor det er) hvorefter vi fjerner et klamt dyr sidende på bordet, det var lettere ulækkert. Vi spørger ind til et flag, det glemmer de ( okay sådan er det) Vi venter ekstremt længe på, at blot få noget at drikke eller rettere få lov at bestille noget, i den varme. ( vi har selv været tjenere i vores yngre dage, og ligger lidt mærke til den manglende opmærksomhed). Da vores mad endelig ankommer ( 1.5 time efter ankomst) må vi spørge om det var alt, da vi mener, at vi mangler noget-De opdager at vi mangler noget. Vi får resten af sushuien hurtigt, men en af hovedretterne som er en japansk bøf ankommer når vi sushi spisende er halvvejs igennem vores måltid.
Vi måtte efterlyse den, deres svar var, at den kom fra et andet køkken og tager derfor længere tid. Lidt dårlig planlagt, at en i selskabet skal vente med at spise, til vi andre er halvvejs igennem. Selve maden smagte okay fint. Da vi er færdig får vi, nok som et plaster på såret og uden vi i øvrigt har brokket os over noget ( hvilket bekræfter os i, at de godt selv ved at servicen ikke har været helt skarp) en chokolade kage, med tilbehør - hår i. De var bestemt ikke pengene værd og jeg tror at de måske havde en super dårlig dag, øv.
fremragende sushi, dyrt vandhanevand
Som altid fremragende sushi, men er det kun mig der bliver lidt træt, når det åbenbart er nødvendigt at skrive 70kr på regningen for vandhanevand med isterninger, når vi iøvrigt spiste og drak for kr 2400 for 2 personer. En bagatel, men man går bare lidt irriteret derfra og det fortjener maden ikke!
God sushi
God sushi, for lang ventetid. Imødekommende personale! Men forkert bestilling blev serveret første gang.

Besvarelse fra Karma Sushi
Høj kvalitet og smag
Dette er efter min vurdering Århus' bedste sushi restaurant. Høj kvalitet og de har sat deres særpræg på de fleste af deres retter, hvorfor de skiller sig ud fra mange af de andre Sushi steder i byen vi har besøgt. Prisen er dog derefter, men vi syntes de det værd

Besvarelse fra Karma Sushi
Lækker lækker sushi
Det lækreste sushi vi til dato har fået, flot restaurant samt god og venlig service.

Besvarelse fra Karma Sushi
Bedste sushi
Bedste sushi. Havde store forventninger til mit besøg hos karma sushi. Havde ikke være i restauranten siden coronakrisen. Blev dog lidt skuffet da betjeningen ikke var så engageret som det plejer, karmavandet manglede bl.a. mynte, drinksene manglede det sidste touch, drinkskortet var fedtet og klistret og vi skulle selv være opsøgende hvis vi ønskede mere at drikke. Måske er det bare små ting, men det er de små ting der giver den fuldendte oplevelse. Giver dog alligevel ⭐️⭐️⭐️⭐️ da sushien var perfekt.

Besvarelse fra Karma Sushi
Karma Sushi Aalborg får toppoint!
Altid den lækreste sushi! Og så er det bare en fornøjelse at hente det hos Karma Sushi i Aalborg (altid sødt personale og så er restauranten så flot!)

Besvarelse fra Karma Sushi
Lækker sushi - dårlig betjening
Lækker sushi - men resten af oplevelsen halter. Vi besøgte Karma Sushi på Trianglen for et års tid siden, der ventede vi 1,5 time på maden. Nu var det på tide at give restauranten et chance til. Det første vi bemærker er at der er møg beskidt, efter noget tid får vi henslængt anvist vores bord af tjeneren, som bestemt ikke havde travlt med at servicere os, og sådan fortsatte det resten af aftenen.. sushien er god, men det kan man også få andre steder i byen, og for os er det hele oplevelsen der tæller.
I fik en chance til, men jeg tør desværre også godt love at var den sidste..

Besvarelse fra Karma Sushi
God sushi, men...
Alt i alt rigtig god mad. Dog kunne der godt bruges nogle tjenere, som var mere nærværende og spurgte til maden. Der blev også glemt noget af vores bestilling, men den fik vi heldigvis. Desserten var ikke noget at råbe hurra for. Men lækker sushi!

Besvarelse fra Karma Sushi
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.







