Vi havde den udsøgte fornøjelse af at spise en signatur menu på Karma sushi restaurant i Aalborg den 4/2 2026. Maden var virkelig veltillavet, og lækre råvarer. Dog ærgrede det os at der var iskoldt... Se mere
Karma Sushi
Tak, fordi du bruger Trustpilot. Det er desværre ikke muligt at skrive anmeldelser på denne side længere, da virksomhedens website er lukket ned. Hvis du har nogen spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Har i aften fejret min datters 18 års fødselsdag på Karma Sushi i Viborg. Service 10/10 Maden 10/10 Finish og Visuelt indtryk 10/10 Betjeningen - super kemi og god balance mellem salg/anbefa... Se mere
Virksomheden har svaret
Opdatering: 29/8 Vi har fremsendt vores mail til nedenstående mail adresse men stadig ingen respons 😳🥺 Vi har flere gange købt via Wolt men i fredags bestilte vi (igen) direkte fra Karmas’ eg... Se mere
Virksomheden har svaret
Var det muligt havde Karma Sushi Århus fået 0 stjerner. Ærligt ikke et besøg værd. Hvor skal jeg starte…..? Over 1 times ventetid på mad UDEN at blive informeret om dette. Kvalitet og pris... Se mere
Virksomhedsoplysninger
Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder
Karma Sushi er en restaurantkæde af 6 restauranter, der specialiserer sig i smagsoplevelser af højeste kvalitet. Karma Sushi er i dag beliggende i København, Århus, Aalborg og Frederikshavn.
Kontaktoplysninger
Trianglen 4, 2100, København Ø, Danmark
- info@karmasushi.dk
- karmasushi.dk
Super lækker mad
Super lækker mad! Rigtig hyggelig restaurant med dæmpet belysning og god atmosfære. Maden var selvfølgelig helt i top og en god oplevelse.

Besvarelse fra Karma Sushi
De bedste små kunstværker
Fantastisk oplevelse i Frederikshavn - og de mest servicemindede tjenere - vi havde Nicolas og Oliver
Maden var virkelig god - fantastisk sammensat - og god smag med spændende varianter
Eneste ting der var at sætte var det manglende kendskab til vin - vil umiddelbart sige der var prop i vores Rioja - men ingen kunne konstatere det - og hjælpe - men vi fik da tilbudt en helt anden slags vin da heller ingen turde sige om netop den Rioja var karakteristisk på en måde...
Men alt i alt e super oplevelse - manglede blot det sidste for en 5 stjernet
Vi skriver meget mere på Gourmet Danmarks FB-side indenfor 1 uge

Besvarelse fra Karma Sushi
Fantastisk mad
Fantastisk mad. Hyggelig restaurant. Alt personale rigtig søde og behagelige og gode til at præsentere og rådgive om mad og drikke. Kommer helt klart igen

Besvarelse fra Karma Sushi
En halv lunken oplevelse
Maden var rigtig lækker, men restauranten og personalet gav en lunken oplevelse. Fra vi fik anvist plads til personalet henvendte sig gik der alt for lang tid. Personalet gik og snakkede ved kassen og det virkede som om de kun havde fokus på take away maden. Bordene var beskidte, med krummer og madrester i revner ved bordben, og glassene var så slidte at de så beskidte ud.
Ved bordet bestiller vi forskellige størrelser menuer, nogen med forret andre uden. Men på intet tidspunkt bliver vi spurgt om hvordan vi vil spise, hvilket betyder at en af os kommer til at sidde i næsten 45min og kigge på de andre spiser.
Ydermere var toiletter så ulækre, bla. med papir over alt, sæbedispenser helt grattet ind i sæbe.
Dog vil jeg nævne at vi fik serveret hovedret af den skønneste pige. Hun havde totalt styr på de forskellige ruller og retter. Hun var frisk og med fantastisk energi. Tak for hende😊

Besvarelse fra Karma Sushi
Vi ventede i 40 minutter for at…
Vi ventede i 40 minutter for at bestille drinks, hvorefter vi dog fik nogle drinks gratis. Derefter gik der 40 minutter inden vi fik vores mad. Tjeneren tabte soyaen og bøffen vi bestilte var næsten rå. Køkkenet havde lulket efter den lange ventetid og derfor kunne den ikke laves om, dog fik vi den gratis, men stadig skuffende. Sushien gog overradkende godt og thumbs up for det.
Der var rimelig kaos i restauranten og tjenerne kunne ikke følge med. Og gæsterne sad for tæt sammen

Besvarelse fra Karma Sushi
Falsk markedsføring og elendig service
Først var der konstant telefonsvarer på, der sagde, at jeg ringede udenfor åbningstid - til trods for at der skulle være åbent ifølge åbningstiderne på hjemmesiden.
Jeg havde købt en middag for fire til restauranten i Vestergade via Odendo. På certifikatet stod, at det skulle indløses mandag, tirsdag, onsdag, torsdag eller søndag, så jeg inviterede et vennepar til middag mandag den 12/10... Da jeg ville bestille bord, fandt jeg ud af, at restauranten i Vestergade er lukket om mandagen, så i stedet for bookede jeg i Frederiksgade. Jeg blev dagen efter ringet op og fik at vide, at det kunne jeg ikke! Elendig elendig service jeg IKKE kan anbefale til nogen!!

Besvarelse fra Karma Sushi
Rigtig fint trods småting
Vi besluttede for nogle dage siden at ville bestille bord på Karma Sushi i Nyhavn, da vi flere gange har bestilt derfra og sushien har været lækker.
Vi kommer til vores bordbestilling og bliver vist hen til bordet, hvor vi dog sidder lidt klemt, men det går. Her kommer en tjener hurtigt og tager imod vores vin-bestilling. Hertil bliver vi spurgt om vi ønsker vand (ja, det er vi godt klar over sikkert koster lidt ekstra, men når der er vin på bordet er det nu rart).
Vi får en appetizer, vores drikkevarer og bestiller maden via ipad (så ok ren ud, men hvis de lige sprittede den af foran en ved bordet, ville det se endnu bedre ud for kunden). Appetizer var fin og varm, og resten af maden kommer i en perfekt rækkefølge og smager sublimt. Hertil får vi også forskellige dyppelser med vores rolls som en ekstra service, det var skønt!
Dog får vi drukket vores vin færdig før vi har spist færdig, og den ene af os beder om noget mere at drikke. Tjeneren tager hurtigt imod hans bestilling og går - men jeg må sidde alene tilbage med et tomt glas indtil tjeneren har tid til at komme med et glas vin til mig. Vi griner dog af det med tjeneren, men det er nu normal service lige at sikre sig at alle ved bordet bliver hørt når der foretages en tillægsbestilling, men det går nu nok denne gang.
Alt i alt en fin aften!

Besvarelse fra Karma Sushi
Forfærdeligt oplevelse
Forfærdeligt oplevelse. Vi sad alt for tæt på andre og lige op ad køkkenet, hvor der var masser af larm og meget trafik forbi os hele tiden. Både bord og stole var slidte og vippede. Desuden var iPad heller ikke rengjort.
Vi valgte at forlade restauranten og fandt heldigvis et ordentligt sted at spise.
Og det skal tilføjes, at vi have bestilt bord på Karma Sushi i forvejen og havde glædet os, for det plejer at være godt.

Besvarelse fra Karma Sushi
En rigtig skøn aften.
En rigtig skøn aften.
Har haft en rigtig skøn aften på Karma Sushi Aalborg.
Lækre sushi. Særligt signaturetterne sidder lige i skabet (tempura hummer var noget jeg aldrig smagt før og den var bare god) Deres Geisha Set Menu kan anbefales! God smag, god service og dejlig vin.
Stemningen i restauranten er behagelig og understøttes af den bløde belysning, og det høflige og smilende personale.
Tak for en skøn aften.
Karma Sushi er et sted man kommer igen.

Besvarelse fra Karma Sushi
Jeg kan læse her
Jeg kan læse her, at der er andre end mig, der har oplevet småsure tjenere og beskidt Ipad (menukort). Da jeg var der, var Ipad’en sovset ind i madrester. Adspurgt om rengøring svarede den ene tjener ‘de er rengjort’. Den anden gik med den ene Ipad og kom tilbage med en halvt rengjort Ipad (der sad stadig mad på knappen). Ingen af dem undskyldte, men var tværtimod tydeligt irriterede over vores anmodning om rengøring. Det er i hvert fald ikke KarmaSushis ‘skyld’ hvis coronaen kommer under kontrol i Aalborg-området. Maden var udmærket. Der manglede enkelte ingredienser på toppingen, men ellers friskt og godt. Der var mange kokke i gang til ret få gæster. Måske nogle af dem skal byttes ud med rengøringspersonale...

Besvarelse fra Karma Sushi
Vi var på Karma Sushi Aalborg igår og…
Vi var på Karma Sushi Aalborg igår og det har været PERFEKT! Vi har oplevet rigtig god service og sushien var uovertruffen!! Menuerne mætter godt og emmer af friskhed, god konsistens og exceptionel smagsoplevelse. Tjenerne var meget opmærksomme og har underettet os om at der kan være længere ventetid pga travlhed i køkkenet, så vi kunne bare nyde atmosfæren og nyde rigtig god glas hvidvin. Så lækker og det er bestemt ikke sidste gang vi tager afsted og oplever Karma!!
Mig og vores selskab er blevet afhængig af Karma Sushi <3
Kan klart anbefales!

Besvarelse fra Karma Sushi
Ringe oplevelse med Karma Sushi i…
Ringe oplevelse med Karma Sushi i Aalborg, hvor ingen ting spillede her til aften. Begge vores iPads med menuen var meget beskidte og da vi kommenterede det, fik vi bare at vide at de var skam ordnet, på trods af tydelig fingeraftryk og madrester. Vi gjorde opmærksom på at vi skulle være et andet sted kl 21, og det var ikke noget problem men 75 minutter senere kom maden kl 20:40, så under 20 minutter til at spise. Det smagte dejligt men topping mm svarede ikke til beskrivelsen på menukortet :-(
Alt i alt en trist omgang, når man tror man har valgt noget ekstra lækkert.
Simpelthen så ringe service!
Simpelthen så ringe service!
iPadne vi fik var møg beskidte, vi måtte selv spritte dem af! Altså efter vi bedte den uforskammede tjener om sprit!!!
De var 1 1/2 time om at komme med vores mad, og kunne alligevel ikke husk hele ordren!
Pisse dyr fornøjelse - der kommer jeg aldrig mere!!!!
Bedste sushi
Bedste sushi. Lidt dyrere, meget bedre.
Betjening i top
Fasthold den gode kvalitet.
Nicolai

Besvarelse fra Karma Sushi
En succes hver gang!
Vi havde for nyligt en rigtig dejlig madoplevelse hos Karma sushi i Aalborg. Super venligt og serviceminded personale, lækker mad og hyggelige omgivelser. 5 stjerner herfra! Vi har tidligere besøgt Karma sushi i Århus og i Kbh K og det har været en succes hver gang. Vi kommer glædeligt igen.:)

Besvarelse fra Karma Sushi
Manglende ansvar
Det er anden gang at jeg laver en stor ordre på minimum 1500 kr og maden er forsinket, fordi at deres leveringsservice ikke fungerer. Når man får dem i telefonen, er det desværre “ude af deres hænder” at firmaet som henter og bringer maden ikke møder op. Men den, ellers hjælpsomme ekspedient, kunne se at maden stod til os klar. Så hun ville undersøge sagen. Der gik 20 minutter og jeg ender med at ringe dem op igen. Insisterer på at få sendt det afsted i taxa for ikke at ødelægge maden. Men det var manageren som kunne tage denne beslutning, så hun måtte tale med denne person først. 15 minutter senere ringer jeg igen og hører at nu har levering lige afhentet og det er på vej.
Der er nu gået 70 minutter siden maden skulle have været her og vi afventer stadigvæk.
Det er anden gang at jeg støder på manglende ansvar for fejlagtig levering til tiden. Som gør at maden har stået i stuetemperatur i 60+ min.
En kompensation i form af champagne er dybt ligegyldig, som de ellers er gode til at give.
Urimelig forsinkelse på halvanden time!
Da maden var en halv time forsinket, ringede vi til dem - forklaringen: “amen jeg kan godt se jeres mad står her klar og bare ikke blevet hentet 🤷🏽♀️“ ... hun ville undersøge ... 15 min senere intet opkald .. vi forsøger selv at ringe og er på hold i 25 min. Kommer endelig igennem og forslår en taxi da vi bor få min derfra men har ikke mulighed for selv at hente. Endnu mere undersøgning skal foretages .. Nu er maden på vej med “varme” epi rejer som blev lavet for over en time siden... tror ikke de så varme mere 😅 svaret på dette var: “jeg håber det går”... Nej Karma det går sku ikke. Det er sidste gang vi lægger 1500kr hos jer på et måltid mad! Uanset om det er take away firmaet i har indgået aftale med eller ej, så er i ansvarlige overfor jeres kunder med at leve op til jeres del af aftalen.

Besvarelse fra Karma Sushi
lækreste sushi jeg længe har smagt
lækreste sushi jeg længe har smagt. kanon service og lækker mad. kommer gerne igen

Besvarelse fra Karma Sushi
Maden er I top og altid god service
Jeg har flere gange bestilt take away hos Karma Sushi Aalborg samt har fysisk været flere gange i deres restaurant og har alle gangene været tilfreds med maden og den service jeg mødte. :-)
Sushi er altid frisk og lækker og jeg er altid blevet mødt med smilende personale.
Trods Covid-19 situationen, er personalet stadigvæk service minded og yder ekstra selvom jeg godt kan forstå, at det kan være svært at arbejde under de omstændigheder der nu er.

Besvarelse fra Karma Sushi
Top mad - dårlig service!
Vi fik super lækker sushi, MEN tæt på alt andet kunne gøres bedre! Da vi ankom og sagde vi havde bestilt bord, fik vi at vide, at vi lige skulle vente i take away køen og stod der i 10 minutter selvom restauranten var tom. Vi har selvfølgelig mundbind på som de nye retningslinjer foreskriver - men de 5 kokke står og laver “rå” mad uden værnemidler overhovedet. Tjenerne havde sommetider visir på, men løftede det op når de skulle tale, så dråber sagtens kunne “ramme” os. Vi blev placeret ved et bord, hvor der manglede opdækning til en af os og bordet var fedtet og med madrester. Ikke så corona-venligt... Generelt var det ikke en tryg oplevelse ift. corona situationen, og det andet oplevede vi som dårlig service. Øv! For det tog ret meget af glæden fra den ellers dejlige mad. Måske jeg vil nøjes med take away fremover!

Besvarelse fra Karma Sushi
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.







