Vi havde den udsøgte fornøjelse af at spise en signatur menu på Karma sushi restaurant i Aalborg den 4/2 2026. Maden var virkelig veltillavet, og lækre råvarer. Dog ærgrede det os at der var iskoldt... Se mere
Karma Sushi
Tak, fordi du bruger Trustpilot. Det er desværre ikke muligt at skrive anmeldelser på denne side længere, da virksomhedens website er lukket ned. Hvis du har nogen spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Har i aften fejret min datters 18 års fødselsdag på Karma Sushi i Viborg. Service 10/10 Maden 10/10 Finish og Visuelt indtryk 10/10 Betjeningen - super kemi og god balance mellem salg/anbefa... Se mere
Virksomheden har svaret
Opdatering: 29/8 Vi har fremsendt vores mail til nedenstående mail adresse men stadig ingen respons 😳🥺 Vi har flere gange købt via Wolt men i fredags bestilte vi (igen) direkte fra Karmas’ eg... Se mere
Virksomheden har svaret
Var det muligt havde Karma Sushi Århus fået 0 stjerner. Ærligt ikke et besøg værd. Hvor skal jeg starte…..? Over 1 times ventetid på mad UDEN at blive informeret om dette. Kvalitet og pris... Se mere
Virksomhedsoplysninger
Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder
Karma Sushi er en restaurantkæde af 6 restauranter, der specialiserer sig i smagsoplevelser af højeste kvalitet. Karma Sushi er i dag beliggende i København, Århus, Aalborg og Frederikshavn.
Kontaktoplysninger
Trianglen 4, 2100, København Ø, Danmark
- info@karmasushi.dk
- karmasushi.dk
Rigtig rigtig ærgerlig service
Rigtig rigtig ærgerlig service. De havde glemt min ordre da jeg kom ned for at betale med gavekort. Jeg spurgte om de kunne sende den hjem til mig med udbringning, men det kunne de kun hvis jeg bestilte og betalte over nettet - hvor jeg selvfølgelig ikke kunne betale med gavekort.
Det skal sige at jeg havde timet og tilrettelagt med at jeg skulle hjem og putte barn lige efter som jeg også gjorde klart for dem.
Senere var min kæreste i kontakt med kundeservice og her udvistes ingen fleksibilitet heller, selvom vi virkelig bare gerne ville spise sushi.
Øv

Besvarelse fra Karma Sushi
Jeg har altid været godt tilfreds med…
Jeg har altid været godt tilfreds med Aalborg restauranten. Har aldrig oplevet noget dårligt og har altid fået en af det bedste kvalitets sushi i Danmark. Kan 100% anbefales.

Besvarelse fra Karma Sushi
Forfærdelig nytårs sushi
Bestilte sushi til nytårs i Karma Frederiksgade. Risen var tør og hård, og sushierne virkede ikke friske. Meget skuffende!

Besvarelse fra Karma Sushi
Karma sushi Frederiksgade
Karma sushi Frederiksgade
Vi bestilte nytårsmenu til 5 vokse og et barn nytårsaften. Vi valgte karma sushi, fordi det normalt er hos jer vi køber sushi, når det skal være ekstra lækkert, æstetisk og flot.
Den sushi vi hentede til nytår klokken 16 var alt andet end det! Det var præg af mangel på ingredienser og travlhed. Menuen var slet ikke som beskrevet ved bestilling. De fleste stykker var enten kun med laks eller kun med agurk i, meget små stykker og derudover meget sjusket lavet. Det var simpelthen så skuffende. Og vi blev på ingen måde mætte.
Vi holdt nytår med 2 venner, der havde hentet samme menuer kl 11, men hvor de så ud, som vi kender det fra karma og stykkerne var som beskrevet i menuen ved bestilling.
Vores oplevelse er, at vi fik de sørgelige rester, fordi vi hentede senere og at i simpelthen havde taget for mange bestillinger ind. Det er bare ikke iorden og slet ikke til den pris. Min kæreste gik endda tilbage til restauranten for at sikre sig, at han havde fået det rigtige med, da vi i første omgang havde fået for få menuer ift det bestilte.
Ser frem til en tilbagemelding på dette.

Besvarelse fra Karma Sushi

Besvarelse fra Karma Sushi
Sushi i verdensklasse
Vi bestilte karma sushi til et arrangement for 10 personer. Absolut top kvalitet og lækkert hele vejen igennem - klart anbefalingsværdigt.

Besvarelse fra Karma Sushi
Negl i maden
Vi bestilte takeaway i Aalborg. Der var forskellige foretter og ruller til knap 1300 kr.
Da vi pakker ud finder vi en hel negl ligge ovenpå en rulle. Tager kontakt til restauranten og taler med 4 forskellige medarbejdere før de erkender, at en af deres ansatte mangler en kunstig negl.
De kunne tilbyde en kompensation på 180 kr.
Nød ikke vores sushi, som vi plejer og tænker desværre det bliver sidste gang jeg ligger 1300 der.
Karma Sushi Vestergade Aarhus
Vi havde bestilt sushi til hjemmelevering. I ordrebekræftelsen stod der, at vi kunne forvente at modtage vores mad kl. 19.00. Da vi endnu ikke har fået vores mad kl. 19.25 ringer jeg til restauranten. Telefonen bliver ikke taget. Fem minutter efter ringer jeg igen, og venter i 3 min., før telefonen bliver taget. Jeg fortæller ekspedienten om at vi endnu ikke har modtaget vores mad, og nu er kl. 19.35. Det forstår ekspedienten ikke, da deres chauffør fra Take Out hentede vores mad kl. 18.25. Allerede der er jeg ikke i særlig tilfreds for klokken er nu 19.40, hvilket vil sige, at vores mad har været i en bil over en time. Det er især IKKE lækkert når der er tale om frisk fisk. Da jeg beder ekspedienten undersøge sagen lægger hun ansvaret fra sig og fortæller, at hun desværre ikke kan gøre noget, da det er ude af deres hænder. Jeg er helt målløs. Vores mad er over 30 min., forsinket, og Karma Sushi, som vi har bestilt mad hos, fralægger sig fuldstændig ansvaret. Jeg spørger ekspedienten om vi så bare skal sidde og vente i en uendelighed indtil maden dukker op? Først dér foreslår ekspedienten, at hun kan forsøge, at ringe til Take Out for at høre, hvor langt chaufføren er. Hun er dog ret sikker på, at det ikke vil hjælpe noget. Det er den ringeste service jeg nogensinde har fået. Det kan godt være, at det ikke var Karma Sushis skyld, men jeg er kunde af Karma Sushi, og derved må de også tage ansvar for dem, som de har valgt som deres leverandør af leveringer. Det var en rigtig ubehagelig følelse, at jeg ikke fik hjælp fra ekspedienten i første omgang, fordi at jeg som kunde, ingenting kan gøre selv, hvis dem jeg har bestilt mad hos, ikke vil hjælpe mig.
Vi får vores mad leveret kl. 19.45. Karma Sushi laver rigtig god sushi, men man kunne desværre godt smage, at maden havde været i en varm bil i næsten 1,5 time.

Besvarelse fra Karma Sushi
Karma Sushi ved Trianglen på Østerbro i København
Restauranten er meget flot indrettet, og vi fik en meget flink og venlig betjening. Vi bestilte to forretter og en af deres set-menuer, og det var nok det bedste mad, jeg nogensinde har fået på en sushirestaurant. Vi ville have bestilt en flaske hvidvin, men vi måtte to gange kigge efter en anden, da de var løbet tør eller lige havde solgt deres sidste flaske. Vi valgte en rosé i stedet, og den passede perfekt, så det var måske held i uheld. Alt i alt en rigtig godt oplevelse. Man får lov til at betale for maden, men jeg synes også, at den er det værd!

Besvarelse fra Karma Sushi
Nyhavn d. 14/11
Nyhavn d. 14/11: Vi er 7 veninder, der bestiller masser af drinks og jeres dyreste menuer, men ender med at forlade jeres restaurant efter 3 timer uden at have fået vores sushi, kun nogle forretter. Vi kan se vores sushi, der står på jeres disk i 45-50 (!!!) minutter uden vi får den serveret. Vi får ingen opmærksomhed fra jeres tjenere, prøver flere gange at praje dem, de fejer os af. Vi får til sidst fat i en tjener, der ikke vil tage ansvar for vi ikke har fået mad og siger, at han heller ikke har en overordnet, vi kan snakke med. Han kunne have reddet vores aften med et smil og en undskyldning (og måske en drink), men var uforskammet i stedet. Til sidst bliver vi vrede og vil forlade jer og får her en bredrøvet regning for vores forretter og drinks og ingen afslag eller undskyldning. Lortebetjening i ellers fede omgivelser....

Besvarelse fra Karma Sushi
ALT for lang vente tid!
Jeg spiste på Karma Sushi ved Trianglen igår, og det var første og sidste gang! 1. Personalet var på ingen måde smilende eller venlige. 2. Vi får bestilt og må vente i over 1 time på vores mad. 3. Absolut det dårligste sushi jeg nogensinde har smagt. Slet ikke vente tiden værd!

Besvarelse fra Karma Sushi
Vi spiste i Karma sushi restaurant i Viborg.
Vi spiste i Karma sushi restaurant i viborg. Meget god service og god sushi. Det er det bedste sushi jeg har smagt ig vi kommer igen.😍😋

Besvarelse fra Karma Sushi
Amazing sushi - terrible service
Amazing sushi - terrible service!
Vi spiste på Trianglen i torsdags og…
Vi spiste på Trianglen i torsdags og det eneste gode der er at sige om det sted er, at maden smagte godt, men service er en by i Rusland! Mage til dårlig betjening skal man lede meget længe efter.
Til trods for at der var 2 tjenere på arbejde og restauranten halv tom med max 6 borde besat mens vi var der, så var de ikke på nogen måde opmærksomme og tilstede. Fra vi bestilt mad os drikke (hvor tjenerne ikke kunne svare på om en bestemt cocktail var sød eller frisk), gik der ca. 20 min. til vi fik den første mad - hvilket er ok, men vi var på det tidspunkt nødt til at rykke for drikkevarerne og der gik så næsten 10 min. inden de kom.
På vej tilbage fra toilettet snubler jeg, da jeg af en eller anden grund overser et trin og vrikker om - jeg bliver tilbudt is, hvilket jeg tager imod, jeg skal dog vente 15-20 min på det, tiltrods for at vi rykker for det. Tjeneren fortæller forøvrigt at det af og til sker at folk snubler på det trin - så er det jeg under min over at beslysningen ikke er bedre lige der, eller at det nederste trin er markeret.
Alt i alt en meget træls aften og det er sidste gang at jeg kommer der, for det prioriteres åbenbart ikke at oplære tjenerne ordentligt!

Besvarelse fra Karma Sushi
En ærgerlig oplevelse.
“En oplevelse rigere”. Sådan lyder jeres slogan, og vores forventningen forud for besøget var da også at spise et godt måltid og gå en god oplevelse. Vi blev desværre slemt skuffede. Vi bookede bord til kl 20.15, men var fremme lidt over 20. Vi blev budt velkommen, vist til vores bord og fik bestilt mad og drikkevarer.
Vi fik hurtigt vores drikkevarer og en starter. Derfra gik der godt 45 minutter til næste del kom. Kl 21 fik vi præsenteret de første retter. Maden var egentligt god, lidt seje rejer, men det var ok. Det er simpelthen for længe at vente 45 minutter på maden, og at gå derfra med en oplevelse af at maden var fin nok. Det er en bekostelig affære, og vi forventede en vis form for service.
Samtidig med vi fik vores mad, blev der tømt ud i restauranten og personalet begyndte så småt at rydde op. Det var svært at nyde maden når man fik en oplevelse af at det var ved at være lukketid.
Alt i alt er vi meget ærgerlige over ventetiden og “oplevelsen”, og føler bestemt ikke vi blev en oplevelse rigere, tværtimod ville vi hellere have været foruden.
Super lang ventetid/uden kunder !
Super lang ventetid, ca. 1 time uden nogen form for kommunikation fra køkkenet eller en omgang bønner eller snacks som kompensation !
Fokus på take-away da der ikke var mange gæster. Mit sidste besøg her. Øv ! nb: Vi gik efter 65 minutter for at kunne nå i biografen !

Besvarelse fra Karma Sushi
Snyder med lønnen til de ansatte!!
NEJ TAK HEFRA!
Jeg har været en flittig bruger af Karma-Sushi de seneste år, og har egentlig været ret tilfreds. men hold nu helt fast hvor har de brug for en hjælpende hånd.. tjenerne er helt fra den, sure, og vrisser af en bare man spørger om deres vinkort.. flere steder herinde kan jeg læse, at klamme iPads åbenbart er en del af deres høje standart.. Det kan jeg også kun konstatere at jeg har oplevet et par gange! Da jeg besøgte Karma-Sushi (Nyhavn) i sidste uge, var det sku dråben.. jeg ringede klokken 19:00 og bestilte en Douglas-Menu (Take Away).. blev lovet at maden skulle være klar klokken 20:00, ankommer som aftalt klokken 20:00, og køkkenet sejler.. En tjener (W) ligner at han var havnet på en anden planet?.. han suser ud i køkkenet og vender tilbage, med den melding om at maden ikke er klar..
lang historie kort.. jeg ender med have maden i hånden 21:30..
Da jeg kommer hjem, ligner maden en by i Rusland, den ene soyaflaske er halvt lukket, og derfor er dele af boksen godt sumpet ind..
Wasabi mangler, stykker med tempura er helt hårde og kolde.. hvad sker der?
havde planlagt at kæresten og jeg skulle havde en dejlig aften. men toilettet blev istedet min bedste ven.
Har aldrig i mit liv oplevet et sted der sejler så meget.

Besvarelse fra Karma Sushi
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.







