Vi havde den udsøgte fornøjelse af at spise en signatur menu på Karma sushi restaurant i Aalborg den 4/2 2026. Maden var virkelig veltillavet, og lækre råvarer. Dog ærgrede det os at der var iskoldt... Se mere
Karma Sushi
Tak, fordi du bruger Trustpilot. Det er desværre ikke muligt at skrive anmeldelser på denne side længere, da virksomhedens website er lukket ned. Hvis du har nogen spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Har i aften fejret min datters 18 års fødselsdag på Karma Sushi i Viborg. Service 10/10 Maden 10/10 Finish og Visuelt indtryk 10/10 Betjeningen - super kemi og god balance mellem salg/anbefa... Se mere
Virksomheden har svaret
Opdatering: 29/8 Vi har fremsendt vores mail til nedenstående mail adresse men stadig ingen respons 😳🥺 Vi har flere gange købt via Wolt men i fredags bestilte vi (igen) direkte fra Karmas’ eg... Se mere
Virksomheden har svaret
Var det muligt havde Karma Sushi Århus fået 0 stjerner. Ærligt ikke et besøg værd. Hvor skal jeg starte…..? Over 1 times ventetid på mad UDEN at blive informeret om dette. Kvalitet og pris... Se mere
Virksomhedsoplysninger
Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder
Karma Sushi er en restaurantkæde af 6 restauranter, der specialiserer sig i smagsoplevelser af højeste kvalitet. Karma Sushi er i dag beliggende i København, Århus, Aalborg og Frederikshavn.
Kontaktoplysninger
Trianglen 4, 2100, København Ø, Danmark
- info@karmasushi.dk
- karmasushi.dk
Super lækker mad de gange jeg har fået…
Super lækker mad de gange jeg har fået fra frederikshavn

Besvarelse fra Karma Sushi
Karma Østerbro
Karma, Østerbro
De to stjerner går til maden, der var ganske udmærket, men servicen haltede gevaldigt. De to tjenere havde virkelig travlt, og den ene af dem virkede meget stresset og tabte flere gange nogle glas. Jeg fik faktisk helt ondt af personen.
Derudover har jeg aldrig set så ulækre toiletter på en restaurant. Jeg nævnte det for det for tjeneren, som sagde, at de godt vidste det. Der har bare været for travlt til at gøre noget ved det :(
Nå ja, og så gik der over en time fra bestilling til at vi modtog maden.

Besvarelse fra Karma Sushi
Danmarks bedste Sushi
Danmarks bedste Sushi, som desværre ofte laver fejl med bestillinger og afhentningstidspunkt.

Besvarelse fra Karma Sushi
En vildt god oplevelse
En vildt god oplevelse.
Der er en god stemning når man kommer ind af døren og man bliver mødt af en sød tjener. Maden bliver præsenteret, så du ved hvad du spiser og så smagte det fantastisk! Frisklavet og af lækre råvare. Virkelig god sushi og kombinationer du ikke får andre steder.
Tjeneren var enormt opmærksom på om vi manglede noget og vi fik både en lille forret på huset og en fødselsdagskage til dessert!
Vi blev mætte langt før vi var færdige, men fik bare det resterende pakket, så vi kunne tage det med hjem!
Eneste minus ved Karma er spisepindene der splintre.

Besvarelse fra Karma Sushi
Som regel god sushi
Som regel god sushi, men det er virkelig ærgerligt, at når man bestiller ruller med ebi, så er de kolde og slet ikke sprøde, hvilket gør at sushi’en har en helt anden konsistens end man kunne tænke sig. Det kan lade sig gøre for andre sushisteder at lave rullerne frisk til afhentning - Der kunne Karma godt lige oppe sig👎🏼

Besvarelse fra Karma Sushi
Karma Sushi en dårlig oplevelse
Efter Corona er min oplevelse, at der er sket en markant forringelse af både kvalitet og kvantitet. Også æstetikken er dalen markant.
En stor skuffelse til samme pris, som før Corona (590 kr )
Ikke pengene værd længere.

Besvarelse fra Karma Sushi
Synd og skam
I vores familie elsker vi Karma sushi og bestiller ofte fra Frederikshavn. Har faktisk bestilt allerede 2 gange i denne uge.
I får dog kun denne ene stjerne for den absolut helt forkastelige kundeservice. Ved ikke om medarbejderne er ligeglade fordi det ikke er deres virksomhed, men det virker i hvert fald sådan. Havde bestilt sushi i går til kl 18.30, hvor der så igen igen blev ringet at Maden var forsinket, denne gang helt til kl 20, det vil sige 1 1/2 time. Vi har accepteret samme situation mange gange, men det er jo ikke en lille forsinkelse på et kvarter eller en halv time og vi havde bestilt i god tid og inviteret gæster. Så vi bad dem gøre deres ypperste for at overholde vores aftale, hvilket resulterede i at Karma Sushi blot annullerede vores ordre over sms efter samtalen. Super fræk og useriøs kundeservice.
Det er ikke just små beløb vi lægger hos jer og har gjort gennem tiden , så I må virkelig oppe jer, overholde jeres tider ved at sætte flere medarbejdere på og behandle jeres kunder ordentligt, ellers er jeg bange for at den gode sushi ikke længere kan opveje den dårlige kundeservice. Det er ganske enkelt synd og skam for et godt koncept.

Besvarelse fra Karma Sushi
Ikke pengene værd - helhedsoplevelsen er markant forringet
Vi køber oftest sushi fra Karma (hver til hveranden måned, Vestergade Aarhus C) - som regel altid premium roll selection mm. - en menu til 575 kr. Efter coronanedluk af restauranter (og dermed kun mulighed for take-away) er æstetik og luksusoplevelse dalet markant. Vi betaler normalt gerne dét ekstra for Karma pga. de to ovennævnte ting, som afgjort er en del af oplevelsen;
Indtil for 3-4 mdr. siden ville man modtage take away flot anrettet med masser af garniture i æstetiske papbokse, som gjorde det let at anrette det flot hjemme efterfølgende. Derudover ville man modtage porcelænsskål til soya og soya i glasflaske. Nu modtager man take-away i plastikbakke og med plastiktilbehør som ved enhver andet billigere sushi-restaurant. Det betyder også, at garniture er trykket fladt - og der manglede flere slags garniture, som hører til menuen. Sidste gang manglede der ekstra "dip" såsom gomacreme mm, som også hører til menuen. Alt i alt en ringere oplevelse at købe sushi fra Karma. Smagen er dog upåklagelig.

Besvarelse fra Karma Sushi
Karma sushi Aalborg.
!!!Rettelse!!!
Efter at have kommunikeret med karma sushi, laver jeg nu en redigering af mit nedenstående anmeldese.
Vi snakkede med en utrolig kompetent medarbejder fra karma sushi, og vi fik løst vores problem med STOR TILFREDSSTILELSE.😀😀
Vi glæder os nu til sushi i aften fra netop Karma sushi Aalborg.
Tak for at vende en negativ oplevelse til en kæmpe positiv oplevelse.
Vi ses i aften 😀
Karma sushi Aalborg.
Vi køber ofte sushi hos jer, og er altid super tilfredse. Men denne gang sidder vi med en kvalme lignede føleser og tomme maver, da det ikke havde samme kvalitet som det plejer. Det var ikke den store smagsoplevelser som det plejer, som vi gerne bruger små 1000 kr på. Sushi stykkerne var tynde, ujævne, ikke rullet ordentligt(faldt fra hinanden bare vi kiggede på dem), nogle af stykker knasende i garnituren, hvilket ikke var særlig lækkert. Desuden smagte flere af stykkerne af fisk, bog ikke på den gode måde!
Vi vil kun have sushi fra karma, da det plejede at være stedet der lever op til vores krav, forventninger og standard. Men vi sidder nu med en tvivlende følelse om det er der vi vil bestille fra igen, hvis dette er blevet standarden, eller lad mig omformulere mig...NEJ, der kommer vi ikke til at bestille fra igen hvis dette er standarden!!

Besvarelse fra Karma Sushi
Den bedste sushi OG virkelig god…
Den bedste sushi OG virkelig god service 🙏🏼💫 Bestilte sushi i Nyhavn men da jeg kom derned var der lukket. Vi havde misforstået hvor jeg havde ringet til, men de sørgede for jeg kunne betale med MobilePay og fik en chauffør til at levere. Virkelig tak for hurtig og god service 👌🏼
Maden er altid god, så kan kun anbefales 🤩

Besvarelse fra Karma Sushi
Så skete det igen bestilte sushi kl 16…
Så skete det igen bestilte sushi kl 16 med afhentning kl.19 på Østerbro da vi kom var det ikke klart og først kl.20.00 eller senere. Det er skidt når det er 2 gang indenfor 3 uger. Så det blev til lidt ost. Sushien er ellers lækker

Besvarelse fra Karma Sushi
Karma helt uden service !
Wow - verdens dårligste kundeservice hos Karmasushi. Skrev til dem 4/1 grundet dårlig nytårsmenu hvor der tilmed manglede flere nigiri . Fik først svar 22/2 - og helt sikkert kun fordi jeg havde lagt vores store skuffelse ud på Trustpilot. Blev lovet at de ville vende tilbage for at udbedre den manglende menu og service men dags dato 23/3 har de endnu ikke vendt tilbage !!! Det må gå godt hos KARMA for de ønsker tydeligvis ikke at fastholde Deres kunder !!

Besvarelse fra Karma Sushi
NÆGTER AT MODTAGE KONTANTER ❗️❗️
NÆGTER AT MODTAGE KONTANTER ❗️❗️
Jeg skulle idag efter genoptræning have mig en hurtig frokost så jeg startede med at gå på VACA - Mexican Finger Food blev jeg afvist med mine 100kr i kontanter, deres begrundelse var covid, som du havde skrevet på et lille skilt ved kassen,
Jeg informerede dem om den danske lovgivning, og om at man ikke måtte nægte at modtage kontanter, heller ikke på baggrund af en sygdom, dette vidste ekspedienten godt, og sagde at dettee havde valgt at gøre alligevel, jeg bad derfor om at få lov at tale med bestyreren.
Her efter kommer en ung engelsktalende gut ud og jeg spørg om han er bekendt med loven omkring kontanter, han siger JA, trækker på skulderen, og fortæller at det er deres regler.
Jeg informere om at jeg vil gå videre med denne diskriminering, og da jeg er på vej ud af butikken, høre jeg ham sige, forholdsvis højt “Omg she’s crazy”
Da jeg er på krykker vælger jeg ikke nogen større diskussion, og tænker jeg går bare ind på Karma Sushi istedet, da jeg kommer ind står selv samme engelsktalende gut og tager i mod bestillinger, så diskriminering gælder tilsyneladende også der !
Jeg valgte at gå, og jeg sætter ALDRIG
mine ben der igen!
MÅ MEGET GERNE DELES

Besvarelse fra Karma Sushi
Fejlinformation om allergener (Aalborg afdeling)
Vi fik en kasse med petit fours med i vores bestilling på Valentine’s Day. Vi spurgte medarbejderen i restauranten meget tydeligt om de indeholdt mælk/æg/smør og det fik vi at vide meget klart og tydeligt, at det gjorde de bestemt IKKE.
Vi var alligevel skeptiske, så vi valgte at gemme dem i køleskabet og vente med evt at spise dem til efter vi havde dobbelttjekket med en anden Karma Sushi afdeling. Næste dag ringer vi til Karma Sushi i Kbh og får at vide at deres petit fours indeholder mælkeprodukter og æg. Mælk og æg er allergener, og det er fuldstændig uacceptabelt, uprofessionelt og FARLIGT at fejlinformere folk om dette. Så selvom sushien er fin, så er servicen uacceptabel.

Besvarelse fra Karma Sushi
Trukket for annulleret ordre
Bestilte for 1745 kr . Fik afvide de ikke kunne lave maden til tiden og jeg aftalte derfor at annullere ordren. Pengene er blevet trukket selvom jeg fik afvide at det ikke ville ske og har skrevet 2 gange til takeout og 2 gange til Karma Sushi, men har intet hørt. Ved ikke om jeg nogensinde får mine penge retur. Svindel. Jeg bliver dog ved med at kæmpe for mine penge, men jeg bliver nok ikke kunde igen.
Edit: pengene modtaget. Dog intet svar fra takeout kun fra Karma. Elendig service fantastisk mad.
Dårlig service og oplevelse
Bestilte Valentines Menuen + ved siden af til d. 14/2 - fordi vi virkelig skulle kræse med sushi. Bestiller til afhentning kl. 17.15. Det er helt fair at der er ventetid, men en halv time er måske ikke helt godt nok. Da vi kommer hjem er jomfruhummeren ikke god og smager ikke godt og der sidder stadig noget sort på den. Risene i sushien var hårde og tørre og jeg syntes bestemt ikke oplevelsen var 1000 kr. værd.
Jeg har idag kontaktet Viborg butikken, men syntes bestemt ikke det var en god oplevelse der kom ud af det. Får nærmest af vide at jeg lyver og det ikke er korrekt og jeg skulle have kontaktet dem noget før - og ja, der er gået 9 dage, og det skal jeg beklage.
Dårlig oplevelse d. 14 blev så til en yderligere dårlig service i dag!

Besvarelse fra Karma Sushi
Utrolig dårlig behandling
SKIDER PÅ ENS TID. Jeg var til jobsamtale hos Azam, hvor jeg får af vide, at jeg vil få svar efter 3-4 dage. Efter flere uger, hvor jeg ikke har hørt fra dem kontakter jeg hende, hvor hun beder mig sende mit CV, da "hun ikke lige kan huske mig". Jeg sender så mit CV igen, hvorefter jeg endnu engang intet hører fra hende. Super uprofessionelt behandling, derfor denne ene stjerne.
Utrolig dårlig service på karma sushi i…
Utrolig dårlig service på karma sushi i Frederikshavn. Købte sushi for næsten 1500 kr og da vi bad om en ekstra ingefær og wasabi, kunne dette kun lade sig gøre mod ekstra betaling. 16 kr!!!! Det er dårlig service og småligt!

Besvarelse fra Karma Sushi
Dårlig kvalitet og service!
Vi fik take-away fra Frederiksgade i Aarhus. Har ofte købt sushi der, og det plejer at være glimrende. Denne gang var det dog sjusket lavet og ruller, som var faldet fra hinanden. På ingen måde i orden kvalitet, når man tænker på prislejet.
Skrev til restauranten men de er aldrig vendt tilbage, ej heller efter en rykker. Vi bestiller i hvert fald ikke derfra igen!

Besvarelse fra Karma Sushi
Desværre levede de ikke op til vores…
Desværre levede de ikke op til vores forventninger. Det tog 1 time og 15 min før vi fik vores mad serveret og der var ingen oplysning om det. Der var heller ingen kontakt til om vi ville have mere at drikke, indrømmer gerne at den flaske vin nærmest var væk inden maden kom. Der var abolut ingen service for pengene. Vi burde gøre som et andet bord gjorde, de gik for regningen. Vi tog dog kontakt til dem efterfølgende og måtte rykke for svar over flere gange før de kom tilbage og tilbød os en snack menu. Det var uden tvivl sidste gang kommer der, og desværre for jeg synes deres mad er god, men mangler simpelthen en ordentlig service til den pris.

Besvarelse fra Karma Sushi
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.







