Vi havde den udsøgte fornøjelse af at spise en signatur menu på Karma sushi restaurant i Aalborg den 4/2 2026. Maden var virkelig veltillavet, og lækre råvarer. Dog ærgrede det os at der var iskoldt... Se mere
Karma Sushi
Tak, fordi du bruger Trustpilot. Det er desværre ikke muligt at skrive anmeldelser på denne side længere, da virksomhedens website er lukket ned. Hvis du har nogen spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Har i aften fejret min datters 18 års fødselsdag på Karma Sushi i Viborg. Service 10/10 Maden 10/10 Finish og Visuelt indtryk 10/10 Betjeningen - super kemi og god balance mellem salg/anbefa... Se mere
Virksomheden har svaret
Opdatering: 29/8 Vi har fremsendt vores mail til nedenstående mail adresse men stadig ingen respons 😳🥺 Vi har flere gange købt via Wolt men i fredags bestilte vi (igen) direkte fra Karmas’ eg... Se mere
Virksomheden har svaret
Var det muligt havde Karma Sushi Århus fået 0 stjerner. Ærligt ikke et besøg værd. Hvor skal jeg starte…..? Over 1 times ventetid på mad UDEN at blive informeret om dette. Kvalitet og pris... Se mere
Virksomhedsoplysninger
Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder
Karma Sushi er en restaurantkæde af 6 restauranter, der specialiserer sig i smagsoplevelser af højeste kvalitet. Karma Sushi er i dag beliggende i København, Århus, Aalborg og Frederikshavn.
Kontaktoplysninger
Trianglen 4, 2100, København Ø, Danmark
- info@karmasushi.dk
- karmasushi.dk
Dårlig service..
Ret skuffet over service. Vi ankommer før vores booking og bestiller ret hurtigt drikkevarer og mad. Da vi sætter os er der kun 3 andre gæster i den afdeling vi sidder. Da der er gået en halv time og gæsterne bag os, som i øvrigt ankom noget tid efter vi gjorde, har fået deres drikkevarer, tager jeg fat i tjeneren og spørger om vores drikkevarer er glemt. Hun går ud og tjekker og kommer tilbage efter 10 min med vores drikkevarer. Jeg spørger samtidig om der er styr på maden. Dette ved hun ikke og går ud igen i køkkenet. Hun vender tilbage og siger at hun har sagt det til køkkenet, og at hun så ikke kan gøre mere og at jeg samtidig må vise forståelse da de er fuldt booket den dag. Det forstår jeg ikke, da alle de andre gæster jo ankom efter os, så vi må da være først i køen til maden. Efter at måtte skynde på endnu en tjener for at få vores mad, ankommer maden så 1 time efter vi har bestilt og 10 minutter før at vi havde planlagt at gå, da vi skulle være et andet sted bagefter. Stedet var egentlig meget fint og maden udmærket, men service var ret så dårlig. Det klæder ikke sådan et sted når prisen er pænt høj.
Sted og betjening - øv - mad PRAGTFULD
Århus Frederiksgade: De tre store stjerner. Hyggelig Diner stemning - altså god stemning, men ikke intim og privat eller specielt underholdende. Man sad tæt på andre og man kunne kun se rundt på det samme lidt kedelige men stemningsfyldt belyste interiør. Altså hyggeligt for en diner. Ikke for en sushi-restaurant hvor man giver raskt væk 1200 væk for mad og drikke til to. Ingen visuelle kokke - eller specielt inspirerende tjenere. Tik tak 32 minutter før vi blev spurgt om vi var klar til at bestille og det var uden at have blevet tilbudt at bestille noget at drikke først. Så sad altså uden vådt og tørt i godt 45 minutter. Da man er færdig med at spise følte man sig ikke komfortabel med at blive til en cocktail mere eller dessert og kaffe… lokalet er for uinspirerende, møblerne for ukomfortable og gæsterne for tætte. Og hey - sørg nu for sæbe og vand på toiletterne - og SKAL man være smart at have små håndklæder foldet på toiletterne så hold øje med at få lagt nye ud. MADEN - er noget af det bedste sushi jeg har smagt. Derfor tre stjerner - for særdeles lækker sushi. Men for dyrt i forhold til lokation , komforten og mandskabet/service
Karma Sushi Århus 0 stjerner
Var det muligt havde Karma Sushi Århus fået 0 stjerner. Ærligt ikke et besøg værd.
Hvor skal jeg starte…..?
Over 1 times ventetid på mad UDEN at blive informeret om dette.
Kvalitet og pris hænger på ingen måde sammen.
Mærkelig eftersmag og konsistens på sushi. Og en omgang maveonde efterfølgende.
Vi havde forventet høj kvalitet men oplevede det modsatte.
Vi synes bestemt ikke at det var 817kr værd.
Ingen anbefaling herfra
Øv øv øv
Min mor og jeg har lige spist på Karma…
Min mor og jeg har lige spist på Karma sushi Aalborg. og det var helt fantastisk. Ud over den god service, fandt vi maden lækker, smagfuld og med gode råvarer. Vi fik både forret, hovedret og dessert, alt var godt. Omgivelserne hyggelige og dejlig lounge musik, kan varmt anbefales!
Dårlig anmeldelse - Frederikshavn
Vi har desværre haft en dårlig oplevelse af restauranten i Frederikshavn her til aften. Vi havde bestilt bord til kl 17.30 - der var et eller 2 andre borde med kunder, men alligevel skulle der gå en time inden vi fik drikkevarer eller mad. Efter en halv times ventetid rykkede vi for at kunne afgive bestilling, og derefter ventede vi igen en halv time inden maden kom. Drikkevarerne var glemt, så dem måtte vi rykke for, da vi fik maden. Sushien var ok, men dyr i forhold kvaliteten. Wasabi og andet tilbehør kom ca 10 minutter efter den øvrige mad.
I børnemenuen var desserten i første omgang også glemt, og noget af tilbehøret til menuen var udsolgt, og der var ingen alternativer, og det var der ikke nævnt ved bestillingen.
Vi kunne høre, at vi ikke var alene om at være utilfredse med betjeningen - for øvrige borde brokkede sig også højlydt.
Så en ærgelig oplevelse - specielt, da vi havde forventet noget helt andet.
Lang ventetid og dårlig sushi
Vi kom ind på en næsten tom restaurant og bestilte sushi til børnene og os selv. Forretten kom rimelig hurtigt, men da den var spist, ventede vi ihverfald 35 minutter uden service og når maden endelig kom, manglede begge børneportionerne. Sushien er heller ikke værd at komme efter. Den smager ikke godt. Sød service dog. Det er bare ikke nok til at få os tilbage.
Manglende betjening - alt for lang ventetid
Efter at have siddet 28 min ved bordet i Aarhus, kom en tjener for at tage imod bestilling. Min bordherre var lige på toilet, så vi aftalte, at de skulle komme om lidt og tage imod vores bestilling. Efter 40 min rejste vi os, da ingen kom. Vi bad om tale med restaurantchefen, som ikke var tilstede. Det blev aftalt, at restaurantchefen ville ringe os op. Her 4 dage efter har vi endnu ikke hørt noget. Derfor denne anmeldelse.
Fantastisk mad, middelmådig service
Karma sushi Aalborg 2.10.21
Vi var inde og spise på Karma sushi i Aalborg, hvilket var en blandet oplevelse. Maden var perfekt og der var ikke en finger at sætte på det, det var dog bare trist at der var så lang ventetid mellem retterne, det var ikke meget fokus på gæsterne og vi forsøgte forgæves at bestille drikkevarer flere gange. Den lange ventetid på maden havde været ok hvis tjenerne var mere fokuserede på om gæsterne ved bordet manglede drikkevare.
Alt i alt var maden i top, men servicen var simpelthen ikke op til standard og til de priser burde det simpelthen være noget man har fokus på.
Vi håber på at vende tilbage på et tidspunkt når serviceniveauet er kommet lidt mere i top.

Besvarelse fra Karma Sushi
Bedste sushi ever!
Karma Sushi Århus 2.10.21
Bedste sushi ever! (Siger stor sushifan)
I den dyre ende, men er hver en krone værd.
Så frisk og så lækkert.
Smagsmæssigt kreativt og særligt.
Venlig og opmærksom betjening.
ANBEFALES
God oplevelse
Købte mad hos Aarhus afdeling.
Lækker og velsmagende mad :-)
Vi oplevede en forsinkelse ved afhentning af mad, og det fandt de tilmed en fornuftig løsning på.
En god oplevelse at handle ved Karma Sushi, hvor man som kunde føler at de virkelig arbejder for tilfredse kunder.
Aalborg:
Aalborg:
Ganske tung sushi, alt med diverse former for fed “dressing”.
Overkogte edame bønner.
Våde borde, vippende stole, ubehagelig belysning.
Ikke pengene værd.

Besvarelse fra Karma Sushi
Maden er god, det er servicen ikke!
Maden var som altid god. Men servicen var i bund.
Når man går ind og bruger 3k på mad forventer man lidt ekstra.
De glemte noget af vores bestilling. De cocktails vi fik smagte ikke af noget, og de første to ud af tre øl vi valgte, var de løbet tør for.
Jeg har kun haft gode oplevelser på Nyhavn. Men restauranten på Trianglen mangler et løft før prisen hænger sammen

Besvarelse fra Karma Sushi
Virkelig dårlig sushi.
Virkelig dårlig sushi.
Alt er søbet ind i en mayonnaiseagtig dressing. Konsistensen på rullerne er slatten og klæg.
Maden var færdig 20 minutter efter det aftalte tidspunkt.
Til gengæld er det rasende dyrt. Jeg betalte 850 kroner for 2 små bakker, 2 øl og 3 sodavand - vel at mærke som take away.
Jeg synes egentligt at personalet i butikken var iorden. Men de skal vel lave den mad, som ledelsen har besluttet.
Så ejerne burde holde sig til noget, de har forstand på - ud fra maden at dømme er det sikkert Currywurst mit Pommes.

Besvarelse fra Karma Sushi
Bedste sushi i Frederikshavn😍😍😍😍
Meget delikat.
MMMM, det var den bedste sushi oplevelse i mit liv, mmmm, man kunne virkelige eddiken.
Kokken efterlod endda en lille gave i maden til mig.
Mmmm, jeg elsker virkelig asiatisk kultur, jeg vidste ikke edderkopper var en delikatesse rundt i Asien
Dejlig sushi, dårlig service.
Hos Karma Sushi i Nyhavn fik jeg det bedste sushi jeg har smagt, men servicen var under standard.
Der var nye medarbejdere på arbejde og det virkede ikke som om at de var blevet oplært, bare en smule, inden de var startet.
Når man vælger et sted, hvor prisen er dyrere end mange andre steder, forventer man også at de har styr på det, men det virkede slet ikke sådan.
Det er ærgerligt at den gode mad ikke endte med at være i centrum, fordi alt udenom sejlede.

Besvarelse fra Karma Sushi
Karmasushi i Aalborg - god mad, middelmådig service
Vi spiste på Karmasushi i Aalborg onsdag 21. Juli.
Maden var super god 👍🏻😊
Desværre var servicen ikke samme kvalitet.
Da vi kom gik der 10-15 min før der kom nogen for at tage vores bestilling af drikkevarer og mad. Vi sad og jokere med at der måske var selvbetjening, da der var 3 personaler, som alle havde travlt med alt andet end at betjene kunderne.
Da de endelig kom forløb bestillingen super nemt, og vi fik også maden i fint tempo. Alt mad var meget fin kvalitet.
Da de 2 børn som var med i selskabet gerne ville have en ekstra portion kylling nuggets til deres børnemenu, bestilte vi dette.
Da vi så fik regningen, havde de afregnet 75 kr for de ekstra kyllinge nuggets, hvor en hel børnemenu kun koster 69 kr.
Da jeg gjorde opmærksom på fejlen, fik jeg blot at vide at det ikke var nogen fejl, men at det var prisen i deres system.
Vi endte med at betale for 2 fulde børnemenuer på 69 kr, selvom vi kun havde fået 1 fuld børnemenu + ekstra nuggets. Rigtig dårlig service og mangel på forståelse fra personalets side.
Vi spurgte hvorfor vi ikke var blevet gjort opmærksom på at det ville være billigere for os at bestille en fuld børnemenu mere istedet for? Til det svarede de bare "at vi jo blot havde bestilt ekstra nuggets til børnene, og at det var prisen på dem".
Super god kvalitet mad. Middelmådig service, hvor det også ofte var svært at få kontakt til personalet ift bestillinger - selvom restauranten kun var ca halvt fyldt.
Jeg vil klart anbefale takeaway da maden er 5 stjerner værd, men betjeningen desværre ikke har samme kvalitet.

Besvarelse fra Karma Sushi
Super mad, ringe service og håbløst klima
Vi var fredag d 11/6 ude og fejre på Karma Sushi i Nyhavn. Maden var forrygende, vi valgte signatur menuen og en Roll set menu da vi var fire gæster. Desværre var oplevelsen alt andet en forrygende. Det skyldes at lokalet var hvad der føltes som 40 grader varmt og ingen udluftning. Min mor på 60 år kunne næsten ikke være i lokalet og var tydeligvis meget påvirket. Hun gjorde hvad hun kunne for at nyde aftenen på trods, men det kan man simpelthen ikke byde sine gæster. I må investerer i noget Air condition eller som minimum skabe noget frisk luft. Heldigvis fik vi drukket omkring 10 liter vand for at få lidt køl. Hvad angår betjeningen, var den hvad man på godt gammelt dansk kan kalde piv ringe. Tjenerne havde tydeligt intet kendskab til vinen på menukortet (hvidvin) og kunne ikke hverken vejlede eller anbefale. Vi fik så lov til at prøve en hvidvin og den smagte godt. Da maden så kom, fik vi ingen introduktion til signatur menuen, men da vi så spurgte fik vi en håbløs gennemgang, hvor meget af det var fejlagtig. “ Det ligner noget hvid fisk, her er lidt laks osv…” ikke hvad man sådan lige forventer! Alt i alt var vi meget begejstrede for maden og stor kudos til køkkenet, men man forventer som gæst at føle sig tilpas i restauranten, og få noget ordentlig vejledning og præsentation af betjeningen. Mine 2 stjerner går til køkkenet og havde været 5 såfremt ovenstående havde været i orden. Jeg kan desværre ikke anbefale Karma Sushi i Nyhavn.

Besvarelse fra Karma Sushi
Fremragende oplevelse på Trianglen
Vi havde en formidabel og overraskende god oplevelse på Karma sushi på Trianglen. Ikke kun var maden usædvanlig veltillavet med mange lækre små detaljer. Helt anderledes end den normalt gængse sushi. Betjeningen var så søde og venlige. Og bød, af sig selv på ekstra vin, fordi vi måtte vente på maden.
Vi spiste udenfor, men jeg glæder mig næsten til det bliver vinter, så jeg kan nyde maden i de meget smukke lokaler.

Besvarelse fra Karma Sushi
Karma Sushi - Aalborg
Fantastisk mad og god service, der kommer vi helt sikkert igen!
Den bedste Sushi i Aalborg :D

Besvarelse fra Karma Sushi
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.







