Karma Sushi 

Tak, fordi du bruger Trustpilot. Det er desværre ikke muligt at skrive anmeldelser på denne side længere, da virksomhedens website er lukket ned. Hvis du har nogen spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Vi havde den udsøgte fornøjelse af at spise en signatur menu på Karma sushi restaurant i Aalborg den 4/2 2026. Maden var virkelig veltillavet, og lækre råvarer. Dog ærgrede det os at der var iskoldt... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Har i aften fejret min datters 18 års fødselsdag på Karma Sushi i Viborg. Service 10/10 Maden 10/10 Finish og Visuelt indtryk 10/10 Betjeningen - super kemi og god balance mellem salg/anbefa... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Opdatering: 29/8 Vi har fremsendt vores mail til nedenstående mail adresse men stadig ingen respons 😳🥺 Vi har flere gange købt via Wolt men i fredags bestilte vi (igen) direkte fra Karmas’ eg... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Var det muligt havde Karma Sushi Århus fået 0 stjerner. Ærligt ikke et besøg værd. Hvor skal jeg starte…..? Over 1 times ventetid på mad UDEN at blive informeret om dette. Kvalitet og pris... Se mere

Virksomhedsoplysninger

  1. Restaurant

Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder

Karma Sushi er en restaurantkæde af 6 restauranter, der specialiserer sig i smagsoplevelser af højeste kvalitet. Karma Sushi er i dag beliggende i København, Århus, Aalborg og Frederikshavn.


Kontaktoplysninger

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Jeg havde desværre bestilt forkerte…

Jeg havde desværre bestilt forkerte sted, da hjemme siden var virkelig dårlig opbygget.
Jeg ringer og afbestiller kort efter da jeg opdager fejlen. Jeg får afvise jeg skulle kontakte kontoret for at få pengene tilbage. Jeg har kontaktet dem flere gange og de siger pengene er på vej. Der er gået over 1,5 måned. Hvor de lovede 5-7 hverdage!

Vi bestilte så det rigtige sted og det var virkelig skuffende isforhold til prisen. Vi betalte 68kr for en meget lille kedelig tangsalat hvor man kan få en stor for 45kr andre steder. Det sidste gang vi bestiller.

15. marts 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Vi besøgte restauranten i…Frederikshavn

Vi besøgte restauranten i Frederikshavn. Indretningen var smuk. Maden dejlig men betjeningen var så mangelfuld og ringe at det ødelagde den samlede oplevelse fuldstændig. Jeg skrev en lang mail direkte til restauranten hvor jeg i detaljer beskrev vores oplevelse. De har ikke ulejliget sig med overhovedet at besvare min henvendelse hvilket bekræfter min oplevelse af helt utrolig ringe kundeservice. Meget ærgerligt!

6. marts 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ekstrem skuffende oplevelse!!

Ekstrem skuffende oplevelse!!
Ekstrem dårlig service, man kan mærke at tjenerne nærmest helst undgår en, udover det har de mistet deres bevilling til alkohol hvilket betyder at man hverken kan få cocktails, vin eller øl.
Maden er ALT for dyr i forhold til nuværende kvalitet og mængde.
Alt i alt skuffende oplevelse, vi vender helt sikkert ikke snuden mod karma igen.

Har for halvandet år siden spist på karma Trianglen, den gang var det en fremragende oplevelse - man blev budt velkommen med en lille starter, god service, lækre cocktails og god mad.
Alt det gode ved Karma den gang er IKKE-EKSISTERENDE længere.

Vil på ingen måde anbefale Karma sushi til nogen andre.
🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫

13. februar 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Dårlig karma: Sløj mad og ingen service

Vi bestilte sushi to-go hos Karma Sushi på Trianglen for lidt tid siden.

Maden var ikke frisk. Flere af stykkerne smagte af fisk og både min kæreste og jeg fik det skidt efterfølgende. Da restaurantens telefon var lukket sendte jeg en mail til dem og forklarede situationen - særligt for at undgå at de serverede samme dårlige fisk og rejer for andre kunder.

Jeg fik aldrig svar på henvendelse, som i INTET svar, hvilket jeg skulle mene var the bare minimum hos en restaurant med bare lidt respekt for sig selv og sine kunder.

Vil kraftigt fraråde jer at handle her. Læg jeres penge et sted, hvor kvaliteten er i orden og hvor restauranten rent faktisk gider besvare henvendelser.

11. februar 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Flabet kundeservice

Jeg ringer tirsdag den 1 februar klokken 10:42, og bliver videresendt til jeres kundeservice i kbh. Jeg siger jeg gerne vil bestille en onsdags menu + en karma crunch tilægsrulle, hvorefter medarbejderen svarer flabet om jeg ikke kan gøre det online. Jeg plejer altid at ringe til jer, uden problemer, men siger jo det kan jeg vel godt, troede dog ikke at man kunne bestille onsdagsruller online. Jeres medarbejder svarer at nu har jeg jo ringet, så kan jeg ligeså godt bestille det nu. Hun spørg mig 3 gange, hvad jeg gerne vil ha, og jeg svarer 3 gange, at jeg gerne vil ha en onsdags menu + en karme crunch tillægsrulle, jeg spørger to gange for at sikre mig, at det bliver bestilt til Aarhus og hun bekræfter. Da jeg står dagen efter, i Karma Sushi Aarhus, så har de ikke modtaget min bestilling. Ekspedienten i Aarhus er rigtig sød, og jeg får lov til at lave bestillingen der, dog så misforstår vi hinanden og jeg får en tuna(?) tillægsrulle, hvilke var virkelig ærgerligt. Hun sagde dog, at de godt kunne lave en karma crunch til mig, men så skulle jeg yderligere vente 20 minutter, hvilket jeg simpelhent ikke gad, for så ville jeg ha brugt 40 minutter ish, på at vente på noget mad som jeg faktisk havde bestilt.

Anyway, hvis jeg nogensinde bestiller fra jer igen, så bestiller jeg online, jeres kundeservice i kbh er jo ikke eksisterende, virkelig flabet og hun burde ikke ha med kunder at gøre i fremtiden :) jeg ville ha givet jer en stjerne, men jeres medarbejder i Aarhus var nu rigtig sød.

5. februar 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Dårlig sushi og alt for dyr te

Karma Sushi er virkelig faldet i kvalitet. Det er begyndt at blive til sushi ”fast food” (dog ikke hurtigt lavet) med for meget friture som er kamufleret under navnet ”crispy”. Smagene, som man kender fra japansk sushi er ikke enkle, men spækfyldt med alt for meget, så man ikke kan smage forskel på deres forskellige rolls. De vil for meget, putter for mange forskellige ting i, og det ender med at alting bare smager af det samme. Selv ingefær kan ikke nulstille munden.
Da vi besøgte Karma Sushi sidste lørdag, bestilte vi grøn te, for at også få en oplevelse af at drikke noget lækkert til. Teen kom i en stor kande hvori der kun var et tebrev fra Pukka. Et tebrev til så stor kande gjorde teen ekstremt tam, og vi endte bare med at drikke varmt vand. Selv efter en time var teen ikke stærk.
For et brev te betalte vi 48 kroner, og vel at mærke en pakke Pukka te med selvsamme breve koster 39 kr. Jeg ved godt, at restauranter tjener godt på drikkevarer, men det her er simpelthen det rene røveri.
Vi kommer ikke til at besøge karma sushi igen.

29. januar 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Karma sushi nyhavn

Karma sushi nyhavn. Det her besøg var ganske enkelt perfekt. Vi bestilte "signatur set menu". Alt uden undtagelse var perfekt, servicen var også topklasse.

Det her sted skal prøves, gourmet oplevelse!

28. januar 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Fordærvet fisk

Fordærvet fisk, det som ellers skulle være en dejlig aften med ungerne, ender med en lang nat og dag tæt på et wc.
Vi henvender os pænt til vores tjener og siger at disse stykker lugter af “fisk” igen reaktion, og skade var sket :(
Dagen efter skriver vi pænt til kundeservice, de gider slet ikke at svare på vores henvendelse !
Så det så sidste gang man kommer der !
Dårlig mad og service hænger åbenbart sammen !

26. januar 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Dårlig nytårs sushi - Aarhus

Bestilte sushi som takeaway nytårsaften fra Karma sushi Aarhus. Har før fået sushi derfra, som har været super godt. Men denne gang var en meget skuffende oplevelse. Sushien smagte meget ‘slatten’ og var tydeligvis slet ikke frisklavet. Det smagte og så ud som om, at det var blevet lavet dagen før. De stykker, som skulle indeholde noget sprødt, var helt bløde, og fisken så flere steder tør og kedelig ud. Bestemt ikke en anbefaling herfra - jeg kommer i hvert fald ikke til at bestille sushi derfra længere.

1. januar 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Bestilte Take away fra Karma Sushi…

Bestilte Take away fra Karma Sushi Aalborg til nytårsaften, hvilket desværre var en skuffelse der slet ikke levede op til prisen. Sushien virkede som om den havde stået længe og var slatten og kedelig. Til børnene havde vi suppleret med sushi fra Bilka, da børnene ikke gider alt toppingen som er på Karmas, må desværre sige at sushien fra Bilka var markant mere frisk og indbydende. Desværre sidste gang vi bestiller fra Karma Sushi, især efter at have læst de mange anmeldelser.

1. januar 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Tør tun, Flydende sushi og brændt mad

Tør tun, sushi ruller faldt fra hinanden, brændte tempurarejer og maks en teskefuld tangsalat til 600kr?!
Vi bestilte sushi til afhentning hos Karma Sushi i Frederikshavn og det var forfærdeligt, Føtex sushi til 30 kr slår dette.. Jeg er super utilfreds, og er enormt utilfreds over den mangelfulde service over telefonen Pengene tilbage tak!

29. december 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Mangelfuld og forsinket take away

Bestilte take away 2 dage i forvejen. Kaos ved afhentning og maden var 30 min forsinket men man kunne få et gratis glas vand!? Da maden kom forsikres vi om at alt er der -det var der så ikke…

22. december 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Det er den bedste sushi i Aarhus

Det er den bedste sushi i Aarhus, men servicen er SÅ ringe. Laaang ventetid, uengagerede, ufleksible og bare ikke særlig serviceminded personale. Til den pris burde man kunne forvente sig mere af helhedsoplevelsen.

18. december 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Wuav har lige spist en fantastisk menu…

Wuav har lige spist en fantastisk menu på Karma Sushi i Aalborg. Det er min bedste sushi-oplevelse til dato.
Menuen var meget varieret og ALT var superfrisk og smagte vildt godt. Det er ikke banal sushi - det er virkelig lækker sushi med mange gode smage…Jeg/vi kommer helt sikkert igen.

10. december 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Fik ikke lov til at nyde vores mad!

Maden var god.. Men oplevelsen blev sku ærgerlig. Min kæreste og jeg havde bestilt bord via hjemmesiden 20:15 i anledning af hans fødselsdag. Vi kom til tiden og bestilte med det samme, da vi havde et gavekort. Vi fik vores drink 20:30 og maden 20:40. Kl. 21 kom en af tjenerne og spurgte om alt var fint og om vi manglede noget, hvilket vi takkede nej til. 10 minutter efter kommer hun igen og spørger om det samme, hvor vi igen siger nej tak. Hun svarer, at hun giver os noget mere tid. Det er mærkeligt at man kan bestille tid så sent, hvis de åbenbart lukker så tidligt, at de skal "skynde" kunderne ud på den måde, som der blev med os. Øv oplevelse på en restaurant som vi ellers var glade for engang.

10. december 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Fantastisk sushi

Fantastisk sushi - men jeres tjenere i Nyhavn mangler erfaring og taler meget utydeligt. De virker urutinerede og selvom vi fint taler og forstår engelsk, havde vi store problemer med at høre hvad de sagde.

21. november 2021
Uopfordret anmeldelse

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere