Vi havde den udsøgte fornøjelse af at spise en signatur menu på Karma sushi restaurant i Aalborg den 4/2 2026. Maden var virkelig veltillavet, og lækre råvarer. Dog ærgrede det os at der var iskoldt... Se mere
Karma Sushi
Tak, fordi du bruger Trustpilot. Det er desværre ikke muligt at skrive anmeldelser på denne side længere, da virksomhedens website er lukket ned. Hvis du har nogen spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Har i aften fejret min datters 18 års fødselsdag på Karma Sushi i Viborg. Service 10/10 Maden 10/10 Finish og Visuelt indtryk 10/10 Betjeningen - super kemi og god balance mellem salg/anbefa... Se mere
Virksomheden har svaret
Opdatering: 29/8 Vi har fremsendt vores mail til nedenstående mail adresse men stadig ingen respons 😳🥺 Vi har flere gange købt via Wolt men i fredags bestilte vi (igen) direkte fra Karmas’ eg... Se mere
Virksomheden har svaret
Var det muligt havde Karma Sushi Århus fået 0 stjerner. Ærligt ikke et besøg værd. Hvor skal jeg starte…..? Over 1 times ventetid på mad UDEN at blive informeret om dette. Kvalitet og pris... Se mere
Virksomhedsoplysninger
Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder
Karma Sushi er en restaurantkæde af 6 restauranter, der specialiserer sig i smagsoplevelser af højeste kvalitet. Karma Sushi er i dag beliggende i København, Århus, Aalborg og Frederikshavn.
Kontaktoplysninger
Trianglen 4, 2100, København Ø, Danmark
- info@karmasushi.dk
- karmasushi.dk
Kan bestemt anbefale Karma sushi
Kan bestemt anbefale Karma sushi. Maden smager super lækkert og smuk indretning.

Besvarelse fra Karma Sushi

Besvarelse fra Karma Sushi
Bookede bord til kl 21
Bookede bord til kl 21, får en booking bekræftelse 14:41 på at alt er i orden. Vi tager så derud og finder ud af at deres restaurant er lukket??? De havde ingenting skrevet i mailen, og at vi først finder ud af det, ved at stå ude foran deres dør og læse papiret på døren, er virkelig ikke sådan man burde drive forretning……..
Super dejlig mad
Super dejlig mad, verdens beste sushi i nogle fede rammer.
Fantastisk mad
Fantastisk mad, og virkelig god service.
Mange tak for en god aften :-)

Besvarelse fra Karma Sushi
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Blev total overraske over hvor prof og flot take away emballage tog sig ud.
Den bedste sushi jeg har smagt til dato.
Der for 6 ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Besvarelse fra Karma Sushi
Bondefange nye kunder
Bestiller online til afhentning mellem kl. 18.30-18.45 - får så bekræftelse om at det først kan hentes kl. 18.50.
Ringer så for at aflyse da det er for sent - for så af vide jeg kan godt annullere MEN ikke få pengene tilbage men kun skubbe min ordre til en anden dag.
WHAT - er I så dårlige I er nødt til at bondefange nye kunder?

Besvarelse fra Karma Sushi
Slet ikke det samme som sidst
Vi bestilte i starten af ugen en signatur menu til 4 Personer til I går, fredag fra Karma sushi Trianglen. Allerede da vi pakkede tingene ud blev vi ret kede af det kun var pakket tilbehør til 2 personer når jeg havde noteret 4 personer i bestillingen og endda igennem et opkald tidligere på dagen. Da vi så skulle spise blev vi faktisk skuffet. Vi har før for et års tid siden bestilt fra jer og var super overrasket over smag og kvalitet. Dette var ikke tilfældet denne gang. Risene var store og grødet, nogle af stykkerne ved simpelthen så kæmpe store kontra andre, at man ikke kunne tage dem i én mundfuld, tuntateren var helt galt, den hverken smagte af noget og havde konsistens som et stykke toast der havde ligget i mælk. Det meste smagte generelt ikke af noget som helst, og sidste gang vi fik fra jer stod der på de finde dressinger hvad passede godt til hvilken sushi rulle, det gjorde der ikke denne gang.
Så alt i alt er vi møg hamrende skuffet over at bruge 1260 kr på en menu som slet ikke levede op til forventningerne og prisen. Rigtig meget øv herfra.
Efter at have skrevet til kundeservice kan vi få 10% på en ny menu til 1100 kr ... Det er simpelthen løsningen...
Karma sushi Nyhavn
Karma sushi Nyhavn : min kæreste og jeg ankommer på restauranten, bestiller vores mad, vand og cocktails. Efter 1 time fik vi vores drinks men måtte vente yderlige på mad og vand.. vi ventede 1,5 time på de første retter, og det smagte nogenlunde, dog retten efter.var for tung og fisket i smagen.. vi måtte også spørge efter vores vand endnu en gang..
Vi valgte at gå uden at spise op, da vi begynde at få det dårligt under maden og den tunge luft i restauranten.
Efter besøget kastede min kæreste op, og jeg selv havde det yderst kvalmende.
Personalet som ellers var søde og høflige, men kunne ikke følge med og borderne rundt om os blev aldrig ryddet af efter folk gik.. dette syn vækkede heller ikke yderlige appetit..
Vi kommer ikke igen.

Besvarelse fra Karma Sushi
Karma Sushi Frederiksgade Århus
Karma Sushi Frederiksgade Århus
Min Kæreste og jeg var på Karma Sushi i Frederiksgade (Århus) mandag den 4.-7.
1. Vi ventede 1 timen og 15 minutter på at få vores mad
2. De andre gæster på Karma havde åbenbart også ventet i lige så lang tid. Hvis man ved, at der går så lang tid før gæster kan få deres mad, så lad være med at tage flere gæster ind
3. INGEN form for kompensation (Vi brugte mindst 850,-).
Dårlig oplevelse

Besvarelse fra Karma Sushi
Super service og lækker mad
Jeg var på Karma Sushi i Aalborg lørdag den 9 Juli med min dreng da han gerne ville prøve for han havde aldrig prøvet det før.
Vi blev taget godt imod af personalet, kom ned til vores bord og fik en ipad udleveret så vi kunne vælge hvad vi ville have at spise.
Vi bestilte maden og i løbet af 15 min var maden klar og den var super lækker, tjeneren sagde at vi bare skulle komme og sige hvis vi manglede noget eller ville have mere at spise.
Knægten var vildt begejstret over maden og sagde han gerne ville derind igen, specielt crispy chicken faldt virkelig i hans sted :-)
Så Karma Aalborg, vi ses en anden god gang :-)

Besvarelse fra Karma Sushi
[Besøg på Karmasushi i Århus
[Besøg på Karmasushi i Århus, lørdag d. 25juni]
Er simpelthen i chok over den service vi fik. Jeg har personligt aldrig oplevet så dårlig, ikke smilende, ukompentent, mangel på arrangement på arbejdet - blere borde stod tomme med beskidt service i over en time, to andre borde valgte at gå efter over en times ventetid på drikkelse og personalet stod bare og hang ved disken og lavede absolut ingenting . Vi ventede i 2 timer på maden og fik efterfølgende afvide at vores ordre var glemt på trods af at der kun var 8 andreborde. Vi valgte at gå efter 2.5 time hvor vi kun havde fået serveret starters, som oveni købet kom 2 gange pga forvirring, vi fik serveret 12 stykker næsten uspiselig sushi lige inden vi gik, hvor risende var klistret, tunen var næsten helt brun og uspiselig og oveni den kom desserten.
Vi måtte efter 2.5 times spildt på en forfærdelig mad og kundeoplevelse gå ud og finde noget andet mad.
Jeg er simpelthen I chok og aldrig oplevet noget lign.
Menukort via telefon
God mad og venlig betjening. Men det meget dårligt at man skal se på menukort via sin telefon.
Har netop spist her til aften
Har netop spist her til aften. Manglede flere vine på deres kort og fik en forfærdelig bismag af mug i min sushi.
Alt for lang ventetid
Alt for lang ventetid
Tog maden 1 time og 15 min at komme på en søndag aften hvor der kun var 2 andre borde i brug i resturanten
Karma Sushi Trianglen
Karma Sushi Trianglen
Vi starter med at komme ind og for så derefter at blive ført ned for at sidde alene i deres kælder med fugtskader, hvor man stort set gennem hele aftenen er efterladt af personalet. Efter at have ventet 1,5 time på vores forretter kommer kun halvdelen af det vi havde bestilt. Hvor vi jo så igen fik liv at vente på resten af vores mad i yderligere 30 min mindst. Dette er igen et gennemgående mønster af at føle sig glemt af personalet og ikke få alt det mad vi har bestilt.
Dog vil jeg pointere at maden er god og lækker. Og især deres kød, bare et håbløst personale.
Selv ville jeg aldrig komme her igen. Især når man ser på deres priser kan jeg nævne adskillige bedre alternativer til billigere og bedre sushi.
Trianglen karma sushi.
Trianglen karma sushi.
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Super oplevelse lækker og flot sushi. 🇯🇵 Venligt og dygtigt personale 👍og en rigtigt flot restaurant tæt på Metro og parken.
Bare perfekt. 🌸🌸🌸🌸🌸
Lækker sushi
Vi har idag købt onsdagsmenuen, det smagte fantastik som altid. Frisk og indbydende sushi fra Karma i Frederikshavn.
Ikke så god en oplevelse.
Ikke så god en oplevelse.
Efter at have fået meget meget lækker sushi i Kbh for ikke så længe siden, besluttede min hustru og jeg, at vi i forbindelse med en koncert vi skulle til, ville prøve at gentage succesen, men nu i Aarhus. Vi havde af 2 forskellige hørt om Karma Sushi. Derfor faldt valget på dette sted.
Vi startede med ikke at blive fundet i Deres reservationssystem. Det viste sig ikke at være noget problem. Vi var de første i restauranten og blev hurtig ”seated”.
Vi fik herefter et par menukort. Vi måtte dog bede om at få det ene skiftet, idet det var meget fedtet og meget lidt lækkert.
Vi bad om noget vejledning, til at bestille det vi skulle spise. Det kunne vi godt få af den flinke medarbejder. Vi blev bedt om at se på, hvad vi ville have at drikke. Så ville tjeneren vejlede om, hvad der kunne være en god ide at spise.
I ventetiden blev det tid til en tur på tissehuset. Der var ingen lys på toilettet, men efter lidt forvirring lykkedes det personalet at få lyset tændt. Min hustru kom tilbage fra toilettet og var lidt skeptisk over den oplevelse. På gulvet lå plastikstykker……. måske fra små drikkejuicer, noget der ved første øjekast kunne ligne et brugt kondom, men dog ikke var det. Stort cigaretskod ved siden af toilettet. Propfyldt spand til papirservietter. Fyldt beholder med vaskeklude. Sæbedispencer som det var umuligt at få noget ud af, fordi den var tom.
Da tjeneren kom tilbage til os, beklagede vedkommende, at det med øllet ikke fungerede lige nu, men at vi snart ville få vores øl. Vi spurgte nu, hvornår man åbnede restauranten om dagen. Vi fik at vide, at det var 16.30. Vi var altså de første denne dag, kunne vi konstatere. Vi nævnte herefter, at toilettet ikke var i orden og at det ville være rigtig godt, at gøre noget ved det.
Vi fik efterhånden vores øl, som viste sig at være lunken og absolut ikke kold eller i det mindste kølig, som man ville forvente af fadøl. Dette lod vi passere for ikke at være efter tjeneren igen.
Vi fik vejledning til at bestille vores mad og det var fint. Vi bestilte den side, som hed snacks for at bruge dette som forret. Vi fik her tuntacos, som smagte ok. Dog var det, som man på siden kalder ”friske Jalapenos” på ingen måde friske. De var slatne og på ingen måde spændstige. Måske var de skåret dagen i forvejen og friske var de ikke. Vi fik også Edamamebønner, som helt uden tvivl var overtilberedt og sandsynligvis også fra dagen i forvejen, tror vi. Vi fik jomfruhummerhaler i noget friteret dej, som på det nærmeste var rå indvendig. Ubagt/Ufritteret dej er ikke den største oplevelse, at få i munden.
Fra næste side i menukortet fik vi b.la Chickenbites. Igen her var vi enige om, at de måtte være fra dagen i forvejen. De var sprøde men uendeligt tørre. Ca. 1 mm. rundt i hele kyllingestykket omkreds helt tørt og sejt.
Vi var skuffede, men besluttede ikke at gøre yderligere ved det. Vi ville på trods forsøge at have en slags jahat på og ikke være efter tjeneren, som jo blot gør hvad arbejdsgiveren giver mulighed for. Vi undlod derfor, at bestille hovedret og gik et andet sted hen og fik den.
Vi måtte betale 710 kr. for det vi fik og det gør vi gerne, hvis tingene er i orden. Det syntes vi ikke, det var. Navnlig med vores nylige oplevelse på en Københavnsk sushirestaurant in mente, som kun var en smule dyrere, men hvor vi til gengæld fik både mere og alt virkede friskt og meget lækkert.
Inden vi forlod stedet gik jeg lige på toilet igen for at tisse. Intet var sket der efter mere end ca. 1½ time, udover at der var kommet 6 – 7 rene vaskeklude til at tørre hænder i. Men ingen mulighed for at vaske sine hænder med sæbe. Sæbedispenseren var stadig gabende tom og gulvet var snavset og beskidt som da vi kom.
Vi er desværre ikke i stand til at anbefale ”Karma Sushi” i Aarhus.
Aftenen sluttede godt med en skøn koncert med Sebastian.
kærs karma sushi
kærs karma sushi.
Endnu engang skuffer frederikshavn. vi var i går inde og spise ved jer. vi bliver ringet op før aftalen, at jeres dankort er gået i stykker. da vi ankommer til restauranter er der rigtig koldt. vi får af vide, at der hvis ikke er blevet bestilt olie og at i har en varmeblæser. vi sidder tæt på varmeblæseren. jeg ender med iskolde fingre og vi afslutte vores måltid hurtigere, fordi jeg virkelig fryser. endvidere må vi vente på vores syltet ingefær og er over halvvejs i spisningen, inden det dukker op.
jeg påpeger over for tjeneren at der er virkelig koldt, og at i godt måtte have sagt det, da i ringede ud om det andet problem.
jeg fik svaret, at hun ikke mærkede noget til det, fordi hun løb rundt.
jeg er endnu engang oprigtigt skuffet og det er nok også sidste gang vi besøger eller henter takeaway fra jer! kunne man give stjerner, var det blevet til en stjerne !
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.







