Vi havde den udsøgte fornøjelse af at spise en signatur menu på Karma sushi restaurant i Aalborg den 4/2 2026. Maden var virkelig veltillavet, og lækre råvarer. Dog ærgrede det os at der var iskoldt... Se mere
Karma Sushi
Tak, fordi du bruger Trustpilot. Det er desværre ikke muligt at skrive anmeldelser på denne side længere, da virksomhedens website er lukket ned. Hvis du har nogen spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Har i aften fejret min datters 18 års fødselsdag på Karma Sushi i Viborg. Service 10/10 Maden 10/10 Finish og Visuelt indtryk 10/10 Betjeningen - super kemi og god balance mellem salg/anbefa... Se mere
Virksomheden har svaret
Opdatering: 29/8 Vi har fremsendt vores mail til nedenstående mail adresse men stadig ingen respons 😳🥺 Vi har flere gange købt via Wolt men i fredags bestilte vi (igen) direkte fra Karmas’ eg... Se mere
Virksomheden har svaret
Var det muligt havde Karma Sushi Århus fået 0 stjerner. Ærligt ikke et besøg værd. Hvor skal jeg starte…..? Over 1 times ventetid på mad UDEN at blive informeret om dette. Kvalitet og pris... Se mere
Virksomhedsoplysninger
Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder
Karma Sushi er en restaurantkæde af 6 restauranter, der specialiserer sig i smagsoplevelser af højeste kvalitet. Karma Sushi er i dag beliggende i København, Århus, Aalborg og Frederikshavn.
Kontaktoplysninger
Trianglen 4, 2100, København Ø, Danmark
- info@karmasushi.dk
- karmasushi.dk
Never ending sushi i Frederikshavn
Var til never ending sushi og det var mega lækkert sushi. Der kom hurtigt nyt sushi ind på bordet når vi havde spist det foregående
Altid helt fantastisk sushi og den…
Altid helt fantastisk sushi og den sødeste betjening med glimt i øjet.
Men pladsen...... det bord vi fik henviste, var der allernederst klods op af baren ud mod vinduet. Virkelig koldt, der trak og udsigt til “roderi” bag disken. Så hvis I vil være den bedste sushi restaurant er det ikke nok at sushi og betjening er top klasse, indretning skal også være perfekt.

Besvarelse fra Karma Sushi
Vi har nydt rigtig mange aftner med…
Vi har nydt rigtig mange aftner med lækker mad, god service og hyggelig stemning :) Altid en succes.

Besvarelse fra Karma Sushi
Meget dårlig service!!
Til Karma Sushi, Frederikshavn,
Her er vores anmeldelse af jeres restaurant.
Egentligt var vores tanke efter besøget hos jer sidste lørdag (den 8. februar 2020), at vi blot ville finde andre sushi restauranter i fremtiden og ikke gøre et større nummer ud af besøget.. Men flere af vores venner og bekendte har uafhængigt af hinanden opfordret os til, at lave en skriftlig anmeldelse af jer, da de alle finder det under al kritik.
Min kæreste og jeg skulle have en hyggelig aften med god mad og efterfølgende en tur i biografen - vi valgt derfor at spise hos jer, da vi tidligere har haft rigtige gode erfaringer med jer i Frederikshavn og vi samtidigt havde et gavekort på 500 kr til restauranten. Vi havde heldigvis købt biografbilletterne på forhånd (filmen startede kl 20.15), så vi havde mest muligt tid til at nyde maden. Vi ankom til Karma sushi kl Ca. 18.30 og bestilte al vores mad og drikke kort tid derefter..
Rundt i restauranten sad flere borde, som havde bestilt igennem Dinnerdays. Tiden går og folkene omkring os begynder at få deres mad... Vi kigger gentagne gange på vores urer og ud i køkkenet med en forventning om, at vores mad snart kommer - vi er i øvrigt meget meget sultne.
Kl. 19.50 har vi stadig ikke fået vores mad og vi begynder at blive bekymret for, om vi overhovedet kan nå og spise og komme i biografen til tiden. Bordet til højre for os er blevet opmærksom på, at de mangler flere stykker sushi ift. det, som de har betalt for - hvilket også er tilfældet for bordet til venstre for os (dem til venstre har siddet med deres mad så længe og er igang med deres dessert, hvorfor de vælger at tage de manglende stykker sushi med hjem). Bordene omkring os begynder at spørge, om vi ikke har ventet urimeligt længe på vores mad, hvilket vi jo også begynder at mene, eftersom vi skal nå i biografen til tiden. Vi tager kl. 19.55 fat i den kvindelige tjener og spørger til vores mad og gør opmærksom på, at vi skal nå en film kl 20.15!
Kl. 20 får vi langt om længe vores mad - vi har altså siddet og ventet i over 1 time og 20 minutter på vores mad (!!!) - og vi skal nu kværne Ca. 50 stk. sushi på under 15 minutter, hvilket overhovedet ikke var en fornøjelse.. Vi kunne på ingen måde nyde maden og de ekstra sauce, som vi havde bestilt! Vi skynder os at sluge maden, får betalt regningen UDEN nogen form for afslag (vi har så travlt, da klokken allerede har passeret 20.15 og orker ikke at tage en diskussion om forholdene) og ender alligevel med at komme for sent til filmstart.
Jeg syntes det er under al kritik, at vi sidder i over 1 time og 20 minutter og vente på vores mad - vi kommer til at betale knap 1000 kr for noget, som på ingen nogle måde var en nydelse eller hyggeligt, fordi vi skulle skynde os sådant! Vi fortryder begge to, at vi valgt at bruge vores hyggeaften og ikke mindst vores penge hos jer - vi kommer helt sikkert IKKE igen en anden god gang, det er simpelthen for dyrt og ikke det værd, desværre!
Mvh. Daniel Lopez
Her er så hvad man får tilbudt at få tilbage, efter at have spildt sin aften på at vente i evigheder på sin mad, samt mistede sin film i biografen!!!!!
Hej Daniel,
Jeg er ked af at høre, at du ikke mener, at vores kompensation er tilstrækkelig. Som sagt vil jeg rigtig gerne tilbyde jer de 300 kr, men en fuld refundering + biografbilletter, kan jeg desværre ikke klare.
Beklager at vi ikke kunne nå til enighed angående dette, men når det så er sagt, så tager vi din klage meget alvorligt, og dette er givet videre til restaurant manageren i Frederikshavn.
Du ønskes en rigtig god dag
Med venlig hilsen / 敬具 / Saludos / Best regards
Katrine Wolff
Marketingassistent
Kuyashii
Trianglen 4, 2100 København Ø, Denmark
+ 45 24 84 37 51
kw@kuyashii dk
Total dårlig stil, jeg vil gøre mit til at få dette budskab ud så andre ikke ender som vi gjorde!!!

Besvarelse fra Karma Sushi
Karma sushi har mistet grebet.
Karma sushi har altid været mit “go to” take away sted ved trinaglen siden de åbnede, pga. deres lækre sushi, som helt klart var den ekstra omkostning værd. Men må desværre erkende (efter flere chancer, da alle kan have en off dag), at kvaliteten er faldet betydeligt på det seneste. Det er stadig god sushi, bestemt, men ikke den ekstra omkostning værd, i forhold til deres konkurrenter som f.eks. Sticks. Virker ydermere til at menuerne er blevet mindre, trods den samme betaling (samme antal ruller i menuerne bare skiftet ud med mindre alternativer;) )
Ærgerligt, da det efter min mening plejede at være det bedste sted i København, den plads har de desværre ikke mere.
Karma Sushi - First Class Sushi
Karma Sushi formår at levere en rigtig god restaurantoplevelse og et ekstremt højt niveau på alle deres kompetenceområder (fremstillingen af gourmet-sushi, lækre drikkevarer og at sætte kunderne i et dejligt, hyggeligt, rent og stilet lokale).
Her skal der understreges at kreativiteten i køkkenet har jeg ikke set magen til andre sushi-steder.
Dette høje niveau oplever man i hvilken som helst Karma Sushi man sætter sine fødder i - om det være i Aalborg, Århus eller København. Vigtigst af alt, har jeg aldrig haft en sushi-oplevelse så fantastisk, som de besøg jeg har haft hos KARMA SUSHI.
Det var mit første besøg på Karma Sushi der fik mig til at ændre synet på hvor godt sushi rent faktisk kan smage, og hvilket første til at jeg begyndte at spise sushi.
Forinden havde jeg smagt sushi 2-3 steder, og synes at det var vænmeligt.
Jeg forstår ikke at Karma Sushi har fået så mange dårlige anmeldelser, men jeg kan se at det nok skyldes en IT-fejl?
Jeg har spist sushi på alle verdens kontinenter og, personligt, kan ingen måle sig med Karma Sushi.
KARMA SUSHI HAS MY BIGGEST RECOMMENDATION!! Go for it ;-)

Besvarelse fra Karma Sushi
Har stadig ikke fået refunderet mit tab…
Har stadig ikke fået refunderet mit tab for nytårsaften, hvor vi ventede 7 timer på maden. Fik ikke det vi havde bestilt og derudover var fisken ikke frisk så vi måtte kassere flere stykker. Får ingen svar, kun spørgsmål om deres mediedækning.
Jeg vidste allerede efter nytårsaften at jeg ikke ville handle med dem igen men deres håndtering efterfølgende har kun gjort det værre. Bestil aldrig mad der fra, da du bliver snydt og bedraget.

Besvarelse fra Karma Sushi
Lige været nede for at hente takeaway
Lige været nede for at hente takeaway. Skulle have maden kl 1900, men der havde været rod i deres systemer. Fair nok. Så ser var 10-15 min ventetid sagde den søde manager på Trianglen, så jeg kunne da lige få øl mens jeg venter.
Kl. 2005 havde jeg fået nok, efter er blevet lovet adskillig gange at min mad var lige på trapperne, havde jeg fået nok.
Skulle efter sine få mine penge tilbage.
Men tak karma sushi for at have spildt min fredag.
Og nej det er ikke først gang de laver dette nummer.
Så det bliver sidste gang jeg sætte mine ben der.

Besvarelse fra Karma Sushi
Er det svindel, tyveri eller bare ekstrem service?!!
Jeg bestilte den sushi til den 22/12 på deres hjemmeside. Vi ringede så og flyttede det til den 21/12. Hvorefter vi skulle betale igen da vi afhentede det, da betalingen den 22/12 var blevet annuleret - fair nok. Men de trækker så pengene den 22 alligevel. Vi ringer derind og sender en mail hvor de så beder om mine konto oplysninger som jeg sender. Jeg har ikke fået mine penge endnu og det er over en måned siden og de svarer ikke når jeg skriver til dem ang. status på tilbagebetaling. Det er simplethen den mest ringe service jeg har oplevet, med de mest inkompetente medarbejder og ledelse... og sushien er ikke engang særlig god...
HOLD JER LANGT VÆK FRA DETTE STED!!
Til svaret - har stadig ikke fået mine penge tilbage og det er over en måned siden jeg kontaktede jer første gang. Har sendt en mail til jer.

Besvarelse fra Karma Sushi
Det bedste sushi!
Enormt lange ventetider
Helhedsindtrykket af vores besøg i restauranten i Nyhavn var ikke godt, bortset fra de fysiske rammer: Meget smukke lokaler i en baggård. Irriterende baggrundsmusik underminerede dog ønsket om at lave et japansk miljø. Det største problem var utrolig lange ventetider: på at bestille drinks, på at bestille mad, på at drinksene endelig kom og maden langt om længe kom. På det tidspunkt havde vi været på restauranten i 1,5 time. Enten var der for lidt personale, eller også skal de oplæres bedre. Hver gang tjenerne kom med en ny servering, kom det fx bag på dem, at bordet var fuldt af fadene fra den tidligere servering. Maden var ok, men det var mere bling (trøffel og skaldyr virker jo imponerende) end egt. velsmagende. Fisken var god nok og havde en god temperatur, men alt i alt er prisen for høj i forhold til kvalitet og smag. Jeg kommer der ikke igen.
Forfærdelig dårlig service
Forfærdelig dårlig service! Mangelfulde leveringer med flere timers forsinkelse, og intet ansvar tager de, ingen komposition, det er bare ærgeligt for dig. Sygt dårlig karma!

Besvarelse fra Karma Sushi
Der kan ske fejl for alle
Der kan ske fejl for alle. Helt klar en uheldig nytårsaften og en useriøst undskyldning fra ejeren, men når det er sagt, synes jeg det er et godt sted

Besvarelse fra Karma Sushi
God service, fantastisk mad
Der er rigtig god service, de er venlige, og de laver fantastisk mad.

Besvarelse fra Karma Sushi
En kujon af en ejer
En kujon af en ejer. Ventetid på 6 timer (!!)
Restauranten tager ikke ansvar for noget som helst!
Hold jer langt væk fra dem.
Over 6 timer forsinket nytår 2019
Over 6 timer forsinket. Havde bestil mad til afhentning kl. 15, fik maden 21.15. Var forbi flere gange og stod samlet i kø i over 3 timer. Maden levede slet ikke op til den gode kvalitet vi før har fået derfra.

Besvarelse fra Karma Sushi
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.







