Karma Sushi 

Tak, fordi du bruger Trustpilot. Det er desværre ikke muligt at skrive anmeldelser på denne side længere, da virksomhedens website er lukket ned. Hvis du har nogen spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Vi havde den udsøgte fornøjelse af at spise en signatur menu på Karma sushi restaurant i Aalborg den 4/2 2026. Maden var virkelig veltillavet, og lækre råvarer. Dog ærgrede det os at der var iskoldt... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Har i aften fejret min datters 18 års fødselsdag på Karma Sushi i Viborg. Service 10/10 Maden 10/10 Finish og Visuelt indtryk 10/10 Betjeningen - super kemi og god balance mellem salg/anbefa... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Opdatering: 29/8 Vi har fremsendt vores mail til nedenstående mail adresse men stadig ingen respons 😳🥺 Vi har flere gange købt via Wolt men i fredags bestilte vi (igen) direkte fra Karmas’ eg... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Var det muligt havde Karma Sushi Århus fået 0 stjerner. Ærligt ikke et besøg værd. Hvor skal jeg starte…..? Over 1 times ventetid på mad UDEN at blive informeret om dette. Kvalitet og pris... Se mere

Virksomhedsoplysninger

  1. Restaurant

Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder

Karma Sushi er en restaurantkæde af 6 restauranter, der specialiserer sig i smagsoplevelser af højeste kvalitet. Karma Sushi er i dag beliggende i København, Århus, Aalborg og Frederikshavn.


Kontaktoplysninger

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Altid helt fantastisk sushi og den…

Altid helt fantastisk sushi og den sødeste betjening med glimt i øjet.
Men pladsen...... det bord vi fik henviste, var der allernederst klods op af baren ud mod vinduet. Virkelig koldt, der trak og udsigt til “roderi” bag disken. Så hvis I vil være den bedste sushi restaurant er det ikke nok at sushi og betjening er top klasse, indretning skal også være perfekt.

1. marts 2020
Uopfordret anmeldelse
Karma Sushi-logo

Besvarelse fra Karma Sushi

Hej Heidi,
Tak for din anmeldelse og ikke mindst din feed back på vores indretning. Vi vil selvfølgelig gerne have at alle vores gæster får en god oplevelse, derfor sætter vi pris på din feed back og vil gerne stramme op, så det fremover altid spiller i alle vores restauranter, og at der ikke er udsigt til roderi.

Med venlig hilsen
Katrine, Marketing

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Vi har nydt rigtig mange aftner med…

Vi har nydt rigtig mange aftner med lækker mad, god service og hyggelig stemning :) Altid en succes.

29. februar 2020
Uopfordret anmeldelse
Karma Sushi-logo

Besvarelse fra Karma Sushi

Hej Lene,
Mange tak for de fine ord! Vi glæder os til at ser jer igen :-)

Med venlig hilsen
Katrine, Marketing

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Meget dårlig service!!

Til Karma Sushi, Frederikshavn,

Her er vores anmeldelse af jeres restaurant.

Egentligt var vores tanke efter besøget hos jer sidste lørdag (den 8. februar 2020), at vi blot ville finde andre sushi restauranter i fremtiden og ikke gøre et større nummer ud af besøget.. Men flere af vores venner og bekendte har uafhængigt af hinanden opfordret os til, at lave en skriftlig anmeldelse af jer, da de alle finder det under al kritik.

Min kæreste og jeg skulle have en hyggelig aften med god mad og efterfølgende en tur i biografen - vi valgt derfor at spise hos jer, da vi tidligere har haft rigtige gode erfaringer med jer i Frederikshavn og vi samtidigt havde et gavekort på 500 kr til restauranten. Vi havde heldigvis købt biografbilletterne på forhånd (filmen startede kl 20.15), så vi havde mest muligt tid til at nyde maden. Vi ankom til Karma sushi kl Ca. 18.30 og bestilte al vores mad og drikke kort tid derefter..

Rundt i restauranten sad flere borde, som havde bestilt igennem Dinnerdays. Tiden går og folkene omkring os begynder at få deres mad... Vi kigger gentagne gange på vores urer og ud i køkkenet med en forventning om, at vores mad snart kommer - vi er i øvrigt meget meget sultne.
Kl. 19.50 har vi stadig ikke fået vores mad og vi begynder at blive bekymret for, om vi overhovedet kan nå og spise og komme i biografen til tiden. Bordet til højre for os er blevet opmærksom på, at de mangler flere stykker sushi ift. det, som de har betalt for - hvilket også er tilfældet for bordet til venstre for os (dem til venstre har siddet med deres mad så længe og er igang med deres dessert, hvorfor de vælger at tage de manglende stykker sushi med hjem). Bordene omkring os begynder at spørge, om vi ikke har ventet urimeligt længe på vores mad, hvilket vi jo også begynder at mene, eftersom vi skal nå i biografen til tiden. Vi tager kl. 19.55 fat i den kvindelige tjener og spørger til vores mad og gør opmærksom på, at vi skal nå en film kl 20.15!

Kl. 20 får vi langt om længe vores mad - vi har altså siddet og ventet i over 1 time og 20 minutter på vores mad (!!!) - og vi skal nu kværne Ca. 50 stk. sushi på under 15 minutter, hvilket overhovedet ikke var en fornøjelse.. Vi kunne på ingen måde nyde maden og de ekstra sauce, som vi havde bestilt! Vi skynder os at sluge maden, får betalt regningen UDEN nogen form for afslag (vi har så travlt, da klokken allerede har passeret 20.15 og orker ikke at tage en diskussion om forholdene) og ender alligevel med at komme for sent til filmstart.

Jeg syntes det er under al kritik, at vi sidder i over 1 time og 20 minutter og vente på vores mad - vi kommer til at betale knap 1000 kr for noget, som på ingen nogle måde var en nydelse eller hyggeligt, fordi vi skulle skynde os sådant! Vi fortryder begge to, at vi valgt at bruge vores hyggeaften og ikke mindst vores penge hos jer - vi kommer helt sikkert IKKE igen en anden god gang, det er simpelthen for dyrt og ikke det værd, desværre!

Mvh. Daniel Lopez

Her er så hvad man får tilbudt at få tilbage, efter at have spildt sin aften på at vente i evigheder på sin mad, samt mistede sin film i biografen!!!!!

Hej Daniel,

Jeg er ked af at høre, at du ikke mener, at vores kompensation er tilstrækkelig. Som sagt vil jeg rigtig gerne tilbyde jer de 300 kr, men en fuld refundering + biografbilletter, kan jeg desværre ikke klare.

Beklager at vi ikke kunne nå til enighed angående dette, men når det så er sagt, så tager vi din klage meget alvorligt, og dette er givet videre til restaurant manageren i Frederikshavn.

Du ønskes en rigtig god dag

Med venlig hilsen / 敬具 / Saludos / Best regards

Katrine Wolff
Marketingassistent

Kuyashii
Trianglen 4, 2100 København Ø, Denmark
+ 45 24 84 37 51
kw@kuyashii dk

Total dårlig stil, jeg vil gøre mit til at få dette budskab ud så andre ikke ender som vi gjorde!!!

17. februar 2020
Uopfordret anmeldelse
Karma Sushi-logo

Besvarelse fra Karma Sushi

Hej Daniel,
Tak for din henvendelse. Først og fremmest vil jeg gerne beklage for den lange ventetid du og din familie oplevede på den pågældende aften. Det er selvfølgelig ærgerligt at dette har påvirket jeres aften og oplevelse af os, og dette har vi fuld forståelse for. Dette er selvfølgelig noget vi gerne vil rette op på, og du skal derfor være velkommen til at kontakte mig på email kw@kuyashii.dk så kan vi finde en løsning på dette.

Med venlig hilsen
Katrine, Marketingassistent

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Karma sushi har mistet grebet.

Karma sushi har altid været mit “go to” take away sted ved trinaglen siden de åbnede, pga. deres lækre sushi, som helt klart var den ekstra omkostning værd. Men må desværre erkende (efter flere chancer, da alle kan have en off dag), at kvaliteten er faldet betydeligt på det seneste. Det er stadig god sushi, bestemt, men ikke den ekstra omkostning værd, i forhold til deres konkurrenter som f.eks. Sticks. Virker ydermere til at menuerne er blevet mindre, trods den samme betaling (samme antal ruller i menuerne bare skiftet ud med mindre alternativer;) )
Ærgerligt, da det efter min mening plejede at være det bedste sted i København, den plads har de desværre ikke mere.

15. februar 2020
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Karma Sushi - First Class Sushi

Karma Sushi formår at levere en rigtig god restaurantoplevelse og et ekstremt højt niveau på alle deres kompetenceområder (fremstillingen af gourmet-sushi, lækre drikkevarer og at sætte kunderne i et dejligt, hyggeligt, rent og stilet lokale).
Her skal der understreges at kreativiteten i køkkenet har jeg ikke set magen til andre sushi-steder.
Dette høje niveau oplever man i hvilken som helst Karma Sushi man sætter sine fødder i - om det være i Aalborg, Århus eller København. Vigtigst af alt, har jeg aldrig haft en sushi-oplevelse så fantastisk, som de besøg jeg har haft hos KARMA SUSHI.
Det var mit første besøg på Karma Sushi der fik mig til at ændre synet på hvor godt sushi rent faktisk kan smage, og hvilket første til at jeg begyndte at spise sushi.
Forinden havde jeg smagt sushi 2-3 steder, og synes at det var vænmeligt.
Jeg forstår ikke at Karma Sushi har fået så mange dårlige anmeldelser, men jeg kan se at det nok skyldes en IT-fejl?
Jeg har spist sushi på alle verdens kontinenter og, personligt, kan ingen måle sig med Karma Sushi.
KARMA SUSHI HAS MY BIGGEST RECOMMENDATION!! Go for it ;-)

28. januar 2020
Uopfordret anmeldelse
Karma Sushi-logo

Besvarelse fra Karma Sushi

Hej Haris,
Tak for besøget og for din rigtig fine anmeldelse af os - det varmer! Vi er glade for at du er tilfreds med vores sushi og vi glæder os til at byde dig velkommen igen i en af vores restauranter.

Med venlig hilsen
Katrine, Marketingassistent

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Har stadig ikke fået refunderet mit tab…

Har stadig ikke fået refunderet mit tab for nytårsaften, hvor vi ventede 7 timer på maden. Fik ikke det vi havde bestilt og derudover var fisken ikke frisk så vi måtte kassere flere stykker. Får ingen svar, kun spørgsmål om deres mediedækning.
Jeg vidste allerede efter nytårsaften at jeg ikke ville handle med dem igen men deres håndtering efterfølgende har kun gjort det værre. Bestil aldrig mad der fra, da du bliver snydt og bedraget.

27. januar 2020
Uopfordret anmeldelse
Karma Sushi-logo

Besvarelse fra Karma Sushi

Hej Christina,
Vi beklager meget for din dårlige oplevelse hos os og vi er utroligt kede af at ikke føler at det er blevet taget godt nok hånd om efterfølgende. Hvis vi ikke allerede har været i kontakt pr mail eller andet, så vil jeg gerne opfordre dig til at sende din klage til kw@kuyashii.dk så vil vi finde en løsning på din refundering.

Med venlig hilsen
Katrine, Marketingassistent

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Lige været nede for at hente takeaway

Lige været nede for at hente takeaway. Skulle have maden kl 1900, men der havde været rod i deres systemer. Fair nok. Så ser var 10-15 min ventetid sagde den søde manager på Trianglen, så jeg kunne da lige få øl mens jeg venter.

Kl. 2005 havde jeg fået nok, efter er blevet lovet adskillig gange at min mad var lige på trapperne, havde jeg fået nok.

Skulle efter sine få mine penge tilbage.

Men tak karma sushi for at have spildt min fredag.

Og nej det er ikke først gang de laver dette nummer.

Så det bliver sidste gang jeg sætte mine ben der.

24. januar 2020
Uopfordret anmeldelse
Karma Sushi-logo

Besvarelse fra Karma Sushi

Hej Rasmus,
Tak for din henvendelse. Vi er kede af at du måtte vente så længe på din mad, vi havde på den pågældende aften oplevet mange problemer med vores bookingsystemer, og det er en træls situation, når det går ud over vores gæster. Vi er ærgerlige over at du havde en dårlig oplevelse hos os, og vi håber selvfølgelig at du i mellemtiden har fået din refundering af ordren. Hvis der skulle være nogle problemer eller forsinkelser med dette, er du meget velkommen til at skrive en mail på: kw@kuyashii.dk så vil vi undersøge det hurtigst muligt.

Med venlig hilsen
Katrine, Marketingassistent

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Er det svindel, tyveri eller bare ekstrem service?!!

Jeg bestilte den sushi til den 22/12 på deres hjemmeside. Vi ringede så og flyttede det til den 21/12. Hvorefter vi skulle betale igen da vi afhentede det, da betalingen den 22/12 var blevet annuleret - fair nok. Men de trækker så pengene den 22 alligevel. Vi ringer derind og sender en mail hvor de så beder om mine konto oplysninger som jeg sender. Jeg har ikke fået mine penge endnu og det er over en måned siden og de svarer ikke når jeg skriver til dem ang. status på tilbagebetaling. Det er simplethen den mest ringe service jeg har oplevet, med de mest inkompetente medarbejder og ledelse... og sushien er ikke engang særlig god...
HOLD JER LANGT VÆK FRA DETTE STED!!
Til svaret - har stadig ikke fået mine penge tilbage og det er over en måned siden jeg kontaktede jer første gang. Har sendt en mail til jer.

23. januar 2020
Uopfordret anmeldelse
Karma Sushi-logo

Besvarelse fra Karma Sushi

Hej Lærke,
Vi er ærgerlige over at du havde en dårlig oplevelse hos os, og vi håber selvfølgelig at du i mellemtiden har fået din refundering af den annulerede ordre. Hvis der stadig skulle være nogle problemer eller forsinkelser med dette, er du meget velkommen til at skrive en mail på: kw@kuyashii.dk så vil vi undersøge det hurtigst muligt.

Med venlig hilsen
Katrine, Marketingassistent

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Enormt lange ventetider

Helhedsindtrykket af vores besøg i restauranten i Nyhavn var ikke godt, bortset fra de fysiske rammer: Meget smukke lokaler i en baggård. Irriterende baggrundsmusik underminerede dog ønsket om at lave et japansk miljø. Det største problem var utrolig lange ventetider: på at bestille drinks, på at bestille mad, på at drinksene endelig kom og maden langt om længe kom. På det tidspunkt havde vi været på restauranten i 1,5 time. Enten var der for lidt personale, eller også skal de oplæres bedre. Hver gang tjenerne kom med en ny servering, kom det fx bag på dem, at bordet var fuldt af fadene fra den tidligere servering. Maden var ok, men det var mere bling (trøffel og skaldyr virker jo imponerende) end egt. velsmagende. Fisken var god nok og havde en god temperatur, men alt i alt er prisen for høj i forhold til kvalitet og smag. Jeg kommer der ikke igen.

12. januar 2020
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Forfærdelig dårlig service

Forfærdelig dårlig service! Mangelfulde leveringer med flere timers forsinkelse, og intet ansvar tager de, ingen komposition, det er bare ærgeligt for dig. Sygt dårlig karma!

4. januar 2020
Uopfordret anmeldelse
Karma Sushi-logo

Besvarelse fra Karma Sushi

Hej Frederik,
Vi er kede af at du har haft en dårlig oplevelse hos os. Hvis du ikke har været i kontakt med os på mail allerede, vil jeg gerne opfordre dig til at skrive til kw@kuyashii.dk så vi kan finde en løsning.

Med venlig hilsen
Katrine, Marketingassistent

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Der kan ske fejl for alle

Der kan ske fejl for alle. Helt klar en uheldig nytårsaften og en useriøst undskyldning fra ejeren, men når det er sagt, synes jeg det er et godt sted

3. januar 2020
Uopfordret anmeldelse
Karma Sushi-logo

Besvarelse fra Karma Sushi

Hej Kasper,
Tak for din anmeldelse og ikke mindst for din forståelse. Vi er alle mennesker, og vi kan alle fejle en gang i mellem. Vi er utroligt glade for din positive respons trods dette og vi ser frem til at se dig igen i vores restauranter!

Med venlig hilsen
Katrine, Marketingassistent

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

God service, fantastisk mad

Der er rigtig god service, de er venlige, og de laver fantastisk mad.

3. januar 2020
Uopfordret anmeldelse
Karma Sushi-logo

Besvarelse fra Karma Sushi

Hej Astrid,
Tak for besøget og for din fine anmeldelse! Vi er glade for at du er tilfreds med vores service og mad, og vi ser glæder os til at byde dig velkommen igen i en af vores restauranter :)

Med venlig hilsen
Katrine, Marketingassistent

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Byens bedste

Fremragende sushi.

3. januar 2020
Uopfordret anmeldelse
Karma Sushi-logo

Besvarelse fra Karma Sushi

Hej Igor,
Tak for den fine anmeldelse, det sætter vi rigtig stor pris på :-)

Med venlig hilsen
Katrine, Marketingassistent

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Over 6 timer forsinket nytår 2019

Over 6 timer forsinket. Havde bestil mad til afhentning kl. 15, fik maden 21.15. Var forbi flere gange og stod samlet i kø i over 3 timer. Maden levede slet ikke op til den gode kvalitet vi før har fået derfra.

2. januar 2020
Uopfordret anmeldelse
Karma Sushi-logo

Besvarelse fra Karma Sushi

Hej Mette,
Tak for din henvendelse, og igen må vi beklage meget for de forsinkelser og problemer, nytårsaften medførte for vores gæster. 
Hvis vi ikke allerede har været i kontakt pr mail eller andet, så vil vi gerne opfordre dig til at sende din klage til kw@kuyashii.dk, så vi kan finde en løsning.

Med venlig hilsen
Katrine, Marketingassistent

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere