Jaunt Anmeldelser 

100
•
TrustScore 2.5 ud af 5

2,6

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Took out policy by mistake.cancelled 20 minutes later. No way of phoning them, emails keep bouncing back and online chat is unavailable. Think it's safe to say I won't be receiving a refund. Stay clea... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I was given the details for Jsunt by my car insurer when arranging change of vehicle. Found Jaunts website easy and quick to use, very simple process that gave me cover for my old car while I picked u... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Very happy with Jaunt insurance, got cover on my friend’s car for a five day road trip to Germany so we could share the driving, very easy well priced and they made it clear it included European cover... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Found Jaunt online, I just needed 10 hrs cover, which they supplied but charged me then didn't send me policy, so when I tried to sort you can't speak to anyone. So ended up having take out another p... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

  1. Forsikringsvirksomhed

Skrevet af virksomheden

At Jaunt, we open up opportunities for drivers – even those who don’t have a car. You can sort everything in minutes, and you’ll be out on the road in a flash.


Kontaktoplysninger

2,6

Under middel

TrustScore 2.5 ud af 5

100 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen nylige anmeldelsesinvitationer

Denne virksomhed har ikke inviteret kunder til at skrive anmeldelser for nylig, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Hos Trustpilot er indhold fra rigtige mennesker i fokus. Denne virksomhed kan dog også anvende vores AI-svarværktøj, som hjælper dem med at skrive svar.

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

2,6

Alle anmeldelser

(100)

18 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Jaunt review

Took out policy by mistake.cancelled 20 minutes later. No way of phoning them, emails keep bouncing back and online chat is unavailable. Think it's safe to say I won't be receiving a refund. Stay clear as there is no way of contacting them.

31. juli 2026
Uopfordret anmeldelse
Jaunt-logo

Besvarelse fra Jaunt

Hi Marc,

Thank you for your feedback, and please accept our sincere apologies for the difficulties you have experienced when trying to contact us.

We completely understand your frustration regarding the communication issues you encountered with our emails and online chat. Regarding your refund query, please be advised that if a policy is cancelled once cover has already started, the full premium remains due and no refund can be provided.

We are very sorry for the inconvenience and frustration this overall experience has caused you. If you need any further information regarding your account, please let us know.

Leanne

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Very dogdgy site

Very dogdgy site, did not allow me to purchase insurance

29. juli 2026
Uopfordret anmeldelse
Jaunt-logo

Besvarelse fra Jaunt

Hi,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We are very sorry to hear that you had trouble completing your insurance purchase and that your experience left you feeling uneasy. We can assure you that our website is fully secure, but we completely understand how alarming it is when a payment or application fails to go through as expected.

Leanne

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Don't not buy cover from this insurance

Don't not buy cover from this insurance once u have accident they'll find every rubbish excuses to not pay u out everyone aware

23. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
Jaunt-logo

Besvarelse fra Jaunt

Hi Ali,

We’re sorry to hear you feel this way and appreciate you sharing your concerns.

All claims are assessed fairly and in line with the terms and conditions of the policy. Where a claim is declined, this is based on the information provided and the policy cover in place, and the reasons are always communicated to the customer.

We understand this outcome may be disappointing and are sorry for any frustration caused. If you would like your claim to be reviewed further, we would encourage you to contact our claims team so this can be looked into in more detail.

If you send details to us at reviews@jaunt.co.uk we would be happy to look into this further for you.

Vicky

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Didn’t work for me.

Jaunt is linked to the my account in the Budget Insurance page after login and open the account to access your policy.
Scrolling down you come across let’s take a jaunt.
Complete waste of time. You try to get a quote thinking that BISL is good to use so Jaunt will be too. I’m afraid not. Went elsewhere and no problem done in 5 mins.

5. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
Jaunt-logo

Besvarelse fra Jaunt

Hi Ernest,

Thanks for taking the time to share your experience. We’re sorry to hear that using Jaunt didn’t meet your expectations and that the quote process felt frustrating and time-consuming. That’s certainly not the experience we aim to provide.

We appreciate your feedback about the journey from your Budget Insurance account through to Jaunt, as well as the difficulty you encountered when trying to get a quote. This kind of insight is really helpful for identifying where improvements are needed.

We are sorry that we let you down.

Vicky

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Took out a 2 day insurance and did not…

Took out a 2 day insurance and did not receive documentation needed for proof of insurance there for I could not drive. I contacted them and they said there was something wrong with there system and couldn’t get documents downloaded. Total wast of money.

8. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Jaunt-logo

Besvarelse fra Jaunt

Hi Frazer,

We're sorry to hear about the issues you had regarding your policy documents. If you would like to discuss this further with us, please email your policy details over to reviews@jaunt.co.uk and we can be in touch.

Kirsty

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Very disappointing.

I took out a week long business insurance policy on my vehicle. All seemed great but the policy documents were never sent to me and I was unable to access them online. I used their chat function and was told it would be passed to their IT support, I didn’t hear further. I emailed 3 times and got no response. As I needed to provide the policy details to the company I work for I was unable to use my vehicle for the reason I’d insured it.
The company seem very happy to take money, but the customer support is sadly non-existent, which then makes me question the service if you need to make a claim. Very disappointing.

23. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
Jaunt-logo

Besvarelse fra Jaunt

Hi Scott,

Thank you for your feedback. We’re very sorry to hear about the issues you experienced with accessing your policy documents.

We understand how frustrating it must have been, especially when you needed the documents for work. Your experience does not reflect the level of service we aim to provide.

For the quickest resolution, your best point of contact is our webchat team, who can help look into this immediately.

Additionally, if you email your details to reviews@jaunt.co.uk, we can review the situation and follow up with you directly to help resolve this.

We appreciate you bringing this to our attention and hope we can make things right.

Leanne

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Can’t go wrong

Can’t go wrong. Easy to apply for cover and prices are alot cheaper than other competitors.

Sent me my policy well before the cover started and informed me when the cover ended. Would use again if I needed to

14. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
Jaunt-logo

Besvarelse fra Jaunt

Hi Sarah,

Thank you for taking the time to leave us your five-star review!

Glad to hear that you would use us again.

Vicky

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Found Jaunt online

Found Jaunt online, I just needed 10 hrs cover, which they supplied but charged me then didn't send me policy, so when I tried to sort you can't speak to anyone. So ended up having take out another policy at an extra charged policy. CS is poor wouldn't recommend at all.

14. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Jaunt-logo

Besvarelse fra Jaunt

Hi Peter,

We're sorry to hear about the issues you had getting through to our webchat team. If you still need any assistance regarding your insurance cover, please email your policy details over to reviews@jaunt.co.uk and we can be in touch.

Kirsty

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Shocking service

Shocking service ! Can’t speak to anyone . Paid for a policy and it never came through . I then received an email apologising as they had a technical error and a refund would be issued . 3 weeks later and I’m still waiting even after emailing them , I can’t even give them the policy number as it never came through !

17. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Jaunt-logo

Besvarelse fra Jaunt

Hi Penelope,

I'm sorry to hear that you have yet to receive your refund. Please can you email your policy details over to reviews@jaunt.co.uk so we can look into this further for you.

Kirsty

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Still no refund for not giving me my…

Still no refund for not giving me my policy despite saying it will take 10 days it has now been 12. Avoid this company

3. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Jaunt-logo

Besvarelse fra Jaunt

Hi Harrison,

I'm sorry to hear you are still waiting on your refund. Please let us know if this hasn't been received after the 10 working days timeframe has passed.

Kirsty

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

It stopping giving me quotes

It stopping giving me quotes

30. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Jaunt-logo

Besvarelse fra Jaunt

Hi,

Thanks for letting us know. We're sorry to hear that the quote feature has stopped working for you. Our team would love to help. Please reach out to our Webchat team through the chat option on our website, and they’ll be able to assist you right away.

Leanne

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Have no complaints

Have no complaints. Needed insurance for an hour and got it sorted within seconds.

15. december 2025
Uopfordret anmeldelse
Jaunt-logo

Besvarelse fra Jaunt

Hey Charmaine,

Thank you for taking the time to leave us your fab five-star review!

Vicky

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

PAYMENT TAKEN NO POLICY ACTIVE

I have been a Jaunt customer for approximately eight months, and I am extremely disappointed with the service I recently received. On 7 December 2025, I attempted to purchase a 9-day insurance policy for my vehicle (SG60 ZTK), commencing at 15:00 the same day. Although the payment was taken from my account immediately, the Jaunt website displayed a technical error and showed no active policy. No insurance certificate or documentation was issued.

This is the second time I have experienced this exact problem. Being charged for a policy that is not activated is a serious service failure, particularly from a company providing legally required insurance cover.

I have now had to request an urgent refund, and I expect this matter to be resolved promptly. However, these recurring issues raise significant concerns about the reliability and accountability of Jaunt’s systems. Based on my recent experiences, I cannot recommend Jaunt until they address these technical faults and ensure customers receive the policies they pay for.

7. december 2025
Uopfordret anmeldelse
Jaunt-logo

Besvarelse fra Jaunt

Hi Bilaal,

I'm sorry to hear about the issues you have been having when taking out insurance with ourselves. Please can you email your policy details over to reviews@jaunt.co.uk so we can look into this further for you.

Kirsty

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Easy join in

Easy join in.
V fast replies
Happy with jaunt

27. september 2025
Uopfordret anmeldelse
Jaunt-logo

Besvarelse fra Jaunt

Hi I eslamian,

Thank you for your five-star review!

I am pleased that you found us to be easy to set up with fast replies to any queries.

Vicky

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Excellent

Excellent, easy to set up, very reasonable price

24. september 2025
Uopfordret anmeldelse
Jaunt-logo

Besvarelse fra Jaunt

Hi Sarah,

Thanks for your review — we’re glad you found it easy to set up and priced reasonably!

Leanne

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Cheapest and quick and easy to set up…

Cheapest and quick and easy to set up and use to go

3. september 2025
Uopfordret anmeldelse
Jaunt-logo

Besvarelse fra Jaunt

Hi Eze,

Thank you so much for your kind review! We're thrilled to hear that you found our service both affordable and easy to set up. We always aim to make things as quick and convenient as possible for our customers. If you ever need any assistance or have more feedback, don’t hesitate to reach out!

Kirsty

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I needed insurance on a family members…

I needed insurance on a family members car whilst sharing the driving for a weekend away. It was very easy to set up and reasonably priced. Would definitely use again.

29. august 2025
Uopfordret anmeldelse
Jaunt-logo

Besvarelse fra Jaunt

Hi Hazel,

Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you found the process easy and that our pricing worked well for you. It’s always great to know we’ve helped make your weekend away a little easier.

We’d love to assist you again whenever you need us, and we’re here to help with any future insurance needs. Thanks again for choosing Jaunt!

Kirsty

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere