Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

My son received a gift card as a birthday present and when we went to use it, the entire balance had been drained by a scammer. I called customer service and they said since I didn’t file a claim in... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

My son received a prepaid card from GiftCardMall.com as a graduation gift. As soon as he registered the card online and checked the balance, he immediately received a notification that the full... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I received a $50 gift card and after activating it then check the balance and it shows $30. Talk to there agent after about 15 minutes on hold. Balance was zero. Obviously there site has been hacked.... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Shitty company , robbed me out of 25$ and 50$ like how broke are you to steal money from customers who buy stuff from you ?! I lit was gonna buy something off from my 25$ gift card and it said invalid... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

  1. Events og underholdning

Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder

Welcome to GiftCardMall.com, where we help you create gifts as unique as your loved ones. From custom Visa Gift Cards to store gift cards and e-gift cards, we are your one stop shop for celebrating individuals. Want to know more about our company and how we’re active in our community? Connect with us on social media, read our blog and past press releases. If you are looking for cards for your business, visit our corporate site OmniCard.com where you can find incentive cards and professional greeting cards.


Kontaktoplysninger

1,2

Dårlig

TrustScore 1 ud af 5

2 t anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Har besvaret 100 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 24 timer

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Refund???


0n 6/28/25 I made a $500 purchase a gift card purchase and within 10 minutes made a payment with a vendor of the entire amount with no problems at all.
And due to the products not being able to fit,a refund was requested. The original amount exceeded the amount of the gift card, so I used a credit card for the extra funds. That was refunded the following day.
And 2 weeks later I’m still waiting for the refund of the original $500. I see a consistent pattern with the reps that I talk to, that the dispute team will address with 24 to 48 hours. Which one of the issues they say is that the card was used for other purchases. Which is confusing to me because I exhausted all of the funds with on a purchase 10 minutes after I bought the card.
Certain credentials were requested from gift card mall which I tried sending via PDF format, which they said could not be retrieved. So I decided to go old school and send a fax, which I was told could take up to 15 days to be received!! Prior to buying the card I made sure to investigate,if a refund was allowable to the card
which it is. And still I wait…..

27. juli 2025
Uopfordret anmeldelse
Gift Card Mall-logo

Besvarelse fra Gift Card Mall

Dear Chuck,

We appreciate you taking the time to share your detailed experience with us, and we’re truly sorry for the frustration you’ve encountered regarding your $500 refund. We understand your concern, especially given that you used the full balance of the card within minutes of purchase, have already received the refund for the extra funds charged to your credit card, and have taken multiple steps to provide the requested documentation. Please check for an email from noreply.notifications@trustpilot.com so we can securely gather the details we need to review your case further and work toward a resolution as quickly as possible.

Warm regards,
Josh R.
Giftcardmall.com

**UPDATE FROM GIFTCARDMALL.COM 08/12/2025:**

Hello Chuck, thank you so much for sharing your contact information with us. Our team is actively working on your case, and you should receive an update shortly. We appreciate your comments, and we hope to resolve this case to your satisfaction to restore your trust in our service.

Warm regards,
Josh R.
Giftcardmall.com

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Prepare for disappointment and frustration

The website cannot provide basic information, ie balance. It is cumbersome and calling the phone number listed on the card was not helpful in the least. I just wanted to get a current balance, but, this company cannot provide even that. This is not the first disappointment with GiftCard.

4. august 2025
Uopfordret anmeldelse
Gift Card Mall-logo

Besvarelse fra Gift Card Mall

Hello,

Thank you for taking the time to share your experience. We're sorry to hear that you've had difficulties accessing your card balance and that calling the number on the card did not resolve the issue. We understand how frustrating this must be, especially if it’s not your first time encountering problems. In order to assist you further, we’ve requested additional details via an email from noreply.notifications@trustpilot.com. We hope to resolve this promptly once we receive your information.

Warm Regards,
Josh R.
Giftcardmall.com

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

These Cards Are Easy Prey for Scammers, but BHN did resolve my disputes positively.

Earlier this year, I was gifted two gift cards ($200 Mastercard and $50 Visa).

6/11/2025: I checked the gift card balances at the websites on the backs of each card, not remembering if I had used them or not. I had quite a bit of trouble accessing the balances online for one of the cards, so I ended up calling the phone number and verifying that way. After verifying the balances (the $50 card contained $22.48 left, the $200 card was not yet used), I stuck them in my wallet and didn't try to make a purchase until July 22.

7/22/25: I tried to use the $200 one at Target for a purchase in the amount of $96.63, and it was declined.

8/2/25: When I was finally thinking about it again, I looked up the balances on both the cards in my wallet to see if I could figure out why the $200 had declined - only to find out unauthorized purchases have been made on both - wiping the $200 card completely clean and leaving the $50 card with .42 cents. Interestingly, an $1,100 purchase was posted to the $50 card... ?

The purchases showing on the purchase history were the exact same day I originally checked the balances on the cards... June 11th, 2025.

Out $250 and just trying to buy diapers. Eek. Not a great look.

Update 8/6/25: I have not received any follow-up from this company after the initial e-mail they sent requesting my information.

Update September 2025: Blackhawk Network DID help resolve BOTH of the giftcards mentioned in this review, sending me two giftcards in the mail. One with $200, and the other with $22.48. I updated this review to 3/5 stars as a result. This was still a pain to go through, but they worked with me via e-mail until the case was submitted and won. I am grateful for the diligence of Moises R, Helen N, Jacklyn S., and others with the Cardholder Dispute Services. I was trying to resolve all of this while 39 weeks pregnant, and they were very helpful.

9. juni 2025
Uopfordret anmeldelse
Gift Card Mall-logo

Besvarelse fra Gift Card Mall

Hello Hayley,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re truly sorry to hear about your experience with the damaged greeting card and the difficulties you encountered with customer service. This is not the experience we want for our customers, especially for such a special occasion. Please check for a message from noreply.notifications@trustpilot.com—we’ve reached out to gather additional information so we can assist you further.

Regards,
Maurice V.
Giftcardmall.com

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

ISSUE SOLVED

I am a real person and no one asked me to write this if u look around june reviews or warlier this month u will see my review. This is an update on my earlier review about weeks ago. My case has been resolved and it was a simple process. So as much as we can be mad about the cards I cant fault their services in fixing a wrong. I am a satisfied customer now and got reimbursed with a new card with its true amount left. Thank you. Process was max 2 weeks and few days with constant communication. I did everything through email which was very simple

29. juli 2025
Uopfordret anmeldelse
Gift Card Mall-logo

Besvarelse fra Gift Card Mall

Hello there,

Thank you so much for taking the time to share this update! We're glad to hear your case was resolved smoothly and that you were satisfied with the communication and outcome. We truly appreciate your feedback and your patience throughout the process. If you have any further questions or concerns, please feel free to check for a message from noreply.notifications@trustpilot.com—we’re always here to help.

Regards,
Maurice V.
Giftcardmall.com

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

NEVER buy a gift card from here

NEVER buy a gift card from here. I received two gift cards over the past 2 years from this site and both times the card was used by someone else shortly after I registered it. The first time I got lucky and noticed it immediately and filed a claim and got my money back but the second time I didn't notice the fraud until 80 days later and they said oh sorry we can only dispute if fraud happened in last 60 days. It is clear they have someone on the inside selling gift card numbers after they are registered. If you do happen to get one of these cards use it immediately or check the balance every month.

24. juli 2025
Uopfordret anmeldelse
Gift Card Mall-logo

Besvarelse fra Gift Card Mall

Hello Jan,

Thank you for sharing your experience. We're very sorry to hear about the issues you encountered with your gift cards and understand how concerning this must be. We take claims of unauthorized activity seriously and would like to look into this further. Please check your inbox for a message from noreply.notifications@trustpilot.com, as we’ve reached out to request additional information so we can assist you directly.

Regards,
Maurice V.
Giftcardmall.com

**UPDATE FROM GIFTCARDMALL.COM 07/25/2025:**

Thank you so much for sharing your contact information with us. Our team is actively working on your case, and you should receive an update shortly. We appreciate your comments, and we hope to resolve this case to your satisfaction to restore your trust in our service.

Maurice V.
Giftcardmall.com

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

This company is a scam

I was gifted a $300 gift card, and to my surprise, when I went to use it, only $11.00 remained. I checked the site and found over 11,000 reviews saying the same thing—this company is a complete scam. Someone had already made a $229 eBay purchase with the card before I ever used it. It’s truly disappointing to know there are people out here just looking to scam others. Shameful.

Update 8/1/2025
The company did look over my case and saw that my money was scammed off my card and issued me a new card with the correct balance on it . I do appreciate it

19. juli 2025
Uopfordret anmeldelse
Gift Card Mall-logo

Besvarelse fra Gift Card Mall

Hello Paula;

Thank you for taking the time to share your concerns. We understand how upsetting this experience must have been, and we take situations like this seriously. To look into this further, please check for a message from noreply.notifications@trustpilot.com—we’ve reached out to request more information so we can assist you directly.

Regards,
Maurice V.
Giftcardmall.com

**UPDATE FROM GIFTCARDMALL.COM 07/22/2025:**

Thank you so much for sharing your contact information with us. Our team is actively working on your case, and you should receive an update shortly. We appreciate your comments, and we hope to resolve this case to your satisfaction to restore your trust in our service.

Maurice V.
Giftcardmall.com

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Something always happens before I get…

Something always happens before I get to use the money gifted on these cards, and the hours on the phone trying to figure it out aren't worth it anymore. Unfortunately, I received another card for a birthday, cannot register it,just tried using it and only .46 was available from $50. I'm over the fraudulent activity from this company. DONE. JUST DONE.

15. juli 2025
Uopfordret anmeldelse
Gift Card Mall-logo

Besvarelse fra Gift Card Mall

Hello Nicki,

Thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear about your experience with the card balance and the difficulty registering your card. We understand how frustrating this can be. Please check for a message from noreply.notifications@trustpilot.com—we’ve reached out to request more information so we can look into this further and assist you directly.

Regards,
Maurice V.
Giftcardmall.com

**UPDATE FROM GIFTCARDMALL.COM 07/16/2025:**

Thank you so much for sharing your contact information with us. Our team is actively working on your case, and you should receive an update shortly. We appreciate your comments, and we hope to resolve this case to your satisfaction to restore your trust in our service.

Maurice V.
Giftcardmall.com

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

This is an update from my last…

This is an update from my last review,made on June 27,2025, it is now July 13 and doing all this crap to try to fix the card has been pointless all they do is send me some bogess purchase history from the card (I was never able to purchase anything in the first place). The case was closed after that until I sent an email saying I didn't make those purchases,I don't understand why I can't just be sent a new card or something, I shouldn't have go through all this crap for my son to be able to use his gift card for his birthday.

13. juli 2025
Uopfordret anmeldelse
Gift Card Mall-logo

Besvarelse fra Gift Card Mall

Dear Brittany, we sincerely apologize for the frustration and inconvenience you’ve described regarding your gift card and the difficulty in resolving this for your son’s birthday. We truly understand how disappointing this must be and want to make this right. Please check for an email from noreply.notifications@trustpilot.com, as we’ve requested more information to help us look into this further and find the best solution for you.

Regards,
Josh R.
Giftcardmall.com

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Difficult to Connect to Customer Service/Stolen Credits

I was on the phone for almost an hour to try to talk to a live person to report someone was using my card on this very day. They had made 4 small purchases and while I was waiting went ahead and wiped out the rest of the card except for some change. The purchases were pending by the time I spoke with someone who said they could not stop the charge

3. juli 2025
Uopfordret anmeldelse
Gift Card Mall-logo

Besvarelse fra Gift Card Mall

Hello Belva,

Thank you for bringing this to our attention. We're very sorry to hear about the unauthorized activity on your card and the difficulty you experienced reaching a live representative. We take these matters seriously and would like to look into this further. Please check for a message from noreply.notifications@trustpilot.com—we’ve reached out to request more information so we can assist you directly.

Regards,
Maurice V.
Giftcardmall.com

**UPDATE FROM GIFTCARDS.COM 07/06/2025:**
We're sorry we couldn't contact you. We sent you an email from noreply.notifications@trustpilot.com asking for your contact information to assist you further, however, we did not receive any response. If you still need assistance, please call us at 1- (888) 371-2109; our team will help you.

Maurice V.
Giftcardmall.com

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Strait up scammed and stolen from

i had gotten a gift card for my birthday and was super excited to buy some goodies. So i bought some shoes and proceeded to make a list for what else id like. About 4 or 5 days later i tried making a purchase and it was denied, to my complete surprise, because there was a balance of $107. Nope. 17 dollars on it and all kinds of strange purchases, then credits, then purchases again. And since i still of course had the physical card, i started suspecting my friends of taking a picture of the card when i wasnt looking, and stealing from me. i also could not get ahold of a human and the automated system was sloppy and misdirecting. The next day i decided to visit the gift card mall website and started reading story after story after story, of how people had very similar experiences like mine. They, us, you, we, myself, and the purchasers don't deserve that. Tell everyone you know, not to give their hard earned money to this scam. i guess just because it says Visa on it, does not mean its legit and reputable.

25. juni 2025
Uopfordret anmeldelse
Gift Card Mall-logo

Besvarelse fra Gift Card Mall

Dear Starlyn, we sincerely appreciate you taking the time to share your detailed experience with us. We’re truly sorry to hear about the unexpected charges on your gift card and the frustration you encountered trying to reach support. We absolutely understand how concerning this situation must be, and we’d like to look into this further for you. Please check your email for a message from noreply.notifications@trustpilot.com, as we’ve requested more details so we can investigate and assist you directly.

Warm regards,
Josh R.
Giftcardmall.com

**UPDATE FROM GIFTCARDMALL.COM 07/07/2025:**

Hello Starlyn, thank you so much for sharing your contact information with us. Our team is actively working on your case, and you should receive an update shortly. We appreciate your comments, and we hope to resolve this case to your satisfaction to restore your trust in our service.

Josh R.
Giftcardmall.com

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Misleading wording!!

I bought a 13,500 V-Bucks card that was labeled as “Global,” but it doesn’t work in the UAE on PlayStation. Very misleading!! if the card is region-locked, that should be clearly stated. This was bought with my son’s savings, and we’re very disappointed.

28. juni 2025
Uopfordret anmeldelse
Gift Card Mall-logo

Besvarelse fra Gift Card Mall

Dear Khalid,

Dear Customer, thank you for sharing your experience with us — we’re truly sorry to hear about the trouble using the V-Bucks card and the disappointment this has caused you and your son. We absolutely understand the frustration when a product doesn’t work as expected, especially when region restrictions aren’t clear. To help us make this right, please check for an email from noreply.notifications@trustpilot.com — we’ve asked for more details so we can look into this and assist you further.

Warm regards,
Josh R.
Giftcardmall.com

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I received a gift card of $50

I received a gift card of $50. I tried to use the card multiple times for $50 only. It was denied multiple times at Walmart, Target, & Lowes. I called and still had a $50 balance. I was told to set up a pin and only key the actual dollar amount for purchases. I was declined again. We called the number on the card and found out the card had a zero balance and was used at what looks like a fake jewelry store in Dubai. I do not recommend purchasing this card. I was also supposed to be transferred to a department to review fraud, and the call was dropped. Getting hold of a person who speaks English is almost impossible.

26. juni 2025
Uopfordret anmeldelse
Gift Card Mall-logo

Besvarelse fra Gift Card Mall

Hello Whitny,

We’re very sorry to hear about your experience and completely understand how upsetting this must be frustrating especially when you were trying to use the full $50 balance and instead discovered unauthorized activity. We also regret that your call was dropped when trying to reach the fraud department, and that language barriers made it harder to get the help you needed. This isn’t the experience we want for our customers, and we’d like to look into this further. Please check your inbox for an email from noreply.notifications@trustpilot.com so we can securely collect your information and work on resolving this issue with you directly.

Best regards,

Gaby S.
Giftcardmall.com

**UPDATE FROM GIFTCARDMALL.COM 07/01/2025:**

Hello Whitny, we're sorry we couldn't contact you. We sent you an email from noreply.notifications@trustpilot.com asking for your contact information to assist you further, however, we did not receive any response. However, if you still need assistance, please call us at 1- (469) 312-0084; our team will help you.

Josh R.
Giftcardmall.com

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I received a gift card for 50 dollars…

I received a gift card for 50 dollars as gift. I went online and tried to register but was unable to. Afterwards I checked balance and it shows that balance is 0. Somebody used the card and speaking to get hold of a representative is impossible. This is a scam! This can’t be legal. How is it that someone else is able to steal your money with no consequences.

Update! I received a generic email in response that the company would be requesting additional information in order to investigate my claim but nothing was done. Please be aware of this company. I will also be reaching out to the pharmacies that sell these cards because they are also responsible.

7. juni 2025
Uopfordret anmeldelse
Gift Card Mall-logo

Besvarelse fra Gift Card Mall

Dear Kim,

Thank you for sharing your experience with us. We're truly sorry to hear about the issues you've faced with your gift card, especially not being able to register it and then discovering the balance was already used. We understand how frustrating it must be to encounter this situation and have difficulty reaching support. Please know that we take concerns like yours very seriously and are committed to helping. To move forward, we’ve sent you an email from noreply.notifications@trustpilot.com requesting additional information—once received, we’ll be able to investigate and assist further.

Regards,
Josh R.
Giftcardmall.com

**UPDATE FROM GIFTCARDMALL.COM 06/25/2025:**

Hello Kim, thank you so much for sharing your contact information with us. Our team is actively working on your case, and you should receive an update shortly. We appreciate your comments, and we hope to resolve this case to your satisfaction to restore your trust in our service.

Josh R.
Giftcardmall.com

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Scam, no customer service, money stolen from a baby

My brother purchased a $50 Master card gift card all gift card for my daughter's first birthday. After going online now to try and register it, it says I'm unable to register. I went to check the balance and someone already spent the balance at "blue angels tech" I tried calling the number on the back of the card but someone registered the card so I don't know the zip and can't speak to anyone.teied to click the "dispute charge" button on the website but it says it sent a verification code to some email address that I assume the scammer registered it with. I googled the part of the email address I can see and it flags as a scammers email handle. Where is the consumer protection here? This is ridiculous that I can't speak to anyone at ALL about this. There is absolutely no customer service from this company. What am I meant to do? This money was intended for a baby.

15. juni 2025
Uopfordret anmeldelse
Gift Card Mall-logo

Besvarelse fra Gift Card Mall

Dear Olivia,

We’re truly sorry to hear about your recent experience and the frustration it has caused, especially given the special occasion this gift was meant to celebrate. We understand how upsetting it must be to encounter unauthorized activity on a gift card, and we appreciate you sharing these concerns with us. In order to look into this further and assist you directly, we’ve requested additional details via email from noreply.notifications@trustpilot.com—please take a moment to check your inbox. We're committed to investigating this matter and doing our best to help make things right.

Regards,
Josh R.
Giftcardmall.com

**UPDATE FROM GIFTCARDMALL.COM 06/17/2025:**

Hello Olivia, thank you so much for sharing your contact information with us. Our team is actively working on your case, and you should receive an update shortly. We appreciate your comments, and we hope to resolve this case to your satisfaction to restore your trust in our service.

Josh R.
Giftcardmall.com

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Horrible

Horrible, i receive a gift card i cannot use at all, it says i have a balance of $400, but it get declined at every opportunity. what a scam.

9. juni 2025
Uopfordret anmeldelse
Gift Card Mall-logo

Besvarelse fra Gift Card Mall

Dear Douglas, we’re sorry to hear that you’ve had trouble using your gift card despite the balance showing $400. This isn’t the experience we want for our customers, and we’d like to help resolve this as quickly as possible. Please check your email from noreply.notifications@trustpilot.com, as we’ve reached out to gather more details to assist you further. Thank you for your patience and understanding.

Regards,
Josh R.
Giftcardmall.com

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Its a complete scam

Its a complete scam! $100 to the trash. This is so disappointing. It was a Christmas gift to my father, and he finally decided to use it. And the same, "PAYPAL" purchases. Such a scam.

25. maj 2025
Uopfordret anmeldelse
Gift Card Mall-logo

Besvarelse fra Gift Card Mall

Hello Jessica,

We’re very sorry to hear about your experience and understand how upsetting it must be to see the funds gone from a gift meant for your father. We take reports like this seriously and would like the opportunity to investigate further. Please check your inbox for a message from noreply.notifications@trustpilot.com so we can securely gather the details needed to assist you. We’re here to help resolve this as best we can.

Regards,
Maurice V.
Giftcardmall.com

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Terrible experience

Terrible experience, purchased a 400 dollar gift card to purchase some concert tickets with, the very next day someone charges all but 97 cents on my card. I contacted the customer service and they don’t seem to be helpful at all, I’m going to be very upset if I don’t get my money back

20. maj 2025
Uopfordret anmeldelse
Gift Card Mall-logo

Besvarelse fra Gift Card Mall

Dear Austin,

We're truly sorry to hear about your experience and understand how frustrating it must be to discover unauthorized charges on your gift card—especially when you had plans to use it for something meaningful like concert tickets. We also regret that your interaction with our customer service team didn’t meet your expectations. Please know we take these concerns seriously and are committed to helping you. We've sent a request for more information via email from noreply.notifications@trustpilot.com so we can investigate this matter further and work toward a resolution. We appreciate your patience and hope to turn this situation around.

Warm regards,
Josh R.
Giftcardmall.com

**UPDATE FROM GIFTCARDMALL.COM 05/27/2025:**

Hello Austin, thank you so much for sharing your contact information with us. Our team is actively working on your case, and you should receive an update shortly. We appreciate your comments, and we hope to resolve this case to your satisfaction to restore your trust in our service.

Josh R.
Giftcardmall.com

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

SCAM

Received a gift card from son for Mother’s Day. Registered it online said $25. I went to use next day and card was declined. Went back online to check and started giving me an error. Just called now and CS says my card was compromised. This is crazy. This company needs to remove their website for registration. That’s where the problem is. All these reviews are literally the same issue. Fix the problem or don’t sell these cards. It’s a huge scam!!!

11. maj 2025
Uopfordret anmeldelse
Gift Card Mall-logo

Besvarelse fra Gift Card Mall

Hello Melissa,

We're truly sorry to hear about your experience and understand how frustrating it must be to receive a gift card that doesn't work as expected—especially for a special occasion like Mother’s Day. We take claims of compromised cards very seriously and want to investigate this further. Please check for an email from noreply.notifications@trustpilot.com—we’ve reached out there to collect more details so we can assist you directly. Your feedback is important, and we’re committed to addressing concerns like yours.

Regards,
Maurice V.
Giftcardmall.com

**UPDATE FROM GIFTCARDMALL.COM 05/28/2025:**
We're sorry we couldn't contact you. We sent you an email from noreply.notifications@trustpilot.com asking for your contact information to assist you further, however, we did not receive any response. If you still need assistance, please call us at 1- (888) 371-2109; our team will help you.

Maurice V.
Giftcardmall.com

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

We got a $50.00 gift card and…

We got a $50.00 gift card and registered it online and it went down almost immediately after me checking the balance when we received it and the registering it from 50 to .43 cents. When we called becuz we tried to use it and we told insufficient balance they told us there were charges from hollister and google which we hadn’t done. We were told that the two big charges we still pending and for us to wait till they get either reversed or go through in order to dispute them. I don’t know if we will get our money back but I have read the other reviews and it seems to be a non stop problem with the card company. Don’t recommend using these people cuz for someone who may need to use their balance right away as we did not having it and then having to wait for you to get your money back is not ok and you shouldn’t have to deal with this situation at all!!!

15. maj 2025
Uopfordret anmeldelse
Gift Card Mall-logo

Besvarelse fra Gift Card Mall

Hello Alisha,

We're very sorry to hear about your experience and completely understand how frustrating and concerning it must be to see your card balance drop unexpectedly after activation. We know how important it is to have immediate access to the full value of your gift, especially when it’s needed right away. Please note that in order for us to look into this further and provide support, we’ll need to verify some information about your card. You should have received an email from noreply.notifications@trustpilot.com—please respond to that message so we can assist you directly. Thank you for bringing this to our attention.

Regards,
Maurice V.
Giftcardmall.com

**UPDATE FROM GIFTCARDMALL.COM 05/16/2025:**

Thank you so much for sharing your contact information with us. Our team is actively working on your case, and you should receive an update shortly. We appreciate your comments, and we hope to resolve this case to your satisfaction to restore your trust in our service.

Maurice V.
Giftcardmall.com

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I purchased two $100 gift cards…

I purchased two $100 gift cards registered them. The money was there.went to go use the card zero balance an 2 charges for the exact amount of gift card on the card. Saw charges on the card I did not make. I can’t get a hold of anybody. This is crazy and a huge loss as economy is really bad why would this happen? Why would this company allow this to happen?

13. maj 2025
Uopfordret anmeldelse
Gift Card Mall-logo

Besvarelse fra Gift Card Mall

Hello Jaimee,

We're very sorry to hear about your experience and completely understand how upsetting this must be. It’s deeply concerning that your cards showed unauthorized charges, and we take these matters seriously. We’d like to investigate this further and help resolve the issue, but we’ll need to gather a few details from you first. Please check your email (including your spam or junk folder) for a message from noreply.notifications@trustpilot.com so we can connect directly. We truly appreciate your patience and the opportunity to assist.

Regards,
Maurice V.
Giftcardmall.com

**UPDATE FROM GIFTCARDMALL.COM 05/14/2025:**

Thank you so much for sharing your contact information with us. Our team is actively working on your case, and you should receive an update shortly. We appreciate your comments, and we hope to resolve this case to your satisfaction to restore your trust in our service.

Maurice V.
Giftcardmall.com

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere