Dermalogica Anmeldelser 

224
•
TrustScore 3 ud af 5

2,8

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I see a lot of negative posts regarding customer service which is the complete opposite of what I’ve personally experienced, so wanted to share. Yesterday I left an enquire regarding a product... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Poor customer care. This is a competitive market, so they need to foster a sense of community, not just bombard you with emails and ignore yours when you have a question. I’ve written to customer care... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Love Dermalogica I don’t use any other product on my face….. ever and always use Logical Beauty website ! Great prices and delivered within a day or so…. Would never buy my Dermalogica from any other... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I purchased a can of clarifying body spray and the cap will not work. The cap will not lock or unlock and it’s not spraying properly, as I have to keep on pressing several different ways in the hope... Se mere

Virksomhedsoplysninger

  1. Helse- og skønhedsbutik

Skrevet af virksomheden

Professional-grade skin care education, products, and services for skin therapists and customers alike.


Kontaktoplysninger

2,8

Middel

TrustScore 3 ud af 5

224 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Bed kunder om at skrive en anmeldelse

Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ

Har besvaret 20 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 1 uge

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

2,8

Alle anmeldelser

(224)

21 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Quick and easy.

Quick and easy.
I find ordering online great and much easier. I know what I am looking for and what is good for my skin. I do check out new products from time to time.

26. november 2025
Dermalogica-logo

Besvarelse fra Dermalogica

Thanks for sharing your experience! It’s great to know that online ordering works well for you and that you’ve discovered products that really benefit your skin. If you ever need guidance while trying something new, our Professional Skin Therapists are here to help through Live Chat.

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Decline in customer experience

My Dermalogica account describes me as "Devotee", which I have been for some time, but I've noticed a steady decline in the experience of buying direct from Dermalogica.
It used to be that with most orders there would be some free little sachets of other products to try, sometimes even an unexpected mini with larger orders. Not any more. There used to be free next day delivery, again, not any more. Why a company as big as this can't do free delivery for £200 of product, I don't know.
They don't allow Blue Light Discount to be used with free gifts, even when the customer has spent the required amount to qualify for the free gift, rendering the blue light discount absolutely pointless.
It used to be a really good experience buying from Dermalogica, but in my opinion, it is no longer.
I went elsewhere, found products I wanted, qualified for free gift and got 10% cash back and free delivery.
No point being a loyal customer if you are valued as such.

13. oktober 2025
Uopfordret anmeldelse
Dermalogica-logo

Besvarelse fra Dermalogica

Hi Melissa, thank you for contacting us at Dermalogica, we truly value your input.

As part of our ongoing effort to enhance the benefits for our loyal members, we introduced the ability to redeem reward points for free delivery. Our goal is to offer flexibility, allowing you to choose how you'd like to use your hard-earned points, whether for reward products, samples, exclusive benefits, or for free delivery.
Please know that we are always working to refine our loyalty program based on your feedback and aim to provide the best possible experience.
If you have any additional questions, or if there is anything we can assist you with regarding your loyalty points or upcoming orders, please don't hesitate to let us know at ecomcustomerservice@dermalogica.com

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

The products feel beautiful on my…

The products feel beautiful on my skin.my skin feels as if it glowing.

26. september 2025
Dermalogica-logo

Besvarelse fra Dermalogica

We're thrilled to hear that our products make your skin feel healthy and glowing. Your feedback truly means a lot to us.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Ich kann manche kritischen Stimmen…

Ich kann manche kritischen Stimmen nicht bestätigen, einige der Produkte haben mich sehr überzeugt, vor allem das pro Collagen banking serum hat nach meiner Erfahrung einen wirklich sichtbaren Effekt. Ja, teure Markenprodukte aber die Qualität finde ich nicht enttäuschend!

27. august 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fantastic service and fast delivery

Fantastic service and fast delivery. Without this wash my daughter starts to have acne outbreaks within days. Great product that goes a long way…

27. juli 2025
Dermalogica-logo

Besvarelse fra Dermalogica

Hi Paul, We’re so pleased to hear that this product is making such a positive difference for your daughter and that you’ve been happy with both the service and delivery experience. We appreciate your continued support and if you ever need guidance on additional products, we’d highly recommend connecting with one of our Professional Skin Therapists via live chat on our website.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I can see I’m not alone regarding Bad…

I can see I’m not alone regarding Bad Customer Service.
I sent an email to there Customer Service over a week ago and they haven’t bothered to reply, I was going to buy £300 of product but from my experience below and no answer from Customer Service I am not going to bother.

Hi
I have just had a conversation with one of your therapists online and asked for a 4 step routine giving her lots of information about my skin and what I use.
I had the feeling through out that she wasn’t really paying attention to what I was telling her specifically that I use tretinoin 2/3 times weekly and want a routine set around this.
I asked AI for recommendations which made sense when I looked at the products and then told AI about what your therapist recommended 3 of the products she recommended you should not use when using tretinoin.
I’m a little surprised/shocked by these recommendations because it would have caused problems with my skin if I had gone with her recommendations.
It’s really not what I expected from a brand like Dermalogica.
Kind Regards

Update: I did send my original email to the address you provided, I will send again.

Update: No reply to my second email.

24. juli 2025
Uopfordret anmeldelse
Dermalogica-logo

Besvarelse fra Dermalogica

I can confirm that your email has now been received by our team, and they are currently reviewing your query. -
Hi Mark, thank you for taking the time to leave a review. 
After searching our system, we’ve been unable to locate any email communication linked to the name provided with your review. It’s possible the message may not have come through to our Customer Service team. To ensure this is looked into properly, would you be able to forward your original message to our team at ecomcustomerservice@dermalogica.com
They will be happy to assist you further and gather all the information related to your feedback.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Customer service do not exist

Products are amazing unfortunately I was not lucky and got my product damaged. It is more than week and no answer at all. Looks like customer service do not exist for Dermatologica.. shame will have to find other brand who provide one. I have sent all pictures and clearly all precleanser is gone and box wet. ORDER UK443143 Now have to contact bank for a charge back as still no reply from dermatologica. I believe products are too expensive to leave it as it is

30. juni 2025
Uopfordret anmeldelse
Dermalogica-logo

Besvarelse fra Dermalogica

Thank you for your feedback, and we’re truly sorry to hear about your experience. We’ve looked into your order (UK443143) and want to apologise that you didn’t receive a reply sooner. After checking thoroughly, we can confirm that no emails regarding this issue reached our team prior to today.

That said, we completely understand your frustration, especially given the condition your product arrived in. We’ve now responded to your message and are sending a replacement for the damaged PreCleanse—this is already being processed and will be on its way to you shortly.

We appreciate your patience and the opportunity to make this right. If you have any further questions or need additional support, our team is here to help. ecomcustomerservice@dermalogica.com

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

The dispenser faulty. Awful customer service

The dispenser of one of my products dries up and then suddenly dispenses lots of product. The ultra calming cleanser in the smaller bottle is useless and a lot of waste of product. I contacted customer service and they said they’ve had many other people complain about this and that they’re sorry. Their only advice was that I should have bought the bigger bottle which has a different dispenser so I would not have that issue. Absolutely ridiculous customer service. Even after mentioning that a lot of the product was wasted there was only the standard reply of you need to go to where you’ve bought the product. Absolutely silly! Never will I go back!

2. juli 2025
Uopfordret anmeldelse
Dermalogica-logo

Besvarelse fra Dermalogica

Thank you for reaching out and sharing your feedback.

We’re sorry to hear you’ve had trouble with the UltraCalming Cleanser packaging — that’s certainly not the experience we want anyone to have with our products.

We’d love to help directly where we can. However, as your purchase was made through a third-party retailer, your contract of sale sits with them. We recommend contacting their customer service team, as they’ll be best placed to assist you with a refund or replacement.

If you’re able to share the batch number with us, we’d be happy to check with our supply chain team to see if there have been any similar reports. It also allows us to keep a record in case further feedback is received in future. You can email us at customerservice-consumer@dermalogica.co.uk.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great customer service and very…

Great customer service and very knowledgeable.

26. juni 2025
Dermalogica-logo

Besvarelse fra Dermalogica

Thank you so much for your kind words. We're glad to hear you had a great experience—our team is passionate about skin health and always here to help with expert guidance. We look forward to seeing you again soon.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Dermalogica fan here !

I'm a big Dermalogica fan and love trying new treatments so the possibility to try out two new items was too much temptation for me. The sachets arrived very quickly, well packaged, as always. I haven't had the opportunity to use the samples as of yet, but I'm sure I will love them. Dermalogica is the reason I have great skin I believe.

27. maj 2025
Dermalogica-logo

Besvarelse fra Dermalogica

Thank you so much for your lovely feedback and for your continued loyalty to Dermalogica – we truly appreciate your kind words and long-standing support!

We’re so pleased to hear the samples arrived promptly and that you're excited to try our new innovations. When you're ready, if you'd like to learn more about the products before trying them, we invite you to speak with one of our Professional Skin Therapists on our website via Live Chat. They can offer personalised guidance based on your skin needs, https://www.dermalogica.co.uk/

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

If you are a business dont go with…

If you are a business dont go with dermalogica! Absolutely awful service! I can't believe they are still going after the worst customer services!

2. maj 2025
Uopfordret anmeldelse
Dermalogica-logo

Besvarelse fra Dermalogica

We appreciate you bringing this to our attention. We take feedback like this seriously and would like the opportunity to investigate further. Please email us at cusomerservice@dermalogica.co.uk with more details so we can look into this and work toward a resolution.

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Decided to re-order my favourite SPF as…

Decided to re-order my favourite SPF as there was an offer of a brightening kit with a £125 purchase. It's expensive stuff so I decided to buy my regular plus a small tube of a different one to try to make up the £125. When I got to the payment page I got a note to say the brightening kit was out of stock. I hesitated for a while but I'm going away for quite a long holiday and wasn't sure if my current supply would hold out.

A few days later I received another email pushing the same offer 'with low stock' of the brightening gift pack. I bet!

If I buy these products from my local salon I always receive a couple of small samples - but they don't hold a huge choice of products. Order online - no samples at all! Once I've finished I'm going to experiment with different brands.

Update after their reply - and if you read their reply you can see the attitude is exactly as others have described! I obviously 'fell between offers' Really???!

25. april 2025
Uopfordret anmeldelse
Dermalogica-logo

Besvarelse fra Dermalogica

In addition to our original reply below, we kindly ask that you contact our E-commerce team directly through ecomcustomerservice@dermalogica.com. They will be able to look into your case specifically and provide further assistance where possible.

Thank you for taking the time to share your experience. We completely understand your frustration.

The brightening kit you mentioned was part of a limited promotion which, as noted in the terms and conditions, was available only while stocks lasted. Unfortunately, it had sold out at the time of your order. The follow-up email you received referred to a separate promotion that was still running, and we understand how that may have caused some confusion.

We truly value your feedback and will share it with our team as we are always looking on ways to improve.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Dermalogica Daily super foliant age 40. I glow and my skin looks younger

Dermalogica Daily super foliant age 40 pluss.

My skin is amazing and super soft now!Black powder mixed with a little bit off water. My skin is so soft! I use a good serum and cream after.
My makeup looks so more airbrushed now 😁 My dry and dull skin is gone! Only glow and I look younger! Love it!

18. juli 2024
Uopfordret anmeldelse
Dermalogica-logo

Besvarelse fra Dermalogica

Thank you so much for taking the time to share your experience with our Daily Superfoliant. We are so pleased to hear you have achieved your skin goals and been able to see the amazing benefits this product offers. If you would like to discover more of our Age Smart range we would recommend reaching out to one of our Professional Skin Therapists on our Live Chat or in person so they can advise.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

AWFALL service.

AWFALL service.
Started working with dermalogica products since 2012 and gained my expert status with them at leatherhead.
After being a loyal customer for many years , under account 33944 i stopped ordering with them online due to their poor service and just bought my stock back from usa every so often…

Opened up a new bigger salon and wanted to give them another go to use the uk sales team again and i was advised its better to open a new account as the old one had inactivity for some period.

Its now been over 4 months trying to get a simple account opened up to have some up to date products sent to our salon.
Literally fed up of chasing them and the sales rep.

Their is so many other bigger skin care brands out their that actually value customers.

This has put me my staff off from going any where close to using dermalogica in our salon again!
what a big shame!

Nail Point London

28. november 2024
Uopfordret anmeldelse
Dermalogica-logo

Besvarelse fra Dermalogica

Thank you for taking the time to share your feedback.

We truly value your long-standing loyalty to Dermalogica and sincerely apologise that your recent experience has not met the high standards of service we aim to provide.

We regret that the account setup process has taken much longer than anticipated. We have taken note of your concerns regarding both the delays and your interactions with our sales rep, and we are actively investigating the cause of these issues. Rest assured, the appropriate team has been informed and is looking into the matter.
We are committed to resolving this as swiftly as possible, and the relevant team will be reaching out to you directly to ensure this is addressed.
Thank you for your patience.

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Declining customer service

Declining customer service

I have been a loyal customer for years, buying my staples (cleanser, moisturiser, sunscreen) from them regularly and buying serums etc. Their customer service used to be great, but had gone severely downhill. First, no more samples with order, followed by no more free shipping but you can use reward points for it. But second, and most importantly, when I started developing a rash as a result of a product I had used for years, I tried to get in touch to find out if the ingredients had changed or there was a one-off fault, so I could figure out whether it was a one-off or I had developed an allergy. Unfortunately, not only did it take long to get replies but they did not answer the questions. I had to send reminder emails to ask whether they could answer my question. They suggested I would be refunded if I sent it back, but really what I wanted to know is whether I could purchase it again. No goodwill, and no help. Finally, in June they said no changes had been made to the ingredients, but as it still wasn't clear whether there was a one-off fault, I was unsure what to do. My first email went out in April, and their final response got to me in June. I did not purchase that product again.

19. april 2024
Uopfordret anmeldelse
Dermalogica-logo

Besvarelse fra Dermalogica

Thank you for taking the time to share your feedback, and we're truly sorry to hear about your recent experience. We always strive to provide excellent service, and it’s disappointing to hear we fell short in addressing your concerns promptly and thoroughly.

It sounds like we missed the mark in our communication about your product inquiry, and we understand how important it was for you to know about ingredient changes or any potential quality issues. We value your loyalty and regret that we didn’t provide the reassurance or support you needed, especially as a long-time customer. We’ve taken your feedback seriously and are working on improvements to avoid delays in future responses and to ensure customers' questions are fully answered.

If there’s anything we can do to help now with your product inquiry, please don’t hesitate to reach out to us again by emailing our consumer team on customerservice-consumer@dermalogica.co.uk. We would love the opportunity to make this right.

We also hear your thoughts on the recent updates to our rewards programme, and we apologise if it didn’t fully meet your expectations. We’re excited to share that we’re actively working on enhancements and will soon be launching new innovations to bring even more value and enjoyment to our loyal customers. Your feedback is invaluable in shaping these improvements, and we’re committed to making your experience with us as rewarding as possible. Stay tuned for some exciting updates ahead!
Thank you again for taking the time to share your experience with us.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

declining brand

It doesn’t surprise me coming on here and reading the negative reviews. A declining brand in my opinion. Once at the fore of skincare is now a brand that has no customer service or care for loyal customers. You have a buy your own samples and pay for shipping despite spending over £100. No other companies do that. It’s greed.
They would pack in samples of other products to try and it was a great way to market other products.
My rewards section was always full of teenage skin options depite saying I was 46+
I wrote to them. I got a response saying oh sorry. LOL

Oh sorry. It’s time to find a new brand of skincare

29. oktober 2024
Uopfordret anmeldelse
Dermalogica-logo

Besvarelse fra Dermalogica

Thank you for your honest feedback. We are truly sorry to hear that your recent experiences have led to disappointment, especially as a long-time supporter of our brand. We understand that complimentary samples and personalised product recommendations have been important aspects of your experience with us, and we’re taking note of how our current rewards and sample options may feel out of alignment with your expectations.

We can see that you connected with one of our advisors in October, who offered to send samples more suited to your skin type. We aim to provide a tailored experience, and your input about sample options, shipping, and rewards has been shared with our team so we can continue improving.

Thank you again for sharing your experience with us. If there’s anything more you’d like to discuss, please reach out to us at ecomcustomerservice@dermalogica.com. We’re here to support you and truly appreciate your loyalty over the years.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Have been a dermalogica professional…

Have been a dermalogica professional customer for the past 15 years. Always had a great experience with ordering products and training, but since they have changed their way of ordering on line , it has been a nightmare. Most of their customer service staff, are not trained properly to help and I always end up calling them twice at least to make the payment and get the order released.
But I have given 5 star not for dermalogica but for Amy Willing , who was absolutely fantastic when I called the second time and she was great at assisting me . Thank you Amy . We need more staff like you in customer service.

28. oktober 2024
Uopfordret anmeldelse
Dermalogica-logo

Besvarelse fra Dermalogica

Thank you for sharing your feedback and for being a loyal Dermalogica professional customer for the past 15 years. We’re sorry to hear about the difficulties you’ve experienced.

We truly appreciate your patience and understanding. It’s wonderful to hear that Amy was able to assist you effectively. We’ll make sure to pass on your kind words to her and recognize her excellent service.

Your feedback is invaluable, and we’ll use it to improve our processes and training. If you have any further concerns or need assistance, please don’t hesitate to reach out via customerservice@dermalogica.co.uk.




Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Very bad experience with Dermalogica products

My wife had a Pro-60 facial at So Pampered with Paula. Before the treatment, she informed Paula about her sensitive skin and past negative reactions to products, emphasising the need to avoid anything too harsh. Paula reassured her that the Dermalogica products used would be gentle.

However, after the facial, Paula recommended and upsold several Dermalogica products without having any proper discussion with my wife about whether they were suitable for her sensitive skin. Despite being informed of her skin concerns in advance, Paula handed over the products without offering an explanation or allowing my wife to make an informed choice. My wife mistakenly thought I had already purchased them, when in fact, there had been no prior arrangement.

After using the products – including the Dermalogica Sensitive Skin Rescue Kit, Daily Microfoliant, Sound Sleep Cocoon, and Prisma SPF 30 – my wife experienced severe irritation, such as burning, redness, and stinging. Her skin barrier became so damaged that even washing her face with water caused pain. Following medical advice, both a GP and dermatologist confirmed that her skin barrier had been compromised, likely due to the facial and the unsuitable products.

When we contacted So Pampered, they refused to acknowledge any issues with the treatment, despite the professional opinions of medical experts. While they refunded the products, they maintained that the facial wasn’t at fault. Throughout the communication, Paula was defensive and showed little empathy, focusing on her experience and the quality of the products rather than addressing the damage caused to my wife’s skin.

Proper communication, a thorough consultation, and attention to my wife’s specific skin type could have prevented this distressing outcome.

13. juli 2024
Uopfordret anmeldelse
Dermalogica-logo

Besvarelse fra Dermalogica

Thank you, Moustafa, for contacting us on behalf of your wife. We regret to hear that her experience at one of our Professional Skin Therapist locations did not meet her expectations.

We would ask if you could reach out to our Consumer Team who will be able to investigate this internally, customerservice-consumer@dermalogica.co.uk

Thank you

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Excellent product

Excellent product. Super fast delivery.

27. august 2024
Dermalogica-logo

Besvarelse fra Dermalogica

Hi Duncan, thank you so much for this amazing review! We're so glad to hear you're enjoying your product, if you have any queries please feel free to reach out one of our Professional Skin Therapists via live chat on our official website for assistance!

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Shocked! No Customer Service!

I became a convert earlier this year, and have been pleased with the results and free samples, with one exception, due to an adverse reaction leading me to source advice.
l rang six times during the past two months, and nobody answers! l’ve also sent two emails, the most recent 17th June, l received an automated response
saying they aim to contact you in five working days, its almost a month, and still no reply, the live chat is a complete waste of time.
Like many others, l receive several emails a week promoting the benefits of using their range of products etc. However, if Dermalogica’s objective is to encourage customers to buy more products, and move them up the loyalty ladder by increasing frequency of purchase, they really need to invest in customer orientation and customer service. I'm very disappointed.

17. juni 2024
Uopfordret anmeldelse
Dermalogica-logo

Besvarelse fra Dermalogica

Hi Lyndsay, thank you for your review. I am so sorry that your experience with Dermalogica has been disappointing. We acknowledge that we have had a delay in our responses. However we are committed to assisting our customers in their issues. Please do reach out to our Ecommerce Team who will be happy to assist you. ecomcustomerservice@dermalogica.com

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere