Fortræffelig oplevelse fra start (over- vejelsesfasen) helt igennem til overlevering og opfølgning, samt vejledninger ift. alt det Audi Q6 'kan' . Så skøn en bil - har ikke fortrudt min leasing hos... Se mere
Virksomheden har svaret
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Fortræffelig oplevelse fra start (over- vejelsesfasen) helt igennem til overlevering og opfølgning, samt vejledninger ift. alt det Audi Q6 'kan' . Så skøn en bil - har ikke fortrudt min leasing hos... Se mere
Virksomheden har svaret
Skulle have bilens software opdateret og da vi samtidig skulle rejse på ferie fra Kadtrup slog vi to fluer med et smæk. Vores flyver blev forsinket, og vi ankom derfor uden for åbningstiden. Vi kunne... Se mere
Virksomheden har svaret
Super dejlig oplevelse af købet af min nye Audi Q6, meget venligt personale hele vejen igennem lige fra selv købet hos Thomas til jeg overtog bilen, da følte jeg mig klædt godt på da jeg kørte afste... Se mere
Virksomheden har svaret
Vi havde en rigtig god oplevelse da vi købte vores Audi. Sælgeren Alexander var rigtig god til og besvare alle vores spørgsmål og henvendelser. Vendte altid tilbage når man havde ringet til ham. 😊 M... Se mere
Virksomheden har svaret
Audi Danmark er del af Semler Gruppen. Semler Gruppen er Danmarks største koncern i bilbranchen med mere end 100 års erfaring inden for import og salg af biler. Vores specialiserede medarbejdere og mangeårige erfaring giver os en stærk placering på markedet. I Audi organisationen er vores vigtigste opgave at begejstre kunder i Danmark.”Vorsprung durch Technik” er vores DNA og dermed den røde tråd i alle vores aktiviteter. Vores mærkeværdier er sofistikeret, sportslig og progressiv, hvilket afspejles i vedvarende innovation og er grundlæggende i al kommunikation og profilering af Audi.
Englandsvej 437, 2770, Kastrup, Danmark
Bed kunder om at skrive en anmeldelse
Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ
Hos Trustpilot er indhold fra rigtige mennesker i fokus. Denne virksomhed kan dog også anvende vores AI-svarværktøj, som hjælper dem med at skrive svar.
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Er selv en gammel ræv i branchen , så syntes at personerne der servicerede os var kompetente og imødekommende.

Besvarelse fra Audi - Amager
God modtagelse og færdig til tiden, og prisen som aftalt.

Besvarelse fra Audi - Amager
Audi Amager får fortjent fuld plade.
Semler derimod får nul stjerner for deres håndtering af deres medarbejders hårdhændede behandling af Anders Berner.

Besvarelse fra Audi - Amager
Lige nu er det eneste jeres priser og ventetid er lidt nervøs da det er en skolebil hvis jeg får et akut problem

Besvarelse fra Audi - Amager
Venlig og imødekommende personale.
Gode vente omgivelser.
Alt i alt en god oplevelse.

Besvarelse fra Audi - Amager
For snart fire år siden blev jeg den lykkelige ejer af en Audi Q3 Plug-in Hybrid. Et premium-brand, troede jeg. De første 1-2 år var bilen fantastisk og fungerede, som den skulle.
Men derefter begyndte problemerne.
Audi MMI-systemet stoppede med at fungere stabilt. Telefonopkald falder ud, systemet fryser, og generelt er infotainmentsystemet upålideligt – i en bil i denne prisklasse.
Jeg gjorde selvfølgelig det naturlige: Kørte til Audi for at få problemerne løst. Her fik jeg at vide, at det skyldes softwarefejl – og at det ville koste ca. 12.000 kr. at udbedre.
Undskyld mig… skal jeg som kunde betale for at få rettet fejl i jeres software? På en bil, der kun er få år gammel? Jeg troede, jeg havde købt kvalitet, der holdt mere end to år.
Samtidig købte vi en Hyundai i10 som ekstra bil. En lille, billig koreansk bil – med et system, der på overfladen minder om det i Audi. Den har aldrig haft problemer. Det får én til at stille spørgsmål: Hvordan kan et “budget-brand” levere mere stabil teknologi end et tysk premium-brand?
Det stopper desværre ikke her. Audi ringer jævnligt i forbindelse med service og forsøger at sælge ekstra ydelser og produkter – til en bil, der i forvejen har haft markante problemer. Hver kontakt er en påmindelse om et fejlkøb.
Og lad venligst være med at ringe og forsøge at sælge service eller ekstra produkter.
Når det er sagt, vil jeg gerne understrege, at de medarbejdere, jeg har været i kontakt med, altid har været virkelig søde og professionelle. De kan desværre bare ikke gøre for, at produktet ikke er bedre.
Vi har desværre beholdt bilen, da værditabet er massivt (jeg forstår desværre godt, at der ikke er flere mennesker der vil købe brugt Audi'er). Til gengæld har vi købt en BMW som primær bil. Indtil videre fungerer den upåklageligt.
Min oplevelse med Audi har været en kæmpe skuffelse. Premium-pris – men langt fra premium-oplevelse.

Besvarelse fra Audi - Amager
Virkelige dårlig information omkring jeres privat leasing, når man spørger til råd omkring aflevering , er der fejl information
Lang værkstedsventetid og meget lang vente tid hos deres dæk hotel

Besvarelse fra Audi - Amager
Super service og alt spillede maks. Thomas og Alexander var verdensklasse

Besvarelse fra Audi - Amager
Det var en god og behagelig oplevelse. Teamet gjorde det super godt

Besvarelse fra Audi - Amager
Topservice på alle punkter, både arbejde og betjening. Priserne kunne dog være lidt bedre men kvalitet koster jo.

Besvarelse fra Audi - Amager
Det er virkelig ærgerligt, at skulle skrive denne anmeldelse om et bilhus, hvor man forventer rigtig god service og kundeopmærksomhed.
I dag var anden gang, at jeg besøgte bilhuset og desværre blev opmærksomhed og service ikke mødt på nogen måde! Første gang brugte jeg ca. 10 -15 min. uden at nogle sælgere henvendte sig og spurgte ind til om jeg havde brug for informationer etc. Jeg havde ikke så meget tid, så jeg slog det hen og tænkte, at de havde travlt med arbejde, men undrede mig alligevel over den manglede interesse fra sælgernes side…
Anden gang jeg besøgte bilhuset var så i dag og med intention om at få vurderet min nuværende Audi og specifikt ift en privatleasing aftale for 12 måneder på en A6 e-tron Sportback eller Avant. MEN, det samme skete igen og denne gang var jeg trods alt i bilhuset i 30-35 min. og kiggede præcist på de 2 udgave af A6’eren, som de havde holdende. Hvad der gjorde oplevelsen endnu dårligere var, at der kom faktisk en anden kunde ind efter mig og han havde været der i ganske kort tid, da der var en sælger, der henvendte sig til ham.
Så jeg må konkludere, at jeg åbenbart ikke så “rigtig” ud i deres øjne, hvilket simpelthen er for dårligt og fuldstændig ude af trit med hvad Audi ellers bryster sig med af god kundeservice.
Så spørgsmålet er om jeg skal prøve en 3. gang og lade tvivlen komme de snobbede, fordumsfulde og ringe sælgere til gode eller om jeg i stedet skulle tage til en BMW eller Mercedes forhandler, hvor de vitterligt ved hvordan man tager imod nye kunder og altid giver god service, uanset om det ender i en handel eller ej. Der kunne Audi Amager lære noget…
En ting er dog sikkert, jeg kan virkelig godt lide Audis biler! Så om jeg vender tilbage må tiden vise…

Besvarelse fra Audi - Amager

Besvarelse fra Audi - Amager
God dialog under hele forløbet - og aftaler blev overholdt fra A til Z.

Besvarelse fra Audi - Amager
"Second to None" Rigtig god oplevelse.
Meget behagelig tilgang til salget og god viden om produktet. Kan kun anbefales videre.

Besvarelse fra Audi - Amager
Super god oplevelse hos Audi Amager. Alt har fungeret perfekt fra prøvekørsel til køb og udlevering af bil. Søde imødekommende mennesker i hele butikken og kommunikationen med sælger har været perfekt fra start til slut. Kæmpe anbefaling til Audi Amager herfra. Bilen kører som en drøm.

Besvarelse fra Audi - Amager
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.