Audi - Amager Anmeldelser 661

TrustScore 4 ud af 5

4,2

Englandsvej 437, 2770 Kastrup, DK


Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fortræffelig oplevelse fra start (over- vejelsesfasen) helt igennem til overlevering og opfølgning, samt vejledninger ift. alt det Audi Q6 'kan' . Så skøn en bil - har ikke fortrudt min leasing hos... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Skulle have bilens software opdateret og da vi samtidig skulle rejse på ferie fra Kadtrup slog vi to fluer med et smæk. Vores flyver blev forsinket, og vi ankom derfor uden for åbningstiden. Vi kunne... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Super dejlig oplevelse af købet af min nye Audi Q6, meget venligt personale hele vejen igennem lige fra selv købet hos Thomas til jeg overtog bilen, da følte jeg mig klædt godt på da jeg kørte afste... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Vi havde en rigtig god oplevelse da vi købte vores Audi. Sælgeren Alexander var rigtig god til og besvare alle vores spørgsmål og henvendelser. Vendte altid tilbage når man havde ringet til ham. 😊 M... Se mere

Virksomheden har svaret


Virksomhedsoplysninger

  1. nr. 49 af de 61 bedste virksomheder i Autoværksted
  2. nr. 15 af de 25 bedste virksomheder i Bilreservedelsbutik
  3. nr. 19 af de 29 bedste virksomheder i Butik med biltilbehør
  4. nr. 28 af de 41 bedste virksomheder i Bilforhandler
  5. nr. 12 af de 15 bedste virksomheder i Billeasing

Skrevet af virksomheden

Audi Danmark er del af Semler Gruppen. Semler Gruppen er Danmarks største koncern i bilbranchen med mere end 100 års erfaring inden for import og salg af biler. Vores specialiserede medarbejdere og mangeårige erfaring giver os en stærk placering på markedet. I Audi organisationen er vores vigtigste opgave at begejstre kunder i Danmark.”Vorsprung durch Technik” er vores DNA og dermed den røde tråd i alle vores aktiviteter. Vores mærkeværdier er sofistikeret, sportslig og progressiv, hvilket afspejles i vedvarende innovation og er grundlæggende i al kommunikation og profilering af Audi.


Kontaktoplysninger

  • Englandsvej 437, 2770, Kastrup, Danmark

  • 70701025

Skræddersyet tilbehør til din Audi

Der findes masser af originale tilbehørsløsninger til din Audi.

4,2

God

TrustScore 4 ud af 5

661 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Bed kunder om at skrive en anmeldelse

Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ

Hos Trustpilot er indhold fra rigtige mennesker i fokus. Denne virksomhed kan dog også anvende vores AI-svarværktøj, som hjælper dem med at skrive svar.

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Er selv en gammel ræv i branchen

Er selv en gammel ræv i branchen , så syntes at personerne der servicerede os var kompetente og imødekommende.

26. februar 2026
Audi - Amager-logo

Besvarelse fra Audi - Amager

Hej Lasse,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du – med din store erfaring fra branchen – oplevede vores medarbejdere som både kompetente og imødekommende.

Det betyder meget for os, og vi sætter stor pris på, at du tog dig tid til at dele din oplevelse.

Vi ser frem til at byde dig velkommen igen en anden gang

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi – en del af Semler Mobility

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

God modtagelse og færdig til tiden

God modtagelse og færdig til tiden, og prisen som aftalt.

21. februar 2026
Audi - Amager-logo

Besvarelse fra Audi - Amager

Hej Svenn,

Tak for den flotte anmeldelse – det sætter vi stor pris på!

Rigtig god dag.

Med venlig hilsen
Christian,
Audi – en del af Semler Mobility

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Audi Amager får fortjent fuld plade.

Audi Amager får fortjent fuld plade.
Semler derimod får nul stjerner for deres håndtering af deres medarbejders hårdhændede behandling af Anders Berner.

18. februar 2026
Audi - Amager-logo

Besvarelse fra Audi - Amager

Hej Rune,

Tak for din anmeldelse.

Det glæder os virkelig meget at høre, at du synes, Audi Amager fortjent får fuld plade.

Semler Mobility Retail tager altid vores kunders oplevelser alvorligt, og den konkrete sag er nu afsluttet i en konstruktiv dialog med kunden.

Vi er bekendt med situationen i vores forretning i Glostrup og beklager den kortvarige konfrontation, der opstod efter at en journalist uanmeldt og uden tilladelse filmede på privat område. Det forløb beklager vi og tager til efterretning.

Efter at have gennemgået journalistens videomateriale under et møde med journalisten og suppleret med vores egen videoovervågning fra forretningen, afviser vi påstanden om, at der skulle være tale om et overfald.

Med venlig hilsen
Audi - en del af Semler Mobility

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Lige nu er det eneste jeres priser og…

Lige nu er det eneste jeres priser og ventetid er lidt nervøs da det er en skolebil hvis jeg får et akut problem

18. februar 2026
Audi - Amager-logo

Besvarelse fra Audi - Amager

Hej Hans,

Tak for din anmeldelse.

Vi forstår godt din bekymring omkring priser og ventetid. Vi arbejder løbende på at reducere vores ventetider, men da vi er et foretrukket værksted, kan der desværre forekomme ventetid. Vi tilbyder dog en akut-række, og vi kan altid undersøge, om et af vores andre værksteder har tider tidligere.

Med hensyn til priser afspejler disse, at vi er et autoriseret værksted samt vores beliggenhed.

Vores kunder betyder alt for os, og vi stræber altid efter at levere den bedste service. Derfor tager vi din feedback med videre internt, så vi kan bruge den til at forbedre os fremover.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi – en del af Semler Mobility

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner
Audi - Amager-logo

Besvarelse fra Audi - Amager

Hej Jan,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os rigtig meget at høre, at du har oplevet god service og behandling hos os.

Vi ser frem til at byde dig velkommen igen en anden gang

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi – en del af Semler Mobility

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Venlig og imødekommende personale.

Venlig og imødekommende personale.
Gode vente omgivelser.
Alt i alt en god oplevelse.

18. februar 2026
Audi - Amager-logo

Besvarelse fra Audi - Amager

Hej Anita,

Vi sætter stor pris på din anmeldelse.

Det glæder os, at du havde en god oplevelse hos os, hvor du blev mødt af imødekommende og service-minded personale.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Christian,
Audi – en del af Semler Mobility

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Kan man komme til at hade en bil og et brand? Ja – desværre.

For snart fire år siden blev jeg den lykkelige ejer af en Audi Q3 Plug-in Hybrid. Et premium-brand, troede jeg. De første 1-2 år var bilen fantastisk og fungerede, som den skulle.

Men derefter begyndte problemerne.

Audi MMI-systemet stoppede med at fungere stabilt. Telefonopkald falder ud, systemet fryser, og generelt er infotainmentsystemet upålideligt – i en bil i denne prisklasse.

Jeg gjorde selvfølgelig det naturlige: Kørte til Audi for at få problemerne løst. Her fik jeg at vide, at det skyldes softwarefejl – og at det ville koste ca. 12.000 kr. at udbedre.

Undskyld mig… skal jeg som kunde betale for at få rettet fejl i jeres software? På en bil, der kun er få år gammel? Jeg troede, jeg havde købt kvalitet, der holdt mere end to år.

Samtidig købte vi en Hyundai i10 som ekstra bil. En lille, billig koreansk bil – med et system, der på overfladen minder om det i Audi. Den har aldrig haft problemer. Det får én til at stille spørgsmål: Hvordan kan et “budget-brand” levere mere stabil teknologi end et tysk premium-brand?

Det stopper desværre ikke her. Audi ringer jævnligt i forbindelse med service og forsøger at sælge ekstra ydelser og produkter – til en bil, der i forvejen har haft markante problemer. Hver kontakt er en påmindelse om et fejlkøb.
Og lad venligst være med at ringe og forsøge at sælge service eller ekstra produkter.

Når det er sagt, vil jeg gerne understrege, at de medarbejdere, jeg har været i kontakt med, altid har været virkelig søde og professionelle. De kan desværre bare ikke gøre for, at produktet ikke er bedre.

Vi har desværre beholdt bilen, da værditabet er massivt (jeg forstår desværre godt, at der ikke er flere mennesker der vil købe brugt Audi'er). Til gengæld har vi købt en BMW som primær bil. Indtil videre fungerer den upåklageligt.

Min oplevelse med Audi har været en kæmpe skuffelse. Premium-pris – men langt fra premium-oplevelse.

14. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Audi - Amager-logo

Besvarelse fra Audi - Amager

Hej Daniel,

Tak for din anmeldelse.

Vi er utrolig kede af, hvis du føler, at vi ikke har levet op til dine forventninger og at du har haft en dårlig oplevelse. Du er altid velkommen til at kontakte os på mail: kontooprettelser@semler.dk og indlede en dialog med os.

Vi håber, at vi må byde dig velkommen igen en anden god gang.

Med venlig hilsen
Christian,
Audi – en del af Semler Mobility

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Virkelige dårlig information omkring…

Virkelige dårlig information omkring jeres privat leasing, når man spørger til råd omkring aflevering , er der fejl information
Lang værkstedsventetid og meget lang vente tid hos deres dæk hotel

13. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Audi - Amager-logo

Besvarelse fra Audi - Amager

Hej Christina,

Tak for din anmeldelse.

Vi er kede af at høre, at du har modtaget forkerte eller mangelfulde informationer om privatleasing.

Hvis du ønsker yderligere dialog eller svar på dine spørgsmål, er du mere end velkommen til at kontakte os på mail kontooprettelser@semler.dk med bilens registreringsnummer, dit telefonnummer samt en kort beskrivelse af, hvad din henvendelse drejer sig om, så vi kan hjælpe dig bedst muligt.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi – en del af Semler Mobility

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Super service og alt spillede maks

Super service og alt spillede maks. Thomas og Alexander var verdensklasse

30. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Audi - Amager-logo

Besvarelse fra Audi - Amager

Hej Erik,

Tusind tak for din flotte anmeldelse!

Vi er utrolig glade for at høre at du har haft en god oplevelse hos os, hvor alt forløb præcis som det skulle!

Vi ser frem til at byde dig velkommen igen en anden gang! Rigtig god dag!

Med venlig hilsen
Christian,
Audi – en del af Semler Mobility

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Super god service

Super god service

23. januar 2026
Audi - Amager-logo

Besvarelse fra Audi - Amager

Hej Thomas,

Mange tak for din anmeldelse.

Det er rigtig dejligt at høre, at du har oplevet super god service. Vi ser frem til at byde dig velkommen igen en anden gang.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi – en del af Semler Mobility

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Det var en god og behagelig oplevelse

Det var en god og behagelig oplevelse. Teamet gjorde det super godt

23. januar 2026
Audi - Amager-logo

Besvarelse fra Audi - Amager

Hej Cecilie,

Tak for den flotte anmeldelse – det sætter vi stor pris på!

Rigtig god dag.

Med venlig hilsen
Christian,
Audi – en del af Semler Mobility

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Rigtig god oplevelse!

22. januar 2026
Audi - Amager-logo

Besvarelse fra Audi - Amager

Hej Ole,

Mange tak for din anmeldelse.

Hvor er det dejligt at høre, at du har haft en rigtig god oplevelse! Det betyder meget for os, at du tager dig tid til at dele det.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi – en del af Semler Mobility

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Topservice på alle punkter

Topservice på alle punkter, både arbejde og betjening. Priserne kunne dog være lidt bedre men kvalitet koster jo.

7. januar 2026
Audi - Amager-logo

Besvarelse fra Audi - Amager

Hej Ranko,

Mange tak for din anmeldelse. Den sætter vi stor pris på.

Vi takker mange gange for besøget, hvor det glæder os, at du havde en god oplevelse med god service.

Vi ser frem til at byde dig velkommen igen en anden gang! Rigtig god dag!

Med venlig hilsen
Christian,
Audi – en del af Semler Mobility

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Det er virkelig ærgerligt!

Det er virkelig ærgerligt, at skulle skrive denne anmeldelse om et bilhus, hvor man forventer rigtig god service og kundeopmærksomhed.

I dag var anden gang, at jeg besøgte bilhuset og desværre blev opmærksomhed og service ikke mødt på nogen måde! Første gang brugte jeg ca. 10 -15 min. uden at nogle sælgere henvendte sig og spurgte ind til om jeg havde brug for informationer etc. Jeg havde ikke så meget tid, så jeg slog det hen og tænkte, at de havde travlt med arbejde, men undrede mig alligevel over den manglede interesse fra sælgernes side…

Anden gang jeg besøgte bilhuset var så i dag og med intention om at få vurderet min nuværende Audi og specifikt ift en privatleasing aftale for 12 måneder på en A6 e-tron Sportback eller Avant. MEN, det samme skete igen og denne gang var jeg trods alt i bilhuset i 30-35 min. og kiggede præcist på de 2 udgave af A6’eren, som de havde holdende. Hvad der gjorde oplevelsen endnu dårligere var, at der kom faktisk en anden kunde ind efter mig og han havde været der i ganske kort tid, da der var en sælger, der henvendte sig til ham.

Så jeg må konkludere, at jeg åbenbart ikke så “rigtig” ud i deres øjne, hvilket simpelthen er for dårligt og fuldstændig ude af trit med hvad Audi ellers bryster sig med af god kundeservice.

Så spørgsmålet er om jeg skal prøve en 3. gang og lade tvivlen komme de snobbede, fordumsfulde og ringe sælgere til gode eller om jeg i stedet skulle tage til en BMW eller Mercedes forhandler, hvor de vitterligt ved hvordan man tager imod nye kunder og altid giver god service, uanset om det ender i en handel eller ej. Der kunne Audi Amager lære noget…

En ting er dog sikkert, jeg kan virkelig godt lide Audis biler! Så om jeg vender tilbage må tiden vise…

13. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Audi - Amager-logo

Besvarelse fra Audi - Amager

Hej Peter,

Tak for din anmeldelse.

Jeg er rigtig ked af at høre om dine to oplevelser. Det er langt fra den service, vi ønsker at give vores kunder, da vi altid stræber efter at yde god service. I perioder med travlhed, hvor ingen sælger er ledig, kan der desværre forekomme ventetid, men det ændrer ikke på din oplevelse.

Jeg vil meget gerne bede en sælger om at kontakte dig, så I sammen kan få en dialog og finde en løsning på leasing samt en pris på din nuværende Audi. Hvis du har lyst til at give os en tredje chance, må du meget gerne sende en mail til kontooprettelser@semler.dk med dit navn, telefonnummer samt en kort beskrivelse af din oplevelse. Du må også meget gerne oplyse, hvilken bil du ønsker at lease, så sælgeren er bedst muligt forberedt, inden du bliver kontaktet.

Vores kunder betyder meget for os, og vi bestræber os altid på at levere den bedst mulige service. Din feedback bliver taget med videre internt, så vi kan bruge den til at forbedre os fremadrettet.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi – en del af Semler Mobility

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Altid en god oplevelse specielt fra…

Altid en god oplevelse specielt fra salgs teamet

7. januar 2026
Audi - Amager-logo

Besvarelse fra Audi - Amager

Hej Max,

Mange tak for din anmeldelse.

Det er rigtig dejligt at høre, at det altid er en god oplevelse hos os – særligt med salgs­teamet. Din feedback betyder meget og er med til at motivere os i hverdagen.

Vi ser frem til at byde dig velkommen igen en anden gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi – en del af Semler Mobility

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

God dialog under hele forløbet

God dialog under hele forløbet - og aftaler blev overholdt fra A til Z.

30. december 2025
Audi - Amager-logo

Besvarelse fra Audi - Amager

Hej Adam,

Mange tak for din anmeldelse.

Det betyder meget for os at høre, at du har oplevet en god dialog gennem hele forløbet, og at alle aftaler blev overholdt fra A til Z. Netop tydelig kommunikation og troværdige aftaler er noget af det, vi lægger stor vægt på.

Vi ser frem til at byde dig velkommen igen en anden gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi – en del af Semler Mobility

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner
Audi - Amager-logo

Besvarelse fra Audi - Amager

Hej Lucinda,

Mange tak for din anmeldelse.

Det er rigtig dejligt at høre, at du oplever god og effektiv service – det sætter vi stor pris på, at du deler.

Vi ser frem til at byde dig velkommen igen en anden gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi – en del af Semler Mobility

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

"Second to None" Rigtig god oplevelse.

"Second to None" Rigtig god oplevelse.
Meget behagelig tilgang til salget og god viden om produktet. Kan kun anbefales videre.

24. december 2025
Audi - Amager-logo

Besvarelse fra Audi - Amager

Hej Mark,

Mange tak for din anmeldelse.

Det er virkelig dejligt at høre, at du har haft en "second to none" oplevelse, med en behagelig tilgang til salget og god rådgivning omkring bilen. Vi sætter stor pris på, at du vil anbefale os videre – det betyder meget.

Vi glæder os allerede til at byde dig velkommen igen næste gang.

Alt det bedste – og god køreglæde.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi – en del af Semler Mobility

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Super god oplevelse hos Audi Amager

Super god oplevelse hos Audi Amager. Alt har fungeret perfekt fra prøvekørsel til køb og udlevering af bil. Søde imødekommende mennesker i hele butikken og kommunikationen med sælger har været perfekt fra start til slut. Kæmpe anbefaling til Audi Amager herfra. Bilen kører som en drøm.

19. december 2025
Audi - Amager-logo

Besvarelse fra Audi - Amager

Hej Louise,

Mange tak for din anmeldelse.

Det er virkelig dejligt at høre, at du har haft en super god oplevelse hos Audi Amager – fra prøvekørsel til køb og udlevering af bilen. At du oplever søde og imødekommende medarbejdere i hele butikken og en kommunikation med sælger, der har fungeret perfekt fra start til slut, betyder meget for os.

Vi glæder os allerede til at byde dig velkommen igen næste gang.

Alt det bedste – og god køreglæde.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi – en del af Semler Mobility

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Professionelt

24. december 2025
Audi - Amager-logo

Besvarelse fra Audi - Amager

Hej Lars,

Tak for den flotte anmeldelse – det sætter vi stor pris på!

Rigtig god dag.

Med venlig hilsen
Christian,
Audi – en del af Semler Mobility

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere