Audi - Amager Anmeldelser 661

TrustScore 4 ud af 5

4,2

Englandsvej 437, 2770 Kastrup, DK


Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fortræffelig oplevelse fra start (over- vejelsesfasen) helt igennem til overlevering og opfølgning, samt vejledninger ift. alt det Audi Q6 'kan' . Så skøn en bil - har ikke fortrudt min leasing hos... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Skulle have bilens software opdateret og da vi samtidig skulle rejse på ferie fra Kadtrup slog vi to fluer med et smæk. Vores flyver blev forsinket, og vi ankom derfor uden for åbningstiden. Vi kunne... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Super dejlig oplevelse af købet af min nye Audi Q6, meget venligt personale hele vejen igennem lige fra selv købet hos Thomas til jeg overtog bilen, da følte jeg mig klædt godt på da jeg kørte afste... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Vi havde en rigtig god oplevelse da vi købte vores Audi. Sælgeren Alexander var rigtig god til og besvare alle vores spørgsmål og henvendelser. Vendte altid tilbage når man havde ringet til ham. 😊 M... Se mere

Virksomheden har svaret


Virksomhedsoplysninger

  1. nr. 49 af de 61 bedste virksomheder i Autoværksted
  2. nr. 15 af de 25 bedste virksomheder i Bilreservedelsbutik
  3. nr. 19 af de 29 bedste virksomheder i Butik med biltilbehør
  4. nr. 28 af de 41 bedste virksomheder i Bilforhandler
  5. nr. 12 af de 15 bedste virksomheder i Billeasing

Skrevet af virksomheden

Audi Danmark er del af Semler Gruppen. Semler Gruppen er Danmarks største koncern i bilbranchen med mere end 100 års erfaring inden for import og salg af biler. Vores specialiserede medarbejdere og mangeårige erfaring giver os en stærk placering på markedet. I Audi organisationen er vores vigtigste opgave at begejstre kunder i Danmark.”Vorsprung durch Technik” er vores DNA og dermed den røde tråd i alle vores aktiviteter. Vores mærkeværdier er sofistikeret, sportslig og progressiv, hvilket afspejles i vedvarende innovation og er grundlæggende i al kommunikation og profilering af Audi.


Kontaktoplysninger

  • Englandsvej 437, 2770, Kastrup, Danmark

  • 70701025

Skræddersyet tilbehør til din Audi

Der findes masser af originale tilbehørsløsninger til din Audi.

4,2

God

TrustScore 4 ud af 5

661 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Bed kunder om at skrive en anmeldelse

Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ

Hos Trustpilot er indhold fra rigtige mennesker i fokus. Denne virksomhed kan dog også anvende vores AI-svarværktøj, som hjælper dem med at skrive svar.

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fantastisk bilkøb

Fantastisk bilkøb

19. juni 2026
Audi - Amager-logo

Besvarelse fra Audi - Amager

Hej Helle,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du har haft et fantastisk bilkøb.

Alt det bedste – og god køreglæde.

Rigtig god dag.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Amager – en del af Semler Mobility

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

God service alle aftaler overholdt ikke…

God service alle aftaler overholdt ikke mindst ved levering og afhentning af bilen

17. juni 2026
Audi - Amager-logo

Besvarelse fra Audi - Amager

Hej Carl,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du har oplevet god service, og at alle aftaler blev overholdt – især i forbindelse med levering og afhentning af bilen.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Amager – en del af Semler Mobility

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

God modtagelse

God modtagelse, tilbud om video gemmengang af nøglepunkter under eftersynet og gemmengang af service eftersynet ved afhentning, alt i alt en god oplevelse

16. juni 2026
Audi - Amager-logo

Besvarelse fra Audi - Amager

Hej Per,

Tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du fik en god modtagelse, tilbud om videogennemgang af nøglepunkter under eftersynet og en god gennemgang ved afhentning. Skønt at det samlet set var en god oplevelse.

Vi takker for besøget og ser frem til det næste!

Med venlig hilsen og ønsket om en god dag,
Ayra,
Audi Amager – en del af Semler Mobility

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fortræffelig oplevelse fra start (over-…

Fortræffelig oplevelse fra start (over- vejelsesfasen) helt igennem til overlevering og opfølgning, samt vejledninger ift. alt det Audi Q6 'kan' .
Så skøn en bil - har ikke fortrudt min leasing hos Audi Amager - kaffe er også fin🤩
vh Mikael

27. maj 2026
Audi - Amager-logo

Besvarelse fra Audi - Amager

Hej Mikael,

Tusind tak for den flotte anmeldelse.

Det glæder os meget at høre, at du har haft en god oplevelse hele vejen!

Hvor er det dejligt at høre, at du er glad for din Audi Q6 og for dit leasingvalg hos os. Og vi er selvfølgelig også glade for, at kaffen faldt i god smag!

Vi ønsker dig rigtig mange gode kilometer i din nye Audi og glæder os til at byde dig velkommen igen.

Med venlig hilsen
Christian,
Audi Amager - en del af Semler Mobility

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Perfekt oplevelse

Perfekt oplevelse.
Kæmpe tak for fantastisk behandling af Jannik, Jerry og Alexander. 5 stjerner deres vej.

21. maj 2026
Audi - Amager-logo

Besvarelse fra Audi - Amager

Hej Uldam,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os virkelig at høre, at du har haft en perfekt oplevelse. Tak også for de pæne ord om Jannik, Jerry og Alexander – det sætter vi stor pris på

Vi takker for besøget, og så ser vi frem til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Amager – en del af Semler Mobility

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Medarbejderen var flabet og nedladende…

Medarbejderen var flabet og nedladende overfor mig. Derefter skrev jeg en klage til Audi Amager og Audi Danmark - det var dumt nok ham der svarede.

Jeg tog ham i direkte at lyve over for mig på skrift og være overraskende flabet fortsat på mail.

Sikke dog mangel på “luksus” fra et mærke som audi- langt fra hvad man ville forvente

20. maj 2026
Audi - Amager-logo

Besvarelse fra Audi - Amager

Hej

Vi beklager dybt den oplevelse, du har haft. Vi tager din feedback meget alvorligt og vil undersøge sagen grundigt for at forbedre vores service.

Du er altid velkommen til at kontakte os på mail: kontooprettelser@semler.dk og indlede en dialog med os.

Med venlig hilsen
Simon,
Audi Amager – en del af Semler Mobility

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Super flot showroom hos Audi Amager

Super flot showroom hos Audi Amager, perfekt service og sælgerene har styr på alt. Bilen blev leveret som aftalt til tiden.
Kan klart anbefales 👍😊

20. maj 2026
Audi - Amager-logo

Besvarelse fra Audi - Amager

Hej Flemming,

Mange tak for din anmeldelse. Vi sætter stor pris på den.

Det glæder os meget, at du havde en god oplevelse med perfekt service og levering til tiden.

Vi ser frem til at byde dig velkommen igen!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Amager – en del af Semler Mobility

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

God bil

God bil. Kører super

22. maj 2026
Audi - Amager-logo

Besvarelse fra Audi - Amager

Hej Frits,

Tak for din anmeldelse.

Vi er glade for at høre, at du er tilfreds med bilen.

Alt det bedste – og god køreglæde.

Rigtig god dag.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Amager – en del af Semler Mobility

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Aldrig mere Audi

Aldrig mere Audi. Jeg har for 5 måneder siden købt en ny Audi A6 e-tron. Der har siden levering været MANGE software fejl. Bl.a. at bilen periodisk ikke kan låses op. Jeg har derfor nu i 5 måneder ikke kunne anvende min bil. Audi er FULDSTÆNDIG lige glade, deres svar er, at jeg blot skal vente på en software opdatering, som de ikke kan garantere løser problemerne, og den vil komme løbende fra uge 26. Så nu bliver det +6 måneder hvor jeg ikke har kunnet anvende min bil. Audi er FULDSTÆNDIG lige glad, det er bare dårligt kundeservice og helt uacceptabelt. Køb ALDRIG Audi.

AUDI svar 27. maj: Tak Audi for at I forstår min frustration, det hjælper dog ikke på, at jeg har købt en meget dyr bil, som står i indkørslen uden at jeg kan bruge den pga software fejl. Det har nu stået på i 5 måneder. Selv om der ligger en sag hos jer, så hjælper det ikke på, at jeg ikke har en bil jeg kan bruge. Det er simpelthen ikke rimeligt, jeg havde jo købt en bil for at have noget at køre i.

23. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
Audi - Amager-logo

Besvarelse fra Audi - Amager

Hej Michael,

Tak for din anmeldelse.

Det er vi rigtig kede af at høre, og vi forstår godt din frustration

Vi beklager de udfordringer, du har oplevet med din bil, og vi har fuld forståelse for din utilfredshed. Vi er bekendt med, at der er en sag i gang, og vi håber, at den bliver løst på bedst mulig vis.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Amager – en del af Semler Mobility

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Nu må det her stoppe

Nu må det her stoppe. Jeg mener helt ærligt, at sagen har nået et niveau, hvor der bør ses mere juridisk på forløbet, og hvor det burde være relevant at involvere relevante myndigheder i den måde, sagen bliver håndteret på.

Jeg har nu haft min bil på værksted hos Audi Amager, hvor der samtidig er blevet påført skade på min lygte, som jeg også tidligere har gjort opmærksom på. Siden da har jeg forsøgt at komme i kontakt med en ansvarlig person hos Audi Amager seks gange uden held. Det er ganske enkelt uacceptabelt, at man som kunde ikke kan få dialog eller svar i en sag af denne karakter.

Samtidig kan jeg nu se, at en tid i dag, som aldrig har været aftalt med mig, pludselig er registreret som slettet. Derudover modtager jeg en faktura på 3.850 kr. for leje af bil i perioden 23/04–29/04, selvom dette på ingen måde stemmer overens med min oplevelse eller de aftaler, der har været.

Jeg har ærligt talt aldrig oplevet et så uprofessionelt og uacceptabelt forløb fra et autoriseret Audi-værksted. Det næste naturlige skridt må være, at den fremsendte faktura på lejebil bliver krediteret, og at der samtidig findes en løsning på den skade, der er blevet påført min bil under værkstedsopholdet.

Hvis jeg var Audi, ville jeg seriøst overveje samarbejdet med Semler, da denne form for kundehåndtering og drift på ingen måde lever op til det niveau, man bør kunne forvente af et premium-brand.

22. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
Audi - Amager-logo

Besvarelse fra Audi - Amager

Hej John,

Tak for din anmeldelse.

Vi er kede af at høre, at du har haft en utilfredsstillende oplevelse. Det er vigtigt for os at få undersøgt sagen nærmere, så vi kan forstå forløbet og følge op korrekt.

Du er meget velkommen til at kontakte os på kontooprettelser@semler.dk med dine kontaktoplysninger samt bilens registreringsnummer, så vi kan dykke ned i sagen og vende tilbage til dig.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Amager – en del af Semler Mobility

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

3 måneders ventetid for at undersøge hvorfor kamera ikke virker

Service????
Vores Audi Q4 er leaset via Audi i september 2025. Altså det er jeres egen bil.
For et par måneder siden forsøgte jeg at bestille tid til at få skiftet til sommerdæk. Der var 3 måneders ventetid. I dag har jeg kontaktet jer, da et at kameraerne ikke virker. Jeg kan få en tid til August! Øhhhh, jeg betaler en leasingafgift. Hvordan forholder jeg mig til, at jeg betaler for et produkt der ikke virker som det skal?!
Kundeservice undersøgte om tider på jeres værksteder i hele Storkøbenhavn (en cirkel fra Køge over Amager til Hillerød).

21. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
Audi - Amager-logo

Besvarelse fra Audi - Amager

Hej Kristina,

Tak for din anmeldelse.

Det er vi rigtig kede af at høre, og vi forstår godt din frustration.

Tider til hjulskifte og fejlsøgning bliver ofte booket i rigtig god tid, især i sæsonperioder, og derfor kan der desværre opstå længere ventetid, når efterspørgslen er høj. Det ændrer dog ikke ved, at vi beklager den situation og den følelse, du sidder tilbage med. Vi arbejder løbende på at reducere ventetiderne.

Vores kunder betyder meget for os, og vi stræber efter at levere den bedste service. Derfor tager vi din feedback med videre internt, så vi kan bruge den til at forbedre os fremover.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Amager - en del af Semler Mobility

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner
Audi - Amager-logo

Besvarelse fra Audi - Amager

Hej Asbjørn,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du har oplevet fagligt og empatisk personale.

Vi takker for besøget og ser frem til det næste!

Med venlig hilsen og ønsket om en god dag,
Ayra,
Audi Amager – en del af Semler Mobility

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Professionel håndtering af alle faser i…

Professionel håndtering af alle faser i hele forløb fra aftalestart til afhentning og videre opfølgning og service telefonisk

13. maj 2026
Audi - Amager-logo

Besvarelse fra Audi - Amager

Hej Peter,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du har oplevet professionel håndtering i alle faser – fra aftalestart til afhentning samt den efterfølgende opfølgning og telefoniske service.

Vi ser frem til at byde dig velkommen igen en anden gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Amager – en del af Semler Mobility

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Forhandleren er rigtig god og bilen er…

Forhandleren er rigtig god og bilen er fantastisk.

5. maj 2026
Audi - Amager-logo

Besvarelse fra Audi - Amager

Hej Ebrahim,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du har haft en rigtig god oplevelse med forhandleren, og at du synes bilen er fantastisk.

Alt det bedste – og god køreglæde.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi – en del af Semler Mobility

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Venlige imødekommende og besvarede…

Venlige imødekommende og besvarede spørgsmål professionelt.

5. maj 2026
Audi - Amager-logo

Besvarelse fra Audi - Amager

Hej John,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du oplevede os som venlige og imødekommende, og at dine spørgsmål blev besvaret professionelt.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi – en del af Semler Mobility

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Audi Amager gør et udmærket stykke…

Audi Amager gør et udmærket stykke arbejde, men den nye Audi A6 Etron jeg har købt, skuffer på software som ofte fejler.

5. maj 2026
Audi - Amager-logo

Besvarelse fra Audi - Amager

Hej Peter,

Tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du generelt oplever et udmærket stykke arbejde hos os – og vi beklager, at din nye Audi A6 e-tron skuffer på softwaren og ofte fejler. Fabrikken arbejder løbende på at forbedre software via opdateringer.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi – en del af Semler Mobility

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Seriøs kompetent og professionel…

Seriøs kompetent og professionel salgsafdeling. Holder hvad de lover og levere som aftalt

5. maj 2026
Audi - Amager-logo

Besvarelse fra Audi - Amager

Hej Bjarne,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du har oplevet en seriøs, kompetent og professionel salgsafdeling, og at vi har holdt, hvad vi lover og leveret som aftalt.

Vi takker for besøget, og så ser vi frem til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi – en del af Semler Mobility

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Særdeles god betjening i hele forløbet.

Særdeles god betjening i hele forløbet.

22. april 2026
Audi - Amager-logo

Besvarelse fra Audi - Amager

Hej Brita,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du har oplevet særdeles god betjening i hele forløbet.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi – en del af Semler Mobility

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

God service

God og saglig dialog.

14. april 2026
Audi - Amager-logo

Besvarelse fra Audi - Amager

Hej,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du har haft en god og saglig dialog.

Vi takker for besøget, og så ser vi frem til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi – en del af Semler Mobility

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Audi Amager er en god køb oplevelse og…

Audi Amager er en god køb oplevelse og meget høj service man møde lige fra når man kommer ind i butikken

18. april 2026
Audi - Amager-logo

Besvarelse fra Audi - Amager

Hej Peer,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du har haft en god købsoplevelse og oplevet meget høj service – helt fra du trådte ind i butikken.

Alt det bedste – og god køreglæde.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi – en del af Semler Mobility

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere