Artistic Spaces Anmeldelser 

88
•
TrustScore 2.5 ud af 5

2,7

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Absolutely disgraceful management with no accountability. Stay away from them if you're planning to rent studio from them. From hygiene, h&s to maintenance they're below 0 star worthy. You can say goo... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

They're crooks, holding our deposits for 3 months and no response. If you're considering renting from them, just know these people have zero accountability for anything and they're currently being sue... Se mere

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

The team do a decent job but nothing get sorted unless you speak to David head of finance directly. Payments are also not up to date on the system I’ve had to send prof of payment so many times

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Our experience at ATRISTIC SPACES throughout our couple of years there has been professional and comfortable. The staff particularly David and Marco have been very helpful and supportive during our mo... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

  1. Ejendomsadministration

Skrevet af virksomheden

Artistic Spaces is a company that has more than 230 studios across London suitable for: artists, creatives, business, SMEs. Inquire now to find your space!


Kontaktoplysninger

2,7

Under middel

TrustScore 2.5 ud af 5

88 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen nylige anmeldelsesinvitationer

Denne virksomhed har ikke inviteret kunder til at skrive anmeldelser for nylig, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har besvaret 3 % af deres negative anmeldelser

Det tager typisk over 1 måned at svare

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

2,7

Alle anmeldelser

(88)

41 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Avoid!

Current tenant and has been a comedy of errors since moving in. Pressured into moving in by a certain date, despite the facility being nowhere near completion resulting in an email mere days before move date to say we couldn't enter the site.

Continued building works meant studios were not accessible for over two weeks and have been finished to a poor standard at that.

On open days, spoke about how they matched neighbouring studios to ensure noise wouldn't be an issue but have placed a fitness studio with weights, jumping and loud music next to my space. The studios have hollow, old wooden floors so alongside the noise, the entire space shakes and vibrates when they use it.

Am now having to pay for a separate co-working space to undertake any calls and meetings and can use the (very expensive) space for a small fraction of my work. We sign a contract that states no music to be played in studio spaces and to be considerate of noise but they are unwilling to enforce this so there is a real disparity in how tenants are treated and contracts enforced.

Have been in continual contact regarding this issue but have been ignored, fobbed off and avoided. Was suggested I move to another studio which would be nearly 3 x the price long term. Today I finally got a response which was to speak to the neighbours and in effect - deal with it myself. It is not my job to enforce their contract with other tenants.

No sanitary bins for weeks (legal requirement) but angry notes up in the toilets saying not to flush sanitary products - it's unhygienic and impossible for someone to walk back to their studio space with a used sanitary product in their hand!

No bins for months so we were left with an overflowing skip. The resulting rubbish of which is still piled up outside.

Above all of this - you will receive MONTHLY emails and texts, strongly worded to remind you of your obligation to have a standing order set up to pay rent - despite proving this and paying on time!

If I had known what I was walking into, I never would have taken on this space. Incredibly disappointed.

*Update - this month I received 5 texts/ emails within 7 days reminding me to pay the rent (despite having paid it on time, via standing order as agreed in the contract) - two emails on the same day. It's overkill and instead of mass emailing their entire tenancy book, they would be best shifting this focus to any non-paying tenants.

1. marts 2023
Uopfordret anmeldelse
Artistic Spaces-logo

Besvarelse fra Artistic Spaces

Dear Sophia,

Thank you for your feedback and for taking the time to share your experience. We’re sorry that the early stages of your tenancy were marked by disruption and frustration. We acknowledge that several aspects of the initial setup did not meet expectations.

We’re pleased to note, however, that you’ve remained with us for over two years since this review, and we hope that your experience has since improved. If there’s anything still outstanding or further support we can offer, please don’t hesitate to reach out, our team is here to help.

Kind regards,
Artistic Spaces Management Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

SATAY AWAY FROM THOSE SCAMMERS

STAY AWAY FROM THOSE SCAMMERS COMPAGNY ARTISTIC SPACES LTD. THEY TAKE YOUR MONEY AND WHEN YOU CANCELED BEFORE SIGNING THE CONTRACT , THEY DO NOT RETUNING YOUR MONEY , AND ALL THE TELEPHONE MESSAGES LEFT ARE NOT RETUNED , THEY NEVER ANSWERED YOUR CALL ,OR TELLING YOU TO CALL THE FINANCIAL DEPARTMENT
THAT DO NOT EXIST . TO GET YOUR MONEY BACK ONLY AFTER 4 MONTHS WAITING FROM CALLING THE BANK AND CITIZEN ADVICE .THEY ARE SCAMMERS . IT IS THE ABSOLUTE TRUTH .I STAND BY WHAT I HAVE WROTE .

27. februar 2023
Uopfordret anmeldelse
Artistic Spaces-logo

Besvarelse fra Artistic Spaces

Dear Reviewer,

We have reviewed your comments carefully, but we do not recognise your name or any record of you being a tenant or having a valid agreement with Artistic Spaces. Based on our internal checks, none of the claims made in your review are accurate or supported by any records.

We also note that your public profile includes dozens of similar one-star reviews across multiple businesses, which may help others put your comments into proper context.

To be clear:

We do not retain funds from individuals who cancel prior to signing an agreement.
Our finance team is real, responsive, and handles all legitimate refund requests in line with proper procedures.
We always respond to genuine emails, messages, and verified customer enquiries.
If you believe there has been a misunderstanding, we invite you to contact us directly with evidence of your interaction, including payment reference or dates, so we can verify and respond properly.

Otherwise, we must respectfully state that this review does not reflect a credible or verifiable customer experience.

Kind regards,
Artistic Spaces Management Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Absolute nightmare dealing with this…

Absolute nightmare dealing with this company.
Continuously moved the goalposts while trying to agree a contract. Was told to pay deposit to secure unit as they will agree to my contract terms. As soon as they received my deposit, everything went downhill. I no longer will be moving in to the space and still haven’t received my deposit back.
Now I’ve been told that there is a 30 working day policy for refunded deposits. No information of this on website, neither terms and conditions. I contacted finance, operations, resolutions department, and have been given the run around by every single department.
Absolutely sickening
Avoid at all costs

30. maj 2023
Uopfordret anmeldelse
Artistic Spaces-logo

Besvarelse fra Artistic Spaces

Dear Michael,

We are disappointed by the tone and content of your review, particularly given the facts of the situation.

You were never a tenant at Artistic Spaces. You paid a non-refundable holding deposit of £3,130 to reserve a unit while legal agreements were being prepared. After initiating the process and causing us to incur legal fees, you chose to withdraw without signing, which was entirely your decision.

Despite the deposit being non-refundable by contract and stated terms, we chose, at our discretion and as a gesture of goodwill, to refund the full amount. This was processed and returned to your account on 2 June 2023, as confirmed by the credit note.

There is no “30-working-day” standard refund policy applicable in cases like this, deposits of this nature are refundable only at our discretion, and in your case, it was fully honoured.

We are confident that we acted more than fairly throughout, and we stand by our decision to refund you in full despite being under no obligation to do so.

Kind regards,
Artistic Spaces Management Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

If I could give 0 stars I would have

If I could give 0 stars I would have. I signed up for a studio space in their new site in Deptford. The team running the operation are appalling. It is impossible to get hold of any one through emails and telephone calls. A couple days before I was due to move in I still did not have the required information requested a good 3 weeks prior so I pulled out. Now I am having to fight to get my deposit back. Again no one is answering my calls or responding to my emails. Avoid Artistic spaces. I am unsure what establishment they are runny. Incompetent.

28. april 2023
Uopfordret anmeldelse
Artistic Spaces-logo

Besvarelse fra Artistic Spaces

Dear Nkem,

We're disappointed by the content of your review, which does not accurately reflect what occurred.

You reserved a studio at our Deptford site and later chose to withdraw just days before your scheduled move-in — despite our team accommodating your request to amend our standard lease, which we undertook at our own cost. Your deposit was clearly stated as non-refundable, with any return being entirely at our discretion.

Nonetheless, we acted in good faith and, as a gesture of goodwill, processed a full refund via Credit Note CN-0158 on 5 May 2023, following director approval. We were under no obligation to return this deposit, especially after incurring legal and administrative costs due to your last-minute withdrawal.

Given these facts, your review is unfair and misleading. We remain committed to supporting genuine tenants professionally, and we’re pleased this matter was resolved properly despite the circumstances.

Kind regards,
Artistic Spaces Management Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Absolute nightmare

These buildings are not safe or secure.

The landlords are negligent and rude, and do not care that they risk tenants personal safety and business property by not fulfilling their contractual obligations to provide appropriate security.

Multiple burglaries have happened across the Artistic Spaces sites, which the landlord does not care about nor seek to remedy by making the buildings safer.

“Service charges” are regularly increased despite the service levels being dangerously poor.

There are regular plumbing and electrical issues that the landlord does not take care of despite it being their responsibility.

Do not risk your business/ artistic practice/ personal safety at these locations!

17. oktober 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Avoid!

Failed to fix many facilities
slow internet that took them 6 months to fix!!!
hidden charges for cleaning , parking and eletricity
on going changes for so many little things that affect my business run

24. april 2018
Uopfordret anmeldelse

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere