Husk at man kan få sine penge retur via banken, hvis man a) ikke har fået sin vare b) har fortrudt sit køb indenfor fristen c) ikke har fået sin penge retur fra Amazon .de og andre firmaer! K... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Varen svarer ikke til det beskrevne, og er af dårlig kvalitet. Da jeg vil kontakte kundeservice er det umuligt at komme igennem, da man bliver sendt videre til forskellige formularer. Det er ikke lyk... Se mere
Jeg handler ofte hos Amazon Tyskland som Prime-kunde, da de har et stort udvalg af eksempelvis kameraudstyr - og ofte til konkurrencedygtige priser. Senest har jeg bestilt mikrofonudstyr (mærke... Se mere
Kundeservice er ikke eksisterende. Det er en bot, der prøver at få dig til at trykke ind på alle mulige forskellige sider for at få hjælp. Men du kan ikke få fat i en rigtig person, som kan hjælpe... Se mere
Virksomhedsoplysninger
Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder
Entdecken, shoppen und einkaufen bei Amazon.de: Günstige Preise bei Elektronik & Foto, DVD, Musik, Bücher, Games, Spielzeug, Sportartikel, Drogerie & mehr bei Amazon.de
Kontaktoplysninger
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Varen svarer ikke til det beskrevne
Varen svarer ikke til det beskrevne, og er af dårlig kvalitet. Da jeg vil kontakte kundeservice er det umuligt at komme igennem, da man bliver sendt videre til forskellige formularer. Det er ikke lykkedes mig at få kontakt til sælgeren. Virkelig en dårlig oplevelse.
Få dine penge retur!
Husk at man kan få sine penge retur via banken, hvis man
a) ikke har fået sin vare
b) har fortrudt sit køb indenfor fristen
c) ikke har fået sin penge retur fra Amazon .de og andre firmaer!
Kun betaling med kort, ikke bankoverførsel
Læs selv reglerne på nettet om refusion /din banks hjemmeside!
Altid tilfreds
Jeg har købt derfra nogen gange nu og jeg har været 100% tilfreds men mine vare hver gang. Gode priser. Gode produkter og hurtig levering. Kan klart anbefales
Jeg er i gæld, uden at have gjort noget forkert
Jeg købte tre varer. En af dem havde en uklar varebeskrivelse, hvilket betød, at varen ikke var den, jeg havde forventet, da jeg modtog pakken. Jeg ønskede at returnere den, og alt forløb perfekt, men uden at give mig besked foretog de en fuld refusion af hele beløbet, hvilket betyder, at jeg stadig skal betale for de to andre varer igen, uden at jeg på nogen måde er blevet underrettet herom. Cirka en måned senere modtog jeg en meddelelse i et brev til min adresse, hvor der stod, at jeg skyldte dem penge, hvilket var den eneste måde, jeg fandt ud af det på. Denne meddelelse havde en betalingsfrist, der var meget tæt på datoen, så jeg foretog betalingen. To uger senere modtog jeg et nyt brev, hvor der stod, at jeg skyldte flere penge, hvilket jeg formoder var for det andet produkt, med en betalingsfrist, der allerede var udløbet, så jeg betalte også det med det samme. Efter endnu en måned modtog jeg et opkrævningsbrev fra Amazon DE, hvor der stod, at jeg skyldte dem renter, og at sagen blev håndteret af et inkassobureau. Jeg sendte betalingsbeviserne til dette inkassobureau, men har stadig ikke modtaget svar. Jeg står stadig i gæld til dem (ifølge dem selv), og jeg kan ikke bruge min konto, da den er blevet spærret af dem. Det er en skam, hvordan de arbejder. Jeg har ikke tænkt mig at købe noget mere hos dem.
Lukket konto
Jeg har handlet, rigtig nange gange på Amazon.de, udover at emballagen altid er utrolig dårlig - Tynde papkasser - ja så har jeg været glad for Amaxon.de. Men i går får jeg en mail om, at min konto er lukket. Jeg skriver for høre hvad problemet er. Får så en standard mail, hvor de skriver at jeg beder om for mange refusioner, jeg har kun bedt om 1 refusion d. 8. april pga. manglende indhold i pakken. Jeg fik refusion umiddelbart efter. Så jeg aner ikke hvad de skriver/taler om. Men de har tydeligvis ikke styr på deres forretning - de mister dermed også en kunde 😡
AMAZON.DE mon de svindler mig?
Den 5.maj bestiller jeg 3 x Økologisk gulerodssaft, 3 liter, i lighed med tidligere. Kr. 452,51, beløbet bliver trukket fra min konto og jeg får besked om at varen leveres dagen efter! Nu den 12.06. Har jeg intet modtaget, og pakken hævdes gået tabt. Jeg har rettet rigtig rigtig mange henvendelser. Enten levering af varen eller mine penge retur. Mon de bare beholder mine penge og jeg ikke modtager mine varer. Hvis det er tilfældet, så er det vel svindel
Hilsen
Dorte
Har intet hørt siden jeg købte for 1…
Har intet hørt siden jeg købte for 1 uge siden, ingen mulighed for at hvor langt forsendelsen er nået, ingen mulighed for kontakt med noget.. DET ER ELENDIGT, jeg er færdig med AMAZON
Jeg har handlet hos Amazon.de i en del…
Jeg har handlet hos Amazon.de i en del år efterhånden. Jeg er altid fuldt ud tilfreds og Kundeservicen er til 100 stjerner! Man kommer hurtigt igennem support og jeg har kun oplevet hjælpsom og venlig betjening 🙏🌞
I forlængelse af tidligere anmeldelse.
I forlængelse af tidligere anmeldelse.
Nå Amazon.de bliver det snart til noget med min tilbagebetaling. Nu har i ovenikøbet fået bevis på at pakken ikke kan findes efter at den er overgået til bring og bring beder jer om at lave en reklamation. I har absolut ingen ret til at parkere min tilbagebetaling som d.d. endnu ikke er modtaget.
Kundeservice er ikke eksisterende.
Kundeservice er ikke eksisterende.
Det er en bot, der prøver at få dig til at trykke ind på alle mulige forskellige sider for at få hjælp. Men du kan ikke få fat i en rigtig person, som kan hjælpe dig med et problem, selvom det er deres system der laver problemet
dårlig kundeservice
vedr. ordre nr Order # 303-4890992-8559555
jeg har købt en græstrimmer. de har ved en fejl byttet om på pakkerne og leveret en stige.
jeg har mange gange skrevet til kundeservice men jeg bliver totalt ignoreret.
Jeg ved ikke hvad folk snakker om jeg…
Jeg ved ikke hvad folk snakker om jeg fik min pakke på den dags dato Amazon skrev pakken ville være fremme. Ingen problemer overhovedet jeg kunne track pakken uden problemer også.
Jeg handler ofte hos Amazon Tyskland…
Jeg handler ofte hos Amazon Tyskland som Prime-kunde, da de har et stort udvalg af eksempelvis kameraudstyr - og ofte til konkurrencedygtige priser.
Senest har jeg bestilt mikrofonudstyr (mærket fås ikke i Danmark) sammen med andre smådele til kamera.
Med et Prime-abonnenent får jeg ofte fri fragt - og oplever tit, at mine bestillinger lander før beregnet.
Siden 2023 har jeg handlet her mere end 20 gange, og kun én enkelt gang haft behov for kundeservice - som overtog sagen og fiksede den hurtigt.
Umuligt at returnere amatør amazon
Umuligt at returnere vare der er defekt du bliver sendt rundt i et cirkus af at skulle bekræfte kontokort skifte kontokort verificere id med pas og kørekort sendt videre til indisk callcenter blive lovet alle mulige svar og løsninger inden for 24 timer for herefter at få din konto spærret pga. Mistænkelig aktivitet, så videre til Amazon.com der også lige vil verificere dig med pas og kørekort data de ikke har nogen som helst ret til. Herefter hører du ikke en skid og skal så selv bruge 10 timer over en uge på at finde deres nummer i Danmark og ringe igen og igen vente på hjælp der, de så kan alle de samme tricks med at trække dig rundt i cirkusset og håbe på at du opgiver dit krav om refusion men hjælpe dig kan de ikke for din konto er spærret af moderfirmaet i usa der bare vil have dine pas og kørekort data, hvad skal du bruge bagsiden af mit kørekort og mine pas data til Jeff bezos. Jeg omdøber hermed dit firma til at hedde amatør i stedet for Amazon for det er mere retvisende din latterlige amatør. Og mine 25 euro må jeg nok virke farvel til men jeg kender navnet på svindleren og hans netværk af dropshipper som bliver velhavende på hans svindel som ingen kan stoppe aldrig aldrig aldrig mere Amatør Amazon det er nok ikke uden grund at jere score er på 1.6 på Trustpilot
At forsøge at fjerne deres reklame for…
At forsøge at fjerne deres reklame for deres app ved at trykke på krydset. Det gør i 99% af tilfældene at man ledes videre til Google Play Butik.
Amazon er en svindelbutik, som ikke forstår et simpelt og høfligt. Nej tak.
Wrong item delivered
Wrong item delivered. Photos to prove this has been sent - no reply. Very disappointing.
Forstår ikke alle negative…
Forstår ikke alle negative anmeldelser. jeg har handlet her før og aldrig været utilfreds. Jeg bestilte et bælte Tirsdag og fik besked på det ville komme Torsdag. Varen kom til tiden og svarede til mine forventninger.
Dårlig manglende kundeservice
Dårlig manglende kundeservice. Har forsøgt at blive ringet op, men bliver afvist. Man kan ikke skrive, så alt i alt dårlig servic
Har hverken modtaget den bestilte vare eller penge retur
Bestilte en vare den 14/5 og har ikke set skyggen af vare eller penge. Pengene blev self trukket fra mit kort med det samme. Kan slet ikke komme i kontakt med dem. Jeg har ellers bestil mange varer derfra uden problemer. Men det slutter her.
Altid tilfreds med siden
Altid tilfreds med siden, hurtig levering på mange ting, altid vælge gratis levering med amazon.
flinke til at retunere pengene hvis der er fejl på enhed eller man fortryder.
handler mange ting på siden.
jeg har altid fået det jeg har betalt for.
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.








