Voogmechic Anmeldelser 

223
•
TrustScore 4.5 ud af 5

4,3

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I have ordered multiple items from this company. The quality of their products has always been excellent. On my most recent order I was offered a free gift of clip on earrings that would not be useful... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

The jewelry I ordered is beautiful and just as pictured. I had a question for the customer service team and they responded quickly and professionally. I would definitely order again from this company... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Placed order for moissanite and gold band and it took quite a while to arrive and the stones were totally dull with no sparkle at all. I e emailed twice about returning item and have gotten no respons... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

The diamond stud earrings are beautiful. They sparkle better than my real diamonds. These earrings elevate your look. They stand out without being too much. The screw backs make them secure. Th... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

  1. Bijouteri
  2. også i
  3. Smykkeforretning

Skrevet af virksomheden

At VOOGME, our commitment is crystal clear: to deliver exceptional, high-quality jewelry at the right price. Our journey is inspired by passion, a love for conscientious moissanite jewelry, and the belief that elegance should be within everyone's reach.


Kontaktoplysninger

4,3

Fremragende

TrustScore 4.5 ud af 5

223 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen nylige anmeldelsesinvitationer

Denne virksomhed har ikke inviteret kunder til at skrive anmeldelser for nylig, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har besvaret 15 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 2 uger

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

4,3

Alle anmeldelser

(223)

88 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Absolutely beautiful ring.

Customer service was good and shipping once the ring was made was fast. My very happy to buy the ring in this company. The stone itself is slightly larger than I would like, but, because of it, the ring reflects lights beautifully.

2. april 2024
Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Poor Customer Service…

I’ve ordered several items from Voogmechic. Most of the items are good quality and very attractive. The latest bracelet I received had a design flaw. It has a pull cord closure and the chain is so thin that it’s constantly knotting. I wrote to customer service and they said “yes that’s a problem they're aware of” and then told me I could exchange for something else and have to pay my own shipping and they don’t even send a label. That’s poor customer service. I’ve asked for a refund. They’ll probably try to deduct a restock charge on a defective product.

15. april 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I purchased a Moissanite 10K solitaire…

I purchased a Moissanite 10K solitaire ring. It took over 5 weeks to arrive. I had written to the company customer service prior to receiving a shipped notification asking to cancel the order. And then like magic the next day I received notification that it was shipped. I asked for a refund and Voogmechic wants to keep a 30% restocking fee and wants me to pay and additional $30.00 for a return label. The quality is cheap and disappointing. Weeks later I am still getting the run around for the return address and instructions. I don't recommend this company to anyone. They are not reputable as their website states and Voogmechic has extremely POOR customer service. Customer satisfaction is not a priority for this company.

9. februar 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Terrible & dishonest customer service

The earrings I ordered looked really cheap. After multiple emails asking how to return, all I got was offers to exchange. I had paid by PayPal and so complained through there. They finally offered to allow a return and gave me the address. I did so, and as asked I supplied the tracking number (it cost over $10 to ship) through PayPal.

Three days after the tracking number said it had been delivered I got an email telling me to return the item.

I sent them this:

“This has ALREADY BEEN RETURNED TO YOU AND RECEIVED. The tracking information was already supplied to you via PayPal but you did not acknowledge it. The package has my name on it but not inside. This is the worst customer service I have ever experienced. Deliberately ignoring my request to return, and responding to requests to return only with offers to exchange is wrong. Here is my return tracking proof.”

20. februar 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Buy Silver only

I have purchased numerous pieces from here. Mainly in silver to see whether I liked them enough to buy in platinum. On the whole the silver pieces were fine. But the platinum ring I ordered didn't look anything like the silver equivalent. Also one of the silver rings I ordered the stones fell out at the sides.
Not a great company as far as returns go. So buy cheap from here it's really all they are good for.

30. september 2023
Uopfordret anmeldelse
Voogmechic-logo

Besvarelse fra Voogmechic

I appreciate you taking the time to share your experience with us. We take your feedback seriously, and I apologize for any inconvenience you may have faced in the returns process. If you meet any quality problems during the purchase in the future, you can contact us at any time. We have perfect after-sales service and can give you a solution to all the problems you meet.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Horrible company.

Horrible company.
Tried to cancel my order within 2 hrs and was told it was too late to do so, all the while they're trying to fund out why and to find ways to change the order. When I told them there was nothing else that I wanted they said "too late its shipped", even though through tracking It was not shipped for days after the "chat" excange.
So it was delivered and I already knew I didn't want them as the earrings were to large fir my Grandaughter as it was a gift for her.
So I reached out to return them and once again they want me to exchange for something else.
I told them I wanted an RMA number to return and have not heard a word from them since.
Stay away...shady company!!!

4. december 2023
Uopfordret anmeldelse
Voogmechic-logo

Besvarelse fra Voogmechic

I understand the frustration caused by the difficulties in canceling your order and the subsequent return process. This is certainly not the level of service we strive to provide to our customers. I want to assure you that your feedback is invaluable to us, and we take it seriously.
To resolve your issue promptly, please provide your order details. I will personally check the status of your return request and help you resolve it.
Your satisfaction is our top priority, and I appreciate your patience as we work to resolve this matter. We are committed to making things right and restoring your trust in our company.
Thank you for bringing this to our attention, and I look forward to assisting you in resolving these issues.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Do not buy from this company

Purchased earrings.. they didn’t look like the picture at all and I attempted to return multiple times by sending an email. Person who responds keeps trying to get me to exchange them and will not provide next steps for return.

12. september 2023
Uopfordret anmeldelse
Voogmechic-logo

Besvarelse fra Voogmechic

I'm sincerely sorry to hear about the dissatisfaction with your recent purchase, and I apologize for any inconvenience caused during your attempt to initiate a return. Your experience does not align with the level of service we aim to provide, and I appreciate you bringing this matter to our attention.
I understand that the earrings did not meet your expectations, and I want to assure you that we take your concerns seriously. I apologize for any frustration caused by the challenges in the return process.
To expedite the resolution, could you please provide your order details? Once again, I apologize for any inconvenience you've experienced, and I appreciate your patience as we work to address this matter promptly.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I bought a pair of earrings from Voogmechic

I bought a pair of earrings from Voogmechic that I had custom made. They are supposed to be D color and VVSI purity grade and have virtually no sparkle in them at all compared to my 10 carat diamond bracelet which is an H color and SI purity grade. I am very disappointed. Then when I told them I was not satisfied they told me there would be a 30% restocking charge; they were overpriced at $770 so the restocking charge would be over $250. I guess I’m stuck with them but I feel really ripped off. I won’t wear them because they look so cheap so I guess I’ll take them to a pawn shop and try to find some real diamonds to have set in the gold setting.

11. juli 2023
Uopfordret anmeldelse
Voogmechic-logo

Besvarelse fra Voogmechic

I'm truly sorry to hear about your experience with the earrings from Voogmechic. The 30% restocking fee, is required by our return policy, but sorry to upset you. Once again, I apologize for any inconvenience you've experienced.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Customer for life

Have several pieces from this company (earrings, pendants, bracelets). ALL sparkle & are beautiful. I wear the earrings every day & they look as good as they did when I took them out of the box!

One of my earrings Shepard hook broke & the company sent a replacement.

I absolutely love Voogme jewelry! I get so many compliments. I am a customer for life!!

12. juni 2023
Uopfordret anmeldelse
Voogmechic-logo

Besvarelse fra Voogmechic

Thank you so much for taking the time to share your wonderful experience with Voogme jewelry! We are thrilled to hear that you have several pieces from our collection, and that they continue to bring you joy and sparkle every day. It warms our hearts to know that you receive compliments on our jewelry – it truly speaks to the craftsmanship and quality that we strive to maintain.
It's customers like you who make our work so rewarding, and we are honored to have you as a customer for life. If there's anything else we can assist you with or if you have any more feedback to share, please don't hesitate to reach out.
Thank you again for choosing Voogme, and we look forward to continuing to be a part of your jewelry collection.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

ed many rings from this…

I have purchased many rings from this company and they ALL have been beautiful and well made. The stones are so beautiful and bright as well as the settings🥰

3. juni 2023
Uopfordret anmeldelse
Voogmechic-logo

Besvarelse fra Voogmechic

Thank you for taking the time to share your positive experiences with our rings. We are thrilled to hear that you have purchased multiple pieces from our company, and we appreciate your kind words about the craftsmanship and quality of our products.
We are grateful for your continued support, and we look forward to serving you with more stunning pieces in the future. If you ever have any questions or if there's anything else we can assist you with, please feel free to reach out.
Thank you again for choosing us as your jewelry provider.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Excellent trusted company

I purchased three pieces in three different orders. All arrived early. All quality moissanite that tested positive by two different diamond testers. Two pieces were silver one was white gold.All are very well made and the silver and the gold are hefty pieces. Well packaged and excellent communication. All pieces laser inscribed on the girdle.
Overall, impressed.

2. april 2023
Uopfordret anmeldelse
Voogmechic-logo

Besvarelse fra Voogmechic

Thank you so much for sharing your fantastic experience with us! We're delighted to hear that you purchased three pieces in separate orders, and they all arrived early. It's wonderful to know that our packaging met your expectations and that you appreciated our commitment to clear communication.
We sincerely appreciate your trust in our brand, and we're honored to have left a positive impression on you. If there's ever anything you need or if you have more feedback to share, please don't hesitate to reach out.
Thank you again for choosing us, and we look forward to serving you in the future.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Extremely Pleased

I ordered a 2 carat ring - I wear it every day - cook clean work. This ring is absolutely gorgeous-sparkles and shines. Has more brilliance and refractive properties than a real diamond. Truly happy with my purchase. Don't understand all the negative reviews?? Mo-

30. december 2022
Uopfordret anmeldelse
Voogmechic-logo

Besvarelse fra Voogmechic

Thank you so much for taking the time to share your positive experience with the 2-carat ring you purchased from us! We're thrilled to hear that the ring has become a part of your everyday routine and that it continues to shine brilliantly through all your daily activities.
We understand that negative reviews can be puzzling, and we appreciate your trust in our products. If there's ever anything you need or if you have further feedback to share, please feel free to reach out. We value your satisfaction and are here to assist in any way we can.
Thank you again for choosing us, and we look forward to continuing to exceed your expectations.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

SCAM!!!!

SCAM!!!!! DO NOT BUY. IT IS A CHINESE WEBSITE MASCARADING AS US SITE

20. april 2023
Uopfordret anmeldelse
Voogmechic-logo

Besvarelse fra Voogmechic

We are genuinely sorry to hear about your concerns and want to assure you that we take such feedback seriously. We want to clarify that we are a legitimate company committed to providing quality products and services to our customers. It is not our intention to deceive anyone, and we operate with transparency and integrity.
We understand that online shopping can raise apprehensions, and we want to address any issues you may have encountered. Please provide us with more details about your experience or contact our customer support team directly. We are here to assist you and address any concerns you may have.
Our goal is to ensure the satisfaction and trust of our customers, and we appreciate your feedback as it helps us improve our services. We value your input and would like to work towards resolving any issues you've encountered.
Thank you for bringing this to our attention, and we look forward to the opportunity to assist you further.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

DO NOT order from this company

DO NOT order from this company. Customer service awful. Will not take back earrings that I don't care for. Very odd

17. februar 2023
Uopfordret anmeldelse
Voogmechic-logo

Besvarelse fra Voogmechic

We're sincerely sorry to hear about the challenges you've encountered with our customer service, and we want to extend our apologies for any inconvenience caused. Providing excellent service and ensuring our customers' satisfaction are our top priorities, and we regret that we fell short in this instance.
We understand your frustration with the earrings you received, and we want to assure you that we take your feedback seriously. Please reach out to our customer support team with more details about your order, and we'll do our best to address your concerns promptly.
Again, we apologize for any inconvenience you've experienced, and we appreciate your patience as we work to resolve this matter to your satisfaction.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Wrong size after several emails had to…

Wrong size after several emails had to send pic with tape measure
Still haven't hear a word
Paid over 200 dollars
Sent size 8 instead of 6.5
Falls off my wrist
Going to better business bureau next

22. marts 2023
Uopfordret anmeldelse
Voogmechic-logo

Besvarelse fra Voogmechic

We are truly sorry for the inconvenience you've experienced with your recent order, and we understand the frustration this has caused. We sincerely apologize for the oversight in sending the wrong size bracelet, and we appreciate your patience.

We value your order, and we understand the significance of your purchase. Our goal is to ensure that you have a positive experience with our products and services. If there's anything more you would like to share or if you have additional concerns, please feel free to contact our customer support team.

Once again, we apologize for any inconvenience caused, and we are committed to resolving this matter promptly.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Within a week bracket safety latch…

Within a week bracket safety latch broke off
Colour of stones look fake and not mossanite when tested by jeweller
Have written multiple emails and get the run around
Warranty with this company means nothing
Do not purchase from this company
Cheap as Chinese fakes” that was - 6months ago and to update the bracelet has fallen apart broken in 2 places - they can have it back to see if they would like to actually investigate - but will assume they know the true lack of quality in their products - peace

1. marts 2023
Uopfordret anmeldelse
Voogmechic-logo

Besvarelse fra Voogmechic

We are deeply sorry to hear about the issues you've encountered with our product, and we sincerely apologize for any frustration you may have experienced. Your satisfaction is of utmost importance to us, and we understand the significance of addressing these concerns promptly.

We take product quality seriously. We want to assure you that we are committed to resolving this matter to your satisfaction.
Your feedback is invaluable to us, and we appreciate your patience as we address these issues.

Once again, we apologize for any inconvenience caused, and we are dedicated to ensuring that your concerns are properly addressed.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I felt compelled to write a review…

I felt compelled to write a review because I recently purchased 4ctw stud earrings and then I came and saw these reviews on this site! I tried to cancel my order because I did not trust my purchase! It was too late to cancel so I had to wait it out! To my amazement and shock, my earrings arrived within 7 days and they were absolutely stunning! I took them to a local jeweler who immediately tested them as moissanite! He even said they were really nice and gave off great sparkle! I had them remounted in white gold because I’m not a huge silver fan but didn’t want to purchase gold up front until I saw the stones! They look like really pretty diamonds! Great light refraction and sparkle so nice!

I owe voogmechic an apology!

13. marts 2023
Uopfordret anmeldelse
Voogmechic-logo

Besvarelse fra Voogmechic

Thank you so much for taking the time to share your experience with us. We truly appreciate your feedback and are delighted to hear that your 4ctw stud earrings exceeded your expectations.

We understand that reading reviews can sometimes create uncertainty, and we're thrilled that you went ahead with your purchase. It brings us great joy to know that your earrings arrived promptly and lived up to the stunning expectations. Your satisfaction is our top priority, and we're grateful for your trust in our products.

If you ever have more feedback to share or if there's anything else we can assist you with, please don't hesitate to reach out. We look forward to being part of your sparkling moments!

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Not as advertised

Terrible quality. Looks very cheap like it came from a Christmas Cracker! Advertised as silver - it is not! Neither are they moissanite. The prongs are way too high and stick up over the stones.

5. december 2022
Uopfordret anmeldelse

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere