Vencano Anmeldelser 

1.359
•
TrustScore 2.5 ud af 5

2,7

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Riktiga tattare. Dem dropshippar Temu produkter och dubblar leverans tiden än va de tar från att beställa från Temu, dem höjer 10x dyrare än vad de kostar på Temu och falskt marknadsför att det är 2-3... Se mere

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Waited ages for what I had ordered and when I received them, they looked nothing like what I ordered. Went on to the return section to return, got my label which I forwarded to my computer to print a... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

You guys are fantastic! I've ordered many times, and you always deliver-good products, FAST deivery, good price, no problem with you, ever! I never returned anything, because when I didn't like so... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I have tried contacting the company several times to get a returns address and label but everytime I submit it says there is an error. Sent emails but also they bounce back with email address stated.... Se mere

Virksomhedsoplysninger

  1. Tøjbutik

Skrevet af virksomheden

At Vencano, we love bringing you the latest dresses, shoes and accessories, right to your doorstep! With expert design and incredibly affordable prices, you can shop hassle-free and choose the right items for your budget. Our online storefront lets us bring you high quality items at excellent value.


Kontaktoplysninger

2,7

Under middel

TrustScore 2.5 ud af 5

1 t anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen nylige anmeldelsesinvitationer

Denne virksomhed har ikke inviteret kunder til at skrive anmeldelser for nylig, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har ikke besvaret negative anmeldelser

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

2,7

Alle anmeldelser

(1.359)

1 anmeldelse inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Ships fast

Ships fast, great clothes

16. december 2021
Vencano-logo

Besvarelse fra Vencano


Thank you for your comment. Your satisfaction is our main priority. and encouragement will keep us moving forward.

We sincerely hope that we will have more chances to serve you.

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Good Experience

I have read a lot of bad reviews for Vencano; however, my experience has been good. I have received everything I've ordered, except for a couple of things that were out of stock. I have ordered at least 15-20 tops for summer and winter. I gave a 4 star because of the amount of time it takes to get your shipment and some of the tops that I received are of different colors than what is shown on the website. Example: One of the shirts I just received showed it was pink - it was actually a peach color, which I like, but I wanted it to be pink.

15. december 2021
Vencano-logo

Besvarelse fra Vencano

Thank you for your review.

Your satisfaction is the most important to us and this is absolutely our work power. We also appreciate your honest feedback about your experience. Hope we can serve you again in the future and make you a happier customer.

Thank you again for your support! If you need any further assistance, please contact us.

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

The matching pajamas that were ordered…

The matching pajamas that were ordered ran small, in some cases 2 sizes. This information should have been stated on the product page. However, the return options were reasonable.

12. december 2021
Vencano-logo

Besvarelse fra Vencano

Hi,

Thank you for your review and we are sorry to hear that the product does not fit you perfectly.

Our size chart may be a little different with yours in local. Could you please refer the size chart on our website to choose? and our customer service are ready to help our customers as well.
we will keep improving our website and service to make you a happier customer. hope we can serve you again.
Have a nice day!

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

They have been the kindest to me

They have been the kindest to me. I do not use email to order clothes and I had to Learn how to understand their website all different from US sites but the clothes are special and lots of choices! I hope everyone likes my choices.i got concerned about shipping time too !

11. december 2021
Vencano-logo

Besvarelse fra Vencano


Thank you for your comment. Your satisfaction is our main priority. and encouragement will keep us moving forward.

We sincerely hope that we will have more chances to serve you.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Extremally bad site to send your money…

Extremally bad site to send your money to. I ordered a lot of cool shirts and was very surprised that one, the small size is more of a large. Two, I was sent a shirt that wasn't even close to the picture advertised and a shirt that had a hole in the sleeve. They refused to send out a replacement for the shirt with a hole and refused to send me a shipping label for the shirt that was not the same as advertised (On site it states a return label will be sent if order is due to their fault- false advertising). I sent back the one shirt in Oct., paid for the shipping, and now it's December and I'm still fighting with them to get my refund. I don't know about anyone else but I like to feel comfortable spending my hard earned money with a company and not get ripped off.

6. december 2021
Vencano-logo

Besvarelse fra Vencano

Hi,
We're so sorry that shopping experience did not match your expectations.
Our records show that we have contacted you via email and made an effort to solve this problem. and here we check the return request have been accepted. We hope it was to your satisfaction.
Please contact us back if you need any help.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Overall I am very satisfied although a…

Overall I am very satisfied although a few things didn't fit as well as I would like I know that the items are of quality and that I would gift them. Everything thing cam packaged beautifully. I will be shopping with Vencano again.

6. december 2021
Vencano-logo

Besvarelse fra Vencano

Thank you for your comment. Your satisfaction is our main priority. and encouragement will keep us moving forward.

We sincerely hope that we will have more chances to serve you.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I love there clothes beautiful designs…

I love there clothes beautiful designs and quality clothing. Thanks you guys you all are great.

5. december 2021
Vencano-logo

Besvarelse fra Vencano

Thank you for your review.

Your satisfaction is the most important to us and this is absolutely our work power. We also appreciate your honest feedback about your experience. Hope we can serve you again in the future and make you a happier customer.

Thank you again for your support! If you need any further assistance, please contact us.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner
Vencano-logo

Besvarelse fra Vencano

Thank you for your comment. Your satisfaction is our main priority. and encouragement will keep us moving forward.

We sincerely hope that we will have more chances to serve you.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

very good

very good and fast delivery

3. december 2021
Vencano-logo

Besvarelse fra Vencano

Thank you for your review.

Your satisfaction is the most important to us and this is absolutely our work power. We also appreciate your honest feedback about your experience. Hope we can serve you again in the future and make you a happier customer.

Thank you again for your support! If you need any further assistance, please contact us.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

With being in China and all the chaos…

With being in China and all the chaos in shipping I received my orders in a timely manner. It was easy to track and keep and eye on when it was expected to arrive. Love the clothes line and prices are very reasonable!

3. december 2021
Vencano-logo

Besvarelse fra Vencano

Hi Lisa,
Thank you for your positive comment and feedback. we are an international company. and
We are committed to provide high-quality products with reasonable price. Your encouragement will keep us moving forward and constantly improving our service.

Looking forward to serving you again!

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Excellent product highly recommend

Excellent product highly recommend. Would buy again

3. december 2021
Vencano-logo

Besvarelse fra Vencano


Thank you for your comment. Your satisfaction is our main priority. and encouragement will keep us moving forward.

We sincerely hope that we will have more chances to serve you.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Best shop ever

Bought and spent so much money absolutely love the site 😃😃😃😃

27. november 2021
Vencano-logo

Besvarelse fra Vencano

Thank you for your positive comment and feedback. Your encouragement will keep us moving forward and constantly improving our service.

Looking forward to serving you again!

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Lovely Xmas tops👍👍👍

I really DO NOT know what people are complaining about.
I ordered 3 items that arrived just after 1week of ordering excactly like the pictures shown and lovely fit for the bargain prices of 8 to 12 pounds.
If you complainers want to look expensive go to expensive shops and pay treble.
I am so glad iam done for Xmas
Thank you Vencano will sure buy again

26. november 2021
Uopfordret anmeldelse
Vencano-logo

Besvarelse fra Vencano

Thank you for your review.

Your satisfaction is the most important to us and this is absolutely our work power. We also appreciate your honest feedback about your experience. Hope we can serve you again in the future and make you a happier customer.

Thank you again for your support! If you need any further assistance, please contact us.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I received my 3 items on order number VE5640123971 but can’t return it as is my right!…

I received my 3 items on order number VE5640123971 yesterday (23rd November 2021). Nothing fits so went on to the website to make a return. The system is saying I have exceeded the 30 day return limit which is wrong as I only ordered it on 20th November. It will not let me return the items and I can’t get through to anyone to help.

This is totally unacceptable! I want to return the items for a full refund but it looks like they want to frustrate you the point of giving up. Absolutely no Customer service!

Will someone please contact me ASAP!!!!!!!!!!

Update 25th November 2021-
Reply to your response - you are lying! I have not had an email from you! Please send me a returns form by email asap! Or correct your system so I can log it on your website - it is not allowing me to.

24. november 2021
Uopfordret anmeldelse
Vencano-logo

Besvarelse fra Vencano

Hi,
We're so sorry that shopping experience did not match your expectations.
Our size chart may be a little different with yours in local. Could you please refer the size chart on our website to choose? and our customer service are ready to help our customers as well.
Our records show that we have contacted you via email and made an effort to solve this problem. We hope it was to your satisfaction.
Please contact us back if you need any help.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Pleased but refund policy needs addressing

Very pleased with service given but disappointed as refunds are less than you paid even after taking into account the return postage. I appreciate discounts are given on each item but shouldn’t be penalised for having to return items.

23. november 2021
Vencano-logo

Besvarelse fra Vencano

Thank you for your positive comment and feedback. Your encouragement will keep us moving forward and constantly improving our service.

Looking forward to serving you again!

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Hassle free sale

22. november 2021
Vencano-logo

Besvarelse fra Vencano


Thank you for your comment. Your satisfaction is our main priority. and encouragement will keep us moving forward.

We sincerely hope that we will have more chances to serve you.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Vencano will rip you off beware!!!

Vencano will rip you off beware!!!
Absolutely disgusted with Vencano. I ordered a top that just turned up. It's NOTHING like the picture advertised. They also sent the wrong size as well. I have tried to go through the returns but it says that i have left it too late, i ordered on the 17th of this month and it arrived today on the 20th. Absolute joke. There is no way of returning their items, no return paper in with package and their website makes it impossible!! You also can't get through to customer services. I will be contacting Trading Standards. This is NOT acceptable. They have not giving me the item i paid for. It's like they have rummaged around in a box of items that they can't sell and pulled out a random top and sent that to me. I will NEVER deal with them again. My order number is VE7992028808 I WANT MY MONEY BACK and you can take your trash back Vencano!!!!!!

20. november 2021
Uopfordret anmeldelse
Vencano-logo

Besvarelse fra Vencano

Hi,
We're so sorry that shopping experience did not match your expectations.
Our records show that we have contacted you via email and made an effort to solve this problem. We hope it was to your satisfaction.
Please contact us back if you need any help.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

My orders Number:VE0280822251

My orders Number:VE0280822251
Cosr of 50.03
Number:VE6304715355
Cost of 73 47
First one , two pair of boots poor quality nor as shown.
Returned one pair as I thought what the hell I'll keep one pair, bad as they were. Return went smooth.
the second order I hasd already made before the first came in, or I would have cancelled based on the first quality.
So the second order, again rubbish quality . So made the return....this time, no label provided and an amount deducted from the refund amount .trying to discuss this with customer service is impossible. The automated customer service is very badly tailored. You cannot speak to anyone
I will have to pay for returning, having already been deducted for it.
Never will I use this company again ,and I will be telling as many people as I can, verbally and on social media's not to use them.
I would appreciate some help or feedback from this report.

20. november 2021
Uopfordret anmeldelse
Vencano-logo

Besvarelse fra Vencano

Dear Customer,
Thanks for your review and apologize for the inconvenience may caused.
Here we check the refund in order VE0280822251 have been issued to you.
Our records show that we have contacted you via email and made an effort to solve this problem. We hope it was to your satisfaction.
Should you have any other concerns please reach out to us.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Negative stars

If I had the option to give -stars, I would. I placed my order weeks ago ….VE3766224207 is the order number. It’s still just sitting in my cart and showing “processing” There was no delay with processing when I paid for my order. Immediately it was immediately deducted from my checking account…I will be canceling early next week if I don not see a tracking number.

20. november 2021
Uopfordret anmeldelse
Vencano-logo

Besvarelse fra Vencano

Hi,
Thanks for your review and apologize for the inconvenience may caused.
Here we check the order is delivered. please refer the website https://t.17track.net/en#nums=93055109247000000011759347. just following check did you receive that.
Our records show that we have contacted you via email and made an effort to solve this problem.
Should you have any other concerns please reach out to us.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fashion with nice style!

19. november 2021
Vencano-logo

Besvarelse fra Vencano

Thank you for your comment. Your satisfaction is our main priority. and encouragement will keep us moving forward.

We sincerely hope that we will have more chances to serve you.

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere