Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I ordered the wrong case by mistake. Ella my support rep did an amazing job by helping me through the process of locating the correct case and made the transaction as easy as it possibly could’ve been... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I ordered the Swift 360 Keyboard for iPad Pro M4/M5. The quality of the back of the case was flimsy, and would not, despite their claims, protect the iPad from a fall. Also, the instructions pack... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

There was a shipping snafu but Ella at Mave was relentless to make it right. I tracked the package and notified Mave of the problem. My email was quickly replied to and after a day or two my new keybo... Se mere

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

The product description said the "iPad Leather Portfolio Case" I was buying had an auto sleep/wake feature. It doesn't. Decided I wanted to use their "30-Days Hassle Free Returns" policy, only to find... Se mere

Virksomhedsoplysninger

  1. Computer- og tilbehørsbutik

Skrevet af virksomheden

Founded in 2021, MaveMall has come a long way from its beginnings in a Home Office. When we first started out, our passion for bringing you fine products and such drove us to do intense research, quit our day job, and gave us the impetus to turn hard work and inspiration into to a booming online store. We now serve customers all over the world, and are thrilled to serve you!


Kontaktoplysninger

3,1

Middel

TrustScore 3 ud af 5

92 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Har besvaret 12 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 1 uge

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

What I ordered was the wrong size and I…

What I ordered was the wrong size and I was not able to return and get a refund, but was offered to buy the correct size. Not be able to return an untouched item because it was the wrong size is ridiculous. This was my first and last time ordering from your company

16. januar 2025
MaveMall-logo

Besvarelse fra MaveMall

Dear Michele,

Thank you for your feedback. We understand your frustration, and we sincerely apologize for any confusion. After reviewing your order, we can confirm that the correct keyboard was shipped based on your original order.

As per our return policy, if you would like to receive a refund, we kindly ask that you return the product to us in its original condition. Please email us to initiate the return process, and we’ll be happy to guide you through the next steps.

Thank you for your understanding, and we hope to resolve this to your satisfaction.

Best regards,

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

It took forever to be delivered

It took forever to be delivered. There are scratches on the case! It feels cheap. Would NEVER ORDER AGAIN.

13. januar 2025
MaveMall-logo

Besvarelse fra MaveMall

Dear Robyn,
I'm sorry to hear about your experience. We strive to provide high-quality products and fast delivery, and it's disappointing that we fell short in your case. Your feedback about the scratches and the quality of the product is important to us, and we would love to make it right. Please reach out to our customer support team with your order details so we can resolve the issue to your satisfaction.
Thank you for bringing this to our attention.

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Long processing, fast shipping, great product

The processing of my order took over a week, I sent an email to customer support and they responded within the hour and were very nice and helpful. After that my package was shipped very fast and arrived within a few days. So maybe my order was "forgotten" or smth, but everything got cleared up quickly. The iPad case itself is also great, it's so helpful and I don't have any complaints about it!

13. januar 2025
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I have not receive my order yet

I have not receive my order yet, and have not receive any update regarding my order.

30. december 2024
MaveMall-logo

Besvarelse fra MaveMall

Hi Yvonne,

Thank you for your feedback, and we sincerely apologize for the delay and lack of communication regarding your order. We understand how frustrating it can be when expectations aren't met, and we truly appreciate your patience.

Upon reviewing your order, it shows that it was delivered within the estimated timeframe—although it did arrive 2 days later than originally anticipated. We always strive to ensure that our deliveries arrive on time, and we regret that this delay occurred.

We are actively working on improving our communication and order tracking systems to prevent this from happening in the future. If there’s anything further we can assist with, please don’t hesitate to reach out.

Thank you for being a valued customer!

Best regards,

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I’m still waiting on my order which is…

I’m still waiting on my order which is crazy I can’t believe this scam of a site

4. januar 2025
Uopfordret anmeldelse
MaveMall-logo

Besvarelse fra MaveMall

Dear Jesus,

Thank you for sharing your feedback. We’re very sorry to hear about your experience and sincerely apologize for any frustration caused by the delay in receiving your order.

After reviewing the details of your order, we see that it was successfully delivered within the estimated delivery timeframe. However, we understand that delays can be inconvenient, and we truly regret any confusion this may have caused.

We always strive to improve our service and ensure timely deliveries. If there's anything else we can do to assist you, or if you have further concerns, please don’t hesitate to reach out to our customer support team.

Thank you for your patience and understanding.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I requested express shipping to get it…

I requested express shipping to get it before christmas. I STILL dont have it. I asked for my money back for the express shipping portion because it wasnt here in the time window it said. I was told some bs about how 3 days of prep time is not included in the shipping time?????? No one ever does that and you should be honeat about that. And not to mention i was told they could give me the express shipping money in the form of store credit.... to force me to spens more money on the site where my christmas gift for my grandpa was ruined because it was also the gift from my grandma.... yeah really wanna spend more here after that. Not to mention i still dont have what i paid for.

25. december 2024
MaveMall-logo

Besvarelse fra MaveMall

Dear Vance,

We sincerely apologize for the frustration you've experienced with your order. We understand how important timely delivery is, especially during the holiday season. Due to the significant backlog with USPS over the holidays, there were delays beyond our control that affected delivery times. We deeply regret that your order did not arrive within the promised timeframe.

We also apologize for any confusion regarding the processing time and our policy on express shipping. Our team is working to ensure that our shipping information is clearer moving forward. We value your feedback and are committed to improving your experience.

As for the express shipping refund, we understand your disappointment, and we’re sorry that our offer of store credit didn’t meet your expectations. We never want to make you feel forced into another purchase.

We hope you'll consider giving us another chance to serve you in the future. If you have any other concerns or questions, please feel free to reach out directly, and we’ll do our best to make things right.

Thank you for your understanding.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I purchased a keyboard for my ipad 2021…

I purchased a keyboard for my ipad 2021 on November 28th in Mississippi. It is now January 3rd and I still don't have my product. They don't have a phone where you can call. They answered about 3 of my emails stating that I would receive my product, but I never did. They don't want to refund me my money. Lesson Learned. I will never buy from these theives ever again!

28. november 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

No updates, haven’t received item

Never received item

21. december 2024
MaveMall-logo

Besvarelse fra MaveMall

Dear TB,

Thank you for your feedback. We're sorry to hear that you had trouble locating your order. According to the tracking information, your item was successfully delivered within the stated shipping timeframe. We always strive to ensure timely delivery, and we encourage you to double-check with any neighbors or household members who may have received it on your behalf.

If you still cannot locate the package, please reach out to our customer support team so we can further assist you and investigate the situation.

Best regards,

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I have not received my purchase

I have not received my purchase, yet. Your customer service communication is very poor and I prefer NOT to express my frustration any further.

18. december 2024
MaveMall-logo

Besvarelse fra MaveMall

Dear Cynthia,

Thank you for your feedback. We want to assure you that we’ve responded to every email you’ve sent regarding your order. According to our records, the tracking information confirms that your order was successfully delivered.

If you have any further questions or concerns, please don’t hesitate to reach out. We're here to assist you.

Kind regards,

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner
MaveMall-logo

Besvarelse fra MaveMall

Dear John,
Thank you for your feedback. We’re sorry that shipping took longer than the estimated timeframe. During the holiday season, which began after mid-December, USPS experienced a significant backlog due to the high volume of deliveries, leading to delays across many shipments. We understand how frustrating delays can be, and we're actively working with our shipping partners to improve the speed and reliability of our deliveries.

We truly appreciate your understanding and patience, and we hope to serve you better in the future.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

It never came😐

8. november 2024
MaveMall-logo

Besvarelse fra MaveMall

Dear Kassandra,

We’re sorry to hear about your frustration. Upon reviewing the USPS tracking, it shows that your order was successfully delivered on November 29, 2024. If there was any confusion or delay in receiving your package, we understand how disappointing that can be. We appreciate your feedback and will continue working to improve our delivery processes.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Impractical case and unhelpful customer care

The iPad Pro Magnetic Folio case was very flimsy and impractical. The detachable case seems heavier than the outer Origami case which makes it difficult to use.
I contacted Mave to raise this issue but the outcome was not helpful. If I knew I would have to pay a returned postage fee and also a restocking fee I would not have bothered to buy from Mave. Very disappointed!

23. oktober 2024
MaveMall-logo

Besvarelse fra MaveMall

Dear Mr. Banga,

Thank you for sharing your feedback. We’re genuinely sorry to hear that your experience with our iPad Pro Magnetic Folio Case didn’t meet your expectations.

After reviewing our communication, we noticed that our support team had asked for additional details, such as photos or a video, to better understand the issues you raised with the case. However, you mentioned that you didn’t have time to provide this information. Without these details, it became challenging for us to assess the situation fully and address your concerns to the best of our ability.

Regarding the return postage and restocking fees, our team did mention in the same email that your case would be reviewed and that alternative solutions might be provided based on the information available. We strive to be fair and accommodating, and we did our best to offer you a resolution within the scope of our policies.

We regret that despite our efforts, we weren’t able to meet your expectations. Your feedback is important to us, and we will continue to work on improving our products and processes. Should you have any further questions or if there’s anything else we can do to assist you, please don’t hesitate to contact us.

Thank you for giving us the opportunity to address your concerns.

Kind regards,

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere