Smyril Line Anmeldelser 36

TrustScore 4 ud af 5

4,0

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Vi havde et uheld med vores bil på Færøerne - stor tak til Svein fra Smyril Line - som hjalp os på alle måder - virkelig god service. !!! Og dejlig tur med færgen.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Jeg/vi er mere end vrede - jeg/vi havde købt og betalt en rejse fra Færøerne til Island d. 24/6-20 - rejsen kunne ikke gennemføres pga. Corona virus.... Betalingen blev returbetalt (næsten) dog... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Vi rejste den 12.6. fra Hirtshals med Norröna - Smyril Line til Færøerne, og retur igen 20.6. Vi fik en overordentlig god behandling ved bestilling og køb. God og grundig information. Selve rejsen var... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

En ualmindelig dejlig og behagelig tur med Nörrona Skibet er så dejligt indrettet og selv om der var ‘fuld hus’ til Torshavn mærkede man det slet ikke Der er noget for enhver smag ombord vi s... Se mere

Virksomhedsoplysninger

  1. Rejseselskab
  2. Rejsearrangør

Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder

Smyril Line bjóðar spennandi pakkaferðir við egnum bili við Norrönu. Lesið um okkara bilpakkar og pakkar við frítíðardelpum í Danmark, Íslandi og Evropa.


Kontaktoplysninger

4,0

God

TrustScore 4 ud af 5

36 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitationer registreret

Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

De vil tydelig ikke have kunder med det booking system 😅

Har en Master degree og kan ikke finde ud af de 1000 steps booking system de har sat op. Det komplet umuligt at finde rundt i og man er helt nervøs om man har klikket alt rigtigt… derudover skal ned og måle bilen med lineal så man er sikker på det helt præcis tal man propper ind. I stedet for bare at spørge folk hvilket type bil de har… Min kæreste kunne nå at bestille 4 rejser sydpå inden jeg på nogen måde havde fundet rundt i det booking system. Der heller ingen prisliste så man aner ikke på forhånd hvad ting koster og hvis man skal tage på kursus uge for bare at booke en tur kan det da være lige meget. Tænker jeg ikke er den eneste der giver op på båd rejser til Island og bare tager et fly….
Tror et mere simpelt og brugervenligt system ville bringe flere rejsende 😅 OG OPLYSE EN CIRKA PRIS SÅ MAN VED HVAD MAN KAN FORVENTE NÅR MAN ENDELIG ER KOMMET IGENNEM FORHIDRINGS BANEN.

15. juli 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

En ualmindelig dejlig og behagelig tur…

En ualmindelig dejlig og behagelig tur med Nörrona
Skibet er så dejligt indrettet og selv om der var ‘fuld hus’ til Torshavn mærkede man det slet ikke
Der er noget for enhver smag ombord vi spiste buffet (aften) men spiste også i cafeteriet begge steder en god oplevelse hvor personalet var venlige smilende og imødekommende
Skybar er fantastisk en oplevelse i sig selv
På skibet er der masser af plads ude og inde og vi oplevede ikke kø
Vi havde et par dage på Færøerne hvorefter vi igen havde en behagelig tur hjem
Vi rejser helt sikkert med Smyril Line igen de bedste anbefalinger herfra

18. maj 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

God kundeservice, søde medarbejdere, fin kahyt og lækker mad 😊

Vi var en tur på Færøerne i påsken 2024 og har haft en vildt god oplevelse med Smyril Line. Der har været rigtig god kundeservice allerede inden vi skulle afsted med meget hurtige svar på mine mange små spørgsmål til rejsen. Virkelig flinke medarbejdere som var meget behjælpelige hver gang man henvendte sig. Rigtig fin mad og en fin 4 køjes kahyt med eget brusebad og toilet. Virkelig fin tur, godt at man kan købe søsygetabletter ombord når man ikke lige er forberedte på hvor meget det kan gynge til tider 😊

23. marts 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Vi har lige været med en tur til…

Vi har lige været med en tur til Færøerne med smyril Line, var der flere stjerner havde de fået dem alle, information, service ombord, maden, færgen, personale, ALT spillede maks, jeg vil til enhver tid anbefale at rejse med smyril Line
Tak fir en fantastisk
Mvh Lars ledet

15. oktober 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fantastisk cruice

Var i april på cruice med Smyril Line til Færøerne/Island. Turen var som altid fantastisk, dejligt og serviceminded personale både i terminalen og ombord på Norrøna, dejlig mad, forskellige arrangementer ombord og skønne udflugter.
Det var mit 6. cruice, men bestemt ikke det sidste

21. august 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

En ellers dejlig tur - men med blandede følelser.

Vi er lige hjemkommet fra en ellers pragtfuld tur til Island og Færøerne. Men…selvom Norrøna er et dejligt skib, så alligevel. Der mangler godt nok nogle retningslinier ombord. Vi havde på turen til Island booket luksuskahytter, DEJLIGE kahytter med gode senge, fasciliteter og gode stole at sidde i og kigge ud, hvis man ville slappe af, og DET kunne man bare ikke, da man USMART havde anlagt en fodboldbane LIGE ovenpå, åbent fra 12-18, så selvom man havde tilkøbt en kahyt til godt 5.000 kr, var den umulig at opholde sig i pga larm. DET er bare ikke i orden. Det er mange timer, man er ombord, og man kan have brug for fred og ro. Og hvad i alverden skal der være en fodboldbane for, der er SÅ mange andre aktiviteter ombord. Og Smyril Line er udmærket bekendt med problemet, for på bordet lå en seddel med beklagelse mod de gener/larm, fodboldbanen kunne medføre, med 2 drinkskuponer som “kompensation”. DET er bare ikke. nok, når man ikke kan være i kahytten😡På hjemturen fra Færøerne var det ligeledes galt med larm fra børn, der tonsede rundt i gangene ved kahytterne😡 Og NEJ, jeg er ikke børnefjendsk, og JA, det VAR feriesæson, men at man IKKE laver regler for, at der ikke må/skal leges/løbes rundt i gangene, at til/afgang til kahytterne skal foregå i ro og orden, DET fatter jeg ikke. Og det var ikke kun galt på 5.etage, vi kunne jo høre dem trampe rundt oppe på 6. også, så altså, der er ingen regler for færdsel i gangene. Kl. 22.10 måtte jeg åbne døre og “spørge”, om vi SÅ kunne få ro!! Det kunne vi så-indtil kl.6 om morgenen, da startede de igen, men da skulle vi så også op. Det er IKKE i orden, at man ikke har en politik for opførsel ombord, OGSÅ fra børn, hvis forældrene ikke selv tager affære. Et opslag om rolig færdsel i kahytsgangene vil være på sin plads. Der er flere lege-muligheder ombord, hvor børnene sagtens kan udfolde sig. En ærgerlig oplevelse der gør, at vi i hvert fald ALDRIG vil rejse med Smyril Line mere. En skam, for et ellers godt skib, flink personale og god service, men…..man vil altså også godt kunne holde ud at være ombord, og det er ikke en billig rejse. En ØV oplevelse på en ellers pragtfuld ferie. OG en skam, når man godt kan lide at sejle…..men vi skal være der ALLESAMMEN.
Else Jensen

26. juli 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Dårlige arbejdsforhold

Dårlige arbejdsforhold!

Jeg vil ikke anbefale nogen at få et job på denne arbejdsplads.
Hos Smyril Line bliver man ikke taget alvorlig, og man får ikke udbetalt sin løn…
Derfor burde man som gæst også overveje, om man har lyst til at støtte Smyril Line og dermed kummerlige forhold for medarbejdere.

6. maj 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Lækkert Cruise fra Færøerne til Island

Lækkert Cruise fra Færøerne til Island. Venligt og fleksibelt personale, og godt tilbud. I sær 10 etage var fin. Dog blev vi bedt om at forlade kahytten 30 min før båden lagde til i torshavn igen. Rengøringsdamen åbnede bare døren, bad os om at pakke sammen, og kiggede på os imens, akavet og lidt uhøfligt, da den ene af os var på toilet.

31. marts 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Rejser hvert år med Norrøna til…

Rejser hvert år med Norrøna til Færøerne og er som helhed godt tilfreds med servicen ombord. Min eneste anke er : hvorfor er der kun een? Som i 1 ??? Kaffemaskine i cafeteriet til plus 100 mennesker.
Der kunne sagtens være en mere i den modsatte ende af disken, samt evt 1 maskine bag serveringsdisken. Så folk ikke skal stå i kø helt ud på gangen for at få en kop kaffe 🤔🤔🤔

20. august 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Brug aldrig smyril Line

Brug aldrig smyril Line, prøvede at klage til Svein fra hovedkontoret da vi havde siddet og gloet i en kø inden check in, I mere end to timer. Hvad laver i. Få dog fyret det fjols der står for logistikken

10. august 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Har sejlet med Norrøna til Island

Har sejlet med Norrøna til Island. Booking, ombordkørsel og selve sejlturen foregik fuldstændig uden problemer. Selve sejlturen - ren fornøjelse. Færgen er særdeles velindrettet. Hele personalet i en klasse for sig - de har virkelig forstået, hvad godt humør og god service betyder for kunderne.
Den forud tilrettelagte tur og booking af hoteller fungerede upåklageligt. Eneste minus var nidkære islandske toldere, men det kan Smyril Line jo ikke lastes for!!
Vi har allerede "solgt" turen til 2 vennepar.

8. august 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Behagelig rejse til Tórshavn

Vi rejste den 12.6. fra Hirtshals med Norröna - Smyril Line til Færøerne, og retur igen 20.6. Vi fik en overordentlig god behandling ved bestilling og køb. God og grundig information. Selve rejsen var en en ren fornøjelse. Skibet er blevet renoveret er derved blevet både flottere og mere komfortabelt end tidligere. Ikke mindst pga den nye lækre panorama salon øverst oppe bliver rejsen en smuk oplevelse. Den er et decideret scoop for skibet. Både lastning og lodsning kørte meget smidigt. Endelig skal restauranten "Munkastova" ombord nævnes. Det er gourmè til fair pris. Et must at spise der under vor rejse.

3. juli 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Dårligt afbestillingspolitik i denne svære tid!

Vi tilbød Smyril at give os et gavekort på de kr.4500, vi havde betalt i depositum i stedet for at aflyse rejsen p.gr.a. mundbindkrav, som jeg ikke kan bruge, da jeg har KOL. Men nej, de krævede, at vi aflyste, så de kunne kræve os 10% af hele rejsens pris i afbestillingsgebyr!!
Hos SPIES fik vi et gavekort på rejsens pris plus 10% for ikke at kræve penge retur.
Hos Norsk Rejsebureau har vi ligeledes fået udsat rejsen og tilbudt rabat på ny rejse.
GÆT HVEM VI HELT SIKKERT ALDRIG KOMMER TIL AT REJSE MED???????

26. september 2020
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Jeg/vi er mere end vrede

Jeg/vi er mere end vrede - jeg/vi havde købt og betalt en rejse fra Færøerne til Island d. 24/6-20 - rejsen kunne ikke gennemføres pga. Corona virus....
Betalingen blev returbetalt (næsten) dog skulle Smyrilline have kr. 300.- pr. person “for besværet” !!!
Rent svineri.......
Jeg/vi, skal aldrig fremadrettet rejse med Smyrilline.....
Mvh.
Gitte Engelsdatter
Roskilde.

7. juli 2020
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

dårlig kundeservice

skrev til kundeservices angående priser på et præcis tispunkt fordi det var svært at se det i deres lister, også sender smyril line et link til den side hvor forespørgsel er fra ikke til meget brug

11. juni 2020
Uopfordret anmeldelse

Er dette din virksomhed?

Tilegn dig din profil på Trustpilot og få gratis adgang til vores værktøjer, så du kan komme i kontakt med dine kunder.

Få en gratis konto

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere