Som udgangspunkt en STOR rodet hjemmeside, der kun muligvis virker efter hensigten. Og hvis den ikke gør, får du at vide, at du "bare" skal gå ind i opsætningen på din computer ( eller din arbejdspl... Se mere
Virksomheden har svaret
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Som udgangspunkt en STOR rodet hjemmeside, der kun muligvis virker efter hensigten. Og hvis den ikke gør, får du at vide, at du "bare" skal gå ind i opsætningen på din computer ( eller din arbejdspl... Se mere
Virksomheden har svaret
En befrielse, at få oplyst, at jeg kunne spise alt det jeg kunne lide, når blot jeg holdt kontrol med , hvor stor mængden(kalorieindhold) jeg indtog. Forskellige vejledningstrin, fra intensiv v... Se mere
Slankedoktoren er en god hjælp til dem der har prøvet utallige slankekure. Lige når man starter virker det hele uoverskuelig. Der er mange ting man skal afprøve med kurver, skemaer, venneanmodni... Se mere
Jeg meldte mig til SlankeDoktoren, da jeg føler at jeg skal stå til ansvar....både over for mig selv og over for min vejleder. Det kræver megen indtastning, for at man skal blive hængende og ikke tabe... Se mere
SlankeDoktor.dk leveres af: Aller Media A/S Postbox 420 0900 København C Kundeservice: E-mail: kundeservice@slankedoktor.dk Kundeservice besvarer din mail indenfor 72 timer.
Havneholmen 33, 1561, København V
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Jeg købte den store pakke og skulle således have både kost og motionsvejledning. Kostvejledningen var meget generel og mange af de spørgsmål jeg stillede fik jeg ikke svar på. Jeg havde også nogle spørgmål jeg gerne ville have svar på men som jeg ikke ønskede alle kunne se - jeg fik aldrig tilbudt mulighed for at stille disse spørgsmål på en mere privat måde. Jeg spurgte også hvor mange kalorier jeg burde spise pr. dag hvilket jeg mener er et meget rimeligt spørgsmål. Heller ikke dette blev der svaret på. Jeg fik lidt en følelse af at få tilsendt nogle færdiglavede mails som hun lige havde plottet en enkelt ting ind i fra mine dagbøger.
Motionsvejleder gav mig lidt samme følelse. Jeg skrev at jeg gik og cyklede som motion. Så kunne jeg da lave noget mere af det. Og så lige købe mig et wiispil?!!? Jeg søgte inspiration til at lave noget med min lille baby - så kunne jeg gå tur med barnvognen!! Det syntes jeg ærlig talt er meget at betale 200 kr for at få at vide!
Gaven man får ved tilmeldning pt er også virkelig underlig i min optik. Sukkerfri produkter fra isis. Man vil gerne tabe sig og så sender de en pakke med slik og andre sukkerfrie ting. Jeg har spurgt på sd hvorfor og svaret er at det jo er meget rart at kunne få lidt guf. Det syntes jeg så der er mange andre måder at få på. Og at få tilsendt en pakke med slik lige når man er topmotiveret er altså for dumt.
SD får to stjerner for sin kalorieberegner og setup generelt men den del af det som jeg betalte penge for - nemlig vejledning - er ikke pengne værd.
Vi sidder netop i "saksen" hos slankedoktoren og grunden til at vi gør det er faktisk på grund af at Kimberley er blevet oprettet derinde som bruger, men dette har hun aldrig tilmeldt sig. Vi blev gjort opmærksom på dette da vi begyndte at modtage regninger fra dem og dette gjorde os meget forvirrede, for ingen af os kunne forstå hvorfor at vi skulle modtage en regning fra dem, det skal lige siges at Kimberley er tilmeldt Fitness world og derfor ikke trænger til at tabe sig, vi skrev derfor til Slankedoktor.dk i håbet om at de kunne forklare, hvad vi troede var en misforståelse, men i stedet for at hjælpe os med at opklare sagen fik vi bare at vide at vi skulle smile og betale og at vi kunne gå ind på siden og sige abonnementet op, MEN.... hvordan skulle vi gøre det når vi ikke havde brugernavn og kodeord? Det lykkedes os til sidst at komme ind og selv om nogle af oplysningerne var korrekte var der mange der ikke var, f.eks. hendes fødselsdags dato og det at profilen ikke var blevet brugt siden den var blevet oprettet... Vi mente at Slankedoktoren sikkert gerne ville hjælpe når, det var tydeligt at der var sket en fejl, men der tog vi selv fejl....
Derfor; Forvent ikke at der er nogen hjælp at hente hos slankedokter.dk når der der sker en fejltagelse.
Det er i hvert fald vores oplevelse af slankedoktoren.dk og selvom vi stadig håber på en positiv afslutning så er vi så småt begyndt at frygte for andet.
Hilsen Mikkel og Kimberley

Besvarelse fra SlankeDoktor.dk
Pas på denne virksomhed. Vi blev lokket til som kunder fordi man kunne få 3 måneders vejledning samt en kogebog. Uden at blive gjort tydeligt opmærksom på det var vi havnet i et abonnement som skulle opsiges igen hvis ikke man ville have yderligere regninger. Så nu har jeg lige betalt 1200 kr for en kogebog og lidt tips og tricks som man uden videre kan Google sig til gratis. Det er hvad jeg kalder for bondefangeri.
Virksomhedens kundeservice er uden interesse i at hjælpe.
Jeg kan på det kraftigste advare andre i at handle med SlankeDoktor.dk med fare for at blive taget et vist sted..

Besvarelse fra SlankeDoktor.dk
Jeg har fuldstændig samme oplevelse som Rene Michael. Var overbevist om at jeg kun havde meldt mig til, og betalt for 3 mdr. Slankedoktor sender ingen advisering om at abbonementet bliver fornyet, hvilket det jo så var blevet uden jeg havde fået besked om det( det får man først efter 2.5 md, så man har heller ingen chance for at opsige næste bindingsperiode for det skal gøres 30 dage før). Jeg nåede at blive sendt til inkasso, trods at jeg forsøgte at henvende mig pr. mail. Efter at have betalt min inkassosag, får jeg saftsuseme igen en mail om at mit abonnement er fornyet med endnu 3 mdr. På trods af 3-4 mail, hvor jeg opsiger mit abbonement. Tror så, at jeg har fundet ud af, at der hvor Slankedoktor opkræver deres penge fra ikke er den samme mailaddresse som man opsiger på, så det nytter ikke noget at besvare mailen.
Lige nu kæmper jeg at få respons fra slankedoktor, men hører intet fra deres kundeservice og det gør mig lidt desperat og jeg forsøger at få hjælp fra diverse forbrugerinstanser ekspertise. Hvad gør man I sådan en situation? Det er jo penge ud af lommen. Den eneste respons jeg har fået er en mail hvor slankedoktor skriver at hvis jeg logger på sitet, så reaktivere jeg min konto, så det tør man heller ikke.

Besvarelse fra SlankeDoktor.dk
Som medlem på Slankedoktor på nu 6 år-
Kan jeg kun skirve-at samarbejdet med diætist og vennerne har reddet mit liv o ordets bogstaveligste forstand.
Joo Sitet er blevet fornyet-og al begyndelse er svær-Men man bruger vel hvad man betaler for? Og jo mere man bruger sitet-jo nemmere er det at finde rundt i.
Jeg tør slet ikke tænke på at melde mig ud.
Jeg får så meget for de småpenge jeg betaler for at være basismedlem.
Jeg har nu været med på slankedoktor.dk i mere end 5 år, og jeg har altid fået den hjælp, jeg har haft brug for.
Jeg har både en diætist og en motions vejleder, og hvis jeg har givet dem noget at arbejde med, har jeg fået god hjælp, men det er jo i bund og grund mig selv, der skal tage beslutningen om at tabe mig.
Mine vejledere har hjulpet mig til at fastholde det vægttab, som jeg har opnået.
Som noget unikt har man også et fællesskab med de andre brugere, hvor man støtter, hepper og opmuntrer hinanden. Hvis man har været tavs nogle dage, er der altid en bekymret mail i inbox'en, og så er man med igen.
Vedr. det økonomiske kører slankedoktor på lige fod med Børnefonden, den daglige avis mm, således at man har en aftale, indtil man siger den op. Det er der ikke noget underligt i.
Så - har man brug for hjælp og støtte, kan jeg varmt anbefale slankedoktor.dk
Jeg tilmeldte mig slankedoktor via Familie Journalen, jeg betalte tvungent for de første 3 mdr. Jeg var mest interesseret i slankeopskrifter, men hvilken for virring det er brugerne der sender ind. Sakl man finde en opskrift på boller hedder den "oles boller eller gerdas boller" ikke til at finde ud af, flere opskrifter står der kan kun ses af forfatteren. Jeg tilmeldte mig 30-12-10 og betalte til 30-3-11 Der stod at hvis jeg ville opsige skulle jeg gøre det senest 28-2-11 hvorfor jeg gjorde det ultimo januar. Kort efter opsigelse der burde gælde fra 30-3-11 var mit abonnement udløbet og kun genstartes ved at betale igen.

Besvarelse fra SlankeDoktor.dk
Jeg kan absolut ikke anbefale Slankedoktor - længere! Efer den "opdatering" der blev lavet i december, er det blevet særdeles svært at være "kunde" hos slankedoktor. Faktisk er siden nu så fyldt med fejl og mangler, indlæg forsvinder, kun visse funktioner kan bruges hvis du bruger intenet explorer osv. Kunderne er i den grad forsøgskaniner og testpersoner, vel at mærke betalende testpersoner. Tidligere anbefalede jeg gerne slankedoktor, nu fraråder jeg.

Besvarelse fra SlankeDoktor.dk
Jeg har været medlem i 7½ år. Jeg har fået al den hjælp jeg kunne ønske af særdeles kvalificerede diætister, der ovenikøbet er meget, meget engagerede i deres klienter.
Slankedoktoren er ikke en slankekur, hvor man får noget som helst forærende, men med engagement og aktiv egendeltagelse får man en fantastisk hjælp til at lægge sin livsstil om.
Jeg kan kun anbefale slankedoktoren.

Besvarelse fra SlankeDoktor.dk
Jeg synes at Slankedoktor er en god side, man får den støtte hjælp og vejledning man ønsker.
Jo mere man bruger siden jo bedre kan ens diatist hjælpe en.

Besvarelse fra SlankeDoktor.dk
Jeg har været medlem af slankedokrtoren. Jeg valgte en af de dyre medlemsskaber, for at få ordentligt hjælp. Jeg udfyldte maddagbog, og skrev dagbog. Jeg skrev også til den diætist, jeg var tilknyttet, når jeg havde nogle spørgsmål. Jeg tror ikke, at diætisten læste mine spørgsmål ordentligt, og hun satte sig ikke ordentligt ind i mine problemer. De svar jeg fik, var sådan nogle generelle nogle, og mange gange svarede hun ikke på det jeg spurgte om. Jeg har snakket med andre, der har haft kontakt med slankedoktoren, og der er delte meninger om det fungerer. Jeg tror, det kommer an på hvilken diætist man får, eller hvor travlt de har. Det er jo ikke det man betaler for. Man betaler jo for, at det skal fungere.
Jeg / vi var meget tilfredse over vores medlemskab på slankedoktoren. Vi tabte os mange kilo med deres vejledning så kan anbefales. Eneste minis er man skal være obs på at man har 1 mrd opsigelse så man skal kunne se 1 måned frem inden medlemskabet udløber.

Besvarelse fra SlankeDoktor.dk
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.