Som udgangspunkt en STOR rodet hjemmeside, der kun muligvis virker efter hensigten. Og hvis den ikke gør, får du at vide, at du "bare" skal gå ind i opsætningen på din computer ( eller din arbejdspl... Se mere
Virksomheden har svaret
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Som udgangspunkt en STOR rodet hjemmeside, der kun muligvis virker efter hensigten. Og hvis den ikke gør, får du at vide, at du "bare" skal gå ind i opsætningen på din computer ( eller din arbejdspl... Se mere
Virksomheden har svaret
En befrielse, at få oplyst, at jeg kunne spise alt det jeg kunne lide, når blot jeg holdt kontrol med , hvor stor mængden(kalorieindhold) jeg indtog. Forskellige vejledningstrin, fra intensiv v... Se mere
Slankedoktoren er en god hjælp til dem der har prøvet utallige slankekure. Lige når man starter virker det hele uoverskuelig. Der er mange ting man skal afprøve med kurver, skemaer, venneanmodni... Se mere
Jeg meldte mig til SlankeDoktoren, da jeg føler at jeg skal stå til ansvar....både over for mig selv og over for min vejleder. Det kræver megen indtastning, for at man skal blive hængende og ikke tabe... Se mere
SlankeDoktor.dk leveres af: Aller Media A/S Postbox 420 0900 København C Kundeservice: E-mail: kundeservice@slankedoktor.dk Kundeservice besvarer din mail indenfor 72 timer.
Havneholmen 33, 1561, København V
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Det er det bedste jeg nogensinde har gjort,er at melde min ind på slankedoktor.dk
Det giver den opbagning som jeg havde brug for, og det er fedt med alle de venner jeg har fået, som er nøjagtig som mig selv.
En anden ting der er super, er kostplanerne man får af sin diætist, og alle de gode råd hun kommer med, det er noget som jeg ikke kan undvære. Og ikke nok med det, så er der et hav af opskrifter, som er lige til at gå til, og som ovenikøbet er fedtfattige..
Jeg skulle ha meldt mig ind for længe siden, så var jeg aldrig endt i den vægtklasse som jeg kom op i, men nu går det den rigtige vej, har på 2 mdr smidt 8 kg væk, det er da bare for fedt ;-)

Besvarelse fra SlankeDoktor.dk
Min oplevelse af slankedoktor er, at de tilbyder en standard kostplan. Vejledning derudover har været helt ubrugelig for mig. Samtidig synes jeg det er uetisk at kræve for 3 måneder mere hvis man ikke får opsagt sit abonnement en måned før udløb, når man nu ønsker at stoppe sit abonnement. Se på slankeportalen Madlog. De har en rimelig kort opsigelsesvarsel og man kan sætte sit abonnement til at stoppe automatisk hvis der ikke betales længere. Madlog har endda vældig mange faciliteter at tilbyde. Loven siger at man kan bindes for et halvt år. Men kan man herefter bindes 3 måneder ad gangen? Jeg ved det ikke, det må Forbrugeromsmanden kunne afgøre.

Besvarelse fra SlankeDoktor.dk
Jeg har meldt mig ud af siden for ca. 2 måneder siden, de trækker stadig 199 hver måned hvad fanden bilder i jer ind....

Besvarelse fra SlankeDoktor.dk
Har nu været med i ca. 2 måneder og et vægt tab på ca, 7 kg. Er meget tilfreds ++++++
jeg er meget glad for hjælpen til at tabe mig syntes efter et par dage at det var nemt at finde rundt og der er mange brugbare funktioner såsom kalorieberegner og opskrifter .... Og så er der stor hjælp og støtte i kost vejlederen :-) og rart at man kan være venner med andre så vi kan støtte hinanden :-)
Vil til enhver tid anbefale til andre :-)
slankedoktor kan hjælpe een godt på vej, men man skal selv have viljen.
Jeg kan klart anbefale Slankedoktor.dk til dig der ønsker at tabe nogle kilo, uanset om det er lidt eller mange. Du får en personlig kostplan af en diætist der er skræddersyet specielt til dig udfra de ønsker og behov du har. Diætisten kommer løbende med gode råd til hvad der kan laves af ændringer i din kost så du når dit mål.
De venskaber man knytter til de andre medlemmer er desuden guld værd. Det at kunne følge med på sidelinien og udveksle erfaringer og give gode råd betyder meget.
Alt i alt kan jeg kun anbefale Slankedoktor.dk
Slankedoktor gav motivationen og hjælpen til at starte på et vægttab, der samtidig skal ende ud i en livsstilsændring. Kostplanen er individuel, og nem at følge. Jeg har ikke tid til at veje alt mad, hvilket min diætist lavede kostplanen ud fra. Der er stadig plads til god mad og usundt en gang imellem, så livet ikke bliver for surt på slankekur. Massere af oversigter over forslag til mellemmåltider osv. Det tager tid at udfylde kostdagbogen og kalorieberegneren hvis man vil dette, men det er godt givet ud i det lange løb. Der er mulighed for chat og snak med andre medlemmer samt at lære af deres erfaring. Det er ikke noget jeg har benyttet, og slankedoktor kan fint bruges uden. Kan klart anbefales, og kostplanen der bliver lagt består af "rigtig" mad der er til at blive mæt af, så kuren kan holdes. Personligt synes jeg prise er lidt høj for medlemsskabet, men det er jo en smagssag.
Efter at have været overvægtig hele livet tog jeg en drastisk, men nødvendig beslutning en søndag i februar: Det skulle være slut med at være for tyk!
For at sige det som det er, så orker jeg ikke koncepter, hvor man skal møde op med sine tykke "medsøstre" og sammen høre om, hvad der er sund og usundt og blive vejet i en gymnastiksal på en skole. Det her er MIT projekt, og jeg vil selv styre det hele. Så for mig er det perfekt med Slankedoktor, hvor alt foregår over internettet. Jeg bruger deres kalorieberegner til ALT, så jeg kan se præcist, hvor meget jeg har spist. De har en masse gode opskrifter, som man nemt kan tilpasse, hvis man synes, der mangler noget i retten.
Der er gode debatter og de andre brugere (og de ansatte) er hurtige til at svare på tvivlsspørgsmål om alt fra spg til brugersitet til hvordan man spiser protein nok.
Det virker rigtig godt for mig og personligt har jeg nået mit første delmål 4 uger før tid.
De første tre måneder har jeg vejledning med en diætist 2 gange om måneden. Hun er god til at give gode råd og svare på mine spørgsmål om min kost.
Jeg kan kun give mine varmeste anbefalinger :)
Held og lykke med vægttabet!
Slankedoktoren er en god hjælp til dem der har prøvet utallige slankekure.
Lige når man starter virker det hele uoverskuelig. Der er mange ting man skal afprøve med kurver, skemaer, venneanmodninger, dagbog, vejledninger, opskrifter og kogebøger, o.s.v..
Men, hvis man tør at prøve tingene, så er det faktisk meget let, og spændende, man kan virkelig holde styr på både kosten, vægten, centimeterne og motionen.
Syntes det er en kur der vil noget, hvis man selv gør en indsats.
Der bliver givet en god støtte og vejledning. Fra Slankedoktoren
Jeg er rigtig glad for at jeg overskred denne for mig kæmpebarriere. Jeg er glad for den meget grundige og ikke mindst opmuntrende vejledning, som jeg får fra Slankedoktors diætist. Så er der forslag til en madplan, mulighed for at lave sin egen med en masse lækre og varierede opskrifter, som ikke kræver en investering i specielle madvarer, så det er ikke en økonomisk belastning. Der er kalorietabeller, hvis man er til det, der er oversigter over hvad de forskellige måltider kan bestå af, for ikke at overstige kalorieindtaget. Så er der muligheden for at have kontakt med andre, der står i samme buksestørrelse, og udveksle erfaringer, støtte hinanden og bakke op, også de uger,hvor det måske ikke er gået lige efter planen. Og så går der altså sport i at følge vægtkurven - for det er altså træls når den enten peger den forkerte vej, eller stagnerer, - så skal den have en over nakken i næste uge. Jeg er 55 år og har prøvet alverdens "kure", og haft mange nederlag - har siddet overfor diætister og læger, som ikke kunne forstå, at jeg ikke bare kunne tage mig sammen. Hvordan gør man egentlig det? "Tager sig sammen"?
Det er fantastisk at du selv kan bestemme hvordan du vil benytte dig af tilbudet. . Dejligt at man har en diætist som holder lidt øje fra sidelinien og kommer med både ris og ris. Der er masse af opskrifter som man kan benytte og man finder lyn hurtig ud af hvordan man beregner mængden af kalorie man har indtaget iløbet af dagen. Kan kun anbefale dette koncept, da det for mig som lever en travl hverdag, har stor betydning at jeg kan indtaste i kalorieberegneren og veje mig når jeg har tid og ikke er forpligtet til at møde op til vejning en bestemt dag hver uge.
Jeg har været medlem i 2 mdr. og har tabt mig 6 kg., hvilket jeg er meget tilfreds med. Kalorieberegneren er helt fantastisk, og den bruger jeg hver dag til at planlægge dagens mad, den hjælper mig rigtig meget. Jeg har fået en lang række fantastiske SD-venner, og vi skriver dagligt sammen om vores udfordringer og successer - og det har virket meget bedre for mig, end jeg overhoved havde forventet. Jeg har haft diætist-vejledning 3 gange, og det har også givet mig noget nyt hvergang, så det har også været helt tilfredsstillende. Det eneste lille minus er, at systemet har lidt IT-småfejl rundt omkring, og der opstår jævnligt nogle, som om at systemet ikke bliver testet ordentligt af, men det er småting - men skyld i den manglende 5. stjerne.
En meget tilfreds kunde.
Mette
Igennem flere år har jeg været overvægtig, men aldrig fået mig taget sammen til at tabe mig. Jeg har gjort nogle halvhjertede forsøg, men har altid givet hurtig op, da jeg forbandt en kur med at spise så lidt som muligt.
Hos Slankedoktor fik jeg ændret den opfattelse lynhurtigt, da jeg fik min første kostplan og så hvor meget jeg måtte spise. Kostplanen er ikke mere fast, end man selv kan sammensætte sin menu, og ikke mindst de mange lækre opskrifter gør, at man ikke kører fast. Det er nemt at følge med i det daglige kalorieindtag og dejligt at kunne følge den nedadgående kurve uge for uge.
Vejledningen er god og professionel, og man vælger selv i hvilket omfang man vil vejledes, og man har altid mulighed for at stille spørgsmål.
desuden er der mulighed for at få støtte og opbakning fra andre i samme situation som dig selv.
Selv om jeg kun har valgt vejledning en gang om måneden føler jeg mig forpligtet til at skrive på siden jævnligt, så jeg kan få den optimale vejledning.
Jeg meldte mig til SlankeDoktoren, da jeg føler at jeg skal stå til ansvar....både over for mig selv og over for min vejleder. Det kræver megen indtastning, for at man skal blive hængende og ikke tabe tråden, men enhver slankekur er slem. Denne kur er dog særdeles god, da man efter vægttabet, fortsat kan leve på samme vis, og kan gøre brug af de virkelig velsmagende retter som SDs opskriftssamling indeholder.
En befrielse, at få oplyst, at jeg kunne spise alt det jeg kunne lide, når blot jeg holdt kontrol med , hvor stor mængden(kalorieindhold) jeg indtog.
Forskellige vejledningstrin, fra intensiv vejledning og til typer som mig, der trives med at klare os nogle uger alene, men stadig har en diætist til at støtte, når der kommer svære perioder.
Jeg anbefaler meget gerne SlankeDoktor.dk til andre.
Jeg har været medlem i godt 6 mdr og er glad for det. Slankedokter giver mig masser af inspiration og opbakning i mit vægttab - også når det ikke går særlig godt.
Der er masser af opskrifter, og ved man bare lidt om hvordan et køkken fungerer, så kan man nemt omskrive dem en lille smule, så de passer til en selv.
Slanke doktors konsept har betydet at jeg hver dag, måltid for måltid, kan se hvad jeg har indtaget og hvad jeg mangler at indtage resten af dagen. Det er nemt at planlægge et dagsprogram og med det samme kan jeg se om det ernæringsmæssigt er i orden
Har valgt at have et abonnement med vejledning, og det fungerer superfint, og med et personligt touch, hvorved det er tydeligt, at vejlederen ikke bare køre en standard-lirrum-larrum af, men rent faktisk sætter sig ind i det, som jeg selv taster ind i systemet.
Jeg synes, at den opdatering af slankedoktor.dk, der blev lavet for et eller to år siden var så dårlig gennemført og med så mange startproblemer, at jeg fuldstændig mistede interessen for siden, som jeg ellers havde været super glad for. De funktioner, jeg benyttede mest, var der alle problemer med.
På trods af konstante problemer og adskillige opdateringer om rækken af mangler efter opdateringer, synes jeg processen med at afhjælpe problemerne var så langsommelig, at jeg helt holdt op med at anvende siden. Selv nu hvor det umiddelbart virker til, at en del af startproblemerne skulle være afhjulpet, virker det til, at brugervenligheden er forringet væsentligt i forhold til den tidligere version.

Besvarelse fra SlankeDoktor.dk
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.