Som udgangspunkt en STOR rodet hjemmeside, der kun muligvis virker efter hensigten. Og hvis den ikke gør, får du at vide, at du "bare" skal gå ind i opsætningen på din computer ( eller din arbejdspl... Se mere
Virksomheden har svaret
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Som udgangspunkt en STOR rodet hjemmeside, der kun muligvis virker efter hensigten. Og hvis den ikke gør, får du at vide, at du "bare" skal gå ind i opsætningen på din computer ( eller din arbejdspl... Se mere
Virksomheden har svaret
En befrielse, at få oplyst, at jeg kunne spise alt det jeg kunne lide, når blot jeg holdt kontrol med , hvor stor mængden(kalorieindhold) jeg indtog. Forskellige vejledningstrin, fra intensiv v... Se mere
Slankedoktoren er en god hjælp til dem der har prøvet utallige slankekure. Lige når man starter virker det hele uoverskuelig. Der er mange ting man skal afprøve med kurver, skemaer, venneanmodni... Se mere
Jeg meldte mig til SlankeDoktoren, da jeg føler at jeg skal stå til ansvar....både over for mig selv og over for min vejleder. Det kræver megen indtastning, for at man skal blive hængende og ikke tabe... Se mere
SlankeDoktor.dk leveres af: Aller Media A/S Postbox 420 0900 København C Kundeservice: E-mail: kundeservice@slankedoktor.dk Kundeservice besvarer din mail indenfor 72 timer.
Havneholmen 33, 1561, København V
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
man kan finde god inspiration og motivation
Den 31 januar 2012 tog jeg skridtet og købte tre måneder kostplan og vejledning hos diætisten hos slankedoktor. Med kort præcis vejledning i forhold til små ting, jeg i hverdagen kunne lave om på min kost, er jeg i dag 20 kilo lettere på fem måneder. Jeg er 20 gange mindre træt. Og har 20 gange mere overskud i hverdagen. Jeg bruger slankedoktor, som et rum for mit vægttab, og de processer jeg arbejder med i forhold til dette.
Det er godt jeg fik meldt mig ind, der er gode råd at hente, små hip, og så "snakken" med åndsfæller.
Slankedoktor er bare det helt rigtige sted hvis man skal tabe sig. Man kan gøre det på så mange forskellige måder som man har lyst til og få lige den hjælp man har brug for :)
jeg er utrolig glad for slankedokter. det tager lidt tid og tålmodighed at lære at navigere rundt, men det er til at gå til. Man kan bruge sitet til rigtigt meget, men man skal give ligeså meget, som man vil have igen, for at få fuld udbytte af det. Til gengæld får man så også en hel masse venner i samme situation som en selv, som er der 100% med fuld opbakning, i både gode og dårlige perioder. Så VIL du tabe dig, kan jeg klart anbefale det.
Der er min allerbedste slankekur, jeg har været på slankedoktor fra september sidste år og har tabt 20 kg. indtil nu og jeg bliver ved lidt endnu, da jeg stadig synes det er sjovt at se på tabellerne. Jeg mener man bliver lidt afhængig af det, det er smadder skønt.
Er rigig glad for at være på SD. Er en masse søde mennesker i samme båd som man kan få et rigtig godt netværk med.
Der er også god proffesionel hjælp hvis det er det man ønsker.
Personligt er jeg der for at snakke med ligesindede.
Kan varmt anbefale SD.
Jeg har tabt mig 17 kg, og vægten fortsætter nedad.
Slankedoktor siden giver mange muligheder for at tilpasse vægttabet til den type person man er. Jeg startede med et basis medlemsskab, hvor jeg ikke fik vejledning, men bare havde adgang til de forskellige redskaber.
Jeg har elsket kalorietælleren og ofte suppleret den med maddagbog, især på dage, hvor jeg ikke lige havde tid til at veje min mad. Det er smart med de to muligheder.
Motionsindtastningerne har jeg kun brugt vejledende. Det er svært at være sikker på tallene, hvis man ikke indtaster gennemsnitspuls, maxpuls og sådan noget, men det er rart at muligheden er der.
Det bedste for mig har dog været fællesskabet derinde. Jeg skriver meget i min dagbog og nyder at se, når vennerne kommenterer. Jeg kommenterer også på andres dagbøger og føler derfor, at jeg er blandt folk, der forstår hvordan jeg har det. Det er rart. Jeg deltager også i noget, der hedder skaller, som er en gruppe, man melder sig ind i, og som er styret af medlemmerne selv. Den jeg er i nu fungerer sådan, at vi melder ind hver uge, hvor meget vi har tabt (eller taget på) og så kommer der skemaer op og man kan blive fejret lidt.
Jeg har også prøvet at få vejledning, både kost og motion, og det er en meget blandet oplevelse. Mit bedste råd er at have en forventningsafstemning. Vejlederne er også mennesker, og hvis man ikke fortæller dem, hvad man har behov for, så er det intet under, at deres vejledninger bliver lidt generelle. Jeg har haft en super dialog med min kostvejleder i de perioder, hvor jeg har valgt et medlemsskab med vejledning. Motion har dog mest været på et generelt plan. Jeg vil til enhver tid anbefale folk at være selektive. Selv skifter jeg lidt mellem medlemsskabstyperne, så jeg i perioder har har haft vejledning og i andre har klaret mig selv..
Overordnet set, synes jeg siden har rigtig mange muligheder for alle typer af overvægtige. Start med at få en kostplan, så kommer du rigtig godt fra start :)
Med venlig hilsen
Christina
Jeg har kun været tilfreds med slankedoktoren. De virker som om de ved hvad de snakker om, og de hjælper dig på et helt personligt plan. Dette synes jeg er ret godt.
Jeg har fået svar på alle / stadig kommende spørgsmål, og de vejledninger der måtte være har været " kun til mig ".
Der er god service på siden, og den er for det meste til at finde rundt i.
Altså et rigtig godt sted, hvis du skal ha hjælp til at smide lidt kg. - OG det er fis i en hornlygte at nogen herinde siger at det er bondefangeri....Man må selv tage ansvar for at læse sine betingelser. Dette er en virksomhed, og selvfølgelig er der nogen regler som alle mulige andre steder. Hvis man ikke gør dette, ja så bliver man nok overrasket...altså husk at læse betingelserne, og nyd derefter den gode service og dine mange muligheder for at tabe dig.
Lone.
For et år siden fik jeg en idé at jeg vil tabe mig. Jeg tilmeldte mig slankedoktor.dk, brugte kalorieberegning og -registrering samt skallerne, hvor vi havde ugentlige vejninger. Den daglige registrering hjalp mig med at holde fokus. Men den største hjælp var nok min diatist, der altid var i baggrunden.
Det tog mig 6 måneder at nå mit mål - at tabe 12,5 kilo. Nu er der gået yderligere 6 måneder og det holder :-)
Et website som slankedoktor.dk kan ikke gøre arbejdet...det er ren slid i starten uanset hvordan man vender og drejer det. Men sitet er en god støtte, når man virkelig mener det.
Min datter var netop blevet 6 måneder, da vi skulle fejre min søns 4 års fødselsdag. Hele familien var inviteret, og den stod på boller og lagkage. Efter gæsterne var gået, spiste jeg resten af lagkagen, mens jeg sad og lagde billederne fra dagen ind på computeren. Og beviset var uhyggeligt. Jeg vidste godt, at den var galt med vægten – tøjet blev mindre og mindre, og jeg følte mig ikke godt tilpas. Jeg kiggede på billedet igen og igen, og der besluttede jeg mig for, at det måtte være slut. Den sommeraften meldte jeg mig ind på Slankedoktor.
De første uger var hårde, men jeg fulgte min kostplan næsten til punkt og prikke, og beviserne kom heldigvis hurtigt på vægten. Jeg har i mange år gået og troet, at jeg ikke kunne tabe mig, men det kunne jeg. Mit mål var at nå den vægt, jeg havde, da jeg blev gravid første gang. I dag er jeg 6 kg under, vejer 59 kg og har det rigtig godt med min krop. Desuden er det jo blevet en fornøjelse at købe tøj.
Dette er et lille uddrag af min succeshistorie, der til trods for at være 4 år gammel, stadig er at finde på Slankedoktor.dk, og vægten stadig den samme som da jeg forlod siden.
Jeg valgte Slankedoktor på nettet, da jeg ikke synes jeg havde tiden til at skulle ud af huset for at få kostvejledning. For mig var det også lettere at være 100 % ærlig omkring mine dårlige vaner over for en person jeg ikke kendte og ikke skulle se i øjnene.
Jeg lærte meget omkring at spise sundt og tilrettelægge en sund hverdag, og Slankedoktor var en stor motivation for mig i at nå målet. Jeg glædede mig altid og det var altid spændende at få ny vejledning fra diætisten - rådgivning der ALTID kom til aftalt tid.
Jeg meldte mig ud da jeg synes jeg selv kunne håndtere mine nye sundere madvaner, men var super glad for tiden på siden.
Skal jeg komme med lidt ris, kan jeg mindes at abonnementerne blev ændret flere gange mens jeg var medlem (ca. 1 1/2 år) og det var lidt bøvlet og finde ud af hvordan man befandt sig i de nye regler som allerede eksisterende medlem.
Jeg har for 3 måneder siden desværre meldt mig til Slankedoktor. Jeg troede at abonnementet løb ud, når de 3 måneder er gået. Jeg har ikke gjort særlig meget brug af den, da vejledningerne var meget ens. Jeg skrev på væggen at mit abonnement var snart slut, og kiggede in på mit medlemskab, opdagede til mit skræk, at der var en faktura på kr. 1100.- som venter mig. Jeg prøvede at ringe til kundeservice hang i telefonen i 1 time og 15 min, hvor jeg fik at vide at der var lukket den dag. Blev ringet op dagen efter og fik at vide at sådan var det bare, at jeg selv skulle have læst betingelserne. Jeg prøvede at forklare at de stadig kan beholde mig, de skal bare nedgradere mit abonnement. Det var der slet ikke tale om. Jeg skal bare betale! Jeg vil råde andre til at tage medlemskabet 1 måned ad gangen, så I ikke kommer ud for sådan en grim oplevelse!
Så siger jeg bare Tak Slankedoktor, I ser mig aldrig igen som en kunde!

Besvarelse fra SlankeDoktor.dk
Bondefangeri det er det man kan kalde SlankeDoktoer.dk. Jeg tilmeldet mig, ja kan ikke rigtig huske hvornår for jeg har faktiske slet ikke brugt det alligevel. og da jeg ville ud af det første gang i de 3 første mdr, kontant jeg den kære kundeservise for og meld mig ud, men der er var intet svar. så de hæve for 3 mdr igen da mit abonnmente er ved og udløb og endnu engang og nu er det så igen udløbt selvom jeg to gang har prøver og sige det op og nu er de så begyndet og true meIntrum Justitia A/S hvis jeg ikke betaler.. . så endnu engang prøve jeg og kontant den kære kundeservise og jeg få af vide jeg bare skal smil og betalt da jeg bruger deres produkt... det er åbenbart umulig og komme ud af det her. og det eneste jeg synes ha tabt sige er mit dankort.... Så nu går jeg i tanke om man skal kontakt den søde Kåre fra kontant om hjælp.
Har netop tegnet et 3 mdr. abonnement. for det første er der ingen fortrydelsesret. siden er uoverskuelig. man skal taste mad og kalorier ind to steder. den kan ikke komme frem med ens kaloriebehov så der er ikke noget at gå efter. Men på den andenside set, hvis man ikke må indtage nogle kalorier så taber man sig da også. Man kan ellers vælge yderliger at købe sig til vejledninger om dette, men det er jo bare en mer´ udgift. Føler mig røvrendt, ikke så meget andet at sige.
Jeg har været fantastik glad for slankedoktor, det har været en service der passede lige til mig.
Jeg tabte mig første gang 10 kg efter 10-15 år hvor jeg havde gået og været ked af min vægt. Det var en kæmpe støtte at have en diætist og motionsrådgiver som jeg skulle stå til ansvar overfor. Jeg brugte forummet dagligt til at hente inspiration. Det at være en del af et fællesskab der kan støtte hinanden var uvurderligt.
Den dagligt kontaktflade via internet siden virkede supergodt for mig. I de perioder hvor jeg har skulle have gang i vægttabbet, kunne jeg logge på dagligt. Meget nem måde lige at holde motivationen.
Slankedoktor har givet gode redskaber til at opnå vægttab, men mest af alt har det for mig været støtten, opbakningen og en gang i mellem den løftede pegefinger, som har virket.
Efter en graviditet, fik jeg igen hjælp af slankedoktor til at tabe mig 10 kg.
Nu ved jeg at vægttab er et livslangt projekt for mig, det vil ikke altid være svært men i de perioder hvor det er det, så kan jeg få hjælp af Slankedoktor.
Jeg har prøvet at tabe mig før, men det er første gang at jeg har fået en nøgle som virker og er let at finde ud af. Der er god personlig vejledning ud fra den kost jeg spiser og det er det jeg har brug for. Jeg oplever at det kan være meget forskelligt hvad den enkelte har brug for af vejledning, men kommentar til de enkelte dage giver mig god mening. Jeg syntes jeg skriver rigtig meget på SD, men det giver så også en personlig vejledning. Det er op til en selv at være ærlig og få repons på det der sker med ens vægt. Til at begynde med kan siderne godt væer lidt forvirrede, hvad skal jeg bruge og hvordan gør jeg, men med opfordringer til at snuse rundt og se på de forskellige sider giver det god mening,, og der er mange muligheder. Jeg kan vælge at være anonym, eller kendt der hvor jeg ønsker det, det er fint for mig. Jo mere andre kan se en over skuldrene jo mere støtte følser jeg at få med de kommentarer det giver.
Jeg har nu været medlem af slankedoktor i næsten 6 måneder og jeg har næsten nået mit mål takket være hjælp fra min diætist. Jeg er lidt doven af natur og er god til at finde undskyldninger, så jeg kan nyde min kage og mine popcorn. Derfor vidste jeg, da jeg meldte mig ind i slankedoktor at jeg skulle have et medlemskab, hvor man får tildelt en professionel diætist. Jeg var ærlig overfor min diætist, at jeg havde brug for en løftet pegefinfger og at blive holdt i ørene, da min rygrad er svag, og jeg kan være hurtig til at opgive. Og det fik jeg. Jeg fik en kostplan, som jeg faktisk kunne leve med og efter, og havde jeg tvivl eller problemer med vægten ikke gik ned som den skulle, var min diætist god til at komme med nye tips og ideer. Og så er slankedoktors kalorieberegner fantastisk til hurtigt at regne sammen hvad jeg har spist, så jeg med det samme kan klappe mig selv på skulderen eller få røde ører.
så jeg er rigtig godt tilfreds med slankedoktor og deres diætister, der har hjulpet mig til næsten at være i mål.
Det er helt sikkert det bedste jeg har prøvet. Jeg vejer nu 93 kilo - er en mand så jeg skal ikke veje meget mindre, men det er skønt.
Jeg er kun basis medlem nu men havde tre måneder med vejledning af en diætist - som virkelig fik mig på rette køl, uden løftede pegefingre.
Nu bruger jeg bare kalorieberegneren, som er et fantastisk redskab, helt vildt.....
og jeg har fået en kæreste - thi ....alt det bedste for Slankedokore.
Slankedoktor.dk skiftede hele sitet ud for et år siden, da kapaciteten på det gamle site ikke længere var tilstrækkelig. Det nye site har dog haft en del begyndervanskeligheder, da det ikke var programmeret og testet fuldstændigt færdigt, inden det blev søsat. Alternativet havde dog været, at SD var gået helt i sort i x antal måneder...
Jeg har både erfaringer med medlemsskab med diætistvejledning (på det gamle site) og som basismedlem på det nye site (ingen vejledning). Kan derfor kun anmelde SD's primære service - diætistvejledningerne - ud fra tidligere erfaringer: DET VAR GODT. Jeg har altid fået besvaret mine spørgsmål og fået gode, brugbare kommentarer på mine kostnotater. Min diætist var også en sparringspartner på de rent mentale udfordringer der følger med en livsstilsomlægning. Jeg har lært en masse om kost og ernæring, og fået råd og motiverende spark når dette var tiltrængt. Ganske få gange har jeg oplevet de omtalte "standardvejledninger" -der ligner noget der er copy-pastet ud til flere medlemmer... Dette har dog primært været hvis jeg ikke selv har været flittig til at "fodre" min vejleder med kostnotater, tanker og spørgsmål.
Mange af de trofaste medlemmer, som har holdt debatten på SD levende, har meldt sig ud. Der er relativt livløst på SD nu, og medlemstallet er halveret. Dette kan måske også skyldes folks privatøkonomi.(?) Ikke desto mindre giver det en negativ effekt, da motivationen for at holde debatten i gang bliver endnu lavere hos de resterende medlemmer. Desuden fylder klager, ting der ikke virker og mange medlemmers frustrationer over manglende tilbagemeldinger fra holdet bag SD, samt frustrationer over rent tekniske problemer, RIGTIG meget i debatten. Stemningen i debatten virker trygget og til tider direkte fjendsk.
Konceptet med online diætistvejledning er RIGTIG GODT. Det er langt billigere end hvis man skal se en diætist ude i "den virkelige verden" og det er nemt og bekvemt at kunne modtage vejledning over nettet - alle kan være med uanset om man har en ekstremt presset dagligdag eller sidder på den anden side af jorden.
Jeg håber at SD kommer op at køre godt igen snart! Jeg ser frem til den dag der igen er flere roser end ris til sd, og så håber jeg også, at de sidste aktive medlemmer, (mig selv inklusiv) - med gode erfaringer i bagagen og et håb for SD's fremtid, ikke når at miste gnisten helt inden da.
jeg vil gerne anmelde slankedoktoren.
generelt er jeg meget godt tilfreds.
det tog lidt tid at få den nye site til at virke optimalt. men I har kæmpet en brav kamp.
det eneste der halter lidt efter er, at der svares for lidt på spørgsmål-ros og ris i debatten.
og en ting der kunne være bedre er opslagstavlen, fortæl når der sker noget nyt, fortæl når der er problemer, en bedre kommunikation ville tage mange problemer i opløbet.
men som starten siger en tilfreds kunde, og jeg agter at blive livstidsmedlem.
og I havde fået 5 stjerner, hvis der havde været noget der kunne erstatte hjemmesiden, som jeg stadig savner meget.
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.