Altid en god oplevelse!
Jeg har fulgt Katrine fra starten, og hendes udvikling har været fantastisk.
Mine negle er altid super flot lavet og vigtigst af alt holder de. Jeg har tit et billede af en fjollet ide med, og Katrine er altid frisk.
Varmeste anbefalinger herfra!






